מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
היי, יש לי לוח ומעבד (amd)בתושבת am2. לגבי זכרונות ,מה עדיף 2x256mb או 1x512mb? בנתיים אני מסתפק בנפח של 512mb ,האם יש הבדל במהירות? תודה.
-
- 3 תגובות
- 496 צפיות
-
-
גם למשחקים, שלי כרטיס מסך 7600gt (אני לא עושה oc) DFI Infinity nF UltraII M2 Gigabyte GA-M55plus-S3G nForce amt יש עדיפות?
-
- 8 תגובות
- 634 צפיות
-
-
אהלן, יש לי את המפרט הבא מעבד mhz 2.13Intel® Core2 Duo Processor E6400 1 לוח אם Intel® Desktop Board DG965WH 1 דיסק קשיח Western Digital 250GB 7200RPM, 16MB, SATA II 1 ? מארז Chieftec Bravo Black / Black / Silver (No PSU) 1 ספק Liberty ELT400AWT 400W 1 צורב LG DVD±RW GSA-H10AB x16 DL x8 1 זיכרונות SUPERTALENT 1024MB (512MBX2) DDR2 667 CL4 + HEAT SINK כרטיס מסך : LEADTEK PCI-EX WINFAST GeForce PX7900GS TDH 256MB DDR3 256 BIT TV/O DVI - RETAIL כאשר אני מבצע בדיקה עם תוכנת ה-cpu-z בלשונית של הזכרונות הוא מראה לי 1024 מגה אבל לא כותב לי שיש לי dual channel, למה? ניסיתי לשחק עם המיקום של הסטיקים אבל זה לא עזר המיקום שלהם הוא - יש שני זוגות של סלוטים בכל אחד יש שחור …
-
- 9 תגובות
- 669 צפיות
-
-
ככל הנראה אני קונה לוח אם של אסוס P5W יש לי מעבד E6660 וכרטיס מסך 7950GX2 אוקיי אז עכשיו השאלה גלשתי באתרים וראיתי זכרון שנראה טוב ובמחיר מעולה: http://www.pcdiscount.co.il/Product.asp?productid=639 האם זה זכרון טוב? + אני חושב לעשות אוברקלוניג (לא שאני יודע מזה אבל כמו שהבנתי זכרון משפיע). +אני חושב לקנות דיסק קשיח Western Digital ?250GB 7200RPM, 16MB, SATA II? אני לא כל כך מבין בזה אבל יש בזה 16 מגה וזה הכי הרבה שראיתי עד עכשיו אז אתם יכולים להסביר לי מזה? ואיך הדיסק קשיח?
-
- 2 תגובות
- 568 צפיות
-
-
הורדתי את התוכנה שמראה לי את המעבד שיש לי רשום לי שיש לי מעבד AMD ALTHON XP במהירות מעבד של אחד נקודה אחד גיגה. רציתי לדעת איזה מעבד זה (מבחינת המספר הסידורי). המעבד במחשב השני שלי הוא AMD ALTHON XP 2500 איזה יותר טוב???(המחשב השני כרגע בתיקון וזה מה שרשום על הקבלה שלו אני מתאר לעצמי ש2500 מתייחס למספר סידורי ולא למהירות שעון!) ועד כמה ההבדל בין שניהם משמעותי!?
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש פה מישהו שיודע למה יש הבדל של כמעט 100$ בינהם. מבחינת תוצאות ב3DMARK06 היתרון של הW64 הוא דיי זניח. מה שכן אני יודע שמחינת רייד לW64 יש תוצאות מאוד מרשימות אבל אני דיי בטוח שזו לא הסיבה לכמעט 100$ הפרש בינהם. גם בOC לא שמתי לב להבדלים רציניים בינהם. ככה שאם מישהו יודע מה היתרונות של הW64 או לחילופין של הDH אני אשמח לשמוע.
-
- 2 תגובות
- 651 צפיות
-
-
מטרת ההחלפה היא ממעבד vinice 3200 לכפול ליבה היא בשל כך שהשימוש העיקרי של המחשב הוא עבודה במקס ורינדורים האם בכלל אני ארגיש שיפור ואם כן באיזה מעבד עדיף? שניהם כפולי ליבה לכול אחד נתונים קצת שונים והם במחיר די דומה אני פשוט רוצה לקנות ביומים הקרובים ואשמח לתשובה יש לי לוח עם סוקט 939 ולכן השאלה על השנים הספיציפים הללו ולא על מעבדים אחרים אודה גם על הסבר קצר למה אחד עדיף על השני תודה ויום טוב
-
- 10 תגובות
- 961 צפיות
-
-
CORSAIR Dominator 2GB (2 x 1GB) 240-Pin DDR2 SDRAM DDR2 1111 (PC2 8888) Dual Channel Kit Desktop Memory - Retail CORSAIR Dominator 2GB (2 x 1GB) 240-Pin DDR2 SDRAM DDR2 1066 (PC2 8500) Dual Channel Kit Desktop Memory - Retai CORSAIR XMS2 2GB (2 x 1GB) 240-Pin DDR2 SDRAM DDR2 800 (PC2 6400) Dual Channel Kit Desktop Memory - Retail אני לא מתכנן oc
-
- 4 תגובות
- 531 צפיות
-
-
-
אני מתלבט בין שני לוחות עיקריים ASUS P5W DH DELUXE או GIGABYTE GA-965P-DQ6 למישהו אחר יש הצעה יותר טובה???
-
- 14 תגובות
- 670 צפיות
-
-
ללוח הזה יש שני סלוטים של PCI-E רציתי לדעת אם יש דרייברים פרוצים שיאפשרו SLI והאם אני צריך SLI BRIDGE כדי לאפשר SLI אני חיפשתי קצת בפורומים אחרים אמרו שיש דבר כזה למרות שאף אחד עוד לא בדק בעצמו .... עריכה: מצאתי את הדרייברים הנחוצים , וזה ממש הופך אותו ללוח של SLI , אפשר לחשוב שהחריץ השני עם X4 מגביל אבל בהשוואה עם מערכת דומה ולוח SLI "תקני" אין הרבה הבדל , כמובן שצריך SLI BRIDGE כמו בכל SLI כדי לקבל את המקסימום וזה אפשר להשיג בקלות מ EBAY ...
-
- 0 תגובות
- 539 צפיות
-
-
אני רואה מדי פעם לוחות שיש להם שלושה סלוטים.כשאני מוריד קובץ וחופר להבין רשום שזה גם DC. אז אני מבקש להבין משהו,אם יש לי שני סטיקים אז עובד כדואל.את זה הבנתי.אבל מה קורה שמוסיפים עוד סטיק?מה קורה לדואל? האם סה"כ הזיכרון יהיה כל שלושת הסטיקים והדואל לא יעבוד?
-
- 19 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מה הכי מומלץ בסביבות המחיר הזה? ואם מישהו יוכל גם להמליץ לי על חנות במרכז שמוכרת את הלוח והמעבד במחיר הזול ביותר (retail box) ועם אחריות אני אודה לו.
-
- 18 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אז ככה קניתי זכרונות PK של G.SKILL ונראה לי שיש איתם בעיות תאימות במחשב אני כמעט בטוח שהם עושות את הבעיות (זה נבדק עכשיו) בהנחה שזה כן הזכרונות לאיזה זכרונות בטווח המחירים הזה בנועה כדאי לי להחליף?
-
- 11 תגובות
- 636 צפיות
-
-
אני מחפש את המעבד הזה בנרות אבל אני לא מוצא יש רק את ה AM2 אם מישהו מכיר איזה חנות שיש לה במלאי או מישהו שמעונין למכור מעבד כזה אני אשמח אם יצור איתי קשר פשוט אין אותו אפילו במלאי אצל היבואן ואני חייב אותו המון תודה מקווה שאני כותב את זה במקום הנכון יום טוב
-
- 2 תגובות
- 557 צפיות
-
-
לא היה לי מקום בכותרת לשמות הלוחות, הלוחות הם: ConRoeXFire-eSATA2 s775, 945P, DDRII 667, 2xPCI-E Crossfire שמחירו ב-KSP הוא 530 ש"ח או 965P-S3 s775, Conroe, DDRII 800, PCI-E שעולה באותה החנות 790 ש"ח הפרש של 260 ש"ח אני לא עושה OC, אני משחק קצת, רואה קצת סרטים ובעצם עושה קצת מהכל חוץ מ-OC אולי בעתיד [שנה וחצי שנתיים] אני ארצה לשפר טיפה את המחשב באמצעות OC אני משדרג מחשב ממוצע פעם ב-4 שנים וראיתי שהצ'יפסט בג'יגהבייט יותר מתקדם, וג'יגהבייט היא חברה מוכרת וגדולה יותר בהרבה האם הפרשי הביצועים ושאר הדברים שאני צריך שווים את התוספת במחיר? המעבד יהיה קונרו 6300 או 6400 כמו כן שאלה קטנה שנדחפה לפה עכשיו.. מה מהם עדיף לי מבחינת יחס ביצועים ומחיר? 6300 או 6400?
