הצעת חוק: נהגי המכוניות יסבסדו את ביטוח החובה של הרוכבים ב-8% לפחות - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הצעת חוק: נהגי המכוניות יסבסדו את ביטוח החובה של הרוכבים ב-8% לפחות


infer73

Recommended Posts

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4089492,00.html

חשוב לזכור כי סבסוד ביטוח החובה של רוכבים באמצעות תעריפי הביטוח של כלל הנהגים, מיושם גם כיום. על-פי דו"ח שפרסם אגף שוק ההון והביטוח במשרד האוצר ב-2010, בעל מכונית שרכש ביטוח חובה בעלות של 2,000 שקל, שילם 1,904 שקלים לביטוח הרכב, ו-96 שקלים נוספים לכיסוי תביעות ביטוח של רוכבי אופנועים. באוצר הסבירו כי "סבסוד עלות תאונות האופנוענים על-ידי יתר נהגי שאינם רוכבי אופנועים, התבטא בהגדלת סך דמי ביטוח החובה לכלל הציבור בכ-5.2%. מדובר בסוג של 'מס אופנועים' המוטל על כל הרוכש ביטוח חובה".

איפה כל האלה שטוענים שאין סבסוד של רוכבי אופנוע על ידי בעלי המכוניות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תגיד, ממתי אתה מאמין לכל דבר שכותבים בעיתונים? כאילו שלאוצר ולחבריו בחברות הביטוח, שמאוד מעוניינים להעלות לאופנוענים את הביטוח מצד אחד ואילו להמשיך לחלוב כספי מיסים מנהגי הרכבים חסרי האלטרנטיבות מצד שני, אין אינטרס מובהק לשסות את בעלי הרכבים באופנוענים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממתי כספי ביטוחים בדיוק מגיעים לממשלה....?

והנה עוד סיפור מסריח מבית היוצר של ממשלת .

המחיר לנהגי רכבים יעלה, אבל אני מוכן להתערב על הכליה השמאלית שלי שבמידה וזה עובר בסופו של דבר, מחירי הביטוח לדו"ג לא ירדו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמובן. אני גם רוצה להזכיר לכם שבפעם הקודמת שהעלו את מחירי הביטוח לאופנוענים דובר על כך שבעלי הרכבים מסבסדים אותם, אך למרות שביטוחי האופנועים עלו בעשרות אחוזים ביטוח הרכבים לא הוזל באגורה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...