עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. http://computers.walla.co.il/?w=/4000/850532 :-X :-X :-X

    • 11 תגובות
    • 1.6k צפיות
  2. Started by asafgolan,

    לפני כשלושה ימים סיימתי לצפות לראשונה בחיי בסדרה טווין פיקס (שתי העונות + הסרט). כמעט כל מה שעשיתי מאז זה לקרוא באינטרנט כל מיני תאוריות והשערות לגבי הסדרה. הרבה זמן שלא הושפעתי ככה מסדרה (או מסרט, לצורך הענין). הדבר העלה בי חשק להכיר עוד סדרות איכותיות, לאו דווקא באותו הסגנון, שעוד לא יצא לי לראות. האם יש המלצות?

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  3. אזעקות בזמן אמת הסבר: אפליקציה המספקת לכם התראות בזמן אמת כאשר יש אזעקה באיזורים בהתאם לבחירתכם. ההתראות נעשות במקביל ואפילו לפני (בשניות בודדות) שנשמעות האזעקות במערכת הצופרים. הממשק מעוצב ונוח לשימוש, כולל היסטוריית התראות ואפשרות לשנות את הגדרות ההתראות (צלילים, רטט וכו'). בנוסף יש לכם אפשרות לבדוק אם חבריכם ובני משפחתכם מוגנים אחרי השמע האזעקה- באמצעות שליחת הודעה מובנת על ידי האפליקציה לאחר שאתם מקבלים התראה על האזעקה באיזורם. היתרון הבסיסי באפליקציה הזו על פני אפליקציות ההתראות האחרות- האפליקציה אינה מסתמכת על הודעות PUSH ואינה צריכה לאחסן את המידע בשרתים- אלא מתריאה באמצעות הודעות מערכת מה שמקצר משמעותית את הדיליי בין קבלת ההתראה לבין ההודעה שקופצת לכם…

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות
  4. Started by אלימלך אגוז,

    אז תמיד היה ידוע שכשהתשקורת רוצה אין לה בעיה לחרוג מגבולות וחוקים עיתונאיים כאלו ואחרים ולהביע תמיכה בצד כזה או אחר, אבל הפעם זה ממש בולט ומגעיל. http://news.walla.co.il/?w=//1129765 זה לא רק וואלה, אלו גם מעריב, ערוצי הטלוויזיה(לא דווקא תוכניות פרשנות ודעות), רדיו ועוד. לא נראה לי שיש משהו לעשות נגד זה, אבל אני הולך לבדוק את זה ואם יש מה לעשות אני אדאג להתלונן נגד כל גוף תשקורתי כזה או אחר שנוקט עמדה במקום להיות נייטרלי. עריכה: מישהו כאן יכול במקרה לסרוק את הכותרת של מעריב מאתמול? תודה.

    • 13 תגובות
    • 1.6k צפיות
  5. http://news.walla.co.il/?w=//2623476 חבל שהסקר לא נעשה גם בגרמניה ובחלקים הגרמנים בשוויץ. טוב בעצם התוצאה כבר ידועה מראש.

    • 8 תגובות
    • 1.6k צפיות
  6. שעשועון בריטי קורע מצחוק בו יש לענות על שאלות טריויה מעניינות בדרכים מקוריות. הנה קטע בו הקהל השתתף:

    • 6 תגובות
    • 1.6k צפיות
  7. זה, למה אני אוהב להיות יהודי מצבנו מעולם לא היה יותר טוב !!! זו רק הטלוויזיה והתקשורת שגורמת לאנשים לחשוב שסוף העולם מתקרב. רק לפני 60 שנה הובילו את היהודים למותם, כמו צאן לטבח. לא ארץ, לא צבא, רק לפני 55 שנה, 7 מדינות ערביות הכריזו מלחמה על מדינת היהודים הקטנה, רק בת מס' שעות... היינו אז 650,000 יהודים נגד שאר העולם הערבי. לא צה"ל, לא ח"א, רק חבורה של אנשים קשוחים שאין להם לאן ללכת. זוכרים כשלבנון, סוריה, עיראק, ירדן, מצרים, לוב וערב הסעודית תקפו יחד, בעת ובעונה אחת? המדינה שהאו"ם "נתן לנו" הייתה מורכבת מ-65% מדבר והתחלנו אותה מאפס. רק לפני 35 שנה נלחמנו נגד צבאותיהן של שלושת המדינות החזקות של המזרח התיכון, ואנו מחקנו אותם אז, במלחמת ששת הימים. נלחמנו בקואליציות שונות…

