עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. אני לומד כרגע אלקטרוניקה, חשמל,מעבדה,שפת סי ומיקרו מחשבים(8088/8086) , וזה די מעניין, (חוץ מחשמל, לא ממש אוהב את זה..) וחשבתי שזה מה שאני רוצה לעסוק בו בעתיד כי זה מקצוע מבטיח , המשכורת טובה , זה די מעניין , וזה משהו שבעתיד תמיד יהיה שימושי. אבל .. חשבתי גם, לפי מה שאני יודע , ויכול להיות שאני טועה, צריך להשקיע מלא זמן בזה, ולעבוד כמו חומר, והייתי מאוד רוצה מקצוע שגם אפשר להרוויח טוב וגם לחיות , להיות פנוי רוב הזמן , להנות , לנסוע לכל מיני מקומות. משהו כמו סופר(כמובן תלוי איזה) , לא עושה כלום, כותב איזה ספר ומקבל צ'ק של משכורת של כמה שנים (עוד פעם, תלוי איזה סופר ואיזה ספר חח,יש כאלה כנראה שלא מקבלים כלום ונאלצים אולי לעבוד בעבודות נוספות ) , אבל הבנתם את הרעיון... הבעיה …

    • 29 תגובות
    • 3.7k צפיות
  2. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3309007,00.html מה אתם חושבים ארה"ב משנה מדיניות אזורית אחרי הכישלון שלנו במלחמת לבנון 2?

    • 57 תגובות
    • 3.7k צפיות
  3. לא מזמן ראיתי את elfen lied ובאמת זה הסרט היפה ביותר שראיתי בחיים שלי מישהו יכול ליעץ לי על משהו דומה

    • 34 תגובות
    • 3.7k צפיות
  4. Started by Classified,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3382676,00.html אני חושב שאם הוא ימצא אשם צריך להסגיר אותו.הבן אדם נרדף ע"י האינטרפול וחשוד בהלבנת כספים,קשירה קשר למאפיה ומכירת נשק.

    • 35 תגובות
    • 3.7k צפיות
  5. Started by Mesatla,

    חיכיתי המון זמן לסרט הזה על פי השמועות הוא פלופ. מחר אני הולך להקרנה בנתיים: http://www.imdb.com/title/tt0409459/ http://www.metacritic.com/film/titles/watchmen http://www.rottentomatoes.com/m/watchmen/ הרפתקת מסתורין מורכבת ורבת מעללים המתרחשת באמריקה אלטרנטיבית של שנת 1985. באמריקה הזו גיבורי-על בתלבושות הם חלק מהמרקם היומיומי של החברה ושעון יום הדין - המודד את המתח בין ארה"ב ובריה"מ - מכוון לחמש דקות לפני חצות. כשאחד מקולגות העבר שלו נרצח, רורשאך - החבר במשטרת מתנדבים שלוקחת את החוק לידיה - נחוש לחשוף מזימה שמטרתה לפגוע בכל גיבורי העל של העבר וההווה ולחסלם. הוא יוצר קשר מחודש עם עמיתיו למלחמה בפשע - קבוצה של גיבורי-על בגמלאות שרק לאחד מהם יש כוחות אמיתיים, ואז עולה על…

    • 40 תגובות
    • 3.7k צפיות
  6. Started by Lost Spirit,

    8) איזה יופי http://next-episode.net/Top-Gear/show/155/overview.html

    • 40 תגובות
    • 3.7k צפיות
  7. נתונים שמפרסמת הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, מאשרים את מה שטוענת המשטרה זה זמן רב - מהירות מופרזת אחראית לחלק ניכר מהתאונות. ראש אגף תנועה: "המהירות מהווה 60% מהתאונות" הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים קובעת: מהירות מופרזת היא הסיבה לחלק ניכר מכל תאונות הדרכים. בדו"ח שנתי המנתח מגמות בתאונות הדרכים בישראל, קובעת הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, כי מהירות מופרזת היא סיבה עיקרית לתאונות. ברשות מציינים כי מלבד תאונות שבהן מבצע אחד הנהגים עבירת מהירות, ניתן להניח כי מהירות היא גורם עיקרי גם בתאונות הנגרמות בגלל סיבות אחרות, כמו למשל סטייה מנתיב או אי מתן זכות קדימה. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3743275,00.html

    • 58 תגובות
    • 3.7k צפיות
  8. Started by LazyBoy,

    למי שלא עוקב אז אתמול התחילה הסדרה החדשה של Stargate ראיתי עד עכשיו את החצי שעה הראשונה (מתוך שעה וחצי) וזה מזכיר לי את Star Trek: Voyager. רשמים מפורטים יותר בהמשך

    • 26 תגובות
    • 3.7k צפיות
  9. Started by avi2014,

    אני פונה לעזרת הציבור לדעת איפה "הגיבור!"!! ה"גאון"!! שהוציא אותנו מבלבנון כמו שפן וגרם ל4000 טילים לנחות על עורף מדינת ישראל... כל היודע על מקום הימצאו נא לדווח!!!! להעמיד אותו לדין!!!!

