עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by neogod,

    יש לי את הלוח 945P S3 של ג'יגה בייט ומארז hec 6a19 , המארז יש פאנל קדמי עם 2 חיבורי USB וחיבורי אודיו!!! בפאנדה הרכיבו ליא ת המחשב \ וחיברו רק את הUSB מקדימה ואת חיבורי האודיו לא, מצאתי בחוברת את החיבור שאליואני אמור לחבר את הכבל של האודיו!!! אבל אין שום סאונד בפאנל הקדמי, האם למישהו יש את הלוח הזה והוא יודע מה עוד צריך לעשות על מנת להפעיל את חיבורי האודיו הקדמיים????

    • 4 תגובות
    • 538 צפיות
  2. Started by skiski,

    שלום, אני מתכנן לקנות מעבד E6400 . עכשיו אני רוצה לדעת קודם כל אם יש הבדלים כה גדולים בין E6400 ל E6300 ששווים תהוספת כסף. דבר שני אם תוכלו לעזור לי לבחור לוח אם שיתאים וינצל את E6400 כמו שצריך אני יודה לכם. אני בעיקרון חשבתי על לוח ASUS ?P5B s775, Conroe, P965, DDRII 800, PCI-E? אבל אני לא מבין בזה ממש .. אם תוכלו לעזור לי זה יהיה טוב . תודה רבה .

    • 6 תגובות
    • 593 צפיות
  3. אני אתחיל בזה שבסטוק הוא כנראה לא לוקח כ"כ הרבה חשמל, אבל אחרי שמתחילים לעשות קצת OC ומגיעים למספרים מכובדים הכמות החשמל שהמעבדים האלה לוקחים פשוט מטורפת!!!! http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=121145

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. שלום , לפני כחודשיים קניתי בחנות (לא משנה מה שמה לא רוצה להכפיש עדיין אף אחד) לוח אם מדגם ASUS A8N32 -DELUX, הלוח כאמור עבד חודשיים וביום בהיר חדל מלפעול , הלכתי לחנות ע"מ לממש את האחריות של היבואן / יצרן שניתנת לתקופה של 3 שנים, לאחר שבועות של המתנה מתקשר אליי נציג החנות ואומר שהיבואן מוכן לזכות את הלוח ב140 דולר בלבד למרות שמחיר הלוח בפועל לפני כחודשיים מעל ל1200 שקלים , עוד הוצע שאני אוסיף 200 שקלים ואקבל לוח חדש של אסוס שמחירו עומד על 1000 שקלים ... מה אני אמור לעשות במקרה שכזה ?? נראה לי ממש לא בסדר... עכשיו שאלה נוספת אני דיי צריך את המחשב ללימודים אז ככה שלוח אם אני רוצה לקנות ואת המלחמה הקטנה עם החנות אשאיר לאחר מכן.. מה הלוחות המומלצים למעבד שצויין לעיל (מחיר סב…

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. אני רוצה לקנות מKSP עכשיו יש לי רק 5000 שקל ואני רוצה להשקיע בהכל! אני לא מתכנן אוברקלוק (OC) ולא שום דבר כזה אני לא מתכנן אפילו שידרוג מעבד או משהו אחר בעתיד - אולי רק זיכרון להוסיף איזה 1G בעתיד - המחשב להכל למשחקים ותוכנות איטרנט סרטים מדיה וכו... יש את זה לוחות אם למעבדי אינטל ASROCK 775Dual-VSTA s775, VIA PT880 Ultra, DDRII 667, PCI-E, AGP ויש את זה לוחות אם למעבדי אינטל INTEL DG965RYCK s775 Conroe, DDRII 800, PCI-E עולה יותר ב 300 שקל. ההבדל ביניהם יוצא 300 שקל וזה המון בשבילי - את ה300 שקל האלה אני יכול להשקיע בדברים אחרים ולהנות יותר אבל... חשוב לי שיהיה במחשב זיכרון שיעבוד ב Dual Channel אני קונה זיכרון 1G 667 חשוב לי שיהיה מינימום 6 USB ושהם יהיו 2.0 ולא …

    • 2 תגובות
    • 534 צפיות
  6. Started by gnagar,

    האם קיים לוח אם עם BLUETOOTH מובנה ?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. שלום לכולם, הלוח הנ"ל תומך (רשמית לפחות) בזיכרונות DDR2 במהירות של 533 ו667 MHZ בלבד. קישור: http://www.intel.com/products/motherboard/d975xbx/index.htm אני מעוניין בזיכרון שני ערוצים של 1 מגה (שני מודולים של 512 כל אחד) ישנו אתר מומלץ ע"י אינטל שבדק ואישר מספר יצרנים עבור הלוח הנ"ל קישור: http://www.cmtlabs.com/mbSearchResults.asp?sManuf=Intel&sMN=D975XBX&oSubmit=Search מכיוון שאני רוצה ללכת על בטוח אני מעוניין לקנות רק זיכרונות בדוקים ומאושרים. שאלתי היא: איזה זיכרונות נמכרים בארץ על פי המפרט שאני מעוניין בו ומאושרים ע"י האתר הנ"ל. או שמישהוא יכול להמליץ לי על זיכרון אחר אבל שגם הוא בדוק ומאושר על ידי אתר חומרה אמין. בברכה דורון

    • 3 תגובות
    • 554 צפיות
  8. הזמנתי מערכת מחשב עם לוח האם הזה: http://www.giga-byte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Overview.aspx?ProductID=2283&ProductName=GA-M55plus-S3G ואני מנסה לברר אם הצ'יפ של כרטיס המסך המובנה שבו (GF6100) אכן ישתמש ב-256 מ"ב זכרון, כפי שראיתי כתוב במקום כלשהו. אני לא מצליח למצוא התייחסות לכמות הזכרון של הכרטיס באתר גיגהבייט. אם אכן מדובר ב-256 האם זה אומר שיישאר לי רק 256 מ"ב למשימות אחרות של המחשב? (הזמנתי 512 מ"ב זכרון). האם זה אפשרי לעבוד בצורה מספקת עם כמות כזו במערכת של XP PRO או שעלי להגדיל את כמות הזכרון שהזמנתי? בתודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 625 צפיות
  9. הרי תמיד שיטת הייצור היתה אלו שלא הצליחו לעשות להם 4MB או משהו כזה לא הבנתי בדיוק.. והפכו ל2MB אז היו E6300 ועכשיו עושים ישר אותם כ2MB וקראתי שזה אמור להוזיל את המחיר.. זה נכון? (יכול להיות שלא הסברתי כזה טוב למה אני מתכוון..פשוט קראתי את זה איפשהו ואני לא זוכר איך שיטת הייצור שהיתה ושתהייה השתנו) 1.האם תהייה ירידת מחירים? ואם כע בכמה? ומתי ירידת המחירים תגיע לארצנו ? 2.בלוח 945P של גיגהבייט עומד להיות בתקופה הקרובה ירידת מחירים?

    • 2 תגובות
    • 601 צפיות
  10. Started by מוסון,

    שלום על כולם ברצוני לרכוש לאולפן שלי מחשב שיהיה מסוגל לתמוך במעבד מרובע ליבות אמיתי (בטכנולוגיה 45MN) שאמור לנחות באפריל. ז"א להחליף המעבד בעוד חצי שנה. האם יש לוח אם תואם כבר היום ? תודה

    • 3 תגובות
    • 603 צפיות
  11. Started by b127,

    שלום, אני מתכנן שדרוג למחשבי, והחלטתי ללכת על ה6400. מה שאני מחפש זה לוח אם שיוציא ממנו את המיץ... והבוונה לOC מקסימלי על אויר. דהיינו מינמום באס 400. הדרישות שלי הן: הכנה למעבד מרובע ליבות. OC בטוח ובקלות עם ביוס סביר. לא חייב שום תוספות מלבד RAID ושבב קול איכותי. עדיפות ללוח עם יציאת E-SATA משיטוט הבנתי שעומדים על הפרק הלוחות הבאים גיגהבייט DS4 אסוס P5B DLX אסוס P5W-DH Deluxe מה ההמלצה הסופית? כמובן שנימוקים יכוונו אותי יותר טוב. בתודה מראש.

    • 7 תגובות
    • 734 צפיות
  12. Started by MeTaLhAmMeR,

    לאחרונה כשאני משחק במשחקים ממש ממש כבדים כמו באטלפילד 2142 המשחק נתקע למשך כמה דקות ואז אני יכול לשחק בצורה נורמלית בלי תקיעות... ממה שהבנתי זאת בעיה של חוסר בזיכרון. השאלה שלי היא לעוד כמה להוסיף? יש לי כרגע שלושה סטיקים של 256 שכל אחד מהם מסוג (PC2700 (333MHZ להוסיף עוד 256MB וכבר לקבל תמיכה בדואל צ'אנל וזה יספיק לי? או שלמכור את הזכרונות ולקחת משהו גדול יותר?

    • 6 תגובות
    • 619 צפיות
  13. כן שלום..יש לי שאלה איזה סוג אתת ממליצים לקנות??..אני זקוק לDDR2 667mhz לא יותר ולא פחות אבל איזה חברה כדאי לי לקנות??..אני לא מיעד אותם לOC (ואם אני כן עושה אז בקטנה..)ואני גם רוצה שיהיו תקציבים..ואין לי אני סוג מסוים אני פשוט לא יודע מה לקנות כי יש כל כך הרבה...

    • 5 תגובות
    • 588 צפיות
  14. Started by PuLsE,

    אוקיי אז ככככה אני מחפש את הלוח האם האולטימטיבי למערכת שלי במפרט סוקט 775 תקציב עד 2000 ש"ח בתודה מראש,

    • 11 תגובות
    • 727 צפיות
  15. Started by dudu26,

    אני בונה מחשב לעבודה משרדית: מעבד: AMD SEMPRON 3000 1.6GHz 256KB CACHE SOCKET AM2 - STEPPING F2 - SDA3000CNBOX - BOX ¤319 לוח אם: ASUS M2NPV-VM ¤546 דיסק קשיח: SAMSUNG 120GB 8MB SATA2 7200 RPM - ATA 150 ¤311 צורב DVD: PIONEER DVDRW DVR-111D DOUBLE LAYERED X16 - WHITE - BULK ¤263 זיכרון: SUPERTALENT 1024MB (512MBX2) DDR2 667 CL4 + HEAT SINK ¤660 מארז: FOXCONN TLA397 F400A FSP PSU+ CPU V-TUBE ¤248 מקלדת: MICROSOFT MULTIMEDIA KEYBOARD ¤89 עכבר: MICROSOFT WIRELESS OPTICAL MOUSE WIN USB/PS2 EN/NL/FR/DE/EL HW CD w TILT WHL BLUE MNLMD - K80-00027 ¤211 רמקולים ואוזניות: LOGITECH R-20 ¤210 מחיר סופי: ¤2877 האם לדעתכם ההפרש (70 ש"ח) שווה את ההשקעה? הבנתי שלאסוס…

    • 10 תגובות
    • 686 צפיות
  16. Started by brum,

    שלום יש לי מחשב עם מעבד סלרון 850 ולוח אם :BioStar M6VCF יש לי גם מעבד P3 בנפרד ואני רוצה לדעת אם אפשר להתקין את הפנטיום 3 על הלוח הזה. חיפשתי ברשת ומצאתי את הנתונים האלו על הלוח אבל לא הצלחתי להבין האם זה אפשרי: http://www.fujitsu-siemens.co.uk/rl/servicesupport/techsupport/Boards/Motherboards/BioStar/M6vcf/m6vcf.htm תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by zuma,

    יש סיבה שהזיכרונות הללו לא יעבדו יחד? (לוח אם Intel D850MV) שני זיכרונות KTM-PL800/128 KINGSTON שני זיכרונות KVR800X16/128 KINGSTON תודה

  18. Started by zehavafro,

    יש לי לוח אם GIGABYTE 945 GA-81945GZME-RH עם FSB של 800/533 MHZ רכשתי מעבד Intel LGA 775 Duo 2 Core מודל E6300 עם FSB של 1066MHZ האם כדאי לי יותר לעבוד עם לוח האם ב-FSB533?

