עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by lidor_abo,

    מפרט: Field Value CPU Type Intel Pentium 4 630, 3015 MHz (15 x 201) Field Value Motherboard Name Gigabyte GA-8I945PL-G (3 PCI, 2 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 4 DDR2 DIMM, Audio, Gigabit LAN) Field Value Motherboard Chipset Intel Lakeport i945PL Field Value System Memory 512 MB (DDR2-533 DDR2 SDRAM) Field Value BIOS Type Award Modular (10/25/05) Field Value Video Adapter NVIDIA GeForce 6200 TurboCache (256 MB) Field Value Audio Adapter Realtek ALC882/D/M @ Intel 82801GB ICH7 - High Definition Audio Controller [A-1] האם אתם חושבים שאם יהי לי ג'יגה זיכרון המחשב יתן לי ביצועים גבוהים ממש ממש מאלו?

    • 5 תגובות
    • 615 צפיות
  2. היי. אני מעוניין לקנות את המעבד Core2 Duo E6600, 1066Mhz, s775, 4MB קודם כל לגבי הזכרונות, אני מבין שהלוח תומך בזיכרונות של עד 800 DDR 2, השאלה עם אני אקנה זכרונות של 667, חוץ מהעבודה המעבד יעבוד יותר לאט מול הזכרונות האם שאר הדברים כמו מהירות המעבד עצמו ומהירות הלוח ישארו אותו דבר או שגם ה FSB ירד? המעבד לא יעבוד על מקסימום מהירות? חוץ מזה איזה לוח כדאי: P5B s775, Conroe, P965, DDRII 800, PCI-E ASUS ?965P-S3 s775, Conroe, P965, DDRII 800, PCI-E GIGABYTE? GIGABYTE ?965P-DS3 s775, Conroe, P965, DDRII 800, PCI-E? אני בעיקרון מעדיף את ASUS בגלל האמינות. תודה, להתראות.

    • 3 תגובות
    • 631 צפיות
  3. Started by enter,

    מפרט: AMD Athlon 64 3500 Socket 939 Venice 2200mhz@2600mhz Gigabyte GA-K8NSC-939 nForce3 Socket 939 Motherboard 1.5GB RAM DDR A-DATA CONNECT3D Radeon X850 Pro 256MB GDDRIII AGP X8

    • 7 תגובות
    • 771 צפיות
  4. מאוד נהניתי לקרוא אותה אגב בגירסאות החדשות של הלוח ניתן להגיע ל-MCH=1.85 ול-FSB=500

    • 25 תגובות
    • 1.7k צפיות
  5. Started by ziggystardust,

    היי התקציב הוא בסביבות 1500 ואני מחפש לוח אם ומעבד לא מבין בגדול במעבדים ולוחות אם חשבתי על הE6300 ולוח אם ב500 שקל ראיתי הרבה אופציות כאלו מצד שני אפשר להסתפק גם במעבד מיושן יותר ולוח אם חזק יותר הלוח אם צריך לתמוך בDDR2 667 בשורה התחתונה מדובר במחשב שישמש למשחקים ,מולטימדיה בקיצור צריך עזרה בבחירת לוח אם (gigabyte &asus( ושילוב עם מעבד בתקציב הנזכר תודה מראש

    • 10 תגובות
    • 716 צפיות
  6. Started by moloko29,

    קניתי זיכרון טייוס ddr2 667 והלוח אם זה אסטרוק 775 dual vsta עכשיו שהמחשב עולה הוא מזהה רק 533 האם זה הגיוני ? memory bus proporties: bus type:ddr sdram real clock:267mhz(ddr) effective clock:533mhz זה מeverest האם אכלתי אותה והלוח אם תומך רק עד 533 ? ולא 667 כמו שחשבתי ?

    • 13 תגובות
    • 811 צפיות
  7. Started by Bright Moon,

    אחת מחברות שמפתחות את התקן שחררה PDF על DDR3 שאולי מציג מידע חדש לחלקכם.