-
- 16 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
באתר AMD פורסמה היום ההודעה על המיזוג הרשמי של AMD ו ATI - להלן Processing Powerhouse AMD מודיעה כי היעד הוא הצגת ליבות שישלבו CPU+GPU על אותה פיסת סיליקון בסוף 2008 ותחילת 2009. בנוסף במהלך 2007 יוצגו פלטפורמות משולבות המבוססות על הצ'יפסטים של ATI. יוזמת הפלטפורמה הפתוחה תימשך והלקוחות יוכלו להמשיך וליהנות ממבחר מוצרים למעבדי AMD כולל צ'יפסטים של nVidia.
-
- 2 תגובות
- 637 צפיות
-
-
שלום לכולם... בשעה טובה ומוצלחת, ואחרי הפסקת חשמל מרגיזה, נשרף לי הלוח אם הנ"ל. האיבחון נעשה במעבדת מחשבים ומתברר שהכל שלם חוץ מהלוח (ספק, מעבד וכו'). המעבד הוא Athlon64 3000+. כרטיס מסך 9550 (AGP). זיכרונות DDR. הבעיה היא, שבחנות טוענים שאין להם לוח מקביל שמסוגל לענות על כל מה שהלוח הזה עונה. כלומר, צריך להחליף כרטיס מסך. ואת זה, אני לא רוצה לעשות כרגע. רציתי שתתנו לי רשימה של לוחות שנמכרים כרגע (למשל, שניתן למצוא בזאפ) שתומכים ב-DDR, AGP וסלוט 939 בשביל המעבד, ואני אקנה את הלוח ואספק להם אותו. תודה רבה
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אפשר לעשות דואל צ'אנל אבל בהפרש זמנים? זאת אומרת אם עכשיו קניתי מחשב עם סטיק אחד של 512 מגה ובעתיד אני יקנה עוד סטיק של 512 מגה, זה יחשב בתור דואל צ'אנל? כמובן שמדובר באותה מהירות ואותו סוג זכרון (DDR2).
-
- 5 תגובות
- 497 צפיות
-
-
הגעתי למסקנה שלעולם לא יהיה לי שימוש במחשב הישן-ישן שלי מלפני 10 שנים.. (מלפני המחשב שהיה לי עד שקניתי את המחשב האחרון שלי לאחרונה) פנטיום (הראשון) 100Mhz וכל שאר החלקים במארז, מקלדת ועכבר (לא זוכר כרגע איזה חלקים בדיוק- כרטיס מסך, כרטיס קול, איזה 7GB בהארד דיסק וכו'..) יש סיכוי שמישהו יתן לי עליו איזה 100 ש"ח (או יותר) ?
-
- 22 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכל המשתמשים היקרים, ברצוני לדעת האם הכרטיס זיכרון F2-6400PHU2-2GBHZ של G.Skill (נתונים: 2GB 800MHZ Dual Channel 4-4-4-12) שווה משהו? קישור: http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=4953 אני עומד לעשות OC ל-E6600 עד ל-4 ג'יגה הרץ - האם אני אצליח עם הזיכרונות הנ"ל? (הלוח אם P5W DH Deluxe) תודה מראש, אלי.
-
- 1 תגובה
- 629 צפיות
-
-
האם יש כזה דבר בלוחות אם חדשים.. העלאת מתח למעבד אוטמוטית שהלוח אם מחשב.. כאילו שבביוס על מתח מעבד לשים על AUTO ואז שהלוח יחשב איזה מתח לשים בלי שאני יסתבך עם זה?
-
- 23 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכל חברי הפורום, אני מתכנן לקנות מחשב חדש. כבר יש מפרט חוץ מאשר זכרונות שאני עדיין לא בחרתי. אני מתלבט בין 2: Corsair Dual DDR2 Kit 1Gb (2x512MB) 800Mhz CAS 4, 4-4-4-12, TWIN2X1024-6400C4 Geil Dual DDR2 Kit 1Gb (2x512Mb) ULTRA PC2-6400 800Mhz אני לא יודע מי מבינהם יותר טוב, אז אשמח לקבל תשובה ואם יש משהו יותר טוב עד 1200 שח בדיגמה או ב-LogicPC אשמח אם תרשמו. (אני יודע שאין בחנויות האלה מבחר גדול, אך אין לי ברירה אחרת) תודה מראש, Dj-L@g0la5
-
- 0 תגובות
- 598 צפיות
-
-
מתלבט נורא בין הלוח הזה: 965P-S3 s775, Conroe, DDRII 800, PCI-E = הוא עולה790 שקל ב ksp לבין הלוח הזה: ?P5B-VM s775 Conroe, G965, DDRII 800, PCI-E? : הוא עולה 830 מאותה חנות. מה דעתכם ?????? תודה על העזרה.....
-
- 3 תגובות
- 553 צפיות
-
-