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by yariv2007,

    שלום לכול חברי הפרום הנהדר . אני חדש בפרום . אני מעוניין בקרוב לרכוש מחשב חדש למטרת עריכת וידאו, סאונד ואינטרנט . אני מתלבט בשאלה איזה יצרן לוח אם עדיף מבחינת זמן חיים ,אמינות , אחריות , ביצועים וכו' האם intel ? או msi או abit או GIGABYTE או...? קראתי על ערכת השבבים p965 אשר תומכת במעבדי CORE 2 ידוע לי לדוגמא ש- ?DG965RYCK s775 Conroe של אינטל עולה 670 (.K.S.P) ולוח מסוג: 965P-S3 s775, Conroe של GIGABYTE עולה 790 (K.S.P) האם יש הבדל בין הלוחות מבחינת איכות , אמינות , פצ'רים חוץ מעניין המחיר מאחר וערכת השבבים עד כמה שאני מבין היא הקובעת ? היתי מעוניין לדעת אם כדי לי להסתפק בלוח אם אינטל המכיל את P965 מאשר לוח אחר כדוגמת גיגבייט המכיל אותה ערכה . אשמח באם תעזרו לי ,תודה …

    • 7 תגובות
    • 843 צפיות
  20. שלום אני מרכיב מחשב חדש ממפרט מעולה שהלוח אם הוא asus p5b deluxe והספק הוא enermax liberty 500W עכשיו... אני לא יודע ולא בטוח בחיבורים של הספק ללוח האם.........האם החיבור העליון הוא של "המעבד"? האם ייכנס לשם רק 12v של 4 פינים? או שאני אמור לחבר אליו גם 4 פינים נוספים עם הסרת המכסה? מצורפת תמונה עם סימון הפינים. אודה לתשובה [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 655 צפיות
  21. Started by מכבי חיפה,

    שלום, אני מחפש לוח אם AMD לתושבת 939 . רצוי שיהיה LanParty ומחנות KSP במחיר מקסימלי 650 . תודה.. :

    • 4 תגובות
    • 821 צפיות
  22. Started by jacko_il,

    שלום לכולם, בזמן האחרון חשבתי לשדרג את המחשב לי או יותר נכון חשבתי יותר לכיוון של החלפת המעבד (ראו מפרט נכחי בצד..) לאחר חיפושים ברשת המחיר הכי זול שמצאתי למעבד 3800X2 ,שמתאים לי יחסית מבחינת יחס מחיר/ביצועים, הוא סביב ה 950 ש"ח.. כבר כמעט החלטתי סופית שיום ראשון הזה אני אלך לקנות.. לפתע, ראיתי באתר של חנות מאד מוכרת שהם מוכרים את ה 3800X2 בסוקט AM2 במחיר נמוך בהרבה = 670 ש"ח!! אז חשבתי לעצמי למה שאני לא אחליף כבר את הלוח שלי על הדרך כי בכל מקרה לא סבלתי אותו SINCE DAY ONE !! ואז חפשתי גם לוחות שיתאימו לו כשאחד הלוחות שמצאו חן בעיני הוא ABIT KN9-S .. שמביא את סה"כ הקנייה שלי לאזור ה 1200ש"ח. עכשיו כאן אתם נכנסים לתמונה: 1- האם נראה לכם שזה צעד חכם בכלל להחליף את הלוח ובכך…

    • 8 תגובות
    • 757 צפיות
  23. אז ככה הלך לי ה לוח של אסוס שלי P4P800 יש לי מעבד 2.8 פרסקוט 478 אני מיתלבט בין אלו http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Overview.aspx?ProductID=1863&ModelName=GA-8IPE1000-G http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_detail.php?UID=612 אם יש לך הצעות יותר טובו בישבילי או שמעתם על לוח בן זונה תגידו לי תודה חשוב שיהיה לי רק 4 חריצים של זיכרון DUAL וכמובן SATA הוצים של אינטל ממש ממש תודה למי שעוזר בי בנתיים

    • 5 תגובות
    • 642 צפיות
  24. Started by ofsher,

    AMD אתלון או פנטיום D??? בהנחה שהמחיר שלהם דומה... 500-600 שקל בערך ל - D805 ול - 3500/3800 תודה!

  25. Started by FreezHer,

    האם הלוח M הזה חזק? KN9-S AM2, nForce 550, DDRII 800, PCI-E. אם כן כמה הוא עולה בערך, והאם יש יותר משתלמים ממנו בתקציב שלו או קצת מעליו.

    • 3 תגובות
    • 525 צפיות

דיונים חדשים בפורומים