עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by megahertz88,

    היי. ניסיתי לעדכן את הביוס של לוח האם שלי (ז"ל) דרך האתר של אינטל. הלוח היה מדגם D-865GBF וכתוצאה מאיזה בעיה בעידכון נשרף לו הצ'יפסט (כך אמר לי הטכנאי). אצל החברה שבה אנחנו הולכים לסדר את המחשב שני שני לוחות שמתאימים לתושבת שלי. אחד של MSI שהוא קרא לו NEO2, אבל מה שמצאתי באתר שלהם שמתאים זה שני דגמים, 865GM2-LS או 661FM2-LSR אני לא יודע איזה מהם יש לו אבל אני אנסה לברר. הלוח השני הוא של GIGABYTE והוא אמר לי רק שהוא מסדרת P4TITAN, מבלי לתת דגם מסוים. כמו שאמרתי אני אנסה לברר את הדגמים וגם לחזור מחר (קצת קשה כי אין לי מחשב) אבל אני רוצה שהלוח יתמוך לי בדואל צ'נל של הזכרונות (256*2) וגם בHT של המעבד. דרישה נוספת היא שחשבתי לעשות OC למעבד וללוח/זכרונות, וזה היה קצת בעייתי עם …

    • 4 תגובות
    • 541 צפיות
  2. Started by gnagar,

    מה יותר טוב ? Super Talent DDR2 800MHz PC6400 1GB CL5 DUAL PACK 2x512Mb Super Talent DDR2 800MHz PC6400 1GB CL4 DUAL PACK 2x512Mb

    • 4 תגובות
    • 792 צפיות
  3. Started by kobi10,

    אני קונה מחשב חדש, עם מעבד של אינטל: core 2 duo e6400. רציתי לשאול איזה לוח אם מומלץ? הבנתי שלוחות האם של אינטל לא משהו... ויש כל כך הרבה סוגים אחרים של לוחות שזה מבלבל. שאלה נוספת שיש לי היא לגבי הזיכרון: האם הזיכרונות של twinmos טובים? יש הרבה הבדל בינם לבין crosair או kingston? תודה על העזרה!

    • 11 תגובות
    • 822 צפיות
  4. Started by qt1h00,

    שלום, אני זקוק להצעת מחיר ללוח עם ChipSet 965/975 לקונרו במחיר של עד 600-650 שקל

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by dudu26,

    שלום! המפרט שהמליצו לי עליו בפורום השכן: 7224 Foxconn 3TL2-560 Silver/Black USB Front True Power 300W FSP Case 205.00 ¤ 1 205 ¤ 8656 LG GSA-H10A 16x Black Bulk DVD-R/RW+-R/RW 200.00 ¤ 1 200 ¤ 9155 AMD Athlon 64 Bit 3600 Dual Core 65W Socket AM2 Box CPU 899.00 ¤ 1 899 ¤ 7048 Samsung 160GB 7200 rpm 8MB Buffer S-ATA II HDD 375.00 ¤ 1 375 ¤ 8785 Asus M2NPV-VM + GeForce 6150 Socket AM2 Motherboard 615.00 ¤ 1 615 ¤ 7551 Twinmos 1024MB DDR-II DDR 533 Memory 481.00 ¤ 1 481 ¤ 134 Dynamode 56K V.92 PCI Modem 58.00 ¤ 1 58 ¤ 640 Computer Assembly 160.00 ¤ 1 160 ¤ 8137 Creative SBS390 2.1 Speakers 216.00 ¤ 1 216 ¤ 3209 ¤ (החלפתי מארז ל- E…

    • 4 תגובות
    • 548 צפיות
  6. Started by arpa,

    שלום לכולם, אני מעוניין לקנות לוח אם למפרט הבא: Pentium D 2.8Ghz, s775, 2x2MB, DualCore 512MB Kingston DDR2 667MHz GigaByte 7600GS 256MB TV, DVI, PCI-E 160GB 7200RPM, 8MB, SATA II אני יודע שיש את: ?8I945P-G s775, DDR2, SATA2, PCI- ובד"כ ראיתי שמציעים אותו פה במפרטים.. אבל אני מחפש אחד אחר כי החנות שאני רוצה לקנות ממנה לא מספקת אותו. אז אם אפשר בבקשה המלצה ללוח למפרט הזה, חוץ מההוא של Gigabyte (עדיפות בכלל לא של gigabyte). אגב, אין לי שום כוונה לבצע OC או דברים מהסוג הזה. תודה רבה.

    • 5 תגובות
    • 485 צפיות
  7. Started by elad76,

    יש לי את הזכרון הבא: Transcend 1gb 667mhz cl5 ורציתי לדעת שכדאי להוסיף עוד גיגה אני צריך לשים בדיוק אותו זיכרון או שאני יכול של חברה אחרת עם אותם נתונים. האם הזיכרון הזה טוב למשחקים והאם יש יותר טובים ממנו במשחקים?

    • 6 תגובות
    • 701 צפיות
  8. אהלן לנוכח האי הבנה הגדולה שלי בזכרונות ובטח ובטח למערכת קונרו אני חייב עזרה בבחירה לקחתי שלושה דגמים שכולם בערך באותו תקציב 1300-1900 ועכשיו אני מחפש תשובה לגבי איזה מהם יותר טוב הן בOC והן בתאימות שלו למערכת הקונרו והעתיד של מערך המחשבים כמו VISTA כרטיסי המסך שעובדים בDX10 CF וכדומה. והנה שלושת המועמדים : Corsair 2GB 2*1GB PC2-6400 DDR2 800Mhz Twin2X2048-6400 Mushkin 2GB 1GBx2 eXtreme Performance XP2-6400 DDR2-800 Model 996523 G.Skill 2GB Kit DDR2 PC6400 800MHZ 4-4-4-12 F2-6400PHU2-2GBHZ יש ביניהם הבדל? או שהאפשרויות הOC מוגבלות באיזושהי צורה באחת מהבחירות? התאימות כנראה תצתרך להיות או עם הP5B DLX או P5W DH DLX תודה מראש לכל העונים!

    • 21 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. Started by dennis14,

    לינק לביקורת - http://www.hardcoreware.net/reviews/review-343-1.htm גרסה קצת פחות מפוצ'רת של הלוח הזה נמכרת רק בחנות אחת בארץ ועולה רק 700 ש"ח - http://www.isracomp.com/define.asp?idd=3729 לדעתי הלוח הזה יכול להיות מחליף מצוין ל - GIGABYTE 945P S3 בתקציבים של 600-750 ש"ח ללוח. מה דעתכם עליו?

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. שלום לכולם טוב הסיפור הוא כזה יש לי את הזכרונות שמצויינים במפרט שלי, והתכונתי לרכוש עוד זוג מתישהוא... נראה שהפסיקו לייצר את הדגם הזה... מה עושים? האופציה היחידה שאני יכול לחשוב עליה זה למכור את מה שיש לי ולקנות זכרונות אחרים. ואני לא אוהב את האופציה הזו אולי אפשר להמליץ לי על זכרונות עם נתונים דומים? זה יהיה מספיק טוב? יש לציין שמה שיש לי עכשיו זה UCCC, וזה עושה 3-4-4-8 ב-500MHz ו-2.5-3-3-8 ב-400MHz.....

    • 1 תגובה
    • 521 צפיות
  11. טוב אם כבר אני מחכה ל DX10 אז אני אמתין כבר לזה..... (ממש לא) http://www.haaretz.co.il/captain/pages/ShArtCaptain.jhtml?contrassID=11&subContrassID=0&itemNo=764285

    • 3 תגובות
    • 754 צפיות
  12. Started by mayanp,

    אני דיי חדש בתחום אז יכול להיות שזאת שאלה מפגרת אבל בכל זאת.. אממ איזה זיכרון עדיף לקנות למחשב חדש ? כאילו מה יותר טוב.. לקנות 2 כרטיסי זיכרון של חצי ג'יגה או כרטיס אחד בודד של ג'יגה ?? איפה הביצועים יותר טובים ? ואם כבר כרטיסי זיכרון אז אפשר לקבל המלצות על חברות טובות ? בתודה מראש

    • 2 תגובות
    • 459 צפיות
  13. צריך המלצה על זיכרונות טובים 2 GB סוג 667. תודה מראש! ;D

    • 8 תגובות
    • 663 צפיות
  14. Started by adidas8,

    Hello guys! sorry for the english but im in Chicago now and i knew i should come here and trust your opinion instead of the other sites. so here goes: i have a P4 3.2 1gb ram [4x256] x800 xt 256 Asus p4p800 se im playing a lot of games like Battlefield2, i edit videos too and wanna upgrade my overall performance so i decided i wanna "throw" my generic memory, and upgrade it to 2 sticks of 1gb. i went on ebay and talked to this seller, about a samsung memory: http://cgi.ebay.com/SAMSUNG-2GB-2-x-1GB-PC3200-400MHZ-400-MHZ-184PIN-RAM_W0QQitemZ230028110985QQihZ013QQcategoryZ74942QQcmdZViewItem asked him about compatibility just to make sure [even though i knew it should work …

    • 3 תגובות
    • 705 צפיות
  15. אני לא מתכוון לבצע OC במערכת, אבל אני רוצה ביצועי מהירות סטוק טובים. יש המלצות? שאלה נוספת 1. עד כמה בחירת לוח אם ללא כוונה ל OC תורמת לביצועים מהירים יותר בסטוק ? 2. אם אני לא מתכוון לבצע OC, האם עדיף להשקיע בלוח אם high-end וזכרונות "בינוניים" (כמו pc4200) או לוח mid-range וזכרונות high-end ? (הכוונה מבחינת מהירות בלבד, ולא איכות רכיבים ואורך חיים)

    • 8 תגובות
    • 703 צפיות
  16. שלום חבר ספר לי שקרא איפשהו שע"י עדכון הביוס ללוח הנ"ל ניתן להתקין בו את מעבדי אינטל החדשים Core 2 Duo . האם מישהו יודע על זה משהו והאם זה בכלל אפשרי ? למרות ששניהם זה סוקט 775 . תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 684 צפיות
  17. Started by Delapro,

    ברצוני לקנות את השילוש הבא: Core2 Duo E6300, 1066Mhz, s775, 2MB 775Dual-VSTA s775, VIA PT880 Ultra, DDRII 667, PCI-E, AGP 512MB TwinMOS 667mhz האם השילוש הזה טוב ? האם אני אוכל להגיע אם הלוח הזה ל1:1 זיכרון:מעבד, כלומר לעשות אובר עד 333 MHZ ? האם למישהו היה ניסין אם הלוח הזה ואם כן אז איך הלוח ?

    • 22 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. אם אני אפעל לפי המדריך הזה: http://us.dfi.com.tw/Support/Download/bios_Winflash_us.htm צריכה להיות בעיה? אני מפחד לפגוע במחשב, אני רוצה להיות בטוח שכלום אבל כלום לא ייקרה למחשב. כמו כן, יש מישהו שניסה את זה? זה מהאתר של DFI, לא נראה לי שז יכול לפגוע לי במחשב, אבל בכל זאת, להיות בטוח...

    • 3 תגובות
    • 517 צפיות
  19. מתי יצאו מעבדים לשוק הנמוך מסידרת קונרו? האם הם יהיו כפולי ליבה או חדי ליבה?

    • 4 תגובות
    • 662 צפיות
  20. Started by elad the master,

    צריך כרטיס מסך מובנה..

    • 6 תגובות
    • 626 צפיות
  21. Started by ShoX,

    מה כדאי לי? משהו שיצדיק את הכסף שאני משלם עבורו

    • 2 תגובות
    • 654 צפיות
  22. Started by Jetleg,

    אני קונה מחשב חדש, שכללתי בו זכרון של 1GB של KINGSTON, הבעיה שעכשיו אמרו לי מהחנות שאין להם את הזיכרון הזה והציעו לי זכרון 1GB של HYUNDAI. רציתי לדעת איך הזכרונות של HYUNDAI בכללי, ואם שווה לי לקחת אותו. אם לא אני אשמח לשמוע איזה חברות אחרות כדאי.

    • 1 תגובה
    • 491 צפיות
  23. Started by haimon_v,

    יש לי אופציה לבחור בין לוחות האם הבאים - על מה הייתם ממליצים והאם שווה להשקיע מחיר כמעט כפול על ה 975 החדש המחשב מיועד למשחקים כבדים אינטרנט והורדות 1. D975XBXLKR 2. DQ965GFEKR 3. DG965WHMKR 4. DG965OTMKR כל המעבדים הם של אינטל והם תואמים למעבד הקונרו תודה רבה

  24. Started by mrbig,

    יש לי את הלוח הנ"ל ורציתי להוסיף לו עוד HD אבל אני רוצה HD שישמש אותי גם למחשב הבא אני לא סגור לגמרי על זה כי לא מצאתי חומר כתוב עליו באתר של אביט אבל נראה לי שיש לו חיבור SATA 1 השאלה שלי 1 האם זה נכון 2 האם אני יכול לחבר שם SATA 2 ? 3 אם לא ,ואני יכול לשים SATA 1 -האם זה יהיה צעד נבון לקנות HD שהוא SATA1 שישמש אותי גם בעתיד ? כל החיבורים שלי של PATA בלוח תפוסים ע"י הרדיסקים וצרובים אני רוצה עוד הרד דיסק אבל לא הייתי רוצה לשרוף 500 ש"ח על הרד דיסק שלא ישמש אותי בעתיד הלוח הבא שלי כנראה יהיה S3 של גיגהבייט

    • 3 תגובות
    • 676 צפיות

דיונים חדשים בפורומים