עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. Started by maverick,

    ynetעצוב שאנשים מגיעים למצבים קיצוניים כאלו!

    • 20 תגובות
    • 2k צפיות
  2. Started by cleric,

    אחד הסרטים המצחיקים והמגניבים שנתקלתי בהם, מומלץ בטירוף

    • 9 תגובות
    • 2k צפיות
  3. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3433173,00.html איזה מסכנים לדעתי במצב כזה הממשלה צריכה לעזור להם זה פשוט ידפוק מאות משפחות

    • 28 תגובות
    • 2k צפיות
  4. מה קורה פה בחודש האחרון ? משהו באוויר ? במים ? באוכל ? בטלוויזיה ? ניסוי סודי של האירנים ? חייזרים ? מה ? ??? התוספת האחרונה היא רצח של בעלת בית בידי השוכר בירושליים. לפני שעתיים.

    • 18 תגובות
    • 2k צפיות
  5. Started by klayton,

    http://www.nrg.co.il/online/5/ART1/747/537.html לא חשבתי שהסרט כל כך יצליח

    • 20 תגובות
    • 2k צפיות
  6. Started by IG,

    תלייה כמו שחבר שלי אמר פעם: "אחח... אני מתגעגע לעונשים של פעם... תלייה, סקילה באבנים, צליבה... זה עונשים טובים.. היום זה הכול מהיר מידי, בלי כאבים... בלי צעקות... אין עונש בעונש..." http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3323709,00.html

    • 19 תגובות
    • 2k צפיות
  7. Started by מר מקלדת,

    http://myfamilythoughts.wordpress.com/ella/ צפיתי בסרטונים ביוטיוב ולפתע נתקלתי בסיפור הזה. כמה הערות: 1. לא מצאתי שום קשר בין האתר לבין כת הסיינטולוגיה הידועה לשמצה. אם יש קשר כזה נא לדווח לי כאן כדי למחוק את ההודעה. אני יודע שיש להם אתר שתוקף את הפסיכיאטריה, אבל זה כנראה לא האתר הזה. 2. אני לא מתנגד גורף לפסיכיאטריה. אני מאמין שרוב הפיסיכיאטרים בישראל הם אנשים טובים שמנסים לעזור לפציינטים שלהם כמה שהם יכולים, ושהם רחוקים מהסטריאוטיפ של איש זקן רשע עם זקן ארוך ופפיון ומבטא גרמני אירופאי כבד.

  8. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3498560,00.html לעזאזל.. מאיפה זה עכשיו? ה' ישמור.. רפואה שלמה לכולם!!

    • 20 תגובות
    • 2k צפיות
  9. בדו"ח ארוך שפורסם היום ע"י ארגון אמנסטי נקבע כי הפיגועים המתבצעים ע"י מיליציות פלשתיניות נגד אזרחים ישראלים נחשבים בגדר פשעים נגד האנושות. להצהרה הפומבית לדו"ח המלא בוקר טוב אמנסטי...

  10. Started by nicirnTAL,

    הועבר לידי מידע רגיש במתחילים ב10... מישהו יודע אם זה נכון?

    • 14 תגובות
    • 2k צפיות
  11. האם באמת חטפו חייל בהרצליה ? או שזה סתם חפירות של המשפחה ?

    • 25 תגובות
    • 2k צפיות
  12. אני חושב שאת התואר הזה צריך לייחס דווקא למדינת ישראל -פרץ שר ביטחון -עוזי כהן ראש עיר -רוחמה אברהם ח"כ ובמרחק נגיעה מתפקיד שרה -ענבל גבריאלי ח"כ - ית -יחיאל חזן ח"כ -דוד לוי שר חוץ (אי ידיעת השפה האנגלית למי שלא הבין) -קצב נשיא עד כאן האפשרויות הפרסונליות שלא מתקבלות על הדעת בשום מדינה אחרת אבל אצלנו זה אפשרי ועתה לעוד כמה תופעות ייחודיות לנו שמדגימות למה התואר הזה מגיע לנו -אפשר לגנוב קרקעות ציבוריות ולאחר מכן להיות בעליהן החוקיים -אתה יכול שתהיה לך תחנת רדיו פיראטית, לא לשלם מיסים ועדיין אישי ציבור יבואו להתראיין אצלך -אתה יכול לפרוץ לבתים והסיכוי שתתפס עומד על 5% -אם פורץ נפצע במהלך שוד בבית שלך, הוא יתבע אותך וקרוב לוודאי שגם יזכה (באדיבות RTTW) -ליטר בנזין הוא לא באמ…