    • 12 תגובות
    • 1.6k צפיות
  8. Started by R0ck,

    http://halemo.net/versus/police/pr20050518.html

    • 12 תגובות
    • 1.6k צפיות
  9. Started by x-dude,

    מישהו רואה ערוץ 1? (פסגת שארם),שמתם לב שעיתונאים בריטים,אמריאיים בטלויזיה,שיש מחלוקת בין ימין ושמאל (מחלוקת פוליטית פנימית) העיתונאי שואל שאלות ולפעמים חולק על שני הצדדים ולא מציג את דעתו\דעתה האישית...גאולה אבן הזאת פשוט יותר שמאלנית משמאלנית,זה ממש נמאס! זאת עיתונאית? איך היא מתקיפה אנשי ימין ומסכימה עם אנשי שמאל זה פשוט בלתי יאומן,איך נותנים לה בכלל להמשיך?

    • 8 תגובות
    • 1.6k צפיות
  10. שלום. לא הצלחתי להבין את ההבדלים בין המפלגות ולמה הם לא מתאחדים למפלגה אחת. גם בתשדירי התעמולה לא הסבירו לי את זה ממש. הבנתי ששתי המפלגות פחות או יותר בעד אותו פיתרון דמוגרפי. חשבתי אולי להצביע למפלגה שתהיה לה יותר מנדטים אבל בסקרים הם מראים פחות או יותר או הדבר. אשמח לישמוע את תגובותכם ...

    • 9 תגובות
    • 1.6k צפיות
  11. Started by בייגל טוסט,

    http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArt.jhtml?itemNo=766336&contrassID=1&subContrassID=0&sbSubContrassID=0 מקומון צרפתי מדווח שאוסאמה בן-לאדן מת לפני חודש ממחלת הטיפוס אין עדיין אישור לידיעה, אבל העצבנות של שירותי הבטחון הצרפתים והאמריקאים על ההדלפה יכולה להצביע על משהו

    • 9 תגובות
    • 1.6k צפיות
  12. צריח הברקת חוזר! לאחר מערכת גיוס ממון המונית מוצלחת מאוד (562%!) בשנה שעברה, הגמדים חוזרים למערכה נוספת - והפעם כל הכסף הולך לצדקה, לעמותת תפוח. איך זה עובד? הצוות הולך לשדר באופן חי, במשך 12 שעות רצופות, משחק תפקידים שנבחר במיוחד לאירוע הזה. הצופים בבית יוכלו בעזרת התרומות לעזור לשחקנים להשיג את מטרתם - או לעזור למפלצות ולהכשיל את השחקנים. כל תרומה מיועדת לאחד הצדדים ובכל פעם שמגיעים לסכום שנקבע מראש, משהו חדש קורה במשחק. התרומות מועברות ישירות לעמותת תפוח, דרך מערכת ישראל תורמת. ככה זה נראה בפעם שעברה (והכל כמובן הוקלט ביוטיוב) רגע, אבל מה זה בכלל משחק תפקידים? דמיינו שאתם צופים בסרט או קוראים ספר, אבל במקום …

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות
  13. קישור מקור http://www.google.co.il/search?q=egypt+gas+chambers&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a בהתחלה ראיתי את סרטון של גלן בק נואם מאתמול באיזור הכותל, אומר לקהל שהוא קיבל איום על חייו לפני חמש דקות וגם אומר שהמצרים בונים תאי גזים.. החלטתי לבדוק והנה.. אם אתם נובים או אוהבים להקשיב ליונית לוי ולכל השמאלנים בתשקורת אתם לא תדעו שהארגון האחים המוסלמים הוקם בעזרת המפלגה הנאצית.. המפלגה הנאצית פעלה בתקופה מסוימת.. הארגון שלח לוחמים מוסלמים להלחם על אדמה אירופית נגד בעלות הברית. כיום (לפני המהפכה בעצם הם עזרו ללמן ארגוני טרור מסביב לעולם..). כרגע הם פחות או יותר שולטים על מצרים. ואם יש פה מישהו שחושב שהאחים המו…

    • 8 תגובות
    • 1.6k צפיות
  14. אוי נו באמת, אני רגיל שמאשימים את ישראל בכל דבר מגוכך אבל זה כבר יותר מידי, החמאס טוען שאנחנו מיצרים ומשווקים מסטיקים מיוחדים לעזה שמועררים חשק מיני כדי להשחיט את הדור הצעיר שם, הבחור שחשב על זה מגיע לו איזה פרס אוסקר על הסרט שהוא חיי בו + ביקור חינם באברבנל... למרות שדווקא לא הייתי מתנגד לחבילה של הדבר הזה מקור: http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-3745967,00.html

    • 8 תגובות
    • 1.6k צפיות
  15. לחתול הזה יש מזל משהו בן זונה ומלאכים ופיות והגנות נגד עין הרע וליחשושים נגד מוות !!! http://www.mako.co.il/news-world/international/Article-9aa05916d709321004.htm&Partner=rss

    • 7 תגובות
    • 1.6k צפיות
  16. צה"ל לא מפסיק להפגיז את עזה http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3237706,00.html http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3237597,00.html http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3237472,00.html http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3237285,00.html

    • 13 תגובות
    • 1.6k צפיות
  17. http://news.walla.co.il/?w=//568586 לא יאומן פשוט לא יאומן כמה פיגור יכול להיות לבנאדם "הם עיצבנו אותי אז זה בסדר לזרוק עליהם סכינים ולשפוך עליהם מים רותחים" יוווווווווווווווו אני עדיין בהלם!! זה טירוף של דבר! איזה אמא לא יאומן פשוט!

    • 17 תגובות
    • 1.6k צפיות
  18. "משלחת ביטחונית תגיע לארץ כדי להיערך לפינוי 75 אלף האזרחים במקרה של החמרה במצב הביטחוני. המשלחת תקבע אם להקפיא הגעתם של עובדים חדשים" אתם רואים מחסלים אחד מראשי הטרור וכבר מתפנות משרות לעבודה עם קשישים

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. Started by KoDkOd,

    מה עמדתכם בנושא יצליחו לא יצליחו יש בסיס למשפט בכלל ? הסיפור

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  20. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3516435,00.html מה ההטבות שלהם מן הפעולה הזאת? אני חושב שתגובה 4 שם מסכמת את הכל.

    • 13 תגובות
    • 1.6k צפיות
  21. Started by shuy,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3728676,00.html נמאס לי ממכם, חבורה של מטומטמים פופוליסטיים. הבטחתם להגן על בעלי החיים והדבר העלוב הזה זה מה שיצא? כן, מר ניצן הורוביץ וגברת אורית זוארץ, אתם רושמים ניקוד?, יופי! חוקקתם חוק, אתם יכולים לדחוף את החוק הזה, יחד עם כל החוקים שאתם עומדים לחוקק בנושא (שיכנסו קרוב לוודאי בגאווה לקמפיין המפלגה שלכם בבחירות הבאות) לתחת. מה יעזור החוק הזה אם במדינת ישראל כולה קיימים רק קומץ שוטרים שתפקידם לאכוף אותו? האם הדיו שבו יודפס החוק הזה יגן על אותם כלבים וחתולים שבאמת זקוקים להגנה? תמשיכו לחוקק חוקים ותמשיכו לקבל משכורות, כי את העבודה המלוכלכת באמת אנחנו עושים, ונמשיך לעשות אותה באהבה. ענובים בעניבות ולבושים בחליפות, מתהדרים בעלה תאנה…

    • 10 תגובות
    • 1.6k צפיות
  22. זוכרים את רעיון "תעלת הימים"? תעלה שתחבר בין ים המלח לים סוף/הים התיכון? הרעיון שהרצל הגה כמה שנים לפני מותו? פרס החליט ליזום הרבה פרויקטים בזמן האחרון, וכאחד מהם החליט להחיות את הרעיון. http://news.walla.co.il/?w=//1075262 תעלת הימים אושרה, ים המלח ניצל, ועם קצת מזל- גם הבולענים ייעלמו לאיטם, המלונות שוב ישכנו ממש לצד החוף ולא 100 מ' ממנו כמו שהמצב היום אני אישית מרוצה.

    • 11 תגובות
    • 1.6k צפיות
  23. קיבלתי אי מייל נחמד והחלטתי לחלוק (מקווה שלא פורסם כבר). איך לפתור את בעייתנו? מה לעשות כאשר אתה נקלע לשיחה, בה אחד מ"יפי הנפש" התורן, בדברו על מתקפת הטרור, אינו מאמין שיש צורך בתגובה נמרצת כנקמה? 1. כנס לשיחה ותשאל האם תגובה צבאית מקובלת עליו? 2. כאשר יגיד "לא", שאל "למה לא?" 3. חכה עד שיאמר משהו בנוסח "... מכיוון שהדבר יביא לאלימות נוספת ולהסלמה...". 4. כאשר יגיע למחצית המשפט הכה בו בפניו. 5. כאשר תראה שהוא מנסה להחזיר מכה, עורר את תשומת לבו והסבר לו, שזו תהיה שגיאה גסה מצדו, המנוגדת לכל הערכים שלו להרביץ בחזרה, כי הדבר יכול להביא לאימות נוספת ולהסלמה. 6. חכה עד שיסכים לטיעון הזה, והסכים לא לבצע אלימות נוספת. 7. הכה בו שוב, והפעם ביתר שאת. 8. חזור על שלבים 5 עד 8 עד אש…

    • 14 תגובות
    • 1.6k צפיות
  24. ימין קיצוני או לא, גם 10 שנים אחרי, אנשים שצריכים לשבת מאחורי סורג ובריח בהסתה לרצח, ערכו טקס "פולסא דנורא" (שוט האש, או משהו כזה) שמישהו יעצור אותם!, לפני שיקרה פה רצח נוסף. יש פשוט בעם קבוצה של אנשים שלא ממש מאמינים במדינת ישראל, וכל הפתרונות שיש להם זה להרוג ראש ממשלה, איפה ה"לא תרצח"? אז מה אם הם לא אלו שמבצעים את זה, זה עדיין חמור לא פחות מאשר הרצח עצמו, כי דברים כאלה מסתיימים ברצח (ע"ע יגאל עמיר ימח שמו וזכרו) http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3118257,00.html

    • 14 תגובות
    • 1.6k צפיות
  25. http://news.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=item&path=22&id=293177 מה?? לא רק שלדעתי זה לא מוסרי ו/או נכון מכל מיני בחינות, ממשל צבאי פרופר באזורים קטנים בהרבה נכשל במהלך ההיסטוריה האנושית. (רומא-יהודה, ישראל-השטחים, אני בטוח שעוד מלא דוגמאות). אוקיי, הדוגמא הראשונה לפני 2000 שנה והשנייה זה ישראל ולא הSUEPRPOWER ארה"ב, אבל גם השטחים קטנים בהרבה יותר. מה שכן אני משוכנע שארה"ב לא תגביל את הכוח שהיא תשתמש בו שם. בכל מקרה, לדעתי זה רקוב. עריכה - יש שם דווקא תגובות ששוות עוגיה, כדאי לקרוא.

    • 8 תגובות
    • 1.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים