עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by Nadab,

    היי... מחפש המלצה ללוח אם z390 שיוציא את המיטב מה-9700K (שאני מתכוון לקנות). השימושים שלי הם הפקת מוזיקה אלקטרונית (cubase-10), תכנות וגיימינג. כמובן שאני מתכוון לעשות אוברקלוקינג ברמה בינונית לפחות (אין לי הרבה ידע טכני בנושא, אני נעזר באפליקציות ייעודיות בדר"כ כגון 5 way optimization של asus). מביקורות שקראתי, הלוחות החדשים של (gigabyte (auros master + ultra, designare נראים קורצים ועשירים אך למען האמת לא התנסיתי מעולם עם הלוחות שלהם, אשמח לשמוע מה אתם חושבים. תקציב: 1500 ש"ח. תודה מראש...

  2. Started by erashel,

    שלום, אני מתלבט בין הלוחות האלה: 1. ASUS PRIME B550M A WIFI 2. Gigabyte B550M Aorus PRO לא כ"כ מבין מה ההבדל ביניהם, חוץ מזה שלראשון יש WIFI גם (אני צריך לקנות כרטיס רשת אז זה יכול אולי לחסוך לי אם זה לא בא על חשבון משהו חשוב אחר, זה כרטיס INTEL WIFI 6, אני מניח שזה תומך תקן AC ויאפשר לקבל מהירות טובה, הראוטר שלי גם תומך AC) איזה מהם עדיף? והאם יש הצדקה למחיר שלהם או שאפשר להסתפק במשהו אחר יותר זול? מהבחינה שלהיות מכוסה לעתיד כמה שאפשר במסגרת המחירים האלה. (המחירים של אלה זה הגבול שאני שרוצה להשקיע בלוח) תודה.

    • 2 תגובות
    • 945 צפיות
  3. Started by johny,

    אני רוכש היום לוח אם למעבד AMD64. התקציב ללוח הוא 550-600 שקל. אני מתלבט מה לקנות. אשמח להמלצות.

    • 3 תגובות
    • 559 צפיות
  4. יש לי את המעבד והזיכרונות הרשומים אני מחפש לוח אם טוב ואמין עם כמה שיותר USB עם SERIAL ATA LAN ON BOARD ועוד שאלה האם יש בעיה לחבר על אותו לוח דיסק serial ata ודיסק ide בתודה מראש

    • 4 תגובות
    • 642 צפיות
  5. Started by gofmarat,

    קראתי פה בפורום שאנשים לא ממליצים על GA-P73VM-S2H בתור לוח אם, בלוח הזה יש את כל היציאות שאני צריך כולל SPDIF והוא זול משמעותית מה G41, בשילוב על ATI 4350 וE5200 האם הוא כן יספיק לי לעבודה שוטפת לתכנים כמו סרטים של BLURAY שכורים/קנויים?

    • 3 תגובות
    • 676 צפיות
  6. לחבר שלי יש בעיה כל שהיא בלוח אם וניסינו הכל כולל החלפת קבלים. זה לא עזר, המחשב עבד 40 דקות ומת שוב. הוא החליט שהוא רוצה לקנות רק לוח אם ולשים בו את כל מה שיש לו עכשיו. מה שהיה לו זה P4PE של אסוס. תמליצו על משהו לא יקר. תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 597 צפיות
  7. Started by the_saint,

    אני רוצה לקנות לוח אם חדש לאתלון, עכשיו יש לי Asus A7V266 ואני רוצה להחליף למשהו חדש יותר, למישהו יש המלצות ללוח מסוים? דרך אגב יש לי 512MB של זיכרון 2100 DDR

    • 7 תגובות
    • 876 צפיות
  8. אני מעוניין להרכיב מחשב חדש מעבד g2020 זכרון 8G סטיק אחד 1600 אני מעוניין לחבר 2 מסכים למחשב בחיבור dvi יש כזה דבר ? ושאלה נוספת - האם ניתן בחיבור שכזה לראות בכל מסך משהו אחר לדוגמא במסך אחד פייסבוק ובמסך השני לראות את תיבת הגימייל שלי ביקשתי המלצה למפרט בפורום מפרטים אבל לאחר כ-6 ימים שלא היתה כל המלצה כבר התייאשתי ואני ארכיב כבר לבד ולכן השאלה הנשאלת. אם אין כזה דבר אז אשמח על המלצה של לוח אם מתאים ראיתי בפורום של מפרטים שממליצים על gigabyte ga-b75m-d3h תודה רבה

