מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
שלום לכל חברי הפורום אני מתכוון לרכוש מחשב חדש, כאשר כרטיס המסך (8800GT) תומך ב-PCI-EXPRESS 2.0 x16 אבל לא מצאתי לוח אם שתומך בגירסא 2 של PCI-EXPRESS. האם יצאו לשוק לוחות אם שתומכים בגירסא 2? תודה מראש לכל העונים
-
- 0 תגובות
- 520 צפיות
-
-
מצד אחד מפרסמים אותו כאוברקלוקר מעולה ביחד למחיר ומצד שני קראתי שהוא לוח פשוט ובסיסי. איך הוא בOC? יוצא דופן בטווח מחירים שלו או שדומה לכל הלוחות בקטגוריה שלו?
-
- 2 תגובות
- 562 צפיות
-
-
לצורך מחשב חזק לפיתוח (development) בסביבת מיקרוסופט, אני חושב על מעבד QUAD כלשהו. 1. האם יש מעבד בייתי עם יותר מאשר 4 ליבות ? 2. הבנתי שה QUAD של אינטל הוא בעצם 2 ליבות כפולות דבוקות, כך שאין בין 2 הזוגות שיתוף נתונים - האמנם ? 3. איזה QUAD עדיף, אינטל או AMD ? 4. האם QUAD בכל חברה הוא דגם ספציפי, או שיש דגמים שונים של QUAD שאני צריך לבחור מתוכו ? 5. אם אני רוצה מחשב 64 ביט, יש השפעה על סוג המעבד הנבחר ? תודה ! עריכה, תוספת לגבי זכרונות : 6. סביר להניח ש 2GB יספיקו לי, אז האם נכון שאני מוגבל ל 4GB במערכת 32 ביט, והרבה יותר במערכת 64 ביט ? 7. אם אני הולך על מערכת 64 ביט, על מה זה משפיע ? לוח אם ? מעבד ? זכרונות ? או שזה רק ברמת מערכת ההפעלה ? 8. אם תהיה לי מערכת 64 ביט, ה…
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מתכנן לקנות מחשב שיהיה חזק למשחקים אבל אין לי תקציב כל כך גדול. הטכנאי המליץ לי לרדת מהמחשב עם ה4 ליבות שרציתי ובמקום זה להתמקד בכרטיס מסך GEFORCE 8800 GT 512. הוא טוען שהמעבד עם ה2 ליבות יעשה את העבודה... מה אתם ממליצים לי? האם המעבד כל כך חשוב? האם 2 ליבות זה לא מספיק בשביל שהמחשב יעבוד טוב?
-
- 7 תגובות
- 567 צפיות
-
-
מבחינת ביצועים, מה יותר כדא?י? ה E4500 או ה AMD 5000 הבנתי שבגלל שהE4500 הוא Core 2 Dou אז הוא איכותי יותר. אבל אם אני רוצה לחסוך בכמה שקלים, לא עדיף לי לקחת את הAMD שהביצועים שלו כמעט זהים לזה של intel? כעיקרון אני די מתלבט וחשבתי שכאן יוכלו לעזור לי.
-
- 0 תגובות
- 637 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מבקש המלצה, כרגע יש לי בראש Q6600 עם ג'יגהבייט P35 DS3R. יש לי קירור מים , וספק שאני מקווה שיסחוב טוב בהמהרה (430W של אנטק). מה אתם אומרים?
-
- 0 תגובות
- 472 צפיות
-
-
שלום לכם חברי הפורום . יש לי לוח אם חדש של ASUS-M2N-E ואני רוצה להרכיב מעבד של AMD 64 4000X2 65W אלו הפרטים שיש לי בנתיים על המעבד כי הוא עדיין לא אצלי ,השאלה שלי היא האים צריך להתקין ביוס אחר או שאין צורך הרבה אמרו לי שאין צורך ,אבל אני מעדיף את עצתכם. אני מצרף רשימת המעבדים התומכים בלוח .תודה לכם http://support.asus.com/cpusupport/cpusupport.aspx?SLanguage=en-us&model=M2N-E
-
- 4 תגובות
- 769 צפיות
-
-
שלום, בעקבות העיכוב המכוון שאינטל מתכננת עבור Q9300/Q9450/Q9550 (שלא אוזכר משום מה באתר זה), מתעוררת אצלי שאלה מטרידה. בעקבות שיקולים של חוסר תחרות מצד AMD, האם אינטל עלולה גם לעכב את ה-Nehalem?
-
- 1 תגובה
- 582 צפיות
-
-
אני נמצא באמריקה ומעוניין לקנות את המעבד ללוח הזה שעוד לא נגעתי בו והוא קצת ישן השאלה שלי היא האם אני צריך למצוא איזה מעבד חלופי כדי לעדכן את הביוס(שאמור להיות איזה f4 ועכשיו יש כבר f12) תודה
-
- 3 תגובות
- 622 צפיות
-
-
לילה טוב, הלוח שלי הוא מדגם Gigabyte GA-MA69G-S3H + ביוס מעודכן, כשאני מנסה לחבר אוזניות מקדמת המארז לא קורה דבר,יש לציין שהתקני הUSB הקדמיים עובדים והודעה אוטו' על חיבור התקנים בפנל הקידמי עובדת מה יכולה להיות הבעיה? [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 706 צפיות
-
-
שלום לכולם לפני כחודש רכשתי מ-skypc מחשב חדש וגם את הזכרונות האלו : http://skypc.co.il/pl_product~F2-6400CL4D-2GBPK~15~0.htm ועכשיו אני רוצה לקנות עוד זוג כזה הבעיה שהמחיר נהיה יקר מאוד פתאום. אם אני יקנה את אותם זכרונות מפה: http://www.foxpc.co.il/Product.aspx?productid=31 רציתי לדעת מה אתם חושבים מאיפה עדיף לקנות מאותה חנות שקניתי ממנה בהתחלה או foxpc ? תודה למגיבים.
-
- 2 תגובות
- 488 צפיות
-
-
שלום יש לי לוח אם של GIGABYTE GA-M55S-S3 השאלה שלי.. אם הלוח תומך בזכרונות עם CL4 כי אני עומד לקנות ואני צריך להיות בטוח שזה תומך בזה.. תודה למי שיעזור
-
- 2 תגובות
- 573 צפיות
-
-
שלום, אני קונה מחשב חדש, מבוסס Q6600. חסר לי רק לוח אם, תקציב, עד 750 שקל. אני לא מתכנן לשחק, זה מחשב שהשימוש העיקרי שלו זה גרפיקה. מה שחשוב לי זה שיתמוך במעבד, וב Raid. ותהיה בוא תמיכה לדור החדש של המעבדים יש המלצות?
-
- 6 תגובות
- 621 צפיות
-
-
צריך המלצה ללוח אם בין 400-600 שקל ושיתמוך בעתיד במעבד מרובע ליבות .. האם ניתן בכלל לשדרג ממעבד כפול ליבה למעבד ארבע ליבות בעתיד ?
-
- 1 תגובה
- 687 צפיות
-
-
קניתי היום זכרונות GEIL 667MHZ CL5 ואני רוצה לבדוק אם הם עובדים טוב ומתפקדים בלחץ. יש לכם תוכנה שבודקת את הזכרונות?
-
- 4 תגובות
- 575 צפיות
-
-
אני לא מתכנן OC אבל אני ישמח בכל זאת להצעה של 800Mhz CL 5/4 תודה רבה
-
- 5 תגובות
- 553 צפיות
-
-
שלום שוב לכולם קצת מחקר: שאלה ראשונה: מה עדיף 4GB בתדר 667 או 2GB בתדר 800? ואם לגבי OC עסקינן: למי עדיף לעשות 4GB בתדר 667 או 2GB בתדר 800? תודה מראש Alroit
-
- 9 תגובות
- 756 צפיות
-
-
שלום לכולם אשמח לעזרה לגבי זיכרונות Kingston HyperX PC2-6400 CL4 2G 800MHZ - http://www.kingston.com/HyperX/products/khx_ddr2.asp למה המחשב שלי מזהה אותם כ- PC2-5300 667MHZ למרות שהלוח תומך בתגר 800 - Gigabyte GA-965P-DS4 http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Overview.aspx?ProductID=2423 ואיך באמת לעשות OC לזיכרונות אלו? עוד מידע: הדגם הוא: KHX6400D2LLK2/2G - SPEC - http://www.valueram.com/datasheets/KHX6400D2LLK2_2G.pdf CPU-Z מצורף Cheers Alroit [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 572 צפיות
-
-
יש לי ביצועים חלשים לדוגמא בפתיחת תקיות, גלילה של תמונות, שירים, אינטרנט וכו' אני מרגיש שיפור במשחקים הכל טס ויש לי FPS ממש טוב גם בתוכנות הכל עובד ממש מהר למה בעבודה רגילה על המחשב הוא לא מהיר ?
-
- 47 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-
-
ואם כן מה עדיף? 2GB CL4 לבד? או 2GB CL4+1GB CL5? כמובן שהכל מחולק ל (DUAL CORE (2*512+2*1
-
- 1 תגובה
- 660 צפיות
-
-
שלום לכולם ברשותי AMD's Athlon XP 3000+ TWINMOS 512MB DDR 400MHZ CL2.5 X2 שיושבים על לוח GIGABYTE GA-K8N Pro-SLI הזיכרונות עובדים בDC. אגב הסוקט זה 939. 1.אם אני מוסיף עוד גי'גה זיכרון אז אני מאבד את הDC. 2.אם אני מוסיף זיכרונות כנראה שגם התיזמנים יעברו ל3. 3.החלפת מעבד- לפני חודש ראיתי בזאפ אתלון 4800 בסוקט הזה,משום מה אני לא מוצא עכשיו. 4.לפני הבנתי המעבדים האלה הם אחלה באוברקלוק. מה אתם מעייצים לי לשדרג בתקציב מוגבל?
-
- 5 תגובות
- 534 צפיות
-
-
-
בוקר טוב, אחרי המלצה שקיבלתי פה אני רוצה להוסיף שני כרטיסי זכרון של 512 DDR2 667 כרגע יש לי שניים של AENEON וראיתי שבKSP יש זכרון של חברת קינגסטון ושל סמסונג המחיר לא זהה.האם יש באמת הבדל בין החברות ששווה לשלם עבורו עוד כסף?(אני לא מתכוון לעשות OC)
-
- 1 תגובה
- 580 צפיות
-
-
הי! זה המפרט שהרכבתי: מעבד: AMD ATHLON 64 4400+ X2 DUAL CORE SOCKET AM2 65W - 2.3GHz 1MB CACHE - ADO4400DDBOX- BOX ¤469 לוח אם: ASUS M2A-VM ¤379 כרטיס מסך: SAPPHIRE ATI Radeon HD 3850 256MB DDR3 ¤1024 דיסק קשיח: SAMSUNG 320GB 16MB SATA2 7200 RPM - HD321KJ ¤445 צורב DVD: SAMSUNG SG-S203B x20 SATA BLACK + SOFTWARE ¤172 זיכרון: PQI 2048MB (1024MBX2) DDR2 667MHz CL 5 ¤267 מארז: COMPUCASE CI-6A21B ATX MIDI TOWER CASE w/o PSU ¤245 ספק כוח: FSP 450W ATX450-PNR , 120mm FAN, SATA X 3 , PCI-E P.PFC ¤230 קרור למעבד: ARCTIC-COOLING FREEZER 64 PRO FOR AMD S754/939/AM2 ¤115 הרכבת מחשב + בדיקת מאמץ 24 שעות + בדיקות מקיפות ¤117 מחיר סופי: ¤3463 לאחר שהבנתי שבתקציב של 3.5K כדאי ללכת על AM…
-
- 3 תגובות
- 550 צפיות
-


