מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
שלום, במקור רציתי לקחת את ה DS3 של GB. אבל הציעו לי את הלוח הזה (בכותרת). מה לדעתכם יותר טוב? ואיך ה MSI בכלליות?
-
- 9 תגובות
- 763 צפיות
-
-
סתם שאלה, למה קוראים למעבד החדש של אינטל Core 2 Duo קונרו, כי חיפשתי את השם הזה גם באתר של אינטל ולא מצאתי.
-
- 1 תגובה
- 597 צפיות
-
-
שקניתי את המחשב היה בו זיכרון SDRAM 256MB אחרי תקופה הבנתי שמין הסתם המחשב לא תומך DDR אחרי חצי שנה ככה קיבלתי מחבר 256 DDR וניסיתי להשים על המחשב הוצאתי את ה SDRAM ושמתי DDR וזה עבד!!! ואני עד היום עם ה- DDR אבל בכול זאת ראיתי בתוכנה CPU-Z שהזיכרון לא מנוצל כמו DDR זאת אומרת זה עדיין כאילו יש לי SDRAM כי הוא פועל ב- 166MHz משהו כזה! אז חשבתי היום שאם גם ככה הוא פועל כמו DDR אז אני יוסיף גם את ה SDRAM הישן שלי ואז יהיה לי 512 RAM!! האם זה יכול להזיק? מפני שאחד DDR (אבל עובד) והשני SDRAM האם מההתחלה לא טוב ששמתי זיכרון DDR? חייב תשובות מהירות תודה! ;D
-
- 21 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אחי יכול לבחור למעבדה שלו בין: 1: פנטיום 4 3.2 DUAL CORE LGA775 2: ATHLON 3800+ X2 3: INTEL XEON DUAL CORE 2.2(אני לא סגור לגבי איזה XEON זה,פחות או יותר לתקופה של לפני כמה חודשים). מה אתם אומרים?
-
- 1 תגובה
- 533 צפיות
-
-
רציתי לדעת מתוך סקרנות מה זה המעבדים האלו שהם כל כך יקרים והאם הם יותר טובים ממעבדי אינטל אחרים ולאיזהביצוים הם משתווים במעבדי amd ???? תודההההההההה........
-
- 1 תגובה
- 516 צפיות
-
-
חברה תסבירו לי מה זה rohs ? תודה
-
- 2 תגובות
- 865 צפיות
-
-
שלום ראיתי את המעבד קונרו 6300 גם 1150 כבר ולוחות אם זולים יחסית 500-700 השאלה שלי האם יש לוח שתומך גם בDDR1 וגם בAGP וגם 6300 קונרו יש לי 7800GS 430\1300 EVGA וספק enermax noisemaker 420W ו1GB זכרון ולא אכפת לי לקנות זכרון נוסף אבל כרגע נכון לשנתיים הבאות זה נראה לי מספיק אשמח להצעות כולל קישור
-
- 7 תגובות
- 534 צפיות
-
-
מישהו יכול להסביר לי בבקשה מה זה אומר המספר של ה CL? אם זה 2.5 או 4 או 5.... תודה מראש.....
-
- 8 תגובות
- 644 צפיות
-
-
הנה צילמתי תמונה מה CPU-Z אתם יוכולים להיגד לי מה המעבד שלי 32 BIT או 64 BIT http://img174.imageshack.us/img174/4679/3313xj8.jpg ומזה אומר intel pentium 4 630 מזה ה 630 הזה?זה פנטיום D או משהו? אה וראיתי משהו נכון רואים תסמל של המעבד כאילו איפו שרשום אינטל בגדול אז רשום שמה בקטן pentium 4 HT inside מזה אומר
-
- 4 תגובות
- 565 צפיות
-
-
באתר של חנות מסויימת מתואר זכרון זה אבל הם אמרו לי שזו טעות ויש רק CL5, נכנסתי לאתר של היצרן וחא הצלחתי להבין חד משמעית משם. מישהו???
-
- 1 תגובה
- 439 צפיות
-
-
שתי סטיקים של samsung יעבדו עם שתי סטיקים של kingstone נגיד ? (כששתיהם אותו דבר במבחינת ddr ותדר)
-
- 3 תגובות
- 470 צפיות
-
-
שלום לכולם, זה המחשב שאני קונה: INTEL CORE 2 DUO E6600 2.4GHZ 1066MHZ 4MB 64BIT LGA775 BOX OCZ PC2-5400 667Mhz DDR2 1GB GIGABYTE GV-NX79T256D GEFORCE 7900GT SLI 256MB DDR3 PCI-E RETAIL W.D 250GB SATA II 7200RPM 16MB BUFFER הייתי רוצה לקבל המלצות על לוחות אם בתקציב של כ 700 שקל, ואני גם מתכנן לעשות OC לא גבוה מידי אז אני רוצה לוח שתומך בזה, וגם האם בשביל OC צריך זיכרון של מהירות 800? תודה רבה על עזרתכם.
-
- 4 תגובות
- 538 צפיות
-
-
מישהו הביא פה ביקורת קטנה עליו.. וכמו שהבנתי.. הוא לא מתפקד טוב ב-OC או משהו כזה.. מישהו יכול לפרט?
-
- 8 תגובות
- 614 צפיות
-
-
ניראה שאי אמ די חוזרת אט אט לעיניינים http://www.amdzone.com/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=9960&sid=1842102da4dfc54f248dd10896d97a5b
-
- 3 תגובות
- 603 צפיות
-
-
לא שאני רוצה להשתחצן אבל זה עוד לא קרה לי שמחשב לא מאט שמריצים עליו כמה דברים במקביל(ועכשיו לא בגלל הכפול ליבה), רציתי לדעת אם גם לדבר המטורף הזה גם יש גבול?
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
-
יש לי מחשב נייד ומעבד של amd sempron 3400 + האם הוא תומך 64 bit
-
- 2 תגובות
- 574 צפיות
-
-
בג'יגהבייט לוח ds4 יש dual bios שזה שני שבבים כדי שאם ביוס אחד נדפק אפשר לגבות אותו עם השבב השני אבל בפרטים של ג'יגהבייט ds3 כתוב virtual dual bios, מה זה אומר? יש רק שבב אחד, מה הכוונה לביוס כפול ווירטואלי?
-
- 23 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
Mushkin 800Mhz 5-5-5-12 = 1350 G. Skill 800Mhz 4-4-4-12 = 1390 G. Skill 800Mhz 5-5-5-15 = 1260 בשקלים חדשים נו, על מה אני הולך? (יש לי קונרו... אז האם ההבדלים בתיזמונים של הג'י-סקיל שווים את ה-130 ש"ח הפרש?)
-
- 13 תגובות
- 631 צפיות
-
-
אני מחפש לעשות איזה OC בקטנה משנים את מהירות הBUS בBIOS? יש לי זיכרונות 667 תודה לעונים
-
- 8 תגובות
- 572 צפיות
-
-
קראתי איפשהו שיש ללוח אם הזה קצת בעיות עם זכרונות מסויימים, מישהו יודע אם השילוב בכותרת עובד?
-
- 1 תגובה
- 455 צפיות
-
-
מישהו אולי יכול לתת לי פרטים ללוח אם הבא ואם הוא למחשב בסדר גודל של 1500 שדרישותיו הם בעיקר אינטרנט. MSI K9NGM-L GEF '6100
-
- 15 תגובות
- 884 צפיות
-
-
הי! אתמול המחשב שלי קצת התחרפן ונתקע במסך של הלוגו של הלוח אם, אז היום הוצאתי את הבטריה שעל הלוח אם והכל עובד סבבה. אז רק שבגלל שהביוס התאפס, אני צריך להגידר מחדש את ההגדרות של ה- RAM (כל ה- Ras to Cas וכל הדברים האלה). בקיצור, שמתי לב שכמה משחקים נהיו קצת מקוטעים ואני חושב שאם אני אסדר את הדברים האלה בביוס המצב יחזור לקדמותו. אני זוכר שלפני איזו שנה מישהו פה בפורום הראה לי תמונה של איך זה אמור להיות (נראה לי מ- Hard OCP), ואין לי מושג איך לעשות את זה בעצמי. אז בכל מקרה יש לי 1024MB DDR CL2 של PQI (מחולק ל-2 סטיקים של 512), ושאר המפרט מתחת לשם שלי תודה!
-
- 28 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אני עומד לקנות את המעבד - E6300 ואת הלוח GIGABYTE 965P DS3 ואת הזיכרון MUSHKIN XP2 6400 2X512MB DDR2 800MHZ 4-4-3-10. לינק - http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_271_2165_2166&products_id=14276 השאלה שלי היא: האם באמת יש לי צורך בזכרונות יקרים וטובים כאלה כדי למצות את יכולות האוברקלוק של הלוח והמעבד שלי? (כי לפי מה שהבנתי הלוח יגביל אותי לפני הזכרונות) או שאפשר לקנות זכרונות 800MHZ זולים יותר שלא יגבילו אותי באוברקלוק?
-
- 110 תגובות
- 9.3k צפיות
-