    • 1 תגובה
    • 616 צפיות
  8. Started by montigo,

    שלום לכולם. הזמנתי רכיבים ע"מ לבנות מחשב, הזמנתי את ה-P5B Deluxe, אך הוא אזל מהמלאי ולא ידוע מתי יחזור. מפרט המחשב: Intel Conroe E6400 Super Talent DDR2 2GB 800MHz PC6400 4-3-4-8 T800UX2GC4 אני מתכוון לבצע אובקלוקינג, והשאיפה היא: ה-FSB יוגבר מ-266MHz ל-500MHz. מהירות המעבד במקור: 266MHz x 8 = 2.1GHz, ולאחר מכן 500MHz x 7 = 3.5GHz. הזיכרון יומהר מ-400MHz ל-500MHz, מה שאומר שהוא מסונכן 1:1 עם ה-FSB. אני פוזל כרגע לכיוון ה-Gigabyte DQ6, אבל אני לא יודע אם יש לו את היכולת להוריד את ה-Multiplier של המעבד ל-E6400 שלי. (ל-P5B Deluxe יש את היכולת להוריד Multiplier לכל המעבדים בעקבות עדכון BIOS ש-Asus הוציאו). אם מישהו יכול לתת הוכחה שה-DQ6 יכול \ לא יכול להוריד Multiplier, אני…

    • 18 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. Started by shai265,

    יש לי מחשב: Intel Pentium 4 2.8GHz 512K Northwood 800MHz לוח אם :asus p4s800d זכרון:giga (512*2) ocz כרטיס מסך: leadtek geforce 6600gt 128 mb לצערי המעבד נהרס ואיני יודע מה לעשות?? האם עדיף לקנות מעבד חדש (אותו דגם) לדוגמא: מעבד או לקנות לוח אם ומעבד חדש?? לדוגמא: מעבד לוח אם נ.ב אני מעדיף שייצא כמה שיותר זול אבל שהיה יעיל

    • 25 תגובות
    • 2.1k צפיות
  10. Started by deth213,

    הזמנתי מחשב עם לוח אם של intel - grand county 2 וקיבלתי במקומו אחר של asrock. בחנות אמרו שהוא יותר טוב כי שי לו צ'יפסט 945. http://www.asrock.com/product/775i945GZ.htm http://www.intel.com/products/motherboard/d102ggc2/index.htm יש לי כמה שאלות, בתקווה שתוכלו לענות לי עליהן: 1. האם הלוח של הזה אינטל מתחמם מאוד יותר מלוחות אחרים ? 2. האם הוא תומך ב - sata 2 ? 3. האם העובדה שהלוח של אינטל הוא pci*16 ושל asrock רק pci*4 משפיעה בהרבה על geforce 7300LE ? בתודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 712 צפיות
  11. הלוח ?ConRoeXFire-eSATA2 s775 מתאים למארזATX 12 X 9.6?

    • 3 תגובות
    • 488 צפיות
  12. Started by noam-r,

    אני קונה בקרוב מחשב חדש ואני מחפש המלצות ללוח בתקציב סביר 500-700 המחשב יהיה מיועד למשחקים ולעריכת סרטי ווידאו מפעם לפעם באמצעות תוכנת Adobe Premiere ו Windows Movie Maker אין לי כוונה לבצע O.C רצוי שללוח תהיה יציאת IEEE 1394 לחבר את המצלמת ווידאו אבל אני מוכן להשקיע עוד 100 ש"ח בשביל לוח טוב יותר וכרטיס נפרד. וכמובן שיתמוך ב SATA2, Core2 Duo , PCI Express וזכרונות של DDR II 667 לפחות חשבתי על ה Asrock ConRoexFire-eSata כי התקציב שלו ממש טוב אבל הבנתי שהוא בעייתי במקצת, אם יש למישהו ממכם רעיון ללוח בסדר גודל דומה, אשמח לשמוע.

    • 3 תגובות
    • 648 צפיות
  13. Started by aviv512,

    שלום רב, מדובר ב - MSI K9N SLI Platinum nForce 570 SLI AM2, שאלה קטנה.. http://img201.imageshack.us/img201/1120/b0087ix5.jpg לפי התמונה, אני צריך לחבר לספק גם את PWR 2, וגם את PWR 3 ? או רק אחד מהם ? נ.ב מצטער על השאלה הדבילית

    • 5 תגובות
    • 517 צפיות
  14. Started by YAK33,

    למישהו יש מושג למה המחירים של הזכרונות עלו ב - 10-15% בשבוע האחרון ? ומתי זה יוזל שוב ?

    • 1 תגובה
    • 536 צפיות
  15. Started by moloko29,

    שידרגתי את המעבד לקונרו 6300 לוח אם של אסרוק ב360 שקל והשאר השארתי והמחשב עדיין עובד לאט מה עוד יש לי לשדרג על מנת שהכל יעבוד חלק ? יש לי 1 ג'יגה זיכרון של ddr 1 333 כרטיס מסך ati 9200 והארד דיסק של 80 ג'יגה 7200 אני רוצה לציין שאני עובד הרבה עם פוטו שופ ותוכנות גקרפיות למיניהם תודה רבה מראש

    • 2 תגובות
    • 539 צפיות
  16. Started by lan,

    קניתי מחשב עם לוח אם P5RD1 האם הוא תומך כמו שהובטח לי ב SATA2 ואיך אני מודא שהמחשב באמת עובד ככה

    • 2 תגובות
    • 483 צפיות
  17. Started by Fungus Funk,

    האם ה - HZ יותר משתלם מה- PK ושווה את הפרד ה - 100 ש"ח ?

    • 3 תגובות
    • 798 צפיות
  18. Started by ozwrx,

    אוקי אז ככה יש לי לוח MSI RC410M-L הוא תומך בזכרונות 533 ו 667 המעבד שלי הוא D805 שהוא 533MHZ עכשיו אני רציתי לקנות זכרונות 512 DDR2 מהירות 667 אבל המוכר אמר לי שה667 יעבוד כ 533 ולכן אין טעם האם הוא צודק ? אם הוא היה שם לי 667 אז המחשב היה עובד ב 667? כי הלוח תומך? עזרו לי בבקשה

    • 6 תגובות
    • 576 צפיות
  19. Started by uriby,

    אני מחפש לוח סביר ל-E6300 לעבודה משרדית ועיבוד וידיאו ביתי. משחקים לא בכיוון ולכן כמעט כל כרטיס מסך עם יציאת DVI מתאים לי. ההתלבטות שלי היא לגבי לוח אם. ברוב המפרטים הזולים לוח האם המוצא הוא Asrock ConRoexFire-eSata, כ-550 ש"ח. היתרון שלו יחסית למחיר הוא CrossFire, תמיכה ב-Raid, פורט Firewire ו-eSATA. החסרון שהוא מבוסס על 945P ולכן תומך רק ב-DDR667. כמו כן יכולות ה-OC שלו פחות מבסיסיות (אין שליטה אמיתית על המתחים). יש לי זיכרון Crucial Ballstix 2x512 DDR2-800 4-4-4-12 (נקנה ב-$87 ב-eBay, כולל משלוח...). חשבתי לעלות ללוח חזק יותר מבוסס P965 כדי לנצל את הזיכרון כיוון שנראה לי שבעבודה עם וידיאו צריך רוחב סרט גבוה אבל כל הלוחות מתחילים ב-800 ש"ח, כמו GA-965P-S3, שאין לו Firew…

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. Started by darking,

    קיים מעבד חדש וחזק מאוד של חברה לא ידועה תופתעו לשמוע עליה. לחברה קוראים Cavium-Isenberg והיא יצרה מעבד בעל 16 ליבות בעלות 2 ג'גה הרץ בכל ליבה ו-4 מגה בקאש. לסדרה קוראים ci jacko. מה איתכם שמעתם עליה? מה אתם אומרים עליה?

    • 92 תגובות
    • 6.6k צפיות
  21. Started by hosham,

    מחפש לוח טוב ל E6600 עם FIREWIRE ON BOARD. לא מתוכנן OC. בסביבות 100-110$ הקנייה מתוכננת בניו יורק כך שאם אפשר לינק לחנות אודה לכם מאוד.

    • 10 תגובות
    • 728 צפיות
  22. Started by roeiw,

    תודה.

    • 2 תגובות
    • 2.4k צפיות
  23. Started by gopher,

    אני מתלבט בין 3 סוגים של זכרונות DDR2-800. אני צריך בעקרון 2GB בdual channel. G.Skill 2GB Kit DDR2 PC6400 800MHZ 4-4-4-12 F2-6400CL4D-2GBPK Mushkin 2GB 1GBx2 Enhanced EM2-6400 DDR2-800 Model 996527 GEIL 2GB 2*1GB PC2-6400 800MHz DDR2 Dual Channel איזה זכרונות מבין אלה הכי שווים ? (הGskill עולים 100 שקל יותר)

    • 3 תגובות
    • 601 צפיות
  24. 5 מעבדי Core 2 Duo מול 5 מעבדי AMD בסדרת מבחני ביצועים. http://www.extremetech.com/article2/0,1697,2014646,00.asp

    • 1 תגובה
    • 639 צפיות
  25. Started by ciauai,

    ראיתי שיש הבדלים בין הזיכרונות אני מחפש זיכרון 667 אני קונה מהחברה www.ksp.co.il או עדיף 2 גיגה אבל 533 או בכלל עדיף 512 מגה אבל 800 אני כן יבצע בעתיד אוברקלוק והמחשב למשחקים אז איזה זיכרון אני צריך גיגה השאלה איזה חברה? יש מלא....

    • 3 תגובות
    • 539 צפיות

דיונים חדשים בפורומים