    • 44 תגובות
    • 3.7k צפיות
  10. Started by stone cold,

    http://reshet.ynet.co.il/13639.aspx ולא להבין לא נכון אני חצי מזרחי חצי שכנזי ולא סובל גם את הפופ המערבי החארות האלו שרים פופ מערבי סוג ז רק עם סילסולים וקוראים לזה מוזיקה מזרחית :kopfpatsch:

    • 37 תגובות
    • 3.7k צפיות
  11. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3367868,00.html ההודעה הרשמית שנמסרה למורים בPDF: http://www.irgun-hamorim.org.il/content/5904.pdf מה אתם אומרים? מצד אחד חופש.. מצד שני, הבגרויות מתקרבות.. מצד אחד המורים צודקים, משחקים בהם ולא מעריכים אותם.. מצד שני, בסופו של דבר.. השביתות פוגעות בתלמידים.. אגב, מישהו יודע אם ביום שביתה, כדוגמת זה, המורים נמצאים בבית הספר? (הכוונה נמצאים ולא מלמדים), או שהם לא מגיעים כלל? ..

    • 32 תגובות
    • 3.7k צפיות
  12. אמן אדוניי http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3654846,00.html רק שהפעם יצליח ? איזה כנסת בלי מיפלגות אנטי ישראליות

    • 38 תגובות
    • 3.7k צפיות
  13. מייסד איקאה עשיר יותר מביל גייטס אינגבר קמפראד בן ה-77 עקף את ביל גייטס וכבש את תואר האיש העשיר ביותר בעולם. הונו מוערך כיום ב-53 מיליארד דולר, לעומת עושרו של יו"ר מיקרוסופט, המוערך ב-47 מיליארד דולר "בלבד" http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2898811,00.html אני הייתי אומר שבילי בוי לא יוותר, בשנייה שהוא מוציא ת' Longhorn ההוא יקבר שוב. (זה עוד ווינדוס MAINSTREAM שאמור לכבוש כל מחשב ביתי ולא ביתי)

    • 23 תגובות
    • 3.7k צפיות
  14. ההחלטה באום לפתיחת חקירה לארועי "טווח בית חנון" היא החלטה בוטה כנגד ישראל והאמת היא שתמיד ידעתי שהאום לא כול כך אוהד אותנו אבל 156 מדינותשתמכו בהחלטה נגדנו!?זה כבר ממש מוגזם. כלומר, איך ייתכן ש156 מדינות בעולם חושבות שישראל אשמה בכול העסק הזה? כמובן שהאנטישמיות מתבטאת לא רק בהחלטות באום אלה בעוד הרבה דברים אחרים וקשה לי להאמין שכול השינאה הזאת באה רק בגלל שכמה חברה עושים קצת בלאגן בבית מלון בטורקיה או ביוון. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3329476,00.html

    • 33 תגובות
    • 3.7k צפיות
  15. Started by e-Pit@m,

    להנאתכם, אני אשמח לשמוע תגובות.

    • 16 תגובות
    • 3.7k צפיות
  16. זהו עכשיו אנחנו גמורים סופית :-X

    • 31 תגובות
    • 3.7k צפיות
  17. Started by R0ck,

    http://www.e-mago.co.il/e-magazine/ufo.html

    • 52 תגובות
    • 3.7k צפיות
  18. אנשים ראיתי עכשיו את הסרט הזה, ופשוט לא הפסקתי להתפקע מצחוק, וכך גם הקהל!!! ;D אין, זה הסרט של הקיץ!!! AUSTIN POWER III שולט!!!! אם הייתי צריך לדרג את זה בין 1 ל-5, זה היה יוצא 10!!! ואני לא מגזים! מי שאוהב להנות באמת, שווה להוציא כסף ולראות את הסרט הזה! כמו שמגדירים בעיתונים = חובה לראות, אז הסרט הזה צריך להיות מוגדר כך = חובה לראות כמה שיותר פעמים!!! ;D נשבע לכם זה אחלה סרט, בדיחות בלי הפסקה, וגם הפתעות בהתחלה ובסוף! בקיצר, מי שראה את זה, בטוח נהנה לפחות כמוני! :smoke:

    • 24 תגובות
    • 3.7k צפיות
  19. Started by stone cold,

    יש חוק חדש בישראל- http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3234215,00.html ואני אישית לשם שינוי רוצה להגיד כל הכבוד לכנסת שעשתה חוק כזה :xyxthumbs: ואני מקווה שיעשו עוד חוקים טובים אני רואה הרבה נהגים שעושים עברות חמורות והגיעה הזמן שיז.... אותם ב... בימקום לתת להם עונשים קלים עד שהם הורגים בני אדם

    • 38 תגובות
    • 3.7k צפיות
  20. לא ברור אם הדיווחים אמינים ב 100%. אך לפיהם, כאמור, קדאפי מת. כנראה שמת מפצעים שנגרמו על ידי ירי של ה"מורדים". http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4137044,00.html

    • 25 תגובות
    • 3.7k צפיות
  21. Started by R0ck,

    ח"ח למשתמש shahard מהפורומים של d-spot.co.il על התצלום, ביצוע מוצלח להחריד ונוגע. מה דעתכם?

    • 39 תגובות
    • 3.7k צפיות
  22. ייתכן שזה עוד אחד מהתיקים המוטים של רות דוד ?. עד מדינה, אשר חוקרי המשטרה מדיחים לעדות שקר ואומרים לו מה להעיד. חוסר במניע אמיתי. מאות סיבות לבטל את המשפט . רות דוד הייתה פרקליטת מחוז. הקדמה: שמונה שנים לפני רצח השופט, בית המשפט מצא את יצחק זוזיאשווילי, אשם בסיוע לרצח. יצחק, נידון לשש שנות מאסר בפועל. מספר ימים, לפני שחרורו, נוהל בבית המשפט העליון, דיון של מספר שעות בודדות, שבו שונה עונשו למאסר עולם. (!). לאחר שנתיים, נרצח השופט עדי אזר. רצח השופט עדי אזר: המשטרה גררה את המכונית לתחנת המשטרה הרצליה. המשטרה הפקירה את שאר זירת הרצח. בבוקר מחרת היום, בתחנת משטרה בהרצליה קורה התהליך המעניין מאוד הבא: 1.שוטר ראשון בא למכונית ולוקח חפצים מהמכונית. 2.שוטר מז"פ שני (!) , בודק…

    • 1 תגובה
    • 3.7k צפיות
  23. Started by shakshuka,

    שלום,כחובב מושבע של סדרות כגון house,אבודים,נמלטים ועוד. יש לי yes כבר קרוב ל6,מעולם לא עברתי לhot,ולאחרונה נראה כי כול הסדרות הטובות היחידות שמשודרות עוברות לhot למשל:House,אבודים ועוד-וזה ממבש מבאס. ידוע של yes יש ערוצי סדרות מושקעים בעיקר ערוץ yes comedy אבל היי חברה חוץ מקומדיות אין מה לראות? דם אמיתי-סדרה די טיפשית-הקטע של הערפדים נמאס ושחוק נמלטים-נגמר והידרדר עם העונות ניצולים-לא ראיתי,אשמח לחוות דעת סופרנוס-יותר מדי דרמה פחות פשע,זה לא סדרת פשע עם אווירת הסנדק-וזה די משעמם ניפ וטאק-סדרה טובה לטעמי,אולי טיפה דוחה אך יש בה עניין. סדרות הקומדיה הטובות הם: שני גברים וחצי,ניסויים פלוס,קונאן אובריין ועוד. עקרות בית נואשות-גועל נפש לא רואה את זה משעמם מה עוד י…

    • 16 תגובות
    • 3.7k צפיות
  24. לא נראה לכם שהגיע הזמן להפציץ אותם לפני שהם אותנו? http://news.walla.co.il/?w=/2/963581

    • 34 תגובות
    • 3.7k צפיות
  25. Started by amisha,

    היום נרשאתי בבית בגלל שלא הרגשתי טוב ואני נרדתי לאחר אלפי ניסיונות ואז פתאם חריקת צמיגים -> פגיעה במשהו ואז שלב הקללות שאני אחסוך ממכם ... קמתי תספסתי את המשקפיים והסתכלתי וזה המ ששראיתי : אחד נכנס בזקן במעבר חצייה ..... בסדר הזקן על הכביש על אבו נפחא על הראש והאחד הזה יושב באוטו רוצה להתאבד ... הירקן ממול צעק :" זה בסדר הזמנתי כבר אמבולנס " וכאן מגיע התיאור : מי שמכיר טיפה את ראשון יש את רחוב רוטשילד ואת כיכר המייסדים וזה אחד המקומות המועדים לתאונות והאמבולנס מגיע דיי מהר והוא עולה ברוטשילד ויופי עד שהוא מגיע דיי קרוב ואז כמה אנשים חסרי לב , שלא מקשיבים לחוקי ההתנהגות כאשר רכב ביטחון מאחוריך בתפקיד ( לרדת לימין ולתת לו לעבור )ממשיכים לנסוע ברגיל ולעקוף (!!!) אותו…

    • 34 תגובות
    • 3.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים