מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
סליחה אם זה לא הפורום המתאים....
-
- 23 תגובות
- 5.6k צפיות
-
-
מה ההבדל בין המעבדים של AMD הכפולי ליבה של Toledo לשל Manchester ויש הבדל גדול בין L2 CACHE 512 KB ל 1 MB ?( יש הרגשה או שסתם לא ממש )
-
- 1 תגובה
- 604 צפיות
-
-
מישהו מכיר לוח טוב? אני פשוט רוצה לחבר את הלוח לרסיבר שלי
-
- 4 תגובות
- 625 צפיות
-
-
אני קצת לא מעודכן בשינויי החומרה האחרונים הבנתי שזה SOCKET 775, אבל אני לא בטוח שכל הלוחות בתושבת זו מתאימים לו, כי רק בחלק מצוין שזה Conroe Supported... איזה לוח אם (עם כרטיס קול מובנה), הכי משתלם למעבד זה? תודה..
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ומהם מדרגות המכפלה של כל אחד מהמעבדים C2D ?
-
- 17 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
כותרת
-
- 6 תגובות
- 704 צפיות
-
-
-
Core 2 E6300 1.8 בערך לכמה שווה בפנטיום? נגיד P4 4.5 לכמה?
-
- 7 תגובות
- 639 צפיות
-
-
שלום, האם גרסת הביוס 0614 ללוח P5B DLX המופיעה באתר שלהם (http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us) היא גרסא רישמית ומתאימה ל- WINXP?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קניתי 1024 DDRII 667 ורשם Frequency 333MHZ יש תמונה למטה זה אמור להיות 667? או זה לא קשור או שעבדו עלי? [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 528 צפיות
-
-
?UL8 s939 ULI 1689 ?Athlon64 3200+ (s939) Venice Core? האם אמורה להיות מנורה קטנה דולקת גם שהמחשב מכובה? המנורה נמצאת ליד החיבור לספק והיא דולקת נונסטופ כשזה מחובר גם שהמחשב מכובה. לא שומעים את הצפצוף של הביוס בזמן העליה. חוץ מזה הכל נראה עובד פיקס.
-
- 8 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
בדף המוצר של DS4 ו-DQ6 באתר של GIGABYTE כתוב בשורת הפירוט על חריצי ההרחבה (בסוגריים): Expansion Slots 2 x PCI Express X16 slot(run @ x16, x4) 3 x PCI Express X1 slot 2 x PCI slots לא רשום במפורש על מערך CF או SLI שאפשר לבנות, זה אפשרי? עם חריץ אחד שעובד ב-X16 והשני ב-X4 זה אפשרי? ומה בנוגע ללוחות האלו?
-
- 7 תגובות
- 674 צפיות
-
-
שלום, רציתי לדעת האם יש הבדל בין אותו זיכרון עם CL4 ועם CL5 ומה יותר טוב... ומהם התזמונים? האם הם הCL? ומה הם הדברים האלה: 4-4-4-12 משהו כזה.. תודה רבה לעונים!
-
- 5 תגובות
- 701 צפיות
-
-
טוב אחרי שחלק מאיתנו יודעים, נפחה נשמתו של הלוח שלי (P5ND2-SLI), ההלוויה תתקים במארז המנוח שכרגע מושבת :'( בעזרת השם אני קונה לוח חדש, אשמח להמלצות (צריכים להסתכל על חצי הכוס המלאה, עדיין יש זכרונות כרטיס מסך HD ומעבד ) אבקש רק לוחות שתומכים ב C2D, בשביל אפשרות שדרוג עתידי. אשמח גם כן להצעות ל AMD (לוח + מעבד) אבל בלי קירור. תודה מראש
-
- 12 תגובות
- 949 צפיות
-
-
טוב, החלטתי לעדכן, ובהחלט יש שיפור. שמתי ישר FSB על 350, וBOOT כמו שצריך בלי בעיה. הרצתי 3DMARK06, ולא היו שום בעיות, אבל אחרי זה הרצתי 05 ובCPUTEST הראשון המחשב נתקע באמצע... עשיתי REBOOT, הרצתי שוב פעם, ועוד פעם נתקע בCPUTEST, הפעם בTEST השני... כנראה שזה יותר מדי אוברקלוק(או שיותר מדי עם כל המתחים בSTOCK) אז שמתי על BUS של 333, הרצתי שוב פעם, והפעם לא היו בעיות... יכול להיות באמת שזה בגלל שאני לא מעלה מתחים? או שזה בגלל שעשיתי אוברקלוק מינורי(מ666 ל700) לזכרון? אם מישהו זוכר מנסיון העבר שלי, אז הזכרון שלי כנראה לא כל כך אוהב אוברקלוק... לכל מקרה עשיתי כמה פעמים REBOOT בשביל לבדוק האם עושה BOOT בלי בעיות, ואכן בעית הCOLD BOOT נעלמה... אולי הבעיה אצלי ספציפית בגלל כמה ס…
-
- 2 תגובות
- 507 צפיות
-
-
שלום , לחברה שלי יש את לוח אם msi-850e (אינטל צ'יפסט) ,לוח די ישן שמיועד לעבודה עם זכרונות RDRAM . יש לה שני סלוטים של זכרון בגודל 64MB כל אחד ,ולאחר מאמץ רב נמצא מוכר של שני סלוטים נוספים של 256MB. השאלה היא אם אפשרי לחבר את כולם ביחד ,סה"כ 4 סלוטים ,מבחינה של פגיעה פיזית בזכרונות או בלוח ? (לא אכפת שהמהירות תהיה לפי הסלוט האיטי ביותר) חתימה טובה !
-
- 14 תגובות
- 938 צפיות
-
-
אני קונה מחשב.. ואני לא יודע עם שווה לקחת כרטיס אחד של זיכרון 1GB או שתי כרטיסים של 512MB אז מה יותר טוב? תודה רבה לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 546 צפיות
-
-
האם יש הבדל בין 2 סטיקית של 512MB DDR2 667MHz לבין סטיק אחד של 1024MB DDR2 667MHz ואם כן אז מה בעצם עדיף?
-
- 11 תגובות
- 802 צפיות
-
-
ה-CPU-Z מראה מתח של 2.5 כנ"ל לגבי אוורסט.. אפשר איכשהו לסדר את זה..? זה חיישן מזייף נכון? (כי הטמפ' במנוחה היא סביב ה-40) שמעתי שיש כמה חישנית.. או שאני טועה?
-
- 8 תגובות
- 645 צפיות
-
-
תודה לעוזרים.
-
- 29 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
איזו אופציה בביוס של ה 965p-DS3 גורמת להורדת המהירות של המעבד אוטומטית? ומהי הטכנולוגיה של אינטל וירטואליזישן?
-
- 19 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי מעבד DFI infinity nf4 ultra רציתי לקרוא חוות דעת עליו? רק למי שיש את הדגם או היה!!!
-
- 5 תגובות
- 566 צפיות
-
-
ההבדל במחיר זניח. רציתי לדעת מי עדיף, מה היתרונות והחסרונות של כל מעבד. ואיזה מעבד אתם הייתם לוקחים. תודה מראש לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 716 צפיות
-
-
היי יש לי את הלוח ויש לי 2 RAPTORS ואני רוצה לחבר בRAID 0 אותם לאן צריך לחבר? פשוט אבד לי הספר של הלוח ואני לא זוכר לאן צריך לחבר.. חוץ מזה יש לי עוד 4 הרדיסקים... תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 658 צפיות
-


