אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3171555,00.html לא ניראה לי שגרמניה הורידה את ההתנגדות סתם.
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ליל הסדר מגיע ובכל שנה נהוג לשתות 4 כוסות (גדולות ויפות) של יין אדום משובח. איזה יין אתם הולכים לשתות הערב ועל מה אוהבי היין ממליצים ? פסח שמח. ;D
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
HAHA! http://news.walla.co.il/?w=//820469
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://news.walla.co.il/?w=//517927 בקרוב אצלנו. 8)
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אם אתם כעת במקום בו יש לכם גישה לערוץ הראשון ויש לכם חשק למוזיקה טובה (לפחות בעיניי חלק מהאנשים) אם כרקע או כעניין המרכזי, מתברר שהערוץ הראשון משדר (גם ב-hd) את ההופעה של הגברת המנוחה הכה מוכשרת. תהנו.
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ממשלת ישראל אישרה היום שחרור 100 עצירים מנהליים חברי החמאס והג'יהאד האיסלאמי, ברוב של 14 מול 9. הם מצטרפים למאות האסירים הפלסטיניים שישוחררו בקרוב - סך הכל כ-600 אסירים שישוחררו. המהלך הזה לא בדיוק זוכה לתמיכה רחבה ברחוב הישראלי, בלשון המעטה. מה דעתכם?
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4140561,00.html
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.imdb.com/video/imdb/vi3028330009 בעסה שהבלוריי יגיע רק בסוף השנה :'(
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היום תיכננתי להזמין כרטיסים לסרט ולהפתעתי הרבה הסרט הורד מאתר seret חיפשתי באתרים של א.ד.מטלון וגלובוס גרופ וגם שם הוא לא מופיע למישהו יש מושג מה לעזאזל קורה כאן ? FUCK אני שונא את הזכיניות של הקולנוע בארץ
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.come2cellcom.co.il/?site=5
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מה קרה אף אחד לא מעניין אותו? כי זה לא נפל בתל אביב מה??? המקום שזה נפל בו זה מקום שאני הייתי עובר בו מספר פעמים בשבוע, זה כזה פחד. כבר נמאס מזה וזה מעצבן, וכל השמלאנים דבילים האלה שבו ותשתקו. :pissed: :pissed: :pissed:
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3236963,00.html עכשיו מה שהרג אותי זה זה: מה הקשר רשלנות? ומה הוא אשם בזה שהיא ילדה בת 14 שאין לה שמץ של מושג איך לתפעל את המכונה באה מישתמשת בה ואז אופס תאונה! מן הסתם זה מה שיקרה כשאתה לא מוסמך או יודע להישתמש במכונה ברור שיתיקרה לה תאונה...
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כדי לכבד את אלא שהיה ראוי שיזכו, אני מגיש את הנובל האלטרנטיבי שלי. ספרות: שיח ראאד סלאח, על סיפרו הבידיוני "אל-אקצא בסכנה", דימיון פרוע כזה ראוי לפרס! (אל)כימיה: "הרנטגן", על הצלחתו להמיר את אנרגית הטמטום האנושי לזהב, זה אינו עניין של מה בכך! פיסיקה: רפי גינת, על כך שלמרות שיש לו קול של בולדוזר חלוד וראוי שלא ישיר עוד לעולם, הצליח למשוך אל השקת האלבום שלו את מלוא שועי הארץ! כלכלה: אברהם הירשזון, על יצירת מודל מיקרו-כלכלה מצליח שנקטע באיבו! שלום: אוסאמה בן לאדן , על קירוב לבבות בין ארצות המערב! רפואה: רופא אנונימי, שביצע קולונוסקופיה לראש ממשלתינו הנערץ, האדון בינימין נתניהו, ובכך ש*צנזור עצמי* *צנזור עצמי* *צנזור עצמי*, הבטיח את המשך שגשוג המדינה! ומה הפרס האלטרנטיבי שלכם…
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לדעתי, זאת תיהיה טעות לפגוע בעראפת, ואם הוא יחוסל, אז אני אודה בפה מלא: הממשלה הזאת לא יודעת מה היא עושה. בברכת שהכל יהיה טוב. ו - על חיסולו של הקאלב יאסין.
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי חברה אחרי שראיתי את הסרט אתמול,הייתי חייב לפתוח פה נושא - אני יודע יש פה הרבה שאוהבים סרטים איכותיים. וזה בהחלט אחד מהם. התחלתי לראות אותו בציפייה למשהו מעניין,כי העלילה מסקרנת,לא יותר מזה - אבל הסרט הרבה יותר מזה אין הרבה מה להגיד כדי שתראו אבל הסרט פשוט מדהים מכל הבחינות - צילום,עלילה,השחקן הראשי הוא שחקן חדש וההופעה שהוא נותן בסרט הזה הוא בין הטובים שראיתי,הרבה יותר מהשחקנים ההוליוודים המוכרים. לכו על זה,לא תתאכזבו,גם מי שלא אוהב מד"ב! District 9
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לאח הגדול יש תוכנית זדונית. בקרוב כולנו נלך עם תג בתחת ונקרא רק " חדשות טובות " ? " ממוווואאאאאההההההה !!!!! > " http://news.cnet.com/8301-13578_3-10320096-38.html
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4089492,00.html איפה כל האלה שטוענים שאין סבסוד של רוכבי אופנוע על ידי בעלי המכוניות?
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3244056,00.html לדעתי הוא מתנגד לרעיון של הכחשת השואה, בשביל הזדמנות לכאורה מוסרית להזכיר שוב, את ה"שואה" של הפלסטינים - הלא היא, מדינת ישראל... : לפחות זה מה שהבנתי ממה שהוא כתב...
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
נהג רכבת שהחל בנסיעתו באור אדום, כמעט וגרם לתאונה קטלנית http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3174419,00.html עכשיו - למה למה הטמטום.... זה לא רק נהגי הרכבות, היום, ברחוב וייצמן פינת רוטשילד בכפר-סבא אחה"צ, איזה אדיוט נסע סתם ככה באדום כאילו לא קרה כלום, כאילו זה המלצה. במזל לא קרה כלום, במזל ראיתי אותו ולא נסעתי מיד שהיה לי ירוק. מי שנוסע באדום, ומיוחד שהוא בתחבורה ציבורית, צריך לשלול לו את הרשיון לאלתר, ולא לאפשר לו להיות נהג בתחבורה ציבורית.
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://news.walla.co.il/?w=//415801 זה ממש פיגור ! לקצץ ביום ? מה הקטע ? אני ממש לא הבנתי.. אגב, התגובות שם באמת קצת מוגזמות, תסתכלו מה עושים מיום אחד פחות, האמת בתור תלמיד ששונא ביצפר, זה ממש לא מזיז לי ..
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
מבצע "ימי תושבה" מה אתם חושבים האם המבצע מוצדק ? האם הוא השיג את מטרותיו? מה יהיו ההשלכותיו לעתיד? האם צה"ל צריך להמשיך בדרך זו? וכל מה שיש לכם להגיד.... אני מבקש לתת תשובות עינייניות ולא לסטות מהנושא שלשמו נפתח הת'רד.
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היום טורקיה תקפה מטרות בסוריה אחרי שפגז מסוריה הרג כמה אזרחי טורקיה בכפר טורקי אז מה אתם חושבים הם יתחילו במלחמה בקרוב ? ניראה לי שטורקיה תנצח בקלות עם תיהיה מלחמה בינהם
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
יש כמה סדרות בחינם, כמו סקראבס ומופע שנות השבעים. האם זה ישאר לתמיד, או שזה רק לתקופת הקיץ?
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כנסו ל- https://www.google.co.il/ ואני חשבתי שהיום י"ב בתמוז...
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-