    • 21 תגובות
    • 2k צפיות
  13. Started by liran2003,

    האם שיר שנשלח לקדם אירוויזיון הבולגרי הועתק משיר ישראלי? מאת: נתן סטולרו לפני מספר ימים פירסמה רשות השידור הבולגרית את רשימת המשתתפים והשירים בתחרות הגמר המקומית. אחרונים ברשימה, הופיעו הצמד פיפו וסשטו עם השיר "אני יכול". היום פורסם השיר "אני יכול" באתר הרשמי של הצמד. מההאזנה ראשונית לשיר עולה כי מדובר באותו השיר של סאבלימינל ורון שובל, בעל אותו השם בדיוק, ואף מגדילים לעשות הצמד הבולגרי, כשהם שרים את הפזמון בעברית צחה. כלומר, לא מספיק שנעשתה כאן גניבה מוזיקלית לכאורה של השיר עצמו, חלק מהמילים הם אפילו לא טרחו לשנות או לתרגם. טניה סטנקבה, מנהלת המחלקה לקשרי חוץ בטלוויזיה הבולגרית, אישרה לכתב אירוויל כי אכן השיר שמפורסם באתר הרשמי של הצמד הוא שאיתו הם אמורים להופיע בתחרות!…

    • 15 תגובות
    • 2k צפיות
  14. הקמפיין עלה לאחרונה באינטרנט כ"מה שהג'יאהד האיסלמי לא רצה שתראו" http://212.199.222.97/minisite/temp/minisite.html אני חושב שזה בלתי ניתן לביצוע, דבר ראשון הערבים שבעזה / לבנון (לוחמי החיזבאללה ) לא ירצו בזה, וזה חלק מהתנאים שם ובטח שאני כיהודי לא רוצה בכך. אבל הפתיעה אותי כל כך ה"תארים" שמופיעים העצומה כל האנשים שחתמו שם, לכו תידעו אם זה אמיתי אבל זה אנשים מכל המקומות , רופאים, מרצים , לוחמים ביחידות מיוחדות וכ'ו קיצר מה אתם חושבים ?

    • 27 תגובות
    • 2k צפיות
  15. אוהדים הניפו דגלי פלאסטין , הישוו בין סמלי המדינה לנאצים , צעקו , והתפרעו .. השחקנים עשו עבירות קשות ואלימות , אפילו מאיר איינשטטין הגיב בצורה קשה . לאחר המשחק , ראיינו את דייויד ומאחור , מס' אוהדים עם כפיות מפריעים לשידור . איזה שינאה !!!

    • 3 תגובות
    • 2k צפיות
  16. קבלו סירטון שמצאתי- http://www.youtube.com/watch?v=4x8KdHguzlI&mode=related&search=Married%20With%20Children%20 נשואים פלוס מיבחינתי היא הסידרה המצחיקה בהיסטוריה והדבר היחיד שמיתקרב אליה זה כמה דברים מצחיקים בנארוטו טוב לא הצלחתי לימצוא סירטון מצחיק של נארוטו כי המעריצים הבני זונות עשו איזה מיליון סירטונים מפוברקים אז קחו פרק לא כל כך מצחיק אבל שתבינו קצת תרוח החצי בידורי של הסידרה ותבינו יש ליפעמים חלקים מאוד מצחיקים פשוט ביגלל מעריצים בני זונות קשה מאוד לימצוא- http://www.youtube.com/watch?v=lu2E8U4SOfA&search=Naruto%20funny

    • 25 תגובות
    • 2k צפיות
  17. עצוב, מאד עצוב שזה היצוג שיש לנשיא מדינת ישראל :'( http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2152116,00.html לאחר שהרכנתי את ראשי בהשפלה לאחר המחזה המזעזע , מיהרתי לנסח מכתב שישלח לבית הנשיא בו אני מציע את תרומתי על מנת לתקן את הפדיחה הנוראה. אגב... מעניין מי הטמבל שעיצב את האתר הזה... ומעניין כמה הוא קיבל על מנת לפדח את הנשיא ומדינת ישראל כולה.

    • 11 תגובות
    • 2k צפיות
  18. Started by udicol,

    כן בסוף קיבלו את זה ישר לפנים, הכמיהה לשינוי הובילה לשינוי שיטת הרמיה של מפלגה. התנפלות על תפקידים, וכמובן מסה עצומה של אנונימיים בתפקי שרים. והנה עוד הבטחה שהופרכה : מאות בלונים הופרחו בכנסת במחאה על "הבטחותיה של שינוי שפרחו לאחר הבחירות" מאות בלונים הופרחו הבוקר מעל הכנסת על ידי אנשי הפורום לבחירה חופשית בנישואין. "הבלונים הופרחו כסמל להבטחותיה של שינוי שפרחו לאחר הבחירות", אמר דובר הפורום, יונתן ליבוביץ', שהוסיף כי "מאז ימי בן גוריון לא נעשה נזק רב כל כך לנושא הנישואין כפי שנעשה על ידי שינוי". מתוך Ynet.

    • 16 תגובות
    • 2k צפיות
  19. אהלן, אשמח מאוד אם מישהו יתן פרטים של ארגון או גוף שמחפש מתנדבים לסייע בשריפה. התקשרתי לחמ"ל של "השומר החדש", אבל הם רק רשמו את הפרטים שלי ואמרו שיצרו איתי קשר אם יצטרכו עזרה. אני מפרסם את השאלה הזו במספר פורומים, אולי כאן יהיה מישהו שמכיר מישהו.

  20. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4647074,00.html לאור כל התרעומת על הסדר הטיעון, יש לי רק שאלה קטנה: האם המציתים בחרו לפגוע דווקא בבית הספר הזה מתוך מניע של "גזענות"? ישנם בתי ספר ערבים רבים בירושלים. הם לא הציתו אותם. ישנם עסקים רבים של ערבים בירושלים. הם לא הציתו אותם. אני בטוח שיש גם עסקים בבעלות משותפת יהודית-ערבית בירושלים. הם לא הציתו גם אותם. בית הספר הזה נבחר כמטרה, כך נראה, מסיבה פשוטה: לא בגלל החלק הערבי שבו ואף לא בגלל שמדובר במוסד המקדם את הפסקת האיבה בין הערבים ליהודים המדינת ישראל, אלא בגלל שהמסר שבית הספר הזה מנסה להנחיל הוא שאותו "דו-קיום" שהוא מנסה לקדם צריך להיות שוויוני. לעמדתם של מנהלי הפרוייקט הזה, ליהודים לא מגיעה אפילו מדינה שלמה אחת בעולם, ל…

    • 1 תגובה
    • 2k צפיות
  21. Started by Cha0stAlker,

    http://news.walla.co.il/?w=/1/1745599&m=1&mid=101479 פשוט מזעזע מה שקורה במדינה שלנו.

  22. Started by Athlon-WINGS,

    www.Terror.exe.co.il פתחו רמקולים בדרך.

  23. Started by klayton,

    • 0 תגובות
    • 2k צפיות
  24. Started by cleric,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3579916,00.html הזוי :-X

    • 14 תגובות
    • 2k צפיות
  25. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3388865,00.html

    • 20 תגובות
    • 2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים