מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
במחשב שלי יש סט זכרונות OCZ במהירות 1066 מדגם REAPER http://www.ocztechnology.com/products/memory/ocz_ddr2_pc2_8500_reaper_hpc_4gb_edition הזכרונות מהיום הראשון עובדים ב1066 עם מתח 1.8 היום, בזמן שאני גולש להנאתי שמעתי רעש מתכתי, פתחתי את המארז ולהפתעתי מפזרי החום של שני הסטיקים שכבו להם בכיף על תחתית המארז החום העצום במארז (למרות כל המאווררים) בשילוב של חדר חם ולא ממוזג עשו את שלהם והדבק שהחזיק את המפזרים פשוט נמס מפתיע במיוחד לאור העובדה שלא הצלחתי להכניס אותם בחזרה כלומר בנוסף לדבק שמחזיק אותם יש גם לחץ של הסגירה, אז איך הם נפלו? :s05:. פתחתי TICKET ל RMA באתר של OCZ כי אני די סקפטי שהחנות בארץ תשמח לבצע החלפה לזכרונות במצב כזה (נשאיר את זהות החנות בסוד בינתיים) מעניין…
-
- 34 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
קיבלתי היום את הIS7-E החדש שלי, גירסא 1.2 ומה ההפתעה שציפתה לי, במקום בקירור הרגיל של הIS7 שרואים בתמונות, המאוורר פלסטיק הירקרק, יושב על הNB הקירור החדש שיש בAI7 ובIC7-MAX3, זה עם הצלעות קירור העקדולות ועליהן מאוורר.
-
- 2 תגובות
- 612 צפיות
-
-
-
זה משגע אותי איך אני מוציא את הקליפסים האלו מהמעבד1?!!? זה דפוק!!! פתחתי את הקליפסים הלבנים אני מרים וזה לא יוצא... יש לי מקורי של אינטל....
-
- 1 תגובה
- 516 צפיות
-
-
http://www.amd.com/us-en/Corporate/VirtualPressRoom/0,,51_104_543~110899,00.html http://www.ati.com/companyinfo/about/amd-ati.html מיזוג שני חברות הענק החל רשמית :yelclap:
-
- 2 תגובות
- 622 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי מחשב חדש עם 512 זיכרון שלפי הזיכרון הנותר שלי יותר מידיי ממנו משמש את הכרטיס מסך במחשב הקודם לא היתה לי בעיה על ידי כניסה לביוס כשעולה המחשב (DEL) היתה לי את האפשרות לתת לכרטיס כמה זיכרון שאני מחליט אבל במחשב הזה אין אפשרות לעשות DEL ולהיכנס לביוס אז איך אני עושה את זה? מצורפת תמונת מסך עם פרטי המחשב בברכה ליריק [attachment deleted by admin]
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
משפחת Mendocino מגיעה באופן רשמי עם ארבעה דגמים, כולל שניים שממשיכים את השימוש בשם Athlon הוותיקלכתבה
-
- 0 תגובות
- 463 צפיות
- 1 follower
-
-
אז אחרי שטרם נרגענו מכל ההשוואות והסקירות ברשת, ואחרי שחשבנו בתחילה, כי ההשוואה הנכונה היא המשושה ליבות החדש של אינטל (הלא נעול K) אל מול המשושה ליבות של AMD, עתה כבר די ברור, כי במחיר לצרכן של סביבות 300$ למעבד 10600K (ללא מאוורר בקיט שיש לקנותו בנוסף) אל מול מעבד ryzen 3700x במחיר לצרכן של 270$ (כולל מאוור של AMD כלול בקיט) , כי זו היא התחרות הנכונה. AMD מציבה מעבד 8 ליבות לא נעול עם HT, במחיר מקביל פלוס מינוס (בעצם אפילו זול יותר) מזה שבו אינטל מציעה 6 ליבות לא נעול עם HT . ולכן זו התחרות הנכונה. בהצלחה:
-
- 0 תגובות
- 946 צפיות
-
-
תגידו הקרור של המעבדים (amd 64 3000 +) הם מקורים כאלו box ???? או שהם שמים משהו שלהם????????? אל תגידו סתם אם לא יודעים אל תכתבו
-
- 0 תגובות
- 537 צפיות
-
-
שלום שלום. לאמא שלי יש יומלדת ואנחנו עושים לה מסיבת הפתעה בכל מקרה... דודים שלי ביקשו ממני להקרין באיזה שהיא צורה תמונות שלה... אז מה בעצם האפשרויות? DVD יכול לקרוא תמונות? נגיד אני סורק את התמונות ומעביר אותם לפורמט המתאים (אם יש כזה) ואז מציג אותם דרך DVD? זה אפשרי? עם דיסק רגיל? תודה לכל העוזרים.
-
- 5 תגובות
- 872 צפיות
-
-
האם Q6600 הוא בעצם שתי E6600 מחוברים? או שהקשר בינהם שונה,אם בכלל?
-
- 1 תגובה
- 747 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מנסה להבין כיצד אני מתכנן את קניית הזיכרון לפי המעבד ולוח האם אותו אני הולך לרכוש מכל המאמרים שקראתי הבנתי שמאחר והמעבד הוא quad pump והזיכרון הוא double rate אז את מהירות הFSB אני מחלק ב 4 ואת מהירות הזיכרון ב2 ככה שלדוגמא core 2 duo עם FSB של 1066 הוא 1066/4=266 וזיכרון של 667/2=333 כלומר אם אני עובד עם 2 מודלים של זיכרון בdoual channel של 667 אז אני מספק 4*333 למעבד שבעצם בתצורה בסיסית מבקש 4*266 ככה שגם עם OC אני עדיין יכול להעלות את מהירות המכפלה ל333 ולספק למעבד את מה שנחוץ לו ומכאן זיכרון של 800 ומעלה נחוץ רק אם אני מתכנן OC של מעל ל333 האם הבנתי נכון? תודה
-
- 2 תגובות
- 523 צפיות
-
-
מה הקשר בין השניים? אני הבנתי שקצב ההעברה במגה בייטים גדול בפי 8~ לעומת תדר הMHZ שלו. אבל איך הגיעו לזה? יש משהו נוסף להבין? תודה.
-
- 3 תגובות
- 565 צפיות
-
-
משתמשי חמשב רוכשים "זכרונות" בצורת DIMM, כלומר לוח קטן ועליו מולחמים ג'וקים. ה"מהירות" של ה-DIMM תלויה בשני גורמים. במהירות של הג'וקים שעליו, ובצורת הארגון שלהם על גבי הלוח ממודפס. מרבית יצרני הג'וקים מסמנים על גבי האריזה סימון שממנו אפשר ללמוד את מהירות התגובה של הג'וק. לגודמא, חברת Winbond מסמנת את הרכיבי ה-DDR שלה באופן הבא: אם הספרה האחרונה של הרכיב היא 5 - פרושו שהרכבי מגיב במהירות של 5 ננו שניה. מהירות כזו מתאימה לזכרונות DDR400. אם הספרה האחרונה היא 6 אזי הזכרון הוא בקצב של DDR333. אם הספרות האחרונות הן 75 אזי הג'וק הוא מסוג DDR266. הבעיה היא לגבי אירגון הרכיבים. לא ברור לי כיצד משפיע אירגון הרכיבים על המהיורת הכוללת. האם ארגון בצורת 32Mx8 שונה מבחינת המהיורת מאר…
-
- 4 תגובות
- 749 צפיות
-
-
קראתי שהמעבד הנל " supports dual-channel DDR4-2666 memory" , מעבד שתומך מהירות 2666 , יחד עם זאת רוב האנשים שבונים היום מחשבים מרכיבים זכרונות בהמלצה של 3000-3600 מגה הרץ , מה אני אמור להבין מי זה , שאין ניצול מספיק טוב של המעבד לזכרונות או מה או אין קשר בכלל בדברים ?
-
- 5 תגובות
- 1.8k צפיות
- 1 follower
-
-
ניסינו עזר אוברקלוק של דור ה-Core ה-12 של אינטל עם פלטפורמת Raptor Lake החדשה והתפלאנו לראות שהתוצאות הן...משעממות למדילכתבה
-
- 2 תגובות
- 624 צפיות
- 2 followers
-
-
האם על מחשב בעל לוח אם Intel Sorento D945GNT התומך עד 667MHZ שכרגע מותקן עליו סלוט 1 של ג'יגה במהירות 667, ניתן לקנות עוד 2 כרטיסי זכרון במהירות 800MHZ (אשר אוטומאטית ייהפכו ל667) ? במידה וכן האם כל כרטיס ייתמך או שרק דגמים מסויימים. תודה
-
- 5 תגובות
- 858 צפיות
-
-
בואו לגלות על ביצועי ספינת הדגל של אינטל בדור ה-Core ה-13 - המעבד הראשון שמגיע לתדר מפלצתי של 6GHz היישר מהקופסה שלולכתבה
-
- 1 תגובה
- 554 צפיות
- 2 followers
-
-
הדגם ההיברידי היוקרתי של היצרנית הסינית זוכה להזדמנות להתפאר בכך שהוא הראשון שמביא לעולם ולישראל את בשורת הביצועים של דור ה-Core ה-13 - אך עלות התחלתית גבוהה מאוד של מעל ל-8,000 שקלים שמה את כדאיות העניין תחת סימן שאלה גדוללכתבה
-
- 1 תגובה
- 503 צפיות
- 2 followers
-
-
הדור החדש של נייד ה-Titan האימתני הופיע במספר חנויות מקוונות כשהוא מצוייד בשבב Coffee Lake מעידן חדש שטרם נחשף באופן ממשי לכתבה
-
- 0 תגובות
- 819 צפיות
- 1 follower
-
-
משפחת ה-Raven Ridge הניידת של AMD טרם הוצגה רשמית, אך נראה כי ביצרנית המחשבים האמריקאית כבר מוכנים בהחלט לבואה לכתבה
-
- 1 תגובה
- 650 צפיות
- 1 follower
-
-
צמד מעבדי המובייל מהעידן החדש של AMD יגיע במסגרת שלושה דגמי מחשבים לפחות - שניים מהם מהשחקניות הגדולות ביותר בשוק לכתבה
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
פנקו את עצמכם בעד ל-128 ג'יגה-בייט של זכרון DDR4 במהירות גבוהה לכתבה
-
- 9 תגובות
- 990 צפיות
- 2 followers
-
-
היי, הרבה זמן לו הייתי פה.היום אני בא להיכנס ל iqpc ואני רואה מעבדים חדשים,הכל חדש זכרונות ואני לא מבין כלום! P: מישהו יכול להסביר לי קצת איזה מעבדים משתלמים היום,מי חזק,מי חלש וכו' ? אני זוכר לפני חצי שנה כולם לקחו את הe8400 של intel.מה היום ?
-
- 3 תגובות
- 641 צפיות
-
-
שתי יצרניות המעבדים המובילות מכינות לנו דגמים חדשים עם כמות חסרת תקדים של ליבות עיבוד שיוכלו לשנות את סדרי העדיפויות בעולם המחשוב כולו לכתבה
-
- 4 תגובות
- 954 צפיות
- 1 follower
-


