עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by spacedude,

    הי, אני זקוק להמלצה ללוח ול 32GB זכרון למעבד אינטל 9900K אין כ"כ הגבלת תקציב, אבל אני לא רוצה סתם לזרוק כסף על דברים מיותרים, בלוח חשוב לי שיהיו כמה שיותר חיבורי SATA M2 ו usb3.1 תודה שחר

  2. שלום לכולם, התחדשתי היום בהזמנה של i7-3930k שיגיע תוך שבוע-שבועיים ועכשיו אני צריך להתאים לו כמה חלקים. חקרתי קצת את עולם לוחות האם המתאימים אבל לא הצלחתי להיסגר על לוח מתאים לי אז אשמח לעזרתכם. דרישות: 1. תקציב: אשמח למשהו באזור ה-1700-1200 שקל, אבל זה גמיש עבור ביצועים\פיצ'רים מהותיים. 2. 8 סלוטים של ראם. 3. דרישה רטורית - 6 יציאות SATA כשלפחות אחת היא SATA3 (רטורית כי כולם באים עם הבקר של אינטל שנותן את זה). 4. עדיפות למספר רב של יציאות USB3. 5. אני חושב שאני מעדיף standard ATX, אבל אני לא בטוח שאני צריך להעדיף את זה (האם Extended ATX באמת מקטין משמעותית את מבחר המארזים?) מידע שימושי לממליץ: 1. אני לא רואה את עצמי בונה מערכי כרטיסי מסך מפלצתיים, כרגע אני חושב שאסתפק ב-…

    • 4 תגובות
    • 827 צפיות
  3. Started by אנימשוגע,

    יש לי את המפרט מחשב הבא: אני מעונין להחליף את הלוח אם ,ללוח שתומך 2mb וגם תומך ddr/ddr2 ומעבד יותר טוב ממה שיש לי כרגע על התקציב אני לא כל כך סגור אבל אני צריך משהו שיהיה טוב ולא יקר וגם המלצה על מארז נורמלי עד 400 ש"ח

    • 38 תגובות
    • 1.6k צפיות
  4. שלום, אני מעוניין בהמלצה ללוח אם ומעבד בתקציב של 1000 ש"ח אליהם יתחברו 7600GT PCIE וזכרון 2X1G SAMSUNG DDR2 800MHZ וספק HEC 300W חשוב שהמוצרים יהיו במלאי כי אני חייב לקנות מחר. חשבתי על לוח ASUS P5QPL-AM (G41) - mATX ומעבד Q8200 מזיגזאג. המחשב מיועד לאינטרנט,סרטים וקצת משחקים.בעתיד גם הכרטיס מסך ישודרג

    • 4 תגובות
    • 641 צפיות
  5. אני מחפש לוח אם שיתאים למעבד מסוג INTEL CORE2 E7400 בתקציב של עד 25 דולר. (עדיף מEBAY) יד שניה וגם שיתאים לזכרונות DDR2800 + DDR2667 עם כרטיס מסך מובנה.. יש לי ספק כח EZCOOL450W המחשב יהיה לצורך חיבור לטלוויזיה בעיקר לסרטים , עבודה, גלישה וצריבות. אשמח לקבל הצעות ללוחות טובים .

    • 5 תגובות
    • 934 צפיות
  6. שלום רב, אני שוקל לשדרג מחשב למעבד מרובע ליבה. מטרות המחשב בעיקר אופיס אך גם משחקים. לשם כך חשבתי על מעבד מרובע ליבה. רציתי לדעת איזה קונפיגורציה של מעבד + לוח אם רציני + זכרון בתקציב 1500 ש"ח, והאם יש משמעות עבורי בהשוואה בין משפחות Q6XXX Q8XXX Q9XXX או שלפי הצרכים שלי מדובר בזריקת כסף. לגבי לוח האם, אני רוצה לוח אם עם כרטיס מסך OnBord שיהיה סביר כיוון שאני לא מתכוון להשקיע כרגע בכרטיס מסך רציני. כמו כן, (ולמרות שזה לא הפורום) האם כדאי להשקיע גם במארז + ספק חדשים בשביל הקונפיגורציה החדשה (יש לי מארז די מיושן, ולמרות שנראה לי שהספק יכול לסחוב, אולי כל הסיפור לא יתאים) ואם כן אולי על רגל אחת להמליץ על מארז סביר לסיפור (אם זה בעיה מבחינת חוקי הפורום אני אעלה את השאלה גם בפו…

    • 2 תגובות
    • 541 צפיות
  7. סוף סוף קיבלתי אתמול את כרטיס המסך החדש שלי 8800GT וברצוני לשדרג את המערכת שלי שרשומה בצד. מבקש המלצה ללוח אם ומעבד בתקציב שרשום בכותרת. המחשב מיועד למשחקים, סרטים, וOC. מהחלקים הישנים שלי אני יבנה מחשב נחמד לסרטים בסלון. נ.ב- בבדיקה שעשיתי אתמול לכרטיס המסך החדש שלי ללא OC ב3DMark06 קיבלתי 8400 נקודות (מפרט המערכת רשום בצד) מישהו יודע אם התוצאה סבירה על המערכת שלי? כי חבר שלי עם מעבד של אינטל Q6600 עם כרטיס מסך בדיוק כמו שלי קיבל 10500 נקודות ללא OC. תודה מראש לכל העוזרים!

    • 1 תגובה
    • 693 צפיות
  8. Started by mmnetanya,

    יש לי מעבד INTEL 3.0GHZ אבל מהדור הישן יותר NORTHWOOD עם לוח אם ASUS P4P800 וצי'פסט Intel Springdale i865PE. אני רוצה להחליף את הלוח אם למשהו שיתאים למעבד הזה אבל גם לשידרוגים עתידיים. אני בעיקר רוצה להחליף את הלוח אם בשביל שיהיה לו סלוט של PCI EX מה שכרגע אין לי (אני רוצה לקנות LEADTEK 7900GT). המלצה ללוח אם בבקשה. בתודה מראש.

    • 9 תגובות
    • 676 צפיות
  9. אני חושב לקנות סמפרון 3100 או 2800 בשביל אוברקלוק לפחות לאיזור ה2500, מה שאומר שאני אצתרך באסים של 270-320, הקירור כנראה יהיה סטוק של A64, והזכרונות הם שני סטיקים 512 של ADATA CL3. הבנתי שיש לוחות מאוד לא מומלצים שלא מגיעים לבאסים גבוהים ועושים בעיות. המחיר חייב להיות כמה שיותר תקציבי , אפילו חשבתי על יד שנייה - אבל זה נדיר. כרגע יש לי 6800GT AGP , לכן אני מחפש לוח NFORCE3. יכול להיות שאני אנסה למכור את ה6800GT ולהחליף לכרטיס PCI-E אם אני כבר מחליף לוח ואז אחפש לוח NFORCE4-4X, אבל זה פחות ראלי כי זה תלוי במכירת הכרטיס הקודם ומציאת כרטיס חדש והכסף שאאלץ להשקיע בעקבות ההחלפה. כדאי לציין שחשוב שללוח תהיה יציאה דיגיטלית לכרטיס הקול (אפשרי גם חיבור על הלוח) ו6 יציאות אנלוגיות…

    • 7 תגובות
    • 626 צפיות
  10. Started by BuNKeR,

    שלום לצערי הלוח אם שלי הלך קבלים התנפחו צריך המלצה ללוח חדש תקציב 400 שקל מערכת שלי amd 2800 Geil 2x 512 333MHZ HEc 475 W רדיון 9800 256MB DDR2 תודה,

    • 8 תגובות
    • 691 צפיות
  11. Started by RevBlue,

    לפני כשבוע התלקל לי המחשב של 3 שנים ולפי בדיקת הטכנאי נאמר לי שהלוח אם שלי נהרס, רציתי להתייעץ לגבי לוח חדש: לוח נוכחי:Asus M4A78-HTPC מעבד:AMD Phenom II X3 710 כרטיס גרפי: ATI Radeon 4870 ספק כוח:CW 550W DDR (זכרונות):4GB של קינגסטון אם אני זוכר נכון DDR2 רציתי לשאול גם האם לדעתכם כדאי לי פשוט לקנות אותו דגם (שמצאתי בזאפ בסביבות 430 שקל) או שעדיף לשדרג כבר ללוח יותר חדש או בכלל לשדרג לוח/מעבד/כרטיס גרפי למשהו יותר מודרני (מדובר על מחשב לגיימינג), אני שואל כי ב-3 שנים האלו הספקתי כבר להחליף לוח אם ופעמיים כרטיס גרפי, זה לא קרה לי בחיים לפני זה עם מחשב אינטל, אז אולי כבר עדיף? תודה על העזרה!

