עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by GRiM,

    AMD Athlon 64 3700+ San Diego 2.2GHz 1MB L2 Cache Socket 939 Patriot 1GB (2 x 512MB) DDR 400 (PC 3200) Dual Channel DFI LANPARTY UT nF4 SLI-DR Socket 939 NVIDIA nForce4 SLI 1600 ש"ח, משומש - כדאי? התקציב שלי מאוד נמוך, עם השילוש הנ"ל אוכל לקנות כרטיס מסך 7900GS.

    • 15 תגובות
    • 957 צפיות
  2. Started by xEnplex,

    מה עדיף בשביל משחקים? GIGABYTE M55Plus-S3G AM2 עם DDR II 667 512MB V-DATA שתי יחידות או ASROCK ALiveSATA2-GLAN AM2 עם DDR II 667 512MB TwinMOS שתי יחידות בלי OC זה הכול מ-KSP אגב ואם תוכלו, תמצאו לי בנצ' מארק לזכרונות הנ"ל חיפשתי כבר הרבה זמן אבל לא מצאתי

    • 12 תגובות
    • 588 צפיות
  3. מארז - Gigabyte 3D Aurora Silver ספק כח - ENERMAX LIBERTY 500W דיסק קשיח - WD 320 GB, 7200 RPM 16MB מעבד - Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz 4Mb Box כרטיס מסך - ?Radeon® X1900 XT 512MB GDDRIII with DVI-I AVIVO+ZALMAN VF900-Cu VGA COOLER מתוכנן OC בעתיד תקציב סביבות ה 2500 +- אפשר לחרוג קצת

    • 44 תגובות
    • 2k צפיות
  4. Started by liran2001,

    Workstations... אני מבין שהמחשבים החדשים כיום המשמשים כמחשב ראשי גדול בעל מספר גדול של מעבדים (לחברות גדולות שצריכות שימוש במחשב חזק), משתמשים במחשב מבוסס Intel Xeon או AMD Opteron. למי שמבין קצת - מה עדיף היום ביחס תמורה למחיר\ביצועים ? אולי אם יש קישור לטבלה של ביצועים\מחירים... ? ואולי פירוט לדגמים ספציפים למעבדים אלה שעדיף לקנותם כיום. תודה

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. Started by Fungus Funk,

    האם כדאיי לחכות ליציאת המעבדים בעלי 4 ליבות ?? - כי אם כבר הם יוצאים עדיף לרכוש אותם ? - או בעקבות ירידת המחירים הקיצונית של מעברי 2 הליבות ? [ האם בכלל המחירים של מעבדי הליבה הכפולה ירדו באופן ניכר ? ]

    • 21 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. Started by tick tak,

    האם מישהו רואה באופק? הבנתי שהעלייה של הזכרונות ddr2 עלה בגלל c2d והוא צפוי לרדת ומה קורה עם הddr1 הוא ניראה לי כבר זיכרון שעבר זמנו מאז am2 אני מתכנן ליקנות 2gb ביגלל זה אני שואל תודה לעוזרים!

    • 8 תגובות
    • 674 צפיות
  7. נכון בכתבה של האתר כתוב "מחשב העל כולל כ-16 אלף מעבדי Opteron של חברת AMD ועוד כ-16 אלף מעבדי Cell של IBM" זה הגרסה של הCELL החדשה או מה ואחרי זה כתוב שיש לא 9 ליבות אפשר הסבר בבקשה?

    • 6 תגובות
    • 813 צפיות
  8. Started by rantri,

    כנראה שהלך לי הלוח אם, ואם אני קונה כבר חדש, אז אני יתקדם ויקנה עם PCI-Express, כרטיס מסך אני לא מתכוון להחליף כרגע, 6800GT עם חיבור AGP. האם יש לוח שיש לו את שני החיבורים?

    • 4 תגובות
    • 521 צפיות
  9. בעיה נדפק לךי ההר-דיסק(משמיע תיקתוק), עכשיו אני צריך לקנות הר-דיסק חדש אך אני לא יודע איזה נפח יכול הביוס שלי לקבל. הנה המפרט שלקחתי: P III 867MH לוח אם Asus CUV4x chipset via Appollo Pro133z הביוס שלי מעודכן לגירסא 1007 העניין הוא כזה, איך אני יכול לדעת איזה נפח של הר-דיסק מתאים לי 80,120,160 GB אין ממי לקחת כדי לנסות. איך אני יכול לדעת מה המקסימלי בלוח האם הנ"ל? הייתי באתר של ASUS לא מצאתי תשובה חד משמעית. אם הוא יכול לזהות עד 120 ואני אקנה 160 האם שאר הקיבולת שלא זיהה יכולה במשך הזמן להרוס את ההר-דיסק? האם העידכון שלי די כדי שיזהה הר דיסק 160, 120? אני חושש לעדכן ביוס מהפחד שיהרס לי הלו ח אם. תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 528 צפיות
  10. Started by megahertz88,

    נשרף לי הלוח ומסתבר שגם המעבד. הציעו לי לקנות לוח עם תושבת LGA775 . אני רוצה שיתמוך בזכרונוות DDR1 שלי. הלוח הוא מדגם ASUS P5-GD1-VM ובנוסף ללוח מעבד פנטיום 4 3.0 עם L2 של מגה אחד. הצעה הזאת מבחינה כלכלית משתלמת יותר מאשר להשאר עם תושבת 478, מבקש לדעת מה דעתכם על הדגם של הלוח ? המחשב אינו מיועד/משמש למשחקים. תודה.

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. קניתי זכרון ג'יגה ב450 שח עבר חודש והמוכר אמר לי שהמחיר של עוד ג'יגה עלה.הגיוני? הזיכרון הוא PQI TORBO

    • 5 תגובות
    • 622 צפיות
  12. Started by nirbo,

    מעולם לא היה לי לוח של חברה כלשהי חוץ מ- ASUS ו- INTEL. נאמר לי שהלוחות של Gigabyte טובים ואמינים. אני אשמח לשמוע דיעות של אנשים שמכירים ו/או משתמשים בלוחות של היצרן הזה. תודה!

    • 10 תגובות
    • 811 צפיות
  13. Started by elad the master,

    CPU AMD Socket 939 AMD Athlon64 3200 (Box) Socket 939 VideoCard PCI-e nVIDIA Albatron PCX7600GS 256 Mb יהיה על הלוח את המעבד שלמעלה,כרטיס מסך 7600GS,1גיגה זיכרון,דיסק קשיח SATA 2.(יהיה OC) איזה לוח מומולץ בתקציב של 450+- ?

    • 4 תגובות
    • 534 צפיות
  14. Started by CocaCola,

    קבלו לוח חדש של ASUS עם תמיכה בSLI וCONROE מבוסס על NFORCE 590 http://www.asus.com/news_show.aspx?id=4329

    • 0 תגובות
    • 728 צפיות
  15. Started by blue_wolf,

    סליחה על הבורות , אבל מישהו יכול להסביר לי מה זה אומר : Intel® Core2 Duo E6300.1.86GHz 1066MHz FSB ה1066 זה ה FSB זה הבנתי מה אומר לי ה E6300 וה 1.86GHz ומה מהירות השעון ? תודה.

    • 13 תגובות
    • 823 צפיות
  16. Started by gania23,

    Amd Athlon 64 X2 Dual Core 4200 BOX AM2 או Intel Core 2 Duo E6300 1.86GHz 2Mb Box מבחינת ביצועים ומהירות ומה אתם אומרים על המפרט שאני מתככון לקנות... אחד משני המעבדים האלה GIGABYTE GA-945P-S3 CONROE READY TWINMOS DDR2 1024MB 667mhz CL5 WD 160GB 7200RPM 8MB SATAII LEADTEK WinFast PX7300 GT TDH 256MB PCI-E Sunbeam Transformer BLACK/BLUE +400W כרטיס מסך לקחתי משו בקטנה כי אני עדיף יחכה ליצאצת כרטיסי dx10 אז ביינתים אני יהיה עם כרטיס זול תגידו מה אפשר לשפר בלי לסטות מהמחיר.. תודה

    • 17 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by moshon,

    שלום זה המפרט שבנה לי באדיבותו-xtract1 : Core"2 Duo E6300, 1066Mhz, s775, 2MB 1080 GIGABYTE 965P-S3 s775, Conroe, P965, DDRII 800, PCI-E 790 512MB TwinMOS 350 2 700 Sapphire (ATI) X1900XT 512MB, 2xDVI, VIVO, PCI-E 2150 1 2150 Deskstar 160GB SATA II 345 1 345 NEC 3550A DVD±RW x16, DL x8 195 1 195 HEC Compucase CI-6A21 Beige and Silver (No PSU) 240 1 240 Liberty ELT400AWT 400W 490 490 השאלה היא מה עדיף לוח אם של GIGABYTE או של asus ומה כל ההבדלים בין ds3 ds4 pds4 (יש עוד כאלה אני מניח) ומה בעצם עדיף מבין כולם-אם gigabyte אז איזה מבין מכלול הדגמים -לא ממש אכפת לי מאה שקל יותר בשביל עוד פונקציות--או בכלל ללכת על הדגמים של asus (גם שם יש די הרבה דגמים). אני…

    • 8 תגובות
    • 785 צפיות
  18. אני קונה מחשב חדש עם המעבד הנ"ל, אני רוצה לקנות זיכרון 1024MB DUAL DDR2. השאלה שלי היא איזה מהירות אני צריך, האם 800MHZ או שיספיק גם667MHZ? אני לא מתכנן OC.

    • 5 תגובות
    • 548 צפיות
  19. Started by oron1g,

    קניתי מחשב חדש עם הזכרונות האלה TwinMOS 512MBx2 DDR2 667 PC2-5300U CL 5-5-5-15 איך הם לOC? אפשר לנצל אותם? כל שאר המפרט בצד ימין תודה

    • 4 תגובות
    • 588 צפיות
  20. יש לוח אם לקונרו שכולל כרטיס מסך מובנה וכרטיס קול מובנה במחיר 700-1100..?

    • 52 תגובות
    • 3k צפיות
  21. Started by zaroor,

    מישהו יכול להסביר מה זה ה STEPPING באתר של אינטל יש בטבלאות נתוני מעבדים ויש סוגים שונים בינהם מה זה קובע או משפיע ?

    • 6 תגובות
    • 651 צפיות
  22. Started by vipnisim,

    http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=609_271_2233_2234&products_id=14775 או שעדיף להוסיף קצת ולקחת את אילו http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=5822 שקצת חורגים מהתקציב ואם יש המלצה לזכרונות אחרים 2GB עד 1200

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by dudu26,

    בהמשך למפרט שבחרתי בעזרתכם: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=205725.0 יש אופציה ללוח: DFI Infinity C51PV-M2/G + GeForce 6150 Socket AM2 אל מול: Asus M2NPV-VM + GeForce 6150 Socket AM2 מחיר דומה. דעתכם? תודה!

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. אם לא קשור לפה.. תעבירו לאן שקשור.. אז ככה.. קניתי זכרונון גיסקיל 2גיגה גירסאת ה-ZX.. אבל נמצא שהם לא תומאים ללחות אם עם ציפסט 965.. (מה שלי יש).. אז שלחתי אותם להולנד.. (RMA)... ונחשו מה קיבלתי בחזרה... חשבתי אני אקבל את גרסאת ה-PK... אבל לא.... הם שלחו לי את גרסאת ה-HZ!!.. =]]]] אני מזה שמח...

    • 2 תגובות
    • 662 צפיות
  25. אני הולך לקנות ב-KSP את המעבד: ?Celeron D 3.06Ghz, FSB533Mhz, s775? ואת הלוח-אם: ?Abit SG-80 (661FX), s775, AGP, VGA, SATA? אתם חושבים שזה שווה 700 שח בכללי???

    • 3 תגובות
    • 592 צפיות

דיונים חדשים בפורומים