    • 6 תגובות
    • 878 צפיות
  9. אהלן, אני מנסה להשמיש מחשב ישן עם מעבד pentium D כ HTPC אז יש לי כמובן את המעבד ויש לי לוח אם G945 אין לי בו כרטיס מסך ואני בעצם מתלבט אם לקנות לו כץ מסך עם יציאת HDMI או לוח אם שכבר יהיה לו HDMI וגם יציאה אופטית לסאונד (אבל זה לא קריטי, כי אין עדיין מערכת סאונד) השיקול המרכזי יהיה כלכלי, כי אני צריך גם להוסיך לו יכולת WIFI (אולי יש לוח אם שתומך גם בזה?! לא יודע עדיין). אז האם יהיה משתלם יותר להשקיע בלוח אם שיגיע עם כל הפיצ'רים הדרושים וגם יתמוך במעבד? או שאולי לקנות כל דבר בנפרד (כ. מסך, יכולות WIFI ובהמשך גם כ. קול עם יציאה דיגיטלית) תודה

    • 3 תגובות
    • 632 צפיות
  10. חבר שלי מקבל את המעבד שלו מחול עוד כמה ימים (PHENOM 2 980 3.7) מהו הלוח שנותן את התמורה הטובה ביותר לכסף עד 400שח. אין צורך בשום פיצ'ר מיוחד(כרטיס מסך מובנה לדוגמה) תודה רבה! תמיר.

  11. בלי כרטיס מסך מובנה למעבד 3600X2 GForce4 זכרונות 667 1 גיגה סטיק 1

    • 1 תגובה
    • 552 צפיות
  12. המלצה ללוח אם למעבד AMD 945 הוא AMD 955 חשוב שהלוח יתמוך DDR2 ללא כרטיס מסך מובנה

    • 7 תגובות
    • 898 צפיות
  13. שלום! בחנות נתנו לי 3 אופציות לשדרוג הלוח אם במסגרת התקציב שלי: Abit IP35-E s775 C2Q http://www2.abit.com.tw/page/mi/motherboard/motherboard_detail.php?pMODEL_NAME=IP35-E&fMTYPE=LGA775 Intel DG33BU http://www.intel.com/products/motherboard/DG33BU/index.htm ‏GIGABYTE P35-DS3L http://tw.giga-byte.com/Products/Motherboard/Products_Spec.aspx?ClassValue=Motherboard&ProductID=2599&ProductName=GA-P35-DS3L מי מבינהם יותר טוב והאם ההבדלים בביצועים משמעותיים? (אגב המעבד הוא E6750 אם זה רלוונטי..) תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 492 צפיות
  14. Started by arimaor,

    אבקש המלצה ללוח אם למעבד Intel Core i3-2100 Box למטרות שימוש במסך רגיל ושימוש ביציאת HDאם אפשר לוח עם USB 3 ולוח ללא על מנת ואוכל לשקול בהפרשי המחירים

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by Burned,

    מישהו יכול להמליץ על לוח אם מתאים? תודה

    • 14 תגובות
    • 1.9k צפיות
  16. Started by Bentel,

    אני מתלבט איזה לוח לבחור. אין לי הרבה דרישות למעט 6 יציאות SATA

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by zik125,

    שלום לכולם אני קונה מעבד I7 920 ורציתי לדעת איזה לוח אם מומלץ כדאי ומשתלם למעבד הזה(עדפות לגיגהבייט או אסוס) אשמח לתגובות תודה

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by Silol,

    שלום, אני צריך המלצה ללוח אם שיתאים למעבד Q6600 / QX6700 וגם שיתאים לאוברקלוק בעתיד.. תקציב עד 1200 + - תודה רבה..

    • 6 תגובות
    • 620 צפיות
  19. אז ככה...חובה פיירוייר... הזיכרונות הם 2GBX2 של גיסקיל במהירות 1000.... רק בחנות SKYPC חשבתי על ASUS P5KE/WIFI-AP...מה אתם אומרים?

    • 5 תגובות
    • 615 צפיות
  20. Started by qt1h00,

    שלום, אני זקוק להמלצה ללוח אם ל E6400 למטרות הבאות: 1. בשום פנים ואופן לא אבצע OC 2. 965 3. לא מעוניין לעבור את איזור ה 500-600 (בבקשה תנסו לא להמליץ לי על לוח ב 700 פלוס ולהגיד זה רק עוד 100 שקל) ועכשיו בבקשה לקאטצ', אני זקוק להמלצה ללוח כזה עם כרטיס מסך OB ובלי. העניין הוא שאני מתכנן לקנות כרטיס מסך ל DX10 כשיהיו נורמלים מבחינת מחיר וזה אומר משהו כמו חודשיים בלי משחקים ממש אבל עם ויסטה. אבל אני עדיין לא בטוח אם לקחת X1900 או משהו בסגנון ב 1000 שקל או לחכות. אז לסיכום המלצה בבקשה ללטוח אם עם כרטיס מסך OB ואותו הדבר בלי. תודה.

    • 10 תגובות
    • 742 צפיות
  21. יעבוד עם core 2 6550 עדיפות ל Hdmi

    • 4 תגובות
    • 577 צפיות
  22. Started by Etus,

    שלום, אני מעוניין לקנות בזמן הקרוב לוח אם חדש למעבד שלי, Pentium 3 800MHz. אני מעוניין כי לוח האם יספק ביצועים טובים, ובמחיר זול(אני מניח כי מכיוון שלוח האם הוא ישן, הוא יהיה זול). לוח האם אשר ראיתי עד כה הוא Gigabyte GA-6VTXE-A VIA 694T AGPset. האם הוא טוב? יש לכם המלצות אחרות? תודה, יובל

    • 1 תגובה
    • 645 צפיות
  23. Started by Pythagoras,

    שלום לכולם, אני צריך בבקשה המלצה ללוח אם שמיועד למחשב משחקים בלבד.. בחרתי לי כבר מעבד, את ה E6600 ורציתי לוח אם לא כל כך יקר, פחות מ 1000 ש"ח שיתן לי מענה טוב לצרכים וישאיר לי יותר כסף לכרטיס מסך אז על איזה לוח אתם ממליצים? והאם זה קריטי לקחת לוח אם איכותי ב 1000 ש"ח פלוס או שניתן להסתפק בלוח פחות יקר ועדיין להריץ משחקים בצורה הטובה ביותר? תודה אנשים..

    • 5 תגובות
    • 606 צפיות
  24. חבר שלי הביא לי את המחשב הישן שלו, בעל מעבד e2220 @ 2.4Ghz, כאשר הוא קנה חדש בגלל שזה הפסיק לעבוד. בכל מקרה, קצת ניסוי וטעייה העלה שככל הנראה, הלוח אם אינו תקין ולכן אני מעוניין להחליף אותו. הדרישות שלי אינן בדיוק בשמיים, אני פשוט מעוניין בלוח אם עבור סוקט 775 שמתאים לו זכרון DDR2 (האם יש בכלל DDR3 לסוקט הזה? לא משנה...) אין לי צורך בהרבה סלוטים של זכרונות, אפילו שניים יספיקו לי ככל הנראה. מבחינת יציאות - FW יהיה נחמד, אבל לא חייב שיהיה. יש צורך ל-4 חיבורי SATA אין צורך ב-USB3, SATA3 או ESATA. כרטיס מסך מובנה - אם יש לוח אם עם כרטיס מסך מובנה חזק יחסית (לא למשחקים, אבל המחשב ישמש אותי בתור HTPC ב-FullHD) אז זה יהיה טוב, כאשר חייב שתהיה לו יציאת HDMI ועוד יציאה אחת (או DVI…

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by butke,

    משהו זול אבל שיהיה טוב (אני יודע שזה לפעמים קשה ...) עם כרטיס קול עליו . אם יש עליו גם כ. מסך יותר טוב מ voodoo 3 , אפשר גם .. תודה .

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים