מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
הי רציתי לדעת אם יש לי לוח אם שתומך בזכרונות עד 800MHZ ויש לי זכרונות של 800MHZ אז אני לא יכול לעשות OC לזכרונות? כי אז כבר הלוח לא יתמוך בהם? אם כן אז לא עדיף לקנות זכרונות 667MHZ שהם יותר זולים ולעשות להם OC עד 800MHZ? תןדה לעזרתכם ???
-
- 3 תגובות
- 543 צפיות
-
-
התקשרתי לנעה ושאלתי אותם אם יש להם את גרסאת הלוח P5LD2 שתומכת בקונרו הם אמרו לי שיש להם את הלוח P5LD2 SE שתומך בקונרו עכשיו, זה קצת מבלבל אני יודע שיש את גרסאת ה VM שמגיעה עם כרטיס מסך תמיד חשבתי שיש את הDeluxe , את הVM שמגיע עם כרטיס מסך מובנה, ואת את הגרסא הרגילה המוכר בנעה אמר צדק, ואמר דבר נכון ? V V V V V V *הגירסא הרגילה היא P5LD2 SE י? אין כזה לוח שקוראים לו רק P5LD2 י? *אני אקנה את כרטיס הקול X-FI , איך אני יבטל את הכרטיס קול המובנה?
-
- 3 תגובות
- 649 צפיות
-
-
עד איזה באס אפשר להגיע באובר קלוק עם מעבד E6600 רק עם מאוור שמגיע בסטוק ? (הלוח הוא DS3 והזכרונות סמסונג 667)
-
- 13 תגובות
- 907 צפיות
-
-
שלום אני חושב על שידרוג המחשב שלי אולם לא יכול לשדרג בבת אחת אז חשבתי לשדרג את הכל חוץ מהזכרון כרגע (כי יש לי 2 GB) השאלה אם אפשר בלוחות של C2D לשים DDR רגיל?
-
- 2 תגובות
- 609 צפיות
-
-
שלום! לאחרונה חבר מתכנן לקנות מחשב (אולי מישהו באמת ראה) ורציתי לוודאות שבאמת הוא לוקח לוח אמ טוב (ולא יידפק כמוני) אז איך הלוח הזה למעבד amd dual core X2 (AM2): http://www.logicpc.co.il/heb/itdetail.aspx?icom=8926 DFI Infinity NF Ultra II - M2 Socket AM2 Motherboard האם לקחת לוח אם אחר או זה טוב מספיק?
-
- 1 תגובה
- 527 צפיות
-
-
-
ישנה האפשרות שאני אקח מארז micro atx למערכת חזקה ורציתי לדעת איזה לוחות חזקים [ל - E6600] מתאימים .. ומה הכי עדיף בתקציב של עד 1600 ש"ח. תודה
-
- 7 תגובות
- 475 צפיות
-
-
ברצוני להרחיב את הזכרון שלי בעוד גיגה נוסף אך אינני יודע איזה זיכרון יתאים למחשב שלי מה שמטעה אותי הוא שהזיכרון שלי רץ ב200 mhz וכל הזכרונות שיש היום בשוק הם על 400 mhz כמו כן ישנו נתון (CL) אינני יודע למה הוא מתייחס אני מצרף נתוני מפרט של המחשב שלי והזכרון שברשותי ואודה לכם אם תוכלו להסביר לי איזה סוג של זכרון לקנות כדי שיתאים למחשב שלי ( 1 גיגה בלבד ) [attachment deleted by admin]
-
- 10 תגובות
- 606 צפיות
-
-
אני צריך לקנות מעבד (למחשב חדש) בתקציב שלי אני יכול לקנות Pentium D 3.0 866 או Core 2 Duo 1.6 1066 מה יותר מומלץ ???
-
- 3 תגובות
- 673 צפיות
-
-
שלום, לאחר שאינטל הוציאה מעבדים כל-כך חזקים (Core 2 Duo) שמשאירים את AMD בפה פעור, וסביר להניח שזה התקופה שאינטל הולכת לשגשג....לא הבנתי דבר אחד, למה אינטל הולכת לפטר כל כך הרבה עובדים שלה? במיוחד עכשיו היא לא צריכה לפטר אחרי שהיא הוציאה את מעבדי ה-Core 2 Duo רק תסתכלו על הכתבה ותגידו לי למה? http://finance.walla.co.il/?w=//967601
-
- 12 תגובות
- 805 צפיות
-
-
מעוניין לקנות את המעבד הנ"ל ולהתאים לו לוח אם טוב במחיר שפוי... תודה לעוזרים. [=
-
- 9 תגובות
- 758 צפיות
-
-
לוח שהדאים לפנטיום די ופנטיום מתאים גם ל CORE 2 ואיזה ערכת שבבים איזה סוקט והאם הערכות שבבים הם זהות בין CORE2 לבין PENTUIM
-
- 6 תגובות
- 549 צפיות
-
-
כעקרון הדבר היחידי שנשאר לי לחכות לו בכדי לבנות את המחשב החדש שלי הוא לוח. אני מעוניין בלוח תומך CrossFire Xpress 3200, ושמעתי ש ATI עומדים להוציא צ'יפסט חדש בשם RD600 שאמור להיות שיפור משמעותי ביחס לכל לוח שיש כיום. כעקרון הלחות עם RD600 (או לפחות לזה ש ATI מתכננים) אמורים להיות 3 חריצים של Pci Express. שניים של 16X (עבור CrossFire Xpress 3200) ואחד של 2X (עבור physics). הבנתי שהיו דחיות בלו"ז היציאה של הלוח. יש למישהו מושג מתי הלוח הזה אמור לצאת ? האם ידוע לכם על לוחות אחרים שתומכים ב CrossFire Xpress 3200 ?
