עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by mrbig,

    מכיוון שאני קצר בכסף,ועדיין מעוניין לשדרג חשבתי לקחת את הלוח הזה בגלל שהוא תומך ב DDR (לי יש גיגה של 400 מגהרץ של מושקין VALUE) בגלל שהוא תומך AGP (בנתיים נשתמש בכרטיס הישן שלי 6200 AGP) בגלל שיש לו 2 PATA ואני יכול להשתמש בHD הישנים שלי.... בנוסף לצורבים יש לי כמה שאלות 1. מבחינת ציפסט האם יש נחיתות שלו לעומת אחרים ? 2. האם יש לו PCI Express במהירות 16 ? כדי שלא יגביל אותי אח"כ כי אני מתכנן לקנות כרטיס חזק יותר עוד מעט. לא ראיתי בשום מקום שכתוב X16 3. ללוח הנ"ל יש SATA1 האם יש לזה משמעות ? מה ההבדל בין זה ל SATA2 ? -אפשר לקנות HD SATA2 ועדיין להשתמש בו ? 4. מה יכולות ה OC שלו (אני רוצה לקנות 6300 ) והאם עם זיכרון 400 DDR אני אוכל בכלל לעשות לו OC ?? איך המעבד יעבוד עם …

    • 8 תגובות
    • 786 צפיות
  2. מעבד : pntium d945 3.4 ghz 4m dual core לוח אם : msi rc410m - fi x300 1gl fw אני אמור לרכוש מחר את המחשב ורציתי לדעת האם 2 הרכיבים הנ"ל תואמים ביחיד.

    • 5 תגובות
    • 599 צפיות
  3. Started by bogdant,

    שלום היום אני מזמין מחשב איזה זכרונות עלי לקחת?1G או שתים של 512תקציב 600שח ל למשחקים ? (על תצחקו על כרטיס המסך אין תקציב) ועם יש עוד בעיות המפרט ? [attachment deleted by admin]

    • 11 תגובות
    • 852 צפיות
  4. Started by yonik,

    האם הזיכרונות הנ"ל יתאימו לאחד הלוחות ds3 או p5b ? http://shop4.outpost.com/product/4784759?site=sr:SEARCH:MAIN_RSLT_PG

    • 2 תגובות
    • 700 צפיות
  5. http://www.firingsquad.com/hardware/cpu_gpu_roadmap_07/

    • 19 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by shlomiu,

    ?????

    • 1 תגובה
    • 683 צפיות
  7. Started by משיקומי,

    אני מחפש לוח אם עם ציפסט P965 וזול (אבל לא חרא). בנתיים ברוב הדיונים או שמחפשים לוח אם 945 תקציבי או P965 שובר שיאים. אני מחפש לוח אםP965 כמה שיותר זול אבל עם יחס ביצועים חלקי כסף גבוה. אני חושב שאסוס DELUXE הוא יקר לשם השוואה ואני לא כל כך מתעניין בלוחות של גיגהבייט כי הם לא OCרים טובים וגם יש איתם לפעמים בעיות. אני קצת הסתכלתי לכיוון של האסוס P5B הרגיל. מנהלים, חיפשתי ואין עוד דיון כזה.

  8. מה יותר טוב? מדבור על זיכרונות של 667mhz תודה

    • 11 תגובות
    • 727 צפיות
  9. Started by 321321,

    אם מישהו יודע איפה ניתן להשיג לוח כזה p4 socket 478 rd-ram אודה לו מאוד. או אפילו לו עם סלוטים של ddr אבל בזול

  10. Started by chenrp,

    מחשב בן יום! האם המתחים טובים? אין סטיה גדולה מידי ב1.5V? [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 584 צפיות
  11. שלום אני בעל מחשב AMD סאן- דיאגו 3700 + המעבד 128 + 1024 2GB זיכרון משתמש במחשב בעיקר לראות סרטים כולל XVID +DIVX +X264 עם העלאתו לרזולוציה עד 720P אחרי כיווני הקודים לאיכות מקסימלית עם כל מה שעובד במחשב ממוצע 30 % מכח ה-CPU מנוצל השאלה : האם לשדרג ל- AMD Athlon 64 X2 4800+, 2.4 GHz או שחבל על הכסף ?

    • 5 תגובות
    • 513 צפיות
  12. האם הלוח אם שלי יוכל יהיה לעבוד עם K8L=אלטייר ASUS M2V AM2, K8T890, DDRII 800, PCI-E? יהיה צריך עידכון בביוס או לקנות לוח אם חדש לגמרי ? ומישהו יודע כמה זה בערך יעלה ?? תודה

    • 1 תגובה
    • 534 צפיות
  13. Started by X-BLADE,

    1- מה זה תזמונים בזכרונות אף פעם לא הבנתי מה זה.... 2-יש לי את המפרט הבא: core2dou e6600 P5W DH Deluxe CONNECT3D Radeon® X1950 XTX 512MB GDDR4 DVI-I + DVI-I + Arctic-Cooling Accelero X2 G.Skill DDR II PC8000 1000MHZ 2GB Dual Channel CL 4-4-4-5 כרטיס קול של קריאייטיב x-fi. חרא של מפרט מבזבז הרבה כסף אבל זה מה שקנו לי.... קיצר שכחו ספק ויש לי בבית את הליברטי 500WATT האם הוא יחזיק את המערכת ביציבות גבוהה מאוד? וגם אם אני ייוסיף עוד כרטיס לcf? אם לא איזה ספק יהיה יותר טוב [עד 1000 שקל...]ושיהיה שקט מאוד.דרך אגב הליברטי שקט? [אף פעם לא הפעלתי אותו... הוא תקוע במחסן...] 3-איזה סדרה יותר חזקה Noisetaker או ליברטי? ומה שמוזר זה שנוייזטייקר עם הספק גבוהה משל הליברטי עולה 200 ש…

    • 6 תגובות
    • 724 צפיות
  14. Started by JSK,

    שלום, ראיתי בכמה מקומות שאומרים שהמחיר של הזכרונות DDR2 לסוגיהם עלה. אבל לא ראיתי באף חנות מחירים עדכניים. הכל נשאר כמו שהיה.. אפשר בבקשה לקבל מקום שמוכר את הזכרונות במחיר עדכני? ואם נגיד Twinmos 512Mb 667Mhz היה עולה 300 ש"ח. כמה יעלה עכשיו? תודה (לא ראיתי על זה דיון אז פתחתי, אם כבר יש על זה דיון תנעלו)

    • 10 תגובות
    • 857 צפיות
  15. Started by see4,

    יש לי מעבד AM2 X2 4200+ של AMD ו לוח ASUS M2N-SLI DX , עד עכשיו יש לי בעיה ב OC כי המעבד מתחמם מאד , הבעיה נמצאת בלוח אם עצמו וזה ידוע ל ASUS ואני כבר מחכה הרבה זמן לעדקון BIOS שיתקן אבל החלטתי לקנות לוח חדש ...יש הצעות (כמה שיותר זול יותר טוב )

    • 9 תגובות
    • 762 צפיות
  16. Started by gooz,

    אהלן שאלה קטנה...הבטיחו שיהיו לוחות שתומכים במערך קרוס פייר של זוג 16X ולא זוג 8X. מתי יהיו לוחות כאלו בשוק? :-\ לפי מה שאנ י זוכר זה לא אמור להיות רחוק.

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. Started by etamiz,

    אני מתכנן לקנות מעבד כפול ליבה של אינטל ורציתי לברר אם זה משתלם בזמן שבעוד כחודש-חודשיים שמעתי שהולכים לצאת מעבדים מרובעי ליבה? בתודה מראש, ג'ינג'י. ;D

    • 2 תגובות
    • 537 צפיות
  18. Started by aderet,

    אני חייב בדחיפות המלצה לשני לוחות: אחד ל core2 כי אני מוצא רק 3 לוחות בזאפ ורק אחד במחיר שפוי(וגם לוח לא מתאים לי..) האחר ל amd-am2 3800*2 dual core אני אוכל ללכת על האינטל רק אם התקציב ירשה לי..כי ה amd הרבה יותר זול. כעקרון אני לא רוצה לשים יותר מ 500-600 שח על לוח ועדיף פחות. וחשוב לי רק שתהיה אפשרות ל raid ו 4 סלוטים לזכרונות. קשה הא?? אני מוסיף 7600gt אם זה חשוב . תודה מראש חברים!!!

    • 2 תגובות
    • 688 צפיות
  19. שלום לכולם.. לפני שנה קנתי מחשב עם 2 זיכרונות DDR 256M 400MHz של Kingston היום קניתי עוד 2 זיכרונות זהים DDR 256M 400MHz של Kingston סה"כ קודם היה לי 512 מגה זיכרון ועכשיו יש לי ג'יגה.. בכל מקרה.. מיד אחרי שחיברתי את הזיכרונות נכנסתי לתוכנת האוורסט כדי לבדוק שהכל תקין.. כמובן שבשתי הזיכרונות הישנים מצויין שהחברה היא Kingston אבל בשני הזיכרונות החדשים רשום שהחברה היא Mosel Vitelic !!! הזיכרונות ניקלטו במחשב ועובדים ואכן יש לי עכשיו 1 ג'יגה, אבל קניתי זיכרונות של Kingston, עם אריזה של Kingston ויש אפילו מדבקת אחריות של Kingston על הזיכרונות.. אז למה האוורסט מזהה זיכרונות של Mosel Vitelic ??? מי אלה בכלל Mosel Vitelic ?? ייתכן שעבדו עליי והכניסו זיכרונות אחרים לקופסה עם מדבק…

  20. Started by aderet,

    אני רוצה לקנות כמה רכיבים.. מה דעתכם על plonter.co.il???

    • 2 תגובות
    • 810 צפיות
  21. אני מתלבט בין הלוח GA-945P-S3 לבין asus p5ld2 מה יותר טוב?

    • 3 תגובות
    • 587 צפיות
  22. http://www.gibornet.co.il/?page=shop/flypage&product_id=44&category_id=002& מה דעתכם? כדאי או לא..? אם אפשר להציע לי מעבד E6300 מחנות עם שירות טוב! אני לאצ ריך את המאוורר סטוק של המעבד! שמעתי שלנועה מחשבים יש שירות בין הטובים אם לא הכי טוב! אבל המחיר שלהם קצת מוגזם..

    • 1 תגובה
    • 627 צפיות
  23. Started by sharon555,

    הצרכים שלי לא גבוהים במיוחד,לא משחק משחקים כבדים יותר אינטרנט,הורדות,קצת עבודות גרפיות (יש כרטיס מסך מתאים כבר PCI-E ) אני מתכוון להוסיף לו מעבד D820 מה דעתכם על הלוח ? יתרונות\חסרונות ? מצורף קישור ללוח http://www.asus.com.tw/products4.aspx?l1=3&l2=11&l3=194&model=1251&modelmenu=1 תודה מראש

    • 8 תגובות
    • 626 צפיות
  24. Started by yaniv1306,

    מבחינת תקציב הוא מתאים לי השאלה אם יש לו איזה שהם מגבלות שעלי לדעת לפני הקניה

    • 13 תגובות
    • 875 צפיות
  25. Started by uzi4u2,

    צהריים טובים לחברי הפורום ! אז סוף סוף קניתי לעצמי מחשבון קטן , אבל עדיין לא קניתי מעבד . המפרט של המחשב : Asus P5B Deluxe socket 775 Ram DDR2 PC6400 2GB זה פחות או יותר מה שחשוב מהמפרט עכשיו אני לא יודע אם ללכת על מעבד 6600 או 6400 ? עד כמה ההבדל של ה- 2MB CACHE ישחק הבדל במשחקים ? אין לי מושג איך לעשות OC אז אני לא יודע אם זאת אופציה !

    • 25 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים