מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
קבלתי ביום שישי את המחשב ביום שישי... ורק עכשיו פניתי זמן להתקין עליו מערכת הפעלה... בינתיים לא התחלתי להריץ בדיקות אפילו.. רק לשחק FARCRY.. MSI P965 Platinum Intel CORE2 DUE E6400 OCZ GOLD KIT 1GB 667 MSI 7600GT WD SATA2 160GB התרשמות ראשונה שלי זאת ההתקנה המהירה מאוד מאוד (מאוד) של XP ושל המשחק... בגדול אין לי כל כך זמן להתעסק איתו.. אממ... \אני מקווה שהיה לי זמן היום להריץ לפחות 3DMARK 06.. נראה מה הוא נותן.. מעבד באמת מגניב ובינתיים זהו..
-
- 21 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מחפש לוח אם בסביבות ה- 400 -500 ש"ח למעבד PD 2.66 GHZ 805 שבלוח אם יהיה כרטיס מסך מובה כמו 6100 או 6150, המחשב מיועד לעבודה משרדית בלבד.
-
- 4 תגובות
- 507 צפיות
-
-
תגידו, P5N32-SLI Deluxe s775, NF4, 2xPCI-E תומך קונרו? דחוף, תודה.
-
- 1 תגובה
- 501 צפיות
-
-
Gigabyte GA-965P-DQ6 Intel P965 LGA 775 מישהוא יכול לתת עליו ביקורת ? ומה ההבדל בין ה965P לבין 975X בביצועים ? הלוח נועד עבור קונרו . דרך אגב אם יש למישהוא לוח אם אחר של GIGABYTE להציע שהוא נחשב ליותר טוב אשמח לשמוע. תודה
-
- 1 תגובה
- 605 צפיות
-
-
אני רואה בכמה מקומות שמציעים זיכרון של 512/667,ולא מצאתי 2X256. השאלה זה כדאי במקום DC לקחת סטיק של 512?ובאיזה מחשבים(אינטל,AMD) זה קריטי.
-
- 4 תגובות
- 596 צפיות
-
-
שלום רב, אנו מתכנים לקנות מחשב למשרד עם מעבד קונרו ועם שמונה ג'יגה זיכרון (במחיר נמוך מזה של סרבר). קראתי מספר הערות מטרידות על הקונפיגורציה הזו, וקיבלתי הרגשה שזו חיה שעוד לא נולדה. http://forumz.tomshardware.com/hardware/Motherboard-4GB-8GB-Ram-ftopict195013.html האם למישהו יש ניסיון עם שמונה ג'יגה זיכרון ? להלן המפרט שאותו אני מתכוון להזמין (פתוח להצעות כמובן): ASUS P5B-VM Intel 965 4x 2GB Dual Channel DDR2 533MHz (PC4200 E6700 Core 2 Duo Graphics Card (?) Windows XP 64bit and/or Linux Enterprise 4 WS בברכה, איתי
-
- 28 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=111725 יציב ב435 מה"צ אחרי עדכון ביוס! האסוס דרך אגב, נותן בערך את אותם ביצועים (בדר"כ פחות, בביקורת אחת ראיתי 412 מה"צ) - אבל עולה 600 שקל יותר (שהם למעשה, 60% ) על כן אמרו אבותינו, w00t.
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אם כן , איזה הבדלים ידועים לכם ?
-
- 3 תגובות
- 785 צפיות
-
-
יש איזה מאמר שמראה הבדלים ? ואממ כמה גיגה הרץ זה ? כי כתוב על 6400 2.13 ועל 6300 1.8 משו כזה מצטער אם זאת שאלה דפוקה אני פשוט מתכוון לקנות מחשב עם CORE DUO ואני חדש פה אחלה פורום ד"א =] ועוד שאלה מה אומר בדיוק DUAL CHANEL זה יעני במקום כרטיס זכרון של גיגה זה שתיים של 512 וזה עובד יותר מהר ?
-
- 5 תגובות
- 885 צפיות
-
-
איך התוצאה ב SPI יחסית למערכת? נראה לי גבוהה מדי, אני חשוב בגללל התוכנו הכבדות שפועלות (אפשר לראות בצד) בכל זאת מה דעתכם? היא הגיע אלי לפני כמה ימים,פשוט לא התאפשר לי קצת להתעסק איתה.
-
- 55 תגובות
- 3.7k צפיות
-
-
יש באפשרותי להשיג דיסק קשיח של 400GB של סמסונג ב800 שח עכשיו הוא SATA 2 ולי יש SATA 1 אז האם יש לSATA 2 גם תאימות לאחור כמו למשל מה שקרה עם הUSB (USB1-USB2) תודה
-
- 9 תגובות
- 667 צפיות
-
-
אני מתלבט בין השילוב הבא: Intel Core2Duo E6300 Gigabyte GA-945P-S3 RH או: Amd Athlon 64 4200X2 Asus M2N-E ההתלבטות כמובן היא לא בגלל המעבד, אלא בגלל הלוח אם. ברור לי שהקונרו הוא בכמה וכמה רמות יותר טוב מהאת'לון, אבל אני לא יודע אם שווה לקנות אותו בגלל הלוח אם. מה אתם אומרים?
-
- 5 תגובות
- 670 צפיות
-
-
-
DFI Infinity NF Ultra II - M2 Socket AM2 Motherboard ואיך אני גם יודע אם יש אופציה לשדרוג? זתומרת 2 כרטיסי מסך
-
- 2 תגובות
- 529 צפיות
-
-
DFI Infinity NF Ultra II - M2 Socket AM2 Motherboard איפה רשום איזה יציאות ?
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני לפני קניה של המעבד הנל, ואני מעוניין לדעת איזה סטפינג הכי כדאי, ואם יש משהו ששווה להתעקש עליו
-
- 6 תגובות
- 633 צפיות
-
-
הם מיעודים למשחקים כבדים וללא מטרות oc http://ksp.co.il/hmain.php?uin=2960
-
- 5 תגובות
- 615 צפיות
-
-
יש על הלוח בנוסף למחבר הגדול של הספק (24 פינים) מחבר נוסף של (כמו שיש לכל פנטיום 4 של 4 פינים) ולידם עוד 4 פינים (ממש באותו מחבר) למה החיבור הנוסף? המפרט שלי הוא: הלוח המדובר כ.מסך GV-NX76T256D-RH מעבד E6300 זכרון 2GB 667Mhz
-
- 14 תגובות
- 837 צפיות
-
-
כי האחרונים שהם הוציאו אפילו לא מתקרבים לביצועים שלהם
-
- 6 תגובות
- 636 צפיות
-
-
ישנן כעקרון שני אופציות של לוחות אם: 1)GA965PDS4 Gigabyte 2)DFI Infinity 975X for LGA775 כעת אני צריך לבחור זכרון הייתי די סגור על הזכרון עד שירדו המחירים בnewegg וכעת יש לי שלושה אשפרויות: 1)G.SKILL 2GB (2 x 1GB) 240-Pin DDR2 SDRAM DDR2 800 (PC2 6400) Dual Channel Kit System Memory - Retail 178$ 2)G.SKILL 2GB (2 x 1GB) 240-Pin DDR2 SDRAM DDR2 800 (PC2 6400) Dual Channel Kit System Memory Model F2-6400PHU2-2GBNS - Retail 148.49$ 3)G.SKILL 2GB (2 x 1GB) 240-Pin DDR2 SDRAM DDR2 800 (PC2 6400) Dual Channel Kit System Memory Model F2-6400PHU2-2GBNR - Retail 175$ שלושת הזכרונות הם של g.skill (מה הכי עדיף ללוחות האם אם העדפה לגיגהבייט) ואם כבר מדברים מה ההבדל ביניהם? התקציב …
-
- 3 תגובות
- 498 צפיות
-
-
?ConRoeXFire-eSATA2 s775, 945P, DDRII 667, 2xPCI-E Crossfire? הלוח הזה טוב ? אמרו לי שהוא זבל מה אתם אומרים שווה?
-
- 13 תגובות
- 988 צפיות
-
-
תקנו אותי אם אני טועה אבל הרעיון של הקונור זה כפול ליבה שבעצם משתמש במלוא הליבה השניה למשל הדול קור ישתמש רק ב40 אחוז ושיפר רק ב40 אחוז מליבה אחת והקונרו משפר ב100 אחוז כי הוא משתמש במלוא הליבה השניה.. ולכן 1.86GHZ של קונרו שווה בעצם לGHZ3.72 של מעבד רגיל(לא כפול ליבה) ולכן גם בOC אם אני מעלה את המהירות של הקונרו ל2.5 זה בעצם 5 במעבד רגיל.. האם אני צודק?? או שאני ממש מבולבול ולא מבין מה הרעיון של הקונרו.. אם אני טועה אשמח אם תעזרו לי להגיע לרעיון האמיתי שלו..
-
- 4 תגובות
- 519 צפיות
-
-
שלום, לא יצא לי לעקוב אחרי המחירים, אני יכול לקנות לוח אם של אינטל DG965WH ומעבד E6600 ב 300$ האם זה שווה?
-
- 5 תגובות
- 487 צפיות
-
-
http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=109099 לוח לא משו בכלל ל OC, ולא מצדיק את המחיר שלו (1100)
-
- 2 תגובות
- 522 צפיות
-
-
מה שרשמתי למעלה ואני הולך לעשות OC מה הלוח אם הכי טוב בשביל זה?
-
- 10 תגובות
- 760 צפיות
-


