מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
למחשב AMD 64 3000 , עם סטיק אחד של 512 . דגש על מחיר נמוך , עדיף עם קירור אבל בכלל לא חובה . תודה
-
- 6 תגובות
- 555 צפיות
-
-
BAD AXE 2 ב 850 ש"ח, שווה? (210.50$) וגם E6600 ב 1040 ש"ח, שווה? (259$) חישבתי לפי הדולר של היום.. 4.0158 מה אתם אומרים?
-
- 6 תגובות
- 937 צפיות
-
-
שלום , האם הלוח הזה Gigabyte M57SLI-S4 AM2 קנייה טובה ? זאת אומרת האם יש לוח אם באותו טווח מחירים (600-700) עם אותו צ'יפסט ואמין שיותר טוב ? .. + אני לא עושה שטות שאני הולך על AMD נכון ? אני קונה ת'4600 X2 .. פשוט המחירים כ"כ זולים. המחשב בעיקר לאינטרנט/סרטים/מוזיקה וכאלה .. אבל גם למשחקים .. + G.Skill DDR2 1024MB (512MB x 2) 667Mhz CL4 שווה , או בשביל הצרכים שלי אפשר ללכת על ה CL5 בראש שקט ?.. תודה מראש !! :>
-
- 2 תגובות
- 530 צפיות
-
-
היי, פעם אחת ולתמיד אני רוצה להבין - מה המהירות בפועל של המעבד הזה (ב-GHZ)? האם באמת מדובר ב 1.86 GHZ? זה לא מעט מאוד יחסית למעבד מתקדם? או שהעובדה שהוא כפול ליבה אומרת שהמהירות היא למעשה כפולה? אשמח להבהרות בנושא... תודה.
-
- 4 תגובות
- 781 צפיות
-
-
היי יש לי GA-K8NE ורציתי לוודא אם למישהו יש אותו לוח או לוח אחר בעל אותו ציפסיט האם בביוס יש את 2 ההגדרות הבאות: Hammer VID Control VCore Voltage Offeset משום מה לי יש רק את הראשונה ואני יודע שהם באים ביחד, תודה.
-
- 0 תגובות
- 691 צפיות
-
-
לאור המחירים של הזכרונות בתקופות אלה.. קשה שלא לפזול לעבר ה4 ג'יגה. הבעיה היא שקשה למצוא קיטים של 2*2 GB במחירים סבירים. מה לגבי 4*1GB? האם 4 סטיקים איכותיים (לדוגמא HK\HZ של G.SKILL) יתפקדו בצורה טובה ביחד? אני רוצה סטיקים שיעמדו ב400-500 FSB 1:1.
-
- 4 תגובות
- 586 צפיות
-
-
ב"ה הייי חברים יש לי אפשרות לרכוש זיכרון TWINMOS TWISTER 512MB כפול 2 יחידות שזה 1024MB ומצד שני יש את הרגיל 1024MB בסלוט אחד ההבדל בינהם הוא 5$, כמובן הטוויסטר יקר ב 5$ יותר (ושתי היחידות ביחד אני מדבר) מה יהיה עדיף לרכוש ? בעיקר שיש לי כיוון כל שהוא מתי שהוא ל OC קטן אולי במחשב ושהזכרונות לא יגבילו ממש כמה MHZ אפשר לקבל עוד עם ה TWISTER ?
-
- 26 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
בוקר טוב , אני בקרוב קונה מחשב ורציתי לדעת אם הלוח טוב.. ואם הוא יתאים למפרט הבא: מעבד AMD 4600 X2 65W זיכרון 2G ddr 2 800 mhz דיסק : 250G western digital ושאר הדברים שלא רלוונטים. עוד שאלה: האם הלוח יתמוך במעבדים החדשים של AMD שיצאו ברבעון השלישי? תודה מראש לעוזרים!
-
- 6 תגובות
- 577 צפיות
-
-
תמליצו לי בבקשה איזה זכרונות לקנות למחשב שלי, כמה עדיף למולטי טאסקינג, איזה כמות CL וכו'. המפרט אצלי בצד...
-
- 11 תגובות
- 659 צפיות
-
-
-------------------------------------------------------------------------------- קיבלתי מפרט למחשב(תקציב סביב 2000 ש"ח לגלישה צריבות וצפיה בסרטים OFFICE וכדומה) איך המעבד והלוח אם שנתנו לי? האם יש טובים יותר בטווח המחיר? motherboard : gigabyte 965PL full atx , Intel chipset fsb 1066-800-667(3years) = 119$ cpu : Intel dual core 2.8ghz 2mb * 2mb cache (life time = 99$ case : ez cool k110 420w true power (3years) = 43.5$ memory : 1GB ddr2 667mhz Apida brand(life time) = 60.5$ HD : hitachi 160gb sata2 7200rpm (3years) = 64$ vga : Ati X1300 cross fire vivo 256mb gddr2 = 65$ צורב DVD של LG 200 ש"ח
-
- 3 תגובות
- 682 צפיות
-
-
איך הג'י סקיל ב-OC?
-
- 33 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
כמה דברים, תן תקציב לכל המחשב. האם אתה מעוניין לבצע אוברקלוק למעבד?
-
- 3 תגובות
- 937 צפיות
-
-
-
טוב אז ככה לפני בערך שנה החלטתי שאני קונה מחשב חדש.. התייעצתי בעזרת החברים פה ורכשתי מחשב חדש... מעבד-D920 לוח אם-P5WD2-E PREMIUM -975X זכרון-GEIL PC6400 512X2 7600GT וכו וכו, מפורט בצד. כל הזמן התלוננתי שהזכרונות רצים לי על 667 משום מה, ואנשים פה עזרו ותמכו ולא הסתדר, לפני חודש בערך אבא שלי חזר מארה"ב עם זוג זכרונות של קינגסטון 512 אף הם 800MHZ ופתאום אף לב ופלא הם עבדו 800 חלק, אחרי כמה התייעצויות אמרו לי לשנות את המחלק בביוס מ1ל1 ל1ל2 ופתאום הכל רץ על 800... אבל תמיד העניים שרשום 667 בCPU-Z עיצבן אותי. לפני שבועיים ההרד דיסק התקלקל (עלה ל5 דקות לחום של 60 מעלות וישר שווק חיים) ואז התקשרתי לבעלים של החנות שקניתי ממנה, הוא סגר את החנות ולכן הפנה אותי לספק שלו, אז אני ירו…
-
- 10 תגובות
- 784 צפיות
-
-
אחרי חיפוש בפורום נתקלתי בזה.. השאלה היא האם יש דרך לשנות את זה איכשהו, ג'אמפר אולי, הגדרות לזכרונות..? הבנתי שההבדלי ביצועים יהיו שווים את הטרחה... תודה.. בראל.
-
- 12 תגובות
- 889 צפיות
-
-
שלום לכולם, בעיקרון נדפק לי הלוח הישן סה"כ בן שנתיים ( תעזבו עם האחריות כבר ניסתי ) כל שאר הדברים הכרטיס זיכרון, המעבד, כרטיס מסך AGP וכולי... עובדים מצויין. אז אני מחפש לוח אם שיהיה בו גם רשת, לפחות שתי כניסות PCI כניסות AGP ו PCI Express הלוח חייב להיות מותאם ל-754 AMD Athlon 64 Socket ; ו - DDR 400. המחיר לא משנה. תעזרו לי למצוא משהו טוב תודה זאביק.
-
- 13 תגובות
- 817 צפיות
-
-
ראיתי שאצלי רשום מעבד CPU 3.2 ו 3.21 CPU רשום גם 2 CPUs וגם במנהל התקנים יש 2 פעמים מעבד אז מה זה אומר שיש 2 מעבדים במחשב?
-
- 3 תגובות
- 496 צפיות
-
-
http://arstechnica.com/news.ars/post/20070424-amd-feels-cash-crunch-will-take-on-2-billion-in-debt.html
-
- 2 תגובות
- 592 צפיות
-
-
שלום זה המפרט שלי הסופי זיכרון : TWINMOS 2048MB (1024X2) DDR2 800MHz CL5 ₪ 690 לוח אם : GIGABYTE GA-965P-S3 REV3.3 ₪ 605 דיסק קשיח : WD 250GB 16MB SATA2 7200 RPM - WD2500KS ₪ 381 ספק כוח : ENERMAX LIBERTY 400W - ELT400AWT ₪ 422 כרטיס מסך : BFG PCI-EX GeForce PX8800GTS OC2 320MB GDDR3 320 BIT TV/O DUAL DVI - DX10 - RETAIL ₪ 1985 מעבד : INTEL CORE 2 DUO S775 2.4GHz(E6600) 1066MHz/FSB 4MB - BOX ₪ 1329 סה"כ כל המוצרים (כולל מע"מ) : ₪ 5412 הבעיה היא כשאני עושה חישוב של 12 תשלומים אז אני מגיע ל-6000 שח חשבתי על להוריד את המעבד ל-6320 במחיר של 980-1000 שח ובכך בחישוב 12 תשלומים מגיע ל-5500 שח השאלה שלי היא כמה המעבד הקטן יותר יגביל את כרטיס המסך מבחינת ביצועים א…
-
- 6 תגובות
- 809 צפיות
-
-
שלום זה המפרט שלי הסופי זיכרון : TWINMOS 2048MB (1024X2) DDR2 800MHz CL5 ¤ 690 לוח אם : GIGABYTE GA-965P-S3 REV3.3 ¤ 605 דיסק קשיח : WD 250GB 16MB SATA2 7200 RPM - WD2500KS ¤ 381 ספק כוח : ENERMAX LIBERTY 400W - ELT400AWT ¤ 422 כרטיס מסך : BFG PCI-EX GeForce PX8800GTS OC2 320MB GDDR3 320 BIT TV/O DUAL DVI - DX10 - RETAIL ¤ 1985 מעבד : INTEL CORE 2 DUO S775 2.4GHz(E6600) 1066MHz/FSB 4MB - BOX ¤ 1329 סה"כ כל המוצרים (כולל מע"מ) : ¤ 5412 הבעיה היא כשאני עושה חישוב של 12 תשלומים אז אני מגיע ל-6000 שח חשבתי על להוריד את המעבד ל-6320 במחיר של 980-1000 שח ובכך בחישוב 12 תשלומים מגיע ל-5500 שח השאלה שלי היא כמה המעבד הקטן יותר יגביל את כרטיס המסך מבחינת ביצועים אגב…
-
- 1 תגובה
- 472 צפיות
-
-
מתי יגיעו לחנויות לוחות האם הראשונים מבוססי צ'יפסט P35?
-
- 2 תגובות
- 482 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש לוח אם למחשב חדש: Core2Duo E6300, זיכרון 1GB, דיסק קשיח 250GB. חשבתי בהתחלה ללכת על ABIT IL9 PRO, אך לאור הצרכים שלי (שימושים כלליים, אינטרנט וסרטים) החלטתי ללכת על לוח אם משולב כרטיס מסך שכולל יציאות: VGA+DVI+TV OUT. לכרטיס מסך אני מתכנן לחבר את המסך מחשב LCD, ובעתיד הקרוב גם טלוויזיית LCD. אשמח לקבל המלצות על דגמי לוחות אם שעונים על הדרישות שלי. תודה רבה.
-
- 7 תגובות
- 723 צפיות
-
-
היי לכולם האם מישהו יודע אם לללוח אם : M2NPV-VMוAsus ,יש בעיית תאימות עם זכרונות של TWINMOS? 2-במידה ואני קונה לוח כזה איזה זכרון עדיף מבין השניים:קינגסטון או התוינמוס? בתודה מראש שי
-
- 1 תגובה
- 449 צפיות
-
-
איזה מעבד הכי חזק יש בתקציב הזה? ומה ההבדל בין BOX,TRAY ? האם אתם ממליצים בכלל להחליף לוח אם ולעבור ל AM2 ? והאם החלפת מעבד דורשת פירמוט? תודה מראש.
-
- 21 תגובות
- 1k צפיות
-
-
סליחה על הבורות (בתמונה מתחת לחשמל המרכזי של הלוח) [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 719 צפיות
-