    • 3 תגובות
    • 782 צפיות
  12. Started by Enable,

    יש לי כרגע לוח ASUS P5K/EPU שהכרטיס קול שלו דפוק, חיבורי ה USB פעם עובדים ופעם לא וכו... המפרט שלי e8400 2gb ram thermaltake 500w hd6850 אתה יכלים להמליץ לי על לוח טוב ואמין שעןלה בסביבות ה 300 שקלים? תודה

    • 1 תגובה
    • 669 צפיות
  13. Started by oFiR 22,

    עקב בעיות בלוח האם אני צריך להחליף אותו באחד חדש שלא יעלה על 600 ש"ח כולל הרכבה מחברת פנדה. המפרט שאליו הלוח אם צריך להיות הוא זה: מעבד INTEL P4 1.8G BUS-400 כרטיס מסך ATI Sapphire 9600XT 256MB 128bit זכרונות 2x256 KingStone 400Mhz DDR PC3200 דיסק קשיח Maxtor 60GB 7200rpm עכשיו אני לא יודע אם זה יעזור אבל זהו הלוח אם שהיה לי עד עכשיו: לוח אם ABIT SA7 (SiS645DX) + LAN + Audio תודה רבה, אופיר

    • 25 תגובות
    • 1.7k צפיות
  14. אני צריך לוח אם עם הCHIPSET הכי טוב כיום עם 4 סלוטים לDDR לפחות עם ATA RAID לפחות 8 כונני IDE רגילים כרטיס רשת וקול מובנים. אין בעיות תקציב המחשב למשחקים אינטרנט עריכת וידאו ומוזיקה לא לאוברקלוק מה ההבדל בין הלוחות האלו ? GA-7N400 Pro2 Gigabyte GA-7NNXPV nForce2 Ultra400 וGigabyte GA-7NNXP nForce2 Ultra400 בלי V ועל איזה לוח אתם ממליצים לשדרוג לאו דווקא מאלו ?

    • 4 תגובות
    • 675 צפיות
  15. Started by Alex89,

    שלום לכם נכבדי, יש לי לוח אם Gigabyte GA-G33M-S2L עם כ.קול פגום. עריכה: לא משנה מה אני מחבר לכ.קול לא יוצא ממנו קול. אני מניח שהוא נידפק. זה התחיל עם בעיות בכניסות/יציאות שמע קידמיות שלא עבדו טוב ואז עבר לבעיות בכ.קול המובנה. האם זאת יכולה להיות בעיה בלוח אם שתתפשט לכולו וכולו ידפק בסופו של דבר? האם שווה להחליף לוח אם בגלל דבר כזה? אם כן, איזה לוח אם יתאים במקומו? מפרט המחשב: Intel Core 2 Duo E7200 2.53GHz Corsair DHX 2x1GB TwinX DDR II 800MHz CL4 WD 160GB Midi Tower ATX 7001 + PSU 450W צורב DVD במידה ואני יקנה שתי כ.קול אחד שיליף את הפאנל הקידמי (כ.קול USB) ואחד שיחליף את הראשי, האם שניהם יוכלו לעבוד במקביל?

    • 7 תגובות
    • 912 צפיות
  16. Started by אוריפ,

    יש לי כרגע את הלוח אם P4S533-MX של חברת ASUS. אני מאוד מרוצה מהלוח אבל יש לי 2 בעיות איתו: 1. אני הולך לקנות כרטיס מסך חדש שתומך ב-AGPX8 ובדגם שיש לי יש תמיכה רק ל-AGPX4... אני יודע שהכרטיס יוכל לעבוד גם ב-X4, אבל אני רוצה להוציא את המקסימום מהכרטיס החדש. 2. יש לי רק 3 PCI וכולם מלאים. בראייה לרחוק אני מעדיף שיהיה לי 5 PCI בלוח אם, למקרה שאני אצטרך משהו (לא חובה). אבל אחד מה-PCI שלי הוא כרטיס IEEE 1394, כך שאם יהיה בלוח החדש כניסה גם ל-IEEE1394, אז העניין של 5 PCI ירד מן הפרק... התקציב שלי הוא בין 400-500 ש"ח. תודה מראש על העזרה!

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by Tomerm,

    אני מודה לאלה שענו לי על הנושא הקודם בקשר של להעביר SDRAM ללוח אם חדש. הפעם אבקש המצלה אישית ללוח אם חדש וטוב, ל DDR. לאו דוקא לפי נתונים ומפרט טכני, אלא גם לפי המצלה וניסיון אישי, בקיצור מה יש לכם וכמה אתם מרוצים ממנו... ודה, תומר.

    • 4 תגובות
    • 567 צפיות
  18. Started by chillout,

    שלום. לא מזמן קניתי מחשב חדש שכולל לוח אם וכרטיס מסך 670. בנוסף יש לי ספק של seasonic 600w לוח אם: gigabyte GA-H77-DS3H ומעבד 3470 5i. ברצוני לעשות מערך כרטיסים (SLI) אך לוח האם שלי אינו תומך בכך. האם תוכלו להמליץ לי לוח אם שתומך ב-SLI (עדיף שלא יהיה 77z מכיוון שהמעבד שלי אינו בעל מכפלה פתוחה (אינו תומך ב-OC). תודה.

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. אהלן. יש לי מעבד פנטיום D 820 ואני מעוניין לעשות אוברקלוק גם למעבד וגם לכרטיס מסך. איזה לוח אם מומלץ שנתוניו באוברקלוק טובים ? תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 541 צפיות
  20. Started by ranrt,

    המליצו לי מ RSM על הלוח הזה http://www.msi.com/product/mb/Z68A-G45--B3-.html, האם יש למישהו ניסיון איתו ? הייתי רוצה לקבל חוות דעת עליו מחברי הפורום. תודה מראש

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. אהלן, אני מתחדש עם E4300, ואני מחפש לוח טוב להקפצות. אני מעדיף ג'יגה או אסוס. התקציב הוא עד 500 שקל. ואם זה משנה, לא מעניין אותי ה SLI, וחייב להיות לו Raid 0 ל SATA. אתם יכולים לתת לי כיוון? תודה.

    • 1 תגובה
    • 557 צפיות
  22. נא עזרתכם ללוח אם עבור E6300 עם זכרון בגודל פעמיים 512 למחשב המיועד למשחקים לא כבדים ( כרטיס מסך דומה ל X1300 האם יש המלצות ומחירים ? תודה.

    • 4 תגובות
    • 533 צפיות
  23. Started by ilay22,

    אני מחפש המלצה ללוח אם פשוט, לא לOC חשוב שיהיו לפחות 4 יציאות USB, אפשרות ו 4 SLOTS לזכרונות (שיהיה פוטנציאל לשדרוג ל 8GB) חשבתי על הלוח הזה בגלל הפוטנציאל לשדרוג שיש לו: http://www.skypc.co.il/Product.asp?Pid=39218&Cat2Cat1ID=31&Cat2ID=0&aff=Zap〈=HE

    • 1 תגובה
    • 494 צפיות
  24. Started by alonz,

    על איזה לוח הייתם ממליצים עבור HTPC בתקציב של עד 500 ש"ח לוח עבור מעבד AMD עם SOCKET AM ABIT NF-M2 ASUS M2NPV-VM Albatron KM51PV-AM2 או לוח אחר ולמה

    • 8 תגובות
    • 580 צפיות
  25. Started by ofer_shm,

    שלום לכולם אני רוצה לקנות לוח אם למעבד AMD 4600X2 בנתיים כולם המליצו לי על ה- asus M2nE רציתי לדעת אם יש עוד לוחות אם טובים למעבד הזה ושיהיו קצת זולים יותר אני לא עושה OC ולא רוצה כרטיס מסך על הלוח אם אבל חובה שייהיה יצאה אופטית מהכרטיס קול איך הכרטיס הזה : GA-M55plus-S3G יש הבדל גדול מהאסוס כי הוא יותר זול ממנו ... יש עוד המלצות ? תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 495 צפיות

דיונים חדשים בפורומים