עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. אני בשלבי קניית מחשב חדש ואני מתלבט מה כדאי לקנות האם לקנות כרטיס DDR3 1 GB או DDR2 2 GB 667MHZ?..

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. שלום לכולם, רכשתי מחשב חדש לבן דוד שלי עם מעבד E6420 החדש של אינטל..ואוורור נעוט גם כמובן.. השאלה שלי היא איך מכבים את האופצייה של "כיבוי הליבות" שהמעבד מחזיר את המעבד להגדרות הסטוק שלו שהם2.13 ואז כשצריך הוא עולה עד לאובר שקבעתי לו.. האם אופצייה זו מומלצת או שלא??כי לפי מה ששמעתי היא מומלצת רק לחסכון בחשמל..אז האם מומלץ או לא??תודה לעונים.

    • 5 תגובות
    • 717 צפיות
  3. אני מעוניין להשתמש ביציאות הקידמיות שיש לי וחאוריות גם זה אפשרי .? ועם כן איך אני מפעיל תקידמיות כי כרגע הם מנוטרלות

    • 8 תגובות
    • 725 צפיות
  4. Started by Anonymous1,

    אני מעדיף לקנות את לוח האם, של Asus לתושבת AM2 דגם M2v-TVM. ואני לא יודע אם הכרטיסים המובנים בו, נתמכים על ידי ויסטה. אמנם באתר ASUS, ללוח זה לא מופיע מנהלי התקן, אבל יש שם גם לוח אחר שלא מופיע ואני יודע ש Microsoft הכינו עבורו מנהלי התקנים. אני מבקש עצה או עזרה ממישהו שיש לו לוח כזה, שיבדוק עם Vista Advistor. אם מישהו יודע אם הלוח הזה יוצר לפני Vista זה גם יעזור לי להחליט. בתודה, גוגל.

    • 1 תגובה
    • 577 צפיות
  5. Started by waizman,

    אני צריך שתמליצו לי על לוח ל C2D עד ~600 שקל למעבד מסדרה E6XXX. אובקלוק קליל-בינוני כנראה יתבצע. ד"א יש היום לוחות עם HDMI? אם כן זה מחייב שללוח יהיה כרטיס מסך מובנה? תודה

    • 10 תגובות
    • 810 צפיות
  6. Started by leoleo,

    איך אני מוודא שמה שהזמנתי נמצא בתוך המחשב בדגש על זכרונות לוח אם,מעבד?

    • 1 תגובה
    • 574 צפיות
  7. Started by holy_cows,

    היי, רציתי להתייעץ בנוגע ללוח אם ומעבד כפול ליבה. התקציב שלי הוא 1400 ש"ח. אני לא ממש מבין בתחום אבל שמעתי ש amd יותר טובים? נורא חשוב לי שבלוח אם יהיה סלוט AGP.

    • 5 תגובות
    • 638 צפיות
  8. Started by wewe1,

    קניתי מחשב חדש עם 2 גי'גה זיכרון , וכשהוא הגיע הורדתי את התוכנה CPUZ ולהפתעתי הזיכרונות עובדים במהירות 333 איך ניתן לשנות את זה? הלוח תומך עד 800.

    • 2 תגובות
    • 503 צפיות
  9. Started by YAK33,

    מה אתם אומרים על הסדרה של המעבדים E2160 שמחליפה את סדרת הD של INTEL ?

    • 3 תגובות
    • 932 צפיות
  10. מה ההבדלים העיקריים בין : Intel pentium D Intel core 2 duo כי לפי מה שהבנתי שניהם כפולי ליבה, אז בעצם ההבדלים בינהם? תודה.

    • 14 תגובות
    • 794 צפיות
  11. הזמנתי מחשב עם לוח אם 965P-DS3 של GIGABYTE קיבלתי עם 965G-DS3. להחזיר את המחשב לחנות? מה ההבדל בין השניים? ממה שקראתי עד כה ל965G יש כרטיס מסך מובנה אבל אני רכשתי כרטיס מסך בנפרד וגם הוא מותקן על המחשב. זה יכול לעשות לי בעיות? אם זה חשוב אז אין לי כוונה לעשות OC.

    • 9 תגובות
    • 828 צפיות
  12. Started by hj4ever,

    אני צריך המלצה ללוח אם למעבד 4800+ של AMD, 450-500 ש"ח. לא מתוכנן OC, ונחמד אם יהיה מקום לשדרוג בעתיד... למשל למרובעי ליבות של AMD וכאלה. אני רוצה שיהיה בו כרטיס קול כמה שיותר איכותי, כי אני גם מתכוון לקנות רמקולים 5.1.... אמממ.. השימושים של המחשב יהיו קצת משחקים קצת סרטים קצת הכול, ושוב, בלי OC.

    • 1 תגובה
    • 516 צפיות
  13. שלום לכם.. רציתי לדעת בקשר לזכרונות אם מישהו יכול לעזור לי מה זה cl 4 ו.. cl5 בזכרונות...( מה הבדל ביניהם) אם אפשר הסבר מפורט תודה לכם !!!

    • 5 תגובות
    • 597 צפיות
  14. Started by amitnaz,

    יש לי לוח אם של אסוס p5gd2-x שתומך עד מהירות של 533 מגה הרץ. אני עכשיו רואה שתמיד המחירים של ה667 זולים יותר מ533 ואני שואל אם אפשר לחבר את ה667 על הלוח שלי (ואני יודע שזה יפעל על התדר הנמוך יותר, אין לי בעייה עם זה)? אם אפשר מישהו שבטוח בתשובה שלו ולא רק חושב כי הרבה אמרו לי מה הם חושבים אבל לא בטוחים...

    • 5 תגובות
    • 603 צפיות
  15. Started by alia,

    יש לי כרגע 1x1024mb/667/cl5 קיבלתי במתנה 2x512mb/667/cl5 אם אחבר את 512 על סלוטים 1+3 ואת הגיגה על 2 או 4,הדואל יעבוד עם 2x512 ? מעבד e-6300 לוח asrock xfire esata תודה

    • 7 תגובות
    • 725 צפיות
  16. Started by ABLB,

    שלום ברשותי לוח אם של asus P5W deluxw , אני מעוניין לחבר את הרמקולים 5.1 אל כרטיס הקול המובנה אך כאשר אני מכניס את הכבל לדוגמא של הרמקולים הקידמיים , לחיבור בצבע ירוק בבורד אני מקבל חלון על המסך ששואל אותי למה שייך החיבור שלי אני בוחר כמובן בfront speaker out - אבל אני שומע רק ברמקול אחד! אין בעיה ברמקולים על מחשב אחר עובד חלק. חוץ מחיבור זה, החיבור של הרמקולים האחורים לא עובד בכלל! אם למישהו יש את אותו הבורד או נתקל בבעיה זהה אני אשמח לשמוע תודה.

    • 2 תגובות
    • 648 צפיות
  17. Started by za-david,

    חברים בתור אחד שכל הזמן היה קונה מחשבים עם מעבדי אינטל אין לי מושג במעבדי AMD והמחשב הבא שלי הולך להיות עם מעבד AMD, עם זאת אין לי מושג במעבדים מסוג זה אז אם מישהו יוכל להסביר או להפנות אותי לאתר שיכול לתת הסבר או כל דבר אחר שאתם חושבים שיכול לעזור יהיה טוב תודה מראש....!!!

    • 1 תגובה
    • 631 צפיות
  18. Started by the_lighting,

    ראיתי בכמה לוחות שיש שקע חשמל molex ליד הpci-e למה זה נועד?

    • 1 תגובה
    • 488 צפיות
  19. איפה הרגיל? ואיזה דרייבר להוריד? http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us&model=M2N-E תודה

    • 3 תגובות
    • 554 צפיות
  20. Started by !elad!,

    יש לי שאלה לגבי הלוח בעקבות כך שראיתי אותו במפרט מסוים שמציעים למכירה. האם הלוח תומך DDR2 ? בהמשך צפו לשאלות נוספות.. תודה.

    • 4 תגובות
    • 521 צפיות
  21. Started by avivboker,

    מישהו יודע למה עוד מייצרים ומשלבים יציאה ישנה גדולה ומכוערת זה על לוחות חדשים? יש לה שימוש אחר ממדפסות?< אולי שימוש יותר חשוב?

    • 1 תגובה
    • 780 צפיות
  22. Started by ori-silver,

    א.אני מחכה ל-22 ביולי לירידת המחירים,המעבד השני יעלה 530 דולר והשני 270,האם ההבדלים האדירים ביניהם שווים את התמורה? יש איזה טבלה של השוואות ביניהם? ב.האם כדאי לקנות את המעבדים האלו בכלל?הרי בדרך כלל תמיד שבונים משהו חדש אז הגרסאות הראשונות הם פחות טובות והם כמו אבי טיפוס שאחריהם מוציאים את הדברים האמיתיים,האם במבחני ביצועים המעבדים האלו מראים תוצאות טובות?

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by avivboker,

    האם הלוח אם הזה GA-8I965PDS3 זה זה בלי ה8 בהתחלה? GA-965P-DS3 REV3.3

    • 3 תגובות
    • 610 צפיות
  24. יש לי נכון לעכשיו 2 סתיקים של 256MB Hyundai HYMD232 646B8R-D43. אני משתמש בעיקר באינטרנט,תכנות בסיסי( C,PASCAL,C++),סרטים וחמור. מערכת הפעלה WIN XP סרויס פאק 2. השאלה היא אם אני מוסיף עוד 512 האם זה יגרום לפחות תקיעות/פעולה איטית של מחשב כאשר החמור פעול ביחד אם אינטרנט או שלא?

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by ben060,

    אני לומד ארגון המחשב ושפת סף מישהו יכול להסביר לי מה זה אוגר מקטע? אוגר היסט? ומה זה אוגר אפקטיבי? לא הבנתי את המושגים האלה ואת הקשר ביניהם. אשמח לעזרה בנושא תודה

    • 5 תגובות
    • 629 צפיות

דיונים חדשים בפורומים