-
- 3 תגובות
- 587 צפיות
-
-
נגיד ניקח Athlon 64 3000+ סוקט 754 שהיה באוברקלוק ולרוב עבד על 60מעלות ולפעמים גם הגיע ל70 ואפילו 90 וגם קרס כמה פעמים. וניקח את אותו מעבד חדש דנדש מהחנות ונשווה אותם במהירות סטוק - האם המעבד שעבר את כל הסבל והמעלות הגבוהות יעבוד (מבחינת ביצועים) פחות טוב מהמעבד החדש שנקנה מהחנות? זוהי סתם שאלה לידע כללי. חשוב לציין שאני חושב והאמתי גם כמעט בטוח שלא יהיה הבדל בכלל בין שני המעבדים. מה אתם חושבים?
-
- 11 תגובות
- 651 צפיות
-
-
נראה לי לוח אמין ביותר מבית אינטל ...אני צריך רק לדעת איזה דעות יש עליו.
-
- 12 תגובות
- 717 צפיות
-
-
האם אני צריך לעשות בדיקות מסיומות אחרי ההתקנה או שפשוט להתקין וזהו? היתי רוצה לדעת שהכול בסדר מכיוון שאני מתכנת ולא היתי רוצה לייצר בעיות במחשב שעובד מצויין טפו טפו טפו. תודה
-
- 11 תגובות
- 577 צפיות
-
-
שלום אני צריך אתר טוב להשוואת מעבדים וכ.מסך חוץ מ - tomshardware.com תודה
-
- 2 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
-
איך אני בודק דרך תכנית כלשהי אם הזיכרונות שלי הם single side או double side ?
-
- 3 תגובות
- 825 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות תלוח אם הזה (כולם אומרים שהוא טוב יותר מהDQ6 אז נלך עליו) רק כדי להיות בטוח הוא יתאים לזכרונות 2.2V + ? אלה למשל http://www.ocztechnology.com/products/memory/ocz_ddr2_pc2_6400_special_ops_edition 2x1gb ואם כן, הזכרונות מצדיקים תמחיר שלהם? כמעט 300 דולר? או שעדיף ללכת על משהו של GSKILL באותו מחיר?
-
- 10 תגובות
- 876 צפיות
-
-
שלום לכל מי שקורא את ההודעה ואולי יוכל לעזור לי גם... צריך לדעת כמה שווה ה-Intel Pentium 4 2.53GHz (Intel i875p-ICH5) אז בבקשה מי שיודע ויוכל לעזור לי אני מאוד ישמח.... תודה מראש
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ConRoeXFire-eSATA2 s775, 945P, DDRII 667, 2xPCI-E Crossfire אני חייב הוכחות - מאמרים, דיונים בפורומים, באנצ'ים, ביקורות מאתרים רישמיים, ביקורות מאנשים בפורום שיש להם את הלוח אם הזה, ללוח אם שכתבתי לעיל. כי הזמנתי אותו כבר ופתאום יש הרבה אנשים שאומרים שזה לוח אם זבל.. שביר, לא אמין, אין תמיכה במרובעי ליבה, אפשרויות ביוס מוגבלות, עושה בעיות עם ה HD, וכו' וכו'.. תודה! זה מאוד דחוף.
-
- 1 תגובה
- 626 צפיות
-
-
מעבד Core2 Duo E6300, 1066Mhz, s775, 2MB Cache? 1110 ש"ח לוח אם ?ASROCK 775Dual-VSTA 360 ש"ח זכרון twinmos DDR 512mb 280 ש"ח סה"כ 1750 מתוך ה1800 שיש לי לשים, אתם חושבים שאני יכול לשפר את המפרט באיזושהי צורה ובכסף שיש? (אני יכול לחרוג ב200 שקל מהתקציב אבל רק בשביל לוח אם שיש בו דידיאר + דידיאר2 1066 באס ופיסיאיי אקספרס)
-
- 4 תגובות
- 522 צפיות
-
-
אין לי מושג איזה דרייבר אני צריך להתקין. מישהו יכול לעזור?
-
- 2 תגובות
- 610 צפיות
-
-
1. מישהו יכול להמליץ על קירור טוב לצי'פסט 965 (לוח DS3), במחיר סביר ומאיפה? 2. האם ה- DS3 תומך במרובעי ליבה? לגבי ה- DQ6 זה מצוין בפירוש. 3. האם הזיכרונות האלה טובים יחסית לכמות של 2 GB? http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=5956 איך זה שהם כל כך זולים? ומה אומרים התזמונים? ככל שהם יותר נמוכים זה יותר טוב?
-
- 1 תגובה
- 591 צפיות
-


