אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3965538,00.html שתי הופעות באולם נוקיה ככל הנראה (WTF? גאנס בישיבה באולם מיניאטורי? אפילו עם סקורפיונס זה היה ביזיון).
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3473700,00.html מקרה ראשון בישראל? לא זכור לי עוד אירוע כזה בארץ :s05: ילד בן 21 .. הזוי לגמרי, יהי זכרו ברוך.
-
- 11 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
זה רק אני או שהסרט ממש חסר עלילה? ראיתי את הסרט, וכל הזמן יש חילוף בין התרביות השונות. מקסיקנים, אמריקאים, יפנים\סינים, ערבים.. ובסוף הסרט שאלתי את עצמי, על מה בדיוק הסרט? שמעתי מכמה אנשים שהוא סרט מצויין שמציג איך דבר אחד משפיע על כל מיני דברים, איך דבר גורר דבר. ושוב אני חוזר לסרט ושואל את עצמי, איך מה שקרה בין כל הסיפורים השונים השפיע על הילדה הסינית\יפנית שלא הצליחה לקבל זיון? :nixweiss: יש למישהו הסבר טוב יותר?
-
- 9 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יצא לא מיזמן הוא שיצא בקרוב... סרט חדש בסידרת רוקי אני אישית מתכנן ליראות אותו בקרוב פשוט כי מאוד אהבתי תסרטים הקודמים בסידרה ורציתי לישאול אותכם מה דעתכם על החדש ובבקשה תסמנו לפני ספוילר דרך אגב לסרט קוראים Rocky Balboa וקבלו תמונה - ורק בדיחה דפוקה ליפתוח תדיון הדריייייייייייאאאאאאןןןןןןן הדריייייייייייאאאאאאןןןןןןן הדריייייייייייאאאאאאןןןןןןן
-
- 12 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
מה דעתכם על זה? הייתי בעד פדרר אבל שניהם נתנו משחק מושלם..
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
טריילר: http://www.slashfilm.com/2010/06/28/movie-trailer-space-battleship-yamato/ הספינה נראית לא רע...אבל מה עם הדוקטור עם הסאקי...?
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
הי. אני מחפש כל מיני סרטים, שלא בהכרח חדשים מאוד או טובים מאוד.... מדע בדיוני\ אקשן\ הרפתקאות.... משהו בסיגנון X MEN, שר הטבעות, מטריקס... מצאתי עכשו בIMBD איזה סרט בשם In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale... נראה טוב, ואני מחפש עוד כל מיני כאלה שדומים לדוגמאות... ובבקשה אל תביאו את הסרטים המוכרים כמו ארגורן, דרדוויל, ספיידרמן, סין סיטי..... יש סיכוי מאוד גבוה שראיתי את כולם.... תודה לעוזרים
-
- 14 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
http://techdirt.com/articles/20061121/213052.shtml בגלל לחץ מהורים בבריטנה מסירים WIFI בבתי ספר. לנו אין אפילו מה להסיר והם בוכים? כנראה כי הגולגולות שלהם דקות יותר אז הם פגיעים לקרינה יותר אבל אחד המורים גם אמר שהוא לא יכול ללמד כי הקרינה גרמה לו לחלות, כנראה שהגולגולת העבה שלו לא ממש עזרה
-
- 6 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אז... תוניסיה - check מצריים - check לוב - בדרך? לאן מועדות פני המדינות? חילון או הקצנה דתית איסלאמית? אחד הדברים המעניינים ביותר שקרו בשנים האחרונות. מרתק גם לראות את התגובות הרפות של העולם, אם צה"ל יחסל מבוקש ואיתו תמות גם אישתו, הרי כל העולם יקים קול זעקה - אבל שליט לוב המורה לכוחותיו לירות באש חיה על אלפי בני עמו... אז מועצת הביטחון של האו"מ צריכה לדון בנושא כמה פעמים ולפרסם "קול לצדדים לנהוג באיפוק". אל תשאלו איך קדאפי משקשק. מתסכל.
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
https://news.walla.co.il/item/3081084 לא שיש לי מושג קלוש במה היא עסקה, אבל ללא ספק מצער שעולם המדע איבד כישרון והבטחה בסדר גודל כזה.
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני צריך סרטים לחג איך הסדרת סרטים הזאת ?
-
- 11 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3886506,00.html אומנם אני בטוח למדי שזה רק יגרום לסרטים להגיע לאינטרנט במהירות גדולה (ואיכות טובה) יותר מהיום, אבל מה לעזאזל הם חשבו לעצמם? זה ממש כמו המחיקון ז"ל...
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
החיים יפים והכל סבבה !! http://news.walla.co.il/?w=/1/1569568
-
- 11 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
מאמר מעיתון "הארץ" שלפי דעתי נוגע בבעיה המרכזית: http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/749170.html מה קרה לנו מאת ארי שביט קרה דבר פשוט: סוממנו בתקינות פוליטית. ההון, התקשורת והאקדמיה סימאו את עיניה של ישראל ושללו ממנה את רוחה. בקיץ הקשה של 2006 מדינת ישראל מודיעה בתדהמה: הפתיעו אותנו. הפתיעו אותנו בגדול. הפתיעו אותנו בקטיושות והפתיעו אותנו באל-פאג'ר והפתיעו אותנו בזילזל. הפתיעו אותנו בטילי נ"ט. והפתיעו אותנו במיומנות ההפעלה של חוליות נ"ט. הפתיעו אותנו בבונקרים ובהסוואה. הפתיעו אותנו בפיקוד ובשליטה. הפתיעו אותנו באסטרטגיה, בכושר לחימה וברוח לחימה. הפתיעו אותנו בעוצמה המהממת שיכולה להיות לצבא-מוות קטן של טכנולוגיה נמוכה ומוטיווציה אמונית גבוהה. ואולם, יותר משהפתיעו אות…
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/872264.html הטענה שהוא לא הבין כמה מורכבים עסקי החברה, לכן לא יוכל להחזיר את השקעתו ע"י הכפלת המכירות ופתיחת עוד סניפים. איש עסקים בקליבר שלו לא אמור לחקור קצת לפני שהוא שולף את פנקס השיקים? כנראה שעסקי נשק פשוטים יותר להבנה. 20 מליון זה קצת גבוה בשביל הייפ תקשורתי של שבוע.
-
- 14 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
http://web.msn.co.il/msn/news/358E6F16B57E4645883F6E3B3A62BFD4.htm מה הולך כאן?? קודם כל זה ואחרי זה הגועל נפש הזה?? מה הם דפודים? לחלק קונדומים לילדים בני 11?? WTF? לדעתי הם צריכים, אם כבר, לחלק לילדים לא מתחת לגיל 15! עריכה: תיקנתי את הלינק.
-
- 14 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
לפני יותר מחודשיים, הפגינו כ-200 פעילי שמאל קיצוני וכ-1000 פלסטינים כנגד גדר ההפרדה בכפר בילעין. לטענת האנשים שהפגינו, ההפגנה היתה שקטה לחלוטין ולא ננקטו שום פעילויות אלימות, וללא שום התגרות של המפגינים הומטרו עליהם מטחים של גז מדמיע. היום, בהפגנה דומה של גוש שלום ופלסטינים באזור הר אדר, נמנעו כוחות הבטחון שאבטחו את בניית גדר ההפרדה באזור מלפזר את ההפגנה. כתוצאה מכך, נפצע אנוש שוטר מג"ב מהשלכת אבנים ע"י אותם פעילי שמאל ופלסטינים שהשתתפו בהפגנה. זו הוכחה ישירה וברורה, שאם כוחות הבטחון לא ינקטו אמצעים על מנת לפזר הפגנות מסוג זה, ייפגעו חיילים ישראליים על ידי "אחיהם" מהשמאל. מתעוררות כאן מספר שאלות רציניות: 1. כל הזמן מדובר על כך שיש סכנה גדולה לקרע בעם אם יהייה מצב שמתנחלים…
-
- 13 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
כרגע אנו משלמים כ5-7 שקלים על כל פעולה שאנו מבצעים בבנק. הצעת החוק תקבע סכומים קטנים בהרבה על כל פעולה, ובנוסף הגבלה חודשית של העמלות המצטברות לסכום של כ18 שקלים. על העצומה חתמו עד עתה 550,000 אנשים. ע"מ שבג"ץ יאשר את החוק יש צורך במיליון חתימות. http://www.consumers.org.il/?catid={801733EA-436A-4E32-9162-259E64594EC2} תפיצו את הלינק במיילים!
-
- 11 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש עוד פרקים... מאוד יפה והזוי אתר המקור (ברוסית) http://mf0.me/
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
דיי מעניין אותי לראות תוצאות ותמונות אם מישהו ניתקל בהם http://news.walla.co.il/?w=/5/1096814
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3543369,00.html 34 פצועים מעניין מה יקרה , במיוחד כשבוש כרגע בארץ
-
- 11 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2886997,00.html הנשיא לשעבר מתקשה לשרוד בתנאים הבלתי האנושיים האלה(דירת שרד, מכונית, קו טלפון חינם ועוד הטבות....) ומבקש תוספת שכר לפנסיה. האם אדון נבון לא שומע חדשות? האם אדון נבון לא קורא עיתונים? האם אדון נבון לא יודע שהמדינה במיתון? האם אדון נבון אטום וחמדן? כנראה שכן.
-
- 12 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
כבר 15 שנה שאני צופה הדוק של מכבי תל-אביב בכדורסל, מאז עונת 98-99. איני זוכר רצף כזה של משחקים רעים. בייחוד בליגה. אני חושב שמבחינה כשרונית שי למכבי סגל לא רע. עמדת שלוש מכוסה מכל הכיוונים, והסנטר גם. (סופו וג'יימס הם שחקנים איכותיים לדעתי), אז למה לעזאזל הם מפשלים. הם הפסידו לויטוריה בדקות הסיום אבל זה רק בגלל שהם עשו קמבאק מפתיע שקרה בעיקר כי ויטוריה פישלה. את חיפה הם ניצחו גם כן רק בשניה האחרונה, ואי אפשר להגיד שמכבי חיפה שיחקו מדהים, בטח שלא חולון או נס ציונה. אישית, אני חושב שהסיבה לכך היא בלאט,לדעתי היה צריך להעיף אותו בסוף העונה הקודמת. הוא יצר סכסוך מול לדעתי השחקן הטוב ביותר שלו, ליאור אליהו נפגע ממנו אישית עד כדי כך שהעדיף לשבת בבית מאשר לשחק במכבי. מאמן טוב י…
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
די מדהים, אבל הסרט שנעשה בידיעת החמאס רגע לפני פקיעת התהדייה, בליווי צמוד של דוברים מטעמו במשך רוב הזמן, מתעד בגלוי את תעשיית הרקטות הנמצאת בתוך אזורי מגורים. את מנהרות ההברחה ברפיח-800 במספר, לדברי הכתבת - שמוצגות כענף כלכלי הכרחי, שוק חופשי ממש: מצמיגים, ועד לטלוויזיות. את אנשי הפת"ח הנרדפים, שנורו ברגליהם ועונו וחוששים עתה לחיי ילדיהם. http://www.nrg.co.il/online/HP_0.html רופא בעזה: חמאס ניפח את מניין ההרוגים בלחימה http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/843/877.html?hp=0&loc=1&tmp=3119
-
- 9 תגובות
- 1.5k צפיות
-


