עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. אחרי הצצה קטנה במפרטים המוצעים כאן, שימו לב שמחירי הזכרונות נפלו ב-20-25% בשבוע האחרון והמגמה ממשיכה למטה מי שמתכנן לקנות זכרונות בימים הקרובים, ניתן כבר לרכוש 2GB Dual DDRII (2x1GB מהחברות הידועות ב- 1000 ש"ח ופחות.

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. http://www.ksp.co.il/hmain.php תזמונים או משהו? נסיון אישי איתם? אשמח לשמוע.

    • 6 תגובות
    • 567 צפיות
  3. מוצר קמעונאי (BOX) חנות http://www.skypc.co.il/scripts/prodView.asp?idproduct=2501 דף המוצר: ADD3500CNBOX http://www.amdcompare.com/us-en/desktop/details.aspx?opn=ADD3500IAA4CN טוב למי שרוצה פזור חום סביל לחלוטין, כלומר ללא מאוורר.

    • 9 תגובות
    • 933 צפיות
  4. Started by emilio,

    מחפש מעבד 2G 2.8G, הכל מעל 2G וכמובל לא celeron.

    • 1 תגובה
    • 556 צפיות
  5. Started by din707b,

    מישהו נתקל בביקורות על הלוח הזה? איך הוא ביחס ל- P5B זו אותה סידרה או שזה לוח אחר לחלוטין?

    • 0 תגובות
    • 474 צפיות
  6. שלום לכולם זה המפרט שלי WD 250 ג'יגה SATA2 מעבד E6300 מארז גיימרים +450 WAT זכרונות 2 ג'יגה צורב DVD*18 אני מבקש המלצה ללוח אם תואם שתומך בדברים הבאים: 4 סלוטים אם יש- ועד 4 ג'יגה RAM. כרטיס מסך מובנה מינימום 128MB לפחות 3 כניסות (לכרטיסי רשת כרטיסי מסך וכד') כרטיס רשת מובנה על הלוח אם תמיכה ב5.1 ערוצים. תודה רבה לעוזרים.

    • 12 תגובות
    • 921 צפיות
  7. האם הגלה כנ"ל, מטעמי תקציב, מועילה ובאיזה מידה ? סליחה על הכפילות, כתבתי כבר שאלה דומה אבל משום מה לא הופיעה לי על המסך.

    • 1 תגובה
    • 727 צפיות
  8. האם זיכרונות מאותו סוג אבל עם CL שונה יכולים לעבוד ביחד ?

    • 4 תגובות
    • 650 צפיות
  9. Started by Markis,

    איזה זיכרון יותר מהיר: CL3 או CL2 ? לא הצלחתי למצוא הגדרה ל"CL" ?

    • 6 תגובות
    • 712 צפיות
  10. מודה לכל העונים

    • 6 תגובות
    • 693 צפיות
  11. Started by loopsteron,

    רוצה לדעת ולשמוע קצת רשמים והתנסות עם המעבד הזה ב - OC כי אני רוצה לקנות. נכון שיש סיקורים ברחבי האינטרנט אבל רוצה לשמוע ממקור ראשון. מהאנשים הטובים בפורום. תודה

  12. שלום לכולם. יש לי זיכרון בנפח 2 ג"ב DDR 400 מתוצרת קינגסטון בתצורה של 4*512 שני הזוגות הם מדגמים שונים, זוג אחד מבוסס על INFINEON ואני לא יודע על מה מבוסס הזוג השני. החלפתי את הזכרונות לשני מודולים של 1 ג"ב מתוצרת INFINEON . איך הזכרונות של INFINEON והאם ההחלפה משתלמת? בנוסף איך ה INFINEON ב OC - אני רוצה לעשות OC קליל - להעלות את הבאס עד מקסימום 220.

    • 2 תגובות
    • 560 צפיות
  13. Started by natan805,

    1 gb של זיכרונות cl.3 או 512 של cl2.5 למשחקים.אני שואל זאת כי יש לי פה שני זיכרונות אחד של cl3 ואחד של 2.5האם מומלץ לחבר את שניהם ואני יקבל 1 ג'גה? או רק את ה2.5 ואני יקבל 512

    • 7 תגובות
    • 683 צפיות
  14. Started by dark_zero,

    מהם בכלל ולמה המהירות שלהם כל כך נמוכה כמו 2.4 ומה יותר טוב E6600 או PENTIUM D 3.4 ולמה??

    • 9 תגובות
    • 579 צפיות
  15. עוד שני זכרונות של 512 אני יכול להשים חברה אחרת איך זה הולך..ואיזה כדאי לי לקנות? ... יש לי מעבד AMD 4200 X2

    • 1 תגובה
    • 681 צפיות
  16. Started by motifi,

    אם חות הדעת לא טובות אזי מה האלטרנטיבה הקרובה תודה מראש לעונים המחיר המבוקש פחות מ-900

    • 6 תגובות
    • 578 צפיות
  17. Started by T-Flash,

    ליבת ה-Penryn באה להחליף את ליבת ה Conroe עליה מבוססים מעבדי ה Core2Duo המצליחים. השיפור שהליבה החדשה תביא זה היכולת להגדיר תדר מעבד גבוה יותר ללא בעיות שנגררות כתוצאה מכך כגון חום או קריסות. כל זאת ניתן מפני שליבה מיוצרת בתהליך ייצור חדשני של 45nm לעומת תהליך ייצור של 65nm בליבת הדור הנוכחי. ההבדל הוא גדול, תהליך הייצור מסמל גודל של טרנזיסטור יחיד, לדוגמא תהליך ייצור של 65nm אומר שהטרנזיסטורים ברכיב שווים בערך לגודל של 65 ננומטר (אלפית המיקרון) וכדומה. ככל שהטרנזיסטור קטן יותר הוא יצטרך למעט יותר חשמל על מנת לבצע את עבודתו וכתוצאה מכך גם פליטת החום של הטרנזיסטור יורדת בהתאמה. צריכת החשמל של המעבד היא כלל שחשוב לשים לב אליו בעיקר במחשבים הניידים, מכיוון ששם זמן אספקת הח…

    • 2 תגובות
    • 760 צפיות
  18. Started by dd7,

    אחרי שעשיתי פורמט למחשב והתקנתי את הווינדוס אני לא יודע איזה דרייברים אני צריך להתקין, מחשב ישן אין לי שום סידי של דרייברים. מה שכן אני יודע שבתוכנה SiSoftware Sandra זה מראה לי שיש לי את הלוח הזה: Mainboard : ECS M863 לא מצאתי את הדרייברים של הלוח הזה תודה

  19. Started by ndv,

    יש לי זיכרון 512MB 533MHZ ואני רוצה להוסיף עוד ג'יגה, זה אפשרי להוסיף 1GB בתדר 667MHZ ? זה יתפקד בתור דואל צ'אנל (כמובן עם התדר הנמוך- 533MHZ) ?

    • 3 תגובות
    • 498 צפיות
  20. Started by idanaz,

    חברה שלום יש לי לוח אם של אסוס דגםmx- P4S533 מעבד פנטיום 4 עכשיו לשאלה יש לי זכרון אחד ddr400 256 מגה ואני רוצה להוסיף לו עוד זכרון של 256 אבל מדגם אחר (חברה אחרת) ולו יש 256 DDR333 עכשיו שאני שם את שניהם יחד המחשב עושה ריסט אוטומטי האם יש דרך לשלב את שניהם מבלי שיהיה בעיה שללוח עצמו יש 2 סלוטים של ddrו שני סלוטים של sdram אגב הדגמים הם Elixir400 256 מגב בייט עם תזמון של cl 3 והדגם השני הוא PQI 333 256 עם תזמון של cl 3 לפי דעתי הבעיה היא במהירות אחד הוא 400 והשני הוא 333 בבקשה תעזרו לי למצוא פתרון לכך תודה מראש עידן

    • 1 תגובה
    • 560 צפיות
  21. היי לכולם כמו שכתבתי לכם שבוע שעבר,הוצע לי מעבד-AMD ATHLON 3500 AM2 מסוג TRAY. הוצע לי לקנות את המעבד הזה עם מאוורר יותר טוב מאשר המאוורר המקורי שמגיע עם ה-BOX. ביקשתם שאתן לכם את הדגם של המאוורר שהוצע לי,אז הנה הוא לפניכם: 1- http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=14672 2- והנה הלינק לאתר היצרן עצמו: http://www.tr2tt.com/products/coolers/tr2r1/tr2r1.htm בתודה מראש שי נ.ב-בעל החנות הראה לי את המאוורר שמגיע עם ה-BOX ואת המאוורר שהוא הציע לי,ולמראה עיניים בלבד המאוורר שהוא הציע לי יותר גדול ומאסיבי מאשר ה-BOX.הוא אמר שהוא נותן לי אותו באותו מחיר של ה-BOX. לסיכום: 1-האם לקחת את המאוורר שהוא הציע לי,או לקחת את המאוורר המקורי של ה-BOX?<אין לי מושג מה איזה מאוורר …

    • 15 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. יש לי מעבד P-4 2Ghz S478 ואני רוצה להתאים לו לוח וזכרונות. אם אפשר לעשות לו OC אז עדיף. אני כמובן לא מוכן להשקיע יותר מ- 1000 ש"ח ללוח ולזכרונות.

    • 6 תגובות
    • 571 צפיות
  23. Started by jacobra,

    האם ההבדל היחיד בין ה-945P-S3 ל-965P-S3 הוא בזה ש-965 תומך בליבות מרובות? ועוד משהו, מה ההבדל בין ה-S3 ל-S2?

    • 6 תגובות
    • 737 צפיות
  24. כמו שבטח תשימו לב, המפרט חלקי (מפאת שיקולים שעדיין נמצאים בתהליכי הכרעה) אבל נראה לי שהרכיבים שרשומים פה הם הרלבנטיים לנושא... בכל אופן, אף פעם לא עשיתי OC אבל חשבתי לנסות בעתיד, אני מבין שזה נשמע מאוד חובבני ולא רציני אבל באמת שאין לי דרך אחרת לתאר את העניין. הבעיה היא שזכרונות שמיועדים לאוברקלוקרים הם די יקרים (PC2-6400) ותהיתי אם 2G 667MHz CL4/5 יספיק לי למשחקים הכי כבדים שמתוכננים לצאת ב2007-2008, ואני מתכוונן לזה שכל משחק שאני ישחק בו על המחשב הזה ירוץ כאילו אני משחק בטטריס - בלי להתקע, לעצור, להתעקב - בלי למצמץ אפילו! אני מבין שמרבית העניין של המשחקים תלוי בכרטיס מסך אבל גם הזכרון משחק פה תפקיד מסוים ואני רוצה להיות בטוח שאם יש למחשב קושי מסוים - זה לא בא מהזיכ…

    • 2 תגובות
    • 508 צפיות

דיונים חדשים בפורומים