אנטנות סלולריות.. - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אנטנות סלולריות..


Vega

Recommended Posts

מצטער, אני לא מסוג האנשים שכותבים דיונים, מביאים לינק לכתבה ב-Ynet וסוגרים עניין. אולי אני לא אעשה 5 דיונים כאלה ביום, אבל אני מבטיח שכאשר אעשה דיונים - הם יהיו איכותיים. אני פרפקציוניסט ובחיים שלי לא אעשה משהו קיצ'י. בכל אופן, הנה דיון איכותי ;):

בשנים האחרונות, עקב התפתחות שוק הטלפונים הסלולרים החלו החברות במאין מירוץ חימוש מטורף - מי ישים יותר אנטנות ביותר מקומות? כאשר פרטנר נכנסו לשוק הפלאפונים הייתה התפתחות אדירה בזמינות של איזורים רחוקים ומרוחקים לרשתות הסלולריות. דעתי האישית היא שהאנטנות הן מחדל סביבתי עצום, אשר מעלה בהרבה מאוד אחוזים את תחלואת הסרטן במדינת . לצערי אין לי פה סטטיסטיקות מדויקות לגבי תחלואת הסרטן בישראל לפני ואחרי פתיחת השוק הסלולרי לתחרות אבל אני די בטוח שראיתי על זה כתבה ב"עובדה" (עם אילנה דיין)

הידעת: בעל עסק מקבל יותר מ-250$ לחודש על הצבת אנטנה סלולרי על גג בית העסק או ביתו.

אנא שתפו את דעתכם בנושא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת היא שבעניין הזה אני רוצה להזכיר את הידוע מכולם - צורן.

פשוט זנות כל מה שקשור לזה. מממ חוות אנטנות ומשדרים ועשרות אחוזים מעל הממוצע של מקרי סרטן באותו איזור,

לא צריך להיות גאון כדי לעשות 1+1. זה שוועדות, המדינה, וכו' (למרות שאולמרט עשה משהו בעניין אתמול, פועל לגבי פינוי עכשיו סוף סוף) מחליטות באפון תמוה כי אין קשר ישיר בין האנטנות למקרי הסרטן זו פשוט זילות שצריכה להדאיג כל אזרח במדינה.

באופן מחריד זה מזכיר את בעיית הקישון והקומנדו הימי, שפשוט עוצמים עין.

אין לי כוח לפתח מאוד את הנושא בגלל השעה, אבל חשתי צורך להעלות זאת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא רוצה להשמע קיצוני, אבל זה המצב. לישראלים יש טימטום מיוחד, שאין אותו בשום מקום!

כלומר, תקחו את החברות, אם יהרגו פה את כולם, רק כדי שאנשים שלא ממש מבינים; שהם רבים בארץ הזאת, ולא מבינים שכדי שיכלו להתקשר דרך הטלפון שקיבלו במסלול , צריך מעבר תקשורת ענק. יקנו עוד ועוד פלפונים, ואז החברות ישימו עוד ועוד עמודי אנטנות מסרטנות, והסוף יהיה מר..

ואולי אם תחשבו על זה לרגע באיזה מצב אנחנו, שאותם חברות לא מעניין אותם בכלל, מה יקרה איתנו...

כלומר העם שלך בא דופק אותך... איפה זה קורה?!?! צריך להתחיל לעשות דברים ולא לחכות למשיח..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חברה שלי אמא שלי ממקום העבודה - הבת שלה גרה בצורן, היא מאוד צעירה (25+-) היא רק התחתנה והיה לה סרטן השד, היא נאלצה לעבור כריתת שד ולאחר מספר חודשים היה לה סרטן שד בשד השני >:( היא עשתה הכל כדי לעבור את הראשון ועשתה זאת ועכשיו עוד סרטן...ממש עצוב.

אני אולי הבנאדם היחידי בארץ הזאת שאין לו פלאפון, אני לא צריך את זה, לכולם יש פלאפונים ולא שאני כזה נגד זה אבל פשוט לא צריך את זה, וגם הרבה מאוד אנשים לא צריכים את זה אלא סתם קונים את זה לדעווין ועושים לעצמם גם נזק שהם מדברים בזה 24/7.

מה שקורה עם האנטנות זה באמת ביזיון וזה הורג אותנו.

לא צריך לשלם מאות שקלים בשביל לשחק עם שש בש במדבר, ולדבר עם אנשים כל הזמן, זה מציק. זה כמו להיות בICQ עם מאה איש וכל רגע לקבל הודעה, זה יכול להיות מאוד מעצבן. פלאפון זה לא בריא מכל הבחינות ואם אתם לא איזה איש עסקים או בנאדם ממש עסוק שצריך להיות מעודכן ומתואם כל רגע, לא צריך את זה, חוץ מזה הפלאפון גם מאוד מפריע בהמון מקומות כמו צליצולים בשיעור, זה מפריע לשיחות, אם אתה מדבר עם מישהו ויש טלפון, ברור שהוא יענה לו לא ? אף אחד לא מכבה. בסרטים יש פלאפונים וזה מפריע... :-\

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...