עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. הכותרת מסכמת הכל

    • 1 תגובה
    • 675 צפיות
  2. Started by tomerra,

    יש לי לוח של ABIT יופי של לוח. באמת אני מרוצה AB9 QuadGT השאלה.... האם אני יכול להחליף למעבד Q6600 ואם כן מה משנה כ"כ איזה ציפסט, אני עדיין אהיה עם DDR2 800 - מה אני באמת צריך לוח עם P35? כי ה P965 לא רע? נכון? לי אין מושג.....

    • 3 תגובות
    • 484 צפיות
  3. Started by arkzai,

    היי אני רוצה לקנות מחשב חדש לעבודה גראפית ואני רוצה מקסימום זיכרון אך הבנתי שXP תומך רק ב-2 GB ןאים אני רוצה יותר אני צריך לשדרג לויסטה? זה נכון כי לא ממש בא לי לעבור לויסטה

    • 2 תגובות
    • 535 צפיות
  4. זקוק למחשב שרוב הזמן לא משמש לאפליקציות כבדות אלא לגלישה/וידיאו/אופיס, אבל אני מעוניין שיעבוד חלק גם בעומס של המרת וידיאו/גרפיקה וכו'. כן אשמח על המלצה ללוח תואם טוב. התקציב - סביר. אין לי כסף מיותר אבל אוציא מה שצריך כדי להשיג את הנ"ל. תודות מרובות מראש![br]פורסם בתאריך: 30.01.2008 בשעה 18:27:25 וגם קירור טוב ושקט