עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. מה עדיף? עם איזה מעבד אני אוציא יותר מיץ באוברקלוק...? המעבד ישב על GA-965P-S3

    • 6 תגובות
    • 649 צפיות
  2. אני רוצה לעדכן ביוס בגלל שאני מתקשה לשים 2 סטיקים של זיכרון בדואל (מסכים כחולים) המליצו לי על עידכון ביוס. הלוח שלי הוא http://www.epox.com.tw/eng/products_content.php?ps=238 השאלות: 1. האם יעזור העידכון? 2. איך אני משחזר את הביוס במקרה של עידכון כושל? 3. מישהו יודע אולי איזה זיכרונות עובדים עם הלוח הזה? כי יש לי american data 256MB pc3200 cl2.5 ואני רוצה לקנות עוד סטיק של 256MB. הבעייה שאין לחנות (בה אני חיב לרכוש) את amrican data.

    • 3 תגובות
    • 746 צפיות
  3. Started by TaMiRn2,

    מה עדיף ? celeron ניראה לי 600mhz או pentium 2 אין לי מושג כמה אבל אני יודע שהוא לא בתוך קופסה כמו רוב פנטיום 2... והאם שווה ליקנות ספק כוח חדש כדי להחליף?

    • 3 תגובות
    • 822 צפיות
  4. Started by Nookie,

    הבדל גדול כל כך? ומה ההבדל בכלל בין קונרו לבין מעבדים כפולי ליבה רגילים? האם יש הבדל גדול ביןכפול ליבה 2.8 לבין כפול ליבה 3.4?

    • 6 תגובות
    • 856 צפיות
  5. Started by Fungus Funk,

    במה מאפשר לי לשלוט השלט של ה - P5W DH ??

    • 4 תגובות
    • 488 צפיות
  6. Started by Gliding,

    בשביל GForce 8800 GTS

    • 34 תגובות
    • 2.6k צפיות
  7. Started by carman,

    אהלן ידידים! אני רוצה עכשיו לקנות למערכת שלי זכרון ראם. יש לי כרגע לוח אביט AS-8-V ומעבד אינטל S775 3.0 . אני מעוניין להרחיב את הזכרון שיש לי כרגע, שזה 256X2 של A-DATA. אני מתלבט בין 4חברות עיקריות, המיצגות4 דגמים: 1GB Starex 1GB Twinmos 1GB Kingston CL3 1GB Corsair (Value) CL3 המחירים הם: 600 600 640 650 (המחירים בהתאמה) כמו כן, רציתי לדעת מי מהם יותר טוב לOC, היות ולא מצאתי מידע בפורום המתאים, וכמו כן מדריך יעודי להמהרת הזכרון יהיה מבורך. תודה רבה, דניאל

    • 1 תגובה
    • 542 צפיות
  8. Started by moog,

    G.Skill DDR2 2048MB 800Mhz CL5 2GBNQ http://www.skypc.co.il/scripts/prodView.asp?idproduct=2267 1420 או PQI TURBO 800 MHZ ב 1350 עד כמה אפשר להגיע עם כל אחד? תודה

    • 10 תגובות
    • 777 צפיות
  9. Started by arnon,

    http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?products_id=4875 http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=2922&Pname=SUPERTALENT מי עדיף לOC מי אמין יותר לP5B -D

    • 2 תגובות
    • 686 צפיות
  10. אני מתככוון לקנות מחשב ב זמן הקרוב אבל יש לי קצת בעיה בבחירת לוח אם... מה עדיף? ?945P-S3 s775 Conroe, DDRII 667, PCI-E? או ?IL9 Pro s775 Conroe, Intel 945P, DDRII 667, PCI-E? תודה לעוזירם

    • 0 תגובות
    • 469 צפיות
  11. Started by djv,

    באתר של אינטל הם מפנים לכתבה שממליצה על שילוב של מעבד E6600 עם לוח נושא רכיבים מסוג Q965 רציתי לשאול: מה יתרון של תת המשפחה Q בלוחות עם סט 965 במקום G965 למשל? מה נותן המתאם טלפוניה בלוחות אינטל? האם לאורך שנים הלוחות של אינטל יותר אמינים במשך חייהם מיצרנים אחרים כגון ASUS ? האם שווה להשקיע במעבד E6600 לעומת E6300 והאם במקרה זה היתרון יתבטא רק אם הזכרון יהיה גדול ( 1GB X2 ) ומהיר מאוד ( 800 ולא 667 )? תודה ליודעי דבר!

    • 2 תגובות
    • 659 צפיות
  12. שלום אני מעוניין לקנות את הלוח הזה: ASUS P5N32-E SLi מחנות בארץ אך מצאתי אותו רק בחנות אחת. המחיר מעט גבוה אז אולי מישהו יודע על עוד חנויות שמוכרות את הדגם הזה, או שיהיה להם בעתיד הקרוב? תודה

    • 12 תגובות
    • 793 צפיות
  13. Started by EyalOnn,

    אני הסתכלתי בתוכנות PC wizard 2006 ו-EVEREST, וכתוב לי שיש לי זכרון מסוג DDR-SDRAM, עכשיו לא אמור להיות לי או SDRAM או DDR?

    • 4 תגובות
    • 710 צפיות
  14. Started by singera,

    אני מתלבט אם לרכוש לוח זה כי הוא נועד לHTPC. אני צריך לחבר לו מסך 17 CRT (חיבור VGA) וTV בחיבור SVIDEO. האם ניתן לעשות CLONEבתצוגות?

    • 1 תגובה
    • 597 צפיות
  15. Field Value Computer Operating System Microsoft Windows XP Professional OS Service Pack Service Pack 2 DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c) Computer Name 01-B9C29F381D98 User Name 01 Motherboard CPU Type Intel Pentium 4, 1400 MHz (14 x 100) Motherboard Name Intel Garibaldi D850GB (5 PCI, 1 AGP, 4 RIMM) Motherboard Chipset Intel Tehama i850 System Memory 256 MB (PC800 RDRAM) BIOS Type AMI (12/08/00) Communication Port Communications Port (COM1) Communication Port ECP Printer Port? (LPT1) האם אפשר להוסיף עוד זיכרון למפרט? אם כן תוכלו לתת לינקים לזכרונות מסוג זה? אפילו יד שניה זה סבבה כל עוד המחיר בהתאם.

    • 2 תגובות
    • 609 צפיות
  16. שלום לכולם. ראיתי שחלק מהחנויות ככל הנראה מבצעות ייבוא עצמי של מעבדים או לחלופין רוכשות אותם מאיזה יבואן מרוכז אחד שאינו איסטרוניקס ואז האחריות היא רק 3 שנים ולא לכל החיים. רציתי לדעת עד כמה קריטי הנושא, שכן מעבד שעובד לא יכול ללכת "קפוט" כך פתאום, לא? האם יש עדיפות לאיסטרוניקס? אם אני מוצ אהצעת מחיר כוללת שיוצאת לי עדיפה בחנות כזאת שמפקת אחריות ל3 שנים, אז האם עלי לחשוב פעמיים לפני הקניה? המון תודה.

    • 93 תגובות
    • 7.4k צפיות
  17. Started by IDAN AMRAM,

    לחבר שלי הלך הלוח אם והוא חשב לקנות לוח אם + מעבד עד 1000 ש"ח והוא אמר שמישהו שהוא מכיר אמר לו שזה אפשרי למצוא מעבד AMD core dou ולוח אם שתומך ב AGP עד 1000 שקל... אתם מכירים דבר כזה? תנו לי המלצה אם אתם מוצאים ואם אפשר גם את החנות שממנה אתם לוקחים תודה מראש

  18. Started by Kukishin,

    רכשתי P5B DLX, ובחוברת המשתמש בקטגוריה של זכרונות של 800MHZ לא מופיעה כלל החברה TRANSCEND שאני אמור לקבל בקרוב. האם זו מילה אחרונה? נדפקתי ואין מה לעשות?

    • 3 תגובות
    • 965 צפיות
  19. Started by sebi,

    אף פעם לא שמתי לב ל2 חשבתי שזה אותו דבר... אז מה בתכלס ההבדל ביניהם?

    • 2 תגובות
    • 718 צפיות
  20. Started by Kukishin,

    היום קניתי P5B DLX, ואני אמור לקבל בהמשך זכרונות של טרנסנד, האם צפויות לי בעיות בתיאום? האם זה מסובך לכוון תאימות דרך הביוס?

    • 1 תגובה
    • 591 צפיות
  21. Started by aviad91,

    איך אני יכול לבדוק כמה CL יש לזכרונות שלי? ואם אני צריך אותו CL וגם אותה חברה כדי שיעבדו בדואל?. תודה

    • 17 תגובות
    • 963 צפיות
  22. יש לי לוח conroe945G-dvi. בלוח יש 4 סלוטים שתומכים עד 4 ג'יגה זיכרון במהירות 667. כרגע יש לי כרטיס אחד של קינגסטון 512 ויש לי כמה שאלות : 1. האם אני יכול לשים כרטיס של חברה אחרת אבל גם 512 בחריץ המקביל. האם במקרה שכל כרטיס יהיה בעל CL אחר ימנע קיום מערך של dual chanel 2. האם אני יכול לשים בשני חריצים שני כרטיסים של 512 ובשניים האחרים שני כרטיסים של 1 ג'יגה. כלומר שבסוף יהיה בסך הכל 3 ג'יגה זיכרון ושכל זוג כרטיסים יעבוד במערך dual chanel. או האם חובה שכל הארבעה יהיו באותו גודל זיכרון. תודה מראש לכל מי שיענה.

    • 1 תגובה
    • 550 צפיות
  23. איך בודקים האם החומרה תקינה? איך בודקים את המאפניים כמו סוג של DDR מהירות MHZ מהירות CL

    • 3 תגובות
    • 716 צפיות
  24. Started by Lior21,

    שלום חברים, אני חדש פה, ישלי מחשב בבית XEON 2.4 ורציתי לדעת איזה זכרונות עליי לשים לו 266 או 400 ואיך אני יכול לדעת את התזמון הטוב ביותר לזכרונות שאני ישים? תודה רבה על העזרה.

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. אני לא סגור איזה מבין השלושה לקחת. מצד אחד אני רוצה לשמור את האופציה לCF או SLI (שדרך אגב ב680I אפשר להריץ CF נכון? לא רק SLI ולהפך בRD600?) ומצד שני אני רוצה לוח מצויין לOC. קראתי המון על שלושת הלוחות ואני לא מצליח לחלטה. (אני יודע שהP5B DLX לא מתאים לCF או SLI אבל הוא מצויין לOC). כרגע אלו הלוחות שיש בארץ שאני חושב לקנות (לא בא לי להזמין מחו"ל בגלל הסיכון שאם יקראה משהו בOC אני אצטרך לשלוח את זה להם וזה סיפור של כמה שבועות אני מניח). אם יש לכם רעיונות ללוחות אחרים בסיגנון הזה אני אשמח לשמוע, ובלי קשר אשמח לשמוע את דעתכם איזה לוח אתם ממליצים לי לקחת ולמה. מה שכן אני קונה את ה2407WFP ככה שאני כן אצטרך תמיכה בSLI או CF ככה שנראה לי שאני ארד מה P5B DLX. אם זה עקרוני זיכרונו…

    • 38 תגובות
    • 1.8k צפיות

דיונים חדשים בפורומים