עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by neogod,

    איזה לוח מומלץ לקונרו 6300 עד 500-600 שקל(אפשר גם פחות) שבעתיד יאפשר OC לא רציני ויהיה איכותי ויציב?

    • 3 תגובות
    • 549 צפיות
  2. Started by adirze,

    אני כבר מתבלט דיי הרבה זמן איזה מהלוחות הוא הלוח המתאים ביותר אני אשמח לקצת עזרה בנושא. התקציב הוא בעקרון 1000+- אפשר לחרוג מעט אם זה כדאי והכרחי. הייתי רוצה שהלוח יתמוך אם זה אפשרי ב-SATA2 , שיתמוך ב - CORE 2 DUO אקסטרים במידה שאני ארצה לשדרג בעתיד את המעבד ולהישאר עם הלוח הנוכחי ואולי להחליף עוד כמה דברים קטנים, זיכרונות במהירות 800 , ואם אפשר גם ב-CROSSFIRE אני יודע שיש דיי הרבה דרישות אשמח ללוח שמכיל את רובם לפחות ,בנוגע ל-OC יש אפשרות בעתיד לOC קטן. ישנם כמה לוחות שאני מתבלט ביניהם הבנתי שה-DFI INFINITY 975X תומך בזכרונות במהירות 800 לא באופן טבעי אלא עם סוג מסוים של עדכון/מוד או משהו כזה האמת שאני לא רוצה כ"כ להסתבך אם מדובר בדבר שהוא קשה לביצוע או שדורש פתיחה של המ…

    • 14 תגובות
    • 689 צפיות
  3. שלום לכולם, אני צריך את עזרתכם. מימשתי אחריות על לוח שהיה לי, וביקשתי לשדרג את הלוח לאחד מהלוחות הבאים שנמצאים ברשימה: http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_ComparisonSheet.aspx?ProductID=2691,2954,3024 בעל החנות שביצע את השדרוג מול היבואן, אמר שהצליח להשיג לי את הדגם הזה GA-EG41MF-S2H שהוא הדגם השני ברשימה, אבל לבסוף הוא שלח לי את הדגם השלישי ברשימה GA-73PVM-S2H מה אתם הייתם מעדיפים למחשב שישמש רק כHTPC והורדות?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by SpidiMan,

    אני צריך המלצה ללוח אם משולב (מעבד + כרטיס מסך) - עדיף בגודל Mini-ITX. חשוב שיהיה לו כמה שיותר חיבורי SATA. אשמח לכמה שיותר קישורים והמלצות

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by arnon,

    דרוש לוח אם ל 6300 עם כרטיס מסך משולב, , לאופיס ואינטרנט לא לOC, מה אתם ממליצים ? תודה

    • 3 תגובות
    • 631 צפיות
  6. אני צריך המלצה ללוח אם עם סוקט 1155 למעבד i5, אבל בנוסף צריך שני סלוטים של PCI-E16 לא צמודים כמו שיש במרבית הדגמים כיוון שאני צריך להתקין שני כרטיסים עליהם, ואם יהיו צמודים מדי זה יפגע בקירור של כרטיס המסך. הסבר: קניתי כרטיס קול שמתאים ל - PCI-E, וכיוון שיש כבר את כרטיס המסך שמותקן על סלוט אחד הטכנאי אמר שאם הוא יתקין גם את כרטיס הקול הם יהיו צמודים מדי אחד לשני, והדבר יפגע בקירור של כרטיס המסך. מה שהוא כן עשה זה להחליף את המיקום של כרטיס המסך - התקין אותו בסלוט השני, ששם יש יותר מרווח בין הסלוט למארז, ואת הכרטיס החדש התקין בסלוט הראשון. אבל, כיוון שהסלוט הראשון הוא PCI-E16 והשני PCI-E8, כרטיס המסך עובד עכשיו עם הרבה פחות כח(כרגע לא מורגש אבל אי אפשר לדעת). לכן …

    • 4 תגובות
    • 905 צפיות
  7. אז ככה המחשב של אחותי נשרף יותר נכון הלוח, מחפש לוח S775 שהכל יהיה עליו מובנה, לזיכרונות DDR2 667, רצוי G31 ומעלה. מה דעתכם יהיה עדיף לקנות יד ראשונה או שנייה ? השימוש הוא משרדי לגמרי, התקציב הוא 250 שקל, שאר המפרט של המחשב: מעבד E2180,זיכרון DDR2 667 1GB, דיסק קשיח WD500GB SATA, ספק כוח EZCOOL 450W. 2 דגמים של לוחות S775 שמתאימים פחות או יותר לצרכים שלי, מי לדעתכם עדיף ? http://www.rsm.co.il/Product.aspx?productid=2192 http://www.rsm.co.il/Product.aspx?productid=2165

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. Started by kobibo,

    socket 939 עד 700 ש"ח . אולי O.C קל ?

    • 3 תגובות
    • 599 צפיות
  9. Started by benyben,

    שלום. איזה לוח אם מומלץ עבור Socket 775 LGA? מדובר על מעבד q6600. תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. שלום אני צריך לוח למעבד Q6600 במחיר סביר למחשב שעובד הרבה שעות ואולי גם אוברקקלוק עתידי רציתי לדעת האם יש חשיבות למהירות לדוגמה E8400 1333MHZ Q6600 1066MHZ ולמה E8400 יותר זול

    • 1 תגובה
    • 492 צפיות
  11. הלך לי לוח האם ואני צריך לרכוש לוח חדש. אני מבקש המלצה ללוח אם עבור מעבד פרסקוט 2.4 {533MH} אך לא מהיקרים . אני מחפש לוח זול ואמין בעל כרטיס קול מובנה וכמה שיותר יציאות USB2 עד היום היה לי לוח מבוסס SIS648 שעשה עבודה טובה בסה"כ . עכשיו לעבודה.

    • 4 תגובות
    • 602 צפיות
  12. אני מתכוון לשדרג את המחשב ומחפש כעת לוח אם שיתאים למעבד פנטיום 4 (בין 2.4 ל 2.6 GHZ). הקריטריונים החשובים הם ביצועים, יציבות ותוספות. הדגש על: זכרון: 333 DDR תמיכה ב PC2700 - חובה USB 2.0 - חובה כרטיס רשת: 10/100 - חובה , 1GB - רצוי Firewire IEEE 1394 - רצוי מאוד Ultra DMA 133 - רצוי מהחיפושים שעשיתי עד עכשיו, נראה כי הצ'יפסט Intel 845 PE יכול להתאים. האם יש צ'יפסטים אחרים שבאים בחשבון ? על איזה לוח אם הייתם ממליצים ? תודה, Flash

    • 21 תגובות
    • 1.8k צפיות
  13. Started by darko78,

    שלום לכולם למחשב שמיועד לעריכת וידאו, אני מתכוון לקנות את המעבד הזה: מעבד: Quad Core i7 2600K 3.4GHZ 1156 8MB BOX כמות: 1 - מחיר: ₪1418 צריך המלצה ללוח אם מתאים. עד 1000 ש"ח. רצוי של ASUS תודה

    • 2 תגובות
    • 683 צפיות
  14. אני צריך לוח אם לתושבת 1156 למעבד CORE I5 750 אני רוצה שיתאים לOC אני שם או SLI GTX460 או GTX570 אז אפשרות הSLI חשובה אני רוצה שיהיה לו לפחות שתי חיבורי SATA3 לשימוש בדור החדש של הSSD גודל ATX אני צריך חיבורים בסיסיים אבל שלא יגידו שלא אמרתי אז אני צריך PCI ו PCI Ex1

    • 2 תגובות
    • 978 צפיות
  15. Started by 2130TOMER,

    שלום אני מעונין ליקנות לוח אם שיתאים למעבד Q6600 הדרישות שלי הם : * מומלץ לוח של אסוס * תמיכה ב DDR3 * שהיה לו קירור עם צינורות קירור * שהיה לו חיבור FireWire אחורי *בעל שני חריצים לכרטיס מסך *מחיר עד 1100 שקל תודה לעוזרים ;D ;D

  16. אני קונה מחשב לעריכה בתוכנות premiere, after effects (לא לפרנסה. אני לומד קולנוע- אני צריך לערוך פעם בשבוע שבועיים) בנוסף יהיו שימושים בסיסיים כמו גלישה באינטרנט או שימוש בתוכנות אופיס. התקציב ללוח-אם הוא עד 450 ש"ח, עדיף כמה שפחות. המפרט: מעבד: Core 2 Quad Q9400, 1333MHz, s775, 6MB כרטיס מסך: Zotac 9800GT Synergy 512MB GDDR3 DX10 HDTV 2xDVI PCI-E זכרונות: 2X2GB Kingston Value כונן קשיח: WD 500GB 7200RPM, 16MB, SATA II + עוד כונן מהמחשב הקודם שלי WD 80 גיגה צורב: LG DVD±RW GH22NS x22 Black SATA *בנוסף, אני אקנה גם כרטיס firewire שצריך להתחבר ללוח. ****חובה לוודא שהלוח אם נמכר בחנויות KSP, שם אני קונה את המחשב! אשמ…

    • 4 תגובות
    • 687 צפיות
  17. Started by jambo7,

    שלום מדובר בלוח עבור המעבד Q6600 4 MB זכרון שיהיה מתאים אוברקלוק בעתידי ללא כרטיס מסך. עריכה - לתת את הדעת גם לגבי הקרור הנושא של בחירת המעבד לא סגור ואם ישל לכם המלצות אחרות אשמח לשמוע תודה

    • 3 תגובות
    • 469 צפיות
  18. Started by יניב קופר,

    מחפש לוח עם טוב ומהיר שתומך גם AGP וגם PCI express וגם במעבד 64 775, ליבה: כפולה וגם ddr 1

    • 5 תגובות
    • 658 צפיות
  19. שלום הייתי מבקש מהמתמצאים בנבכי האותיות והקודים של לוחות האם, המלצה ללוח עד 600 ש"ח בגודל ATX או אפילו מיקרו. אין שום צורך ביכולת OC, אך רצויים מרבית החיבורים החדשים הקיימים כגון SATA6, ESATA, USB3, FW . חשובים 4 סלוטים לזכרון(ראיתי לוחות רק עם 2). אשמח להמלצה על לוח תואם AMD ואחד תואם אינטל בתושבת 1156.ישמש בעיקר למדיה כבדה לסוגיה כולל עיבוד וניגון. אגב, האם מישהו נתקל בטענה/תופעה שלוחות של ג'יגהבייט עם מעבדי אינטל, בשילוב כרטיסי מסך ATI, מגלים תקלות מעל הממוצע? תודה

    • 1 תגובה
    • 843 צפיות
  20. Started by tulz,

    אני צריך המלצה ללוח אם בתקציב עד 900 ש''ח יש לי מעבד אינטל פנטיום 4 3,000Ghz וספק ג'נרי,אני רוצה לוח אם שיוכל להריץ 2 כרטיסי מסך (SLI) ולא חשובה לי החברה,בעיקרון הלוח אם צריך להיות חזק ואמין ובעיקרון מיועד לגרפיקה ומשחקים.אם תוכלו לי גם אתר שמור את זה אשמח מאוד. נ.ב: המעבד שלי הוא 32 ביט,ואני מעדיף שהכרטיס יהיה עם צ'יפ nForce לא חשוב איזה,אבל לא חובה.

    • 5 תגובות
    • 621 צפיות
  21. Started by 2130TOMER,

    שלום אני מעונין ליקנות לוח אם שיתאים למעבד Q6600 ולסידרה החדשה של אינטל הדרישות שלי הם : * מומלץ לוח של אסוס * תמיכה ב DDR2 ו DDR1 * מומלץ שהיה לו קירור עם צינורות קירור * מומלץ שהיה לו חיבור FireWire אחורי *בעל שני חריצים לכרטיס מסך *מחיר עד900 שקל * תודה רבה לעוזרים ;D

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. עוד דרישות: עיבוד גרפי בסיסי במעבד ותמיכה בלוח, עם יציאת D-SUB המחשב יעבוד 24/7, כך שאמינות הרכיבים וקירור חשובים. לוח אם+מעבד עם קירור+4גיגה זכרון עד 1000 שקל אפשרות אחת: ASRock B75M DDR3 1155 VGA DVI HDMI microATX Motherboard for Intel CPU Intel G2020 22m 2.9GHz 3MB 1155 BLD CPU Samsung 4GB DDR3 1600MHz Memory הכוונה לחריצי PCI -לא- PCI-E, עבור 2 כרטיסי קול

    • 0 תגובות
    • 662 צפיות
  23. Started by eliranl,

    איזה לוח אם הכי טוב עם PCIE לסוקט 478?

    • 3 תגובות
    • 495 צפיות
  24. האם יש כזה דבר לוח אם עם כרטיס מסך און בורד סביר?תקציב עד 600 ש"ח

  25. Started by jambo7,

    אני עומד לרכוש מחשב עם מעבד amd 3200 339 האם יש לוח אם למעבד הזה שכולל בתוכו כרטיס מסך מובנה שמספיק למשחקים כמו הפלייטסימולטור תודה

    • 4 תגובות
    • 626 צפיות

דיונים חדשים בפורומים