מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
רציתי לשמוע פה כמה דעות של אנשים... יש לי את הכסף , ואני מתכנן לקנות מחשב חדש... אני מתכנן ללכת על מובייל 2600 +לוח אם NF7-SL עכשיו הסדרה שהולכת להחליף אותם תיהיה לסוקט 754 , אז אני יצטרך לוח אם אחר ... וגם אני לא בטוח מה יהיה המחירים של המעבדים החדשים , למישהו יש מושג? אז על מה ללכת? להשיג עכשיו אט'לון לפני שנגמר או לחכות לחדשים?
-
- 4 תגובות
- 523 צפיות
-
-
בקרוב אני עומד לקנות מחשב ובגלל התקציב אני לוקח E4400 ואת המאוורר Arctic Cooling Freezer 7 Pro וחשבתי לעשות לו OC.. הבעיה היא שלחבר שלי יש את המעבד (בלי OC ומאוורר סטוק וג'יגה זיכרון).. עכשיו, הוא אומר לי שהוא לא מת על המעבד ולדעתו הוא לא כזה מהיר וכו'.. עכשיו השאלה היא האם הוא לא מהיר בגלל הג'יגה זכרון (למרות שהוא אומר שמשחקים שהם לא הכי כבדים לוקח להם דיי הרבה זמן להטען) או בגלל שהמעבד עצמו פשוט לא הכי טוב והוא יותר מעבד תקציבי אז ההתלבטות היא או לקחת E4400 ואת המאוורר ואת הכרטיס מסך 8800GT של PALIT שהוא הכי זול או אולי לרדת בכרטיס מסך ל3850 ולקחת E6550 ולעשות לו OC ואז המחשב ירוץ יותר מהר אבל המשחקים לא ירוצו על ההגדרות הכי גבוהות.. עכשיו הקטע הוא שרוב הזמן אני לא משחק…
-
- 2 תגובות
- 864 צפיות
-
-
שלום חבר'ה, אני רוצה לקנות זכרונות (בארצות הברית), ואני רוצה נצילות של 100% על הלוח P4P800 Deluxe. אל תתייחסו למחירים, הם הרבה יותר זולים מהארץ. : השימושים הם OC, ובעיקר שבעיקר ביצועים במשחקים, גם אם זה חצי פריים. הדגמים הם- Corsair XMS PC-3200 PRO- 400Mhz: 2-3-2-6 OC'z PC-3500 Copper- 433Mhz: 2-3-3-7 2T OC'z PC-4000LE Copper- 500Mhz: 3-4-4-8 OC'z PC-4000LE Gold- 500Mhz: 2.5-4-4-7 Mushkin Black Level II- 400Mhz: 2-2-2 אם אתם צריכים עוד פרטים, אז תאמרו. תודה.
-
- 2 תגובות
- 627 צפיות
-
-
אני עומד לקנות מחשב חדש. אז ההתלבטות שלי היא כזו: לגבי המעבדים: האם לקנות Athlon64 3000+ ולוח-אם מהדגמים החדשים שיצאו לאחרונה? או: לקנות P4 2.8C ב- 200 ש''ח פחות, ולקנות לוח-אם חזק מאוד, ותיק, עם כבוד, כמו ה- P4C800-E של Asus? צריך להתחשב בזה שאני אעשה אוברקלוקינג כבד... ולגבי הזכרונות: כדאי לי לקנות זכרונות מהירים מאוד, שיעמדו בבאסים גבוהים יותר כמו OC'z PC4000 Preformance? או: זכרונות פחות מהירים, אבל הרבה יותר איכותיים כמו OC'z PC3500LE או Mushkin Black II? (שניהם מבוססי BH5). תודה רבה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 598 צפיות
-
-
שמעו אנחנו מעבירים חצי מחשב שלי לאחותי וקונים לי לוח אם חדש + מעבד חדש וגם זכרונות. כרגע יש לי 2 של 256 ועוד אחד של ג'יגה עכשיו אני צריך להעביר לפחות 512 לאחותי עם הלוח אם. אז מה שאני חשבתי זה להעביר אליה את ה-2 של 256 ולקנות אצלי עוד אחד של ג'יגה, הבעיה זה שאני חושש ששתיים לא יספיקו לי, אז חשבתי להוסיף עוד 2 של ג'יגה ואז יהיה לי 3, הבעיה שנוצרת היא שלא יהיה לי DC, שלפי מה שהבנתי זו בעיה רצינית, למרות שכיום אני ללא DC, הייתי מעדיף באמת להוסיף בביצועים... כמובן שאפשר להעביר אליה א ה- 2 של ה- 256 ולהוסיף אצלי עוד 3 ג'יגה אבל זה כבר יוצא ממש מלא כסף, ותחשבו שחוץ מזה אני גם רוצה לקנות מעבד + לוח אם... אז מה אתם חושבים ? מה אתם הייתם עושים ? אתם חושבים שאני אנצל בכלל 4 גי'גה …
-
- 4 תגובות
- 513 צפיות
-
-
האם להוסיף למפרט 2GB 1066Mhz כך שיהיו לי 4GB או לקנות 2GB 1066Mhz חדשים.
-
- 5 תגובות
- 588 צפיות
-
-
ככל הנראה ההזמנה שלי מהחנות שבה הזמנתי עומדת להתבטל (עקב ההמתנה הארוכה לרכיבים), אז אני כבר מתכנן את הלוח\זיכרון שיחליפו את אלו שלקחתי... ישנן שתי אפשרויות העומדות בפניי: 1. אופציית הDDR, זיכרון- הקורסאיר 3000, לוח 4G4A+ של אפוקס. 2. אופציית הRDRAM, זיכרון- קינגסטון 1066, לוח אביט TH7-II. כסף כרגע לא מהווה קריטריון, אני אקצץ בחלקים אחרים ואסתדר איכשהוא... השאלה היא מה עדיף לדעתכם, מבחינת O\C ברור שעם הDDR אני אגיע יותר רחוק...אבל עם הRDRAM יהיו ביצועים טובים יותר ככל משאני יודע. מה שמושך אותי עוד לקראת הDDR הוא הDUAL DDR שאמור לצאת בחודשים הקרובים..ולהשאיר את הRDRAM הרחק מאחור. מה דעתכם? על איזו אופצייה ללכת?
-
- 26 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
אני קונה השבוע מחשב למטרות משחקים וOC ויש לי התלבטות בקשר למעבד בעיקר: יש את האפשרות של אופטרון 146 וOCZ PC3200 Platinum Rev. 2 (איך הזכרונות האלה, אני יודע התזמונים שלהם צריכים לעלות כדי להגיע גבוה אבל כמה התזמונים משמעותיים-האם זה משמעותי שהם לא יהיו ב 2-2-2-5 אלא יותר גבוה?) ויש את האפשרות של 3800X2 וזכרונות יותר זולים כמו סמסונג TCCD. השאלה היא מה יותר משתלם? מבחינת OC האופטרון אבל מה מבחינת שאר הדברים? האם השיפור של הכפול ליבה לעומת החד ליבה משמעותי? תודה לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 561 צפיות
-
-
יש 2 לוחות שהם בעלות אותו מפרט, אחד של Intel http://www.intel.com/content/www/us/en/motherboards/desktop-motherboards/desktop-board-dh67cl.html והשני של gigabyte http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=3779#sp בלוח של גיגה בייט יש אפשרות להרכיב 2 כרטיסי מסך, זה לא רלוונטי עבורי. כל שאר המפרט זהה, יש הפרש של 100 ש"ח בינהם יש הבדל בין הלוחות האלה שעדיף לוח אחד על פני השני, או שזה אותו הדבר ואין טעם להשקיע עוד 100 תודה.
-
- 3 תגובות
- 836 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מתכנן לקנות מחשב מרובע ליבה (Q6600) עם 4Gb זכרון (1Gb לכל מעבד) אבל הבעיה היא שאני מעדיף להישאר עם winXP ולא להתקין ויסטה שלמרות התמיכה ב-64 ביט היא מערכת הפעלה יותר תובענית מבחינת זיכרון. ואילו עם winXP גירסת (32bit) אין אפשרות לשים 4Gb זכרון - כלומר הוא לא קורא את כל הזכרון, כך שעדיף למעשה לקנות רק 3Gb זכרון. השאלה היא כזאת , האם כדאי לקנות מחשב עם 3Gb זכרון ו-winXP (מה שיפגע בדואל צ'אנל של הזכרונות, נראה לי) או 4Gb ו-וויסטה, ודרך אגב, המחשב מיועד לא למטרות משחקים וכדומה, אלא בעיקר לחישובים מדעיים, matlab וכו'. מה דעתכם? נ.ב. האופציה להתקין מע' הפעלה winXP 64bit לא עומדת על הפרק מאחר והיא ידועה כמערכת הפעלה בעייתית למדי.
-
- 10 תגובות
- 806 צפיות
-
-
שלום אנשים. יש לי שאלה: P5Q או P5Q PRO אנא תמליצו לי על אחד מהם ,האם יש הבדל משמעותי? אם הבנתי נכון ההבדל הוא רק באפשרות לcf לי אין שום כוונה לcf, אם צריך אני אוציא את ה50 שקל האלה בכיף אבל אם אין שום טעם אז חבל.... ד'א אגב אם זה משנה בכלל אז אני מזמין לוח ואת המעבד E8400 תודה רבה והמשך ערב נעים
-
- 3 תגובות
- 639 צפיות
-
-
אני לפני רכישת מחשב חדש, ואני מכוון לכיוון ה-Best Value for Money. עכשיו הלבטים שלי הם אם ללכת על מעבד AMD או INTEL. הכיוון הוא: Intel Core i3-3220 @ 3.30GHz או AMD FX-6100 Six-Core עכשיו במבחני מאמץ למעבדים, הAMD השיג תוצאה יותר גבוהה. ושניהם אפשר לקנות באותו מחיר. השאלה מה כדאי? על פניו ה-AMD נראה הקנייה המעולה אבל אני לא רואה שכולם רצים לכיוונו. המבחנים: http://www.cpubenchmark.net/cpu.php?cpu=Intel+Core+i3-3220+%40+3.30GHz&id=1472 http://www.cpubenchmark.net/cpu.php?cpu=AMD+FX-6100+Six-Core&id=257
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
בחודשים האחרונים אני מגלה שכאשר אני משחק במשחקים החדשים, הזכרון שלי הופך להיות צוואר בקבוק (יש לי זכרון Crosair 1Gb 667mhz). במשחקים כמו Crysis ו-COD4, הזכרון הפיזי מתמלא לגמרי והזכרון הוירטואלי נכנס לפעולה ואז הFPS יורד ויש המון לאגים. כאשר ניסיתי להוסיף סטיק זכרון נוסף של 1G באותה מהירות (667), המשחקים רצו בסדר גמור אך לא הרגשתי שיפור משמעותי במהירות המחשב (הזכרונות עבדו על DC). בגלל זה אני רוצה לקנות קיט של 2X1GB, אבל חשוב לי שהזכרונות יוכלו לבצע OC משמעותי. בגלל מכפלת המעבד שלי (e6300), אני צריך תדר גבוה לזכרונות כדי שכל המערכת תהיה בOC גבוה (היעד - באיזור ה3500mhz). היעד הזה אומר שאני צריך זכרונות שיוכלו לתת לי 1000mhz אפקטיבי. חשבתי ללכת על זכרונות בתדרים של 1066mhz…
-
- 6 תגובות
- 592 צפיות
-
-
אהלן חבר'ה, אני מתלבט בין השניים. המחירים דומים מאד. הצלחתי להבין שאחד הוא משולש ליבה והשני מרובע. מה ההבדלים מעבר לכך? מי ייתן ביצועים עדיפים? כיום? ובעתיד? למשחקים? לתוכנות? מי יותר מומלץ בכללי? תודה ושבוע טוב.
-
- 2 תגובות
- 629 צפיות
-
-
כרגע יש לי 4 ג'יגה ראם במחשב ואני רוצה שיהיה לי 8 ג'יגה,יש לי 2X2g ויש לי התלבטות:האם כדאי לי לקנות סטיק אחד של 4 ג'יגה או שעדיף לי לקנות שני סטיקים של 2 ג'יגה?מצד אחד,לקנות סטיק אחד של 4 ג'יגה יוצא יותר זול אבל מצד שני זה נראלי מוזר שיש במחשב 3 סטיקים ולא 2 או 4,שמעתי גם ש3 סטיקים במחשב זה לא טוב ויכול ליצור בעיות,האם זה נכון? תודה לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 3.7k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום, בקרוב מאוד אני קונה מחשב חדש, ויש לי התלבטות קשה לגבי המעבד. אין לי בעיה של תקציב, אבל אני גם מנסה כמה שיותר לחסוך ולא לבזבז סתם את הכסף על דברים לא שימושיים. האם יש הבדל ביצועים משמעותי בין שני המעבדים שמצדיק את הפרש המחירים ביניהם? אם זה נחוץ למענה, כן, אני מתכננן לעשות OC. תודה לעונים. :
-
- 26 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם, קניתי לפני חודש את מחשב עם P8P67 . RSM הציע לי לשדרג ללוח EXTREME 4 ב-30 שקל (ללא הרכבה). שווה ? ההבדלים בין הלוחות הוא שבלוח השני (EXTREME4) יש אפשרות SLI או CF .. וב-P8P67 אין. אני גם מקבל כמו מן דבר כזה לקדימה של המחשב של שני כניסות USB3. נ.ב.- אני יכל לשדרג לאיזה לוח שאני רוצה, אני רק משלם את ההפרש בניהם. ואני לא רוצה לשלם יותר מ-200 שקל על שדרוג, אז אם יש לכם משהו להציע, אז סבבה D:
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
בשעה טובה החלטתי לרכוש מחשב חדש. המעבד שאני סגור עליו זה i5 3570K אבל לגבי הלוח אני עדיין מתלבט על הדגם הזה Gigabyte GA-B75M-D3H איך הוא מישהו שמע עליו? שווה את ה 400 ש"ח? הבנתי שיש לו יציאת HDMI שמעבירה גם קול וגם תמונה. האם במידה ואני משתמש בכרטיס מסך חיצוני אז יציאת ה HDMI תתבטל ולא אוכל לראות דרכה סרטים במסך אחר? או שאין קשר ויציאה זאת תמשיך לעבוד היות והיא בלוח ולא קשורה לכרטיס מסך? אם יש לכם המלצה על לוח אחר עם 4 סלוטים של זיכרון ותומך ב USB 3, אשמח לשמוע הצעות! תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
אני נמצא בהתלבתות די קשה מה יותר אדיף לי intel pentium 4 800 mhz עם 2x256 זכרון או amd 2500 עם 2x512 האם ה dual ddr של אינטל תשפיע על הביצוים בצורה משמעותית, מה יותר ישפיע על המהירות המעבד או כמות הזכרון? ??? ???
-
- 4 תגובות
- 610 צפיות
-
-
צפו ל-24 ליבות עיבוד פיזיות, לראשונה בשוק המחשבים הנידיים - עם תדר שיוכל להגיע עד 5.4GHz בחלק מן המקריםלכתבה
-
- 2 תגובות
- 529 צפיות
- 2 followers
-
-
מארזי המעבדים השולחניים מדור ה-Core השמיני של היצרנית מאמתים את השמועות, לטוב ולרע לכתבה
-
- 19 תגובות
- 2.4k צפיות
- 2 followers
-
-
לקחנו את ה-MAG Z890 Tomahawk WiFi של MSI לסקירה ומצאנו את מה שנראה כמו התמורה הטובה ביותר בלוחות אם מתקדמים כיום. ביצועי מעבדי Core Ultra 200S הם כנראה מה שימנע ממנו להפוך לרב מכר כיוםלכתבה
-
- 0 תגובות
- 323 צפיות
-
-
היי חברים אני חדש פה ויש לי מספר שאלות המפרט שלי הוא ככה : מעבד- INTEL CORE 2 QUAD Q9550 לוח אם- ASUS P5W DH DELUX כרטיס מסך- GIGABYTE ATI Radeon HD4870 512MB DDR5 זכרונות- 4X2 GB DDR2 800MHZ CL5 SAMSUNG צורב- ASUS DRW-1814BL מארז- COLLER MASTER CM 690 ספק- SWEEX 650W השאלה שלי היא כזאת בעבר היו לי התנגשויות חומרה של הזיכרונות עם הלוח אם לכם החלפתי לSAMSUNG שהסכימו לעבוד יפה אבל לאט עכשיו הזמנתי 4X2GB של OCZ גם כן DDR2 800MHZ אבל הפעם CL4 עם קירור TUBE הפחד שלי הוא ששוב הזיכרונות ידפקו הכול מה אתם אומרים ? בנוסף הזמנתי מאוורר של THERMALTEK מדגם V1 עבור המעבד מה אתם אומרים ? שכחתי לציין שאני עובד עם הויסטה ULTIMAT 64 BIT. תודה מראש טל.
-
- 21 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
הלכתי היום לחנות, כדי לקבל הצעת מחיר למחשב. הלוח הוא הלידטק K7NCR18D וכ.המסך רדאון 9500 פרו (של ATI), המוכר אמר שיכולה להיות התנגשות בין הכרטיס ללוח ??? מוכר לכם ? למישהו היו בעיות עם הלוח והכרטיס? לי זה נשמע מאוד מוזר...
-
- 8 תגובות
- 719 צפיות
-
-
יש לי שאלה אם אני שם מעבד של מהירות בסיס 800 על לוח התומך רק ב533 ולהיפך מה קורה ???
-
- 4 תגובות
- 676 צפיות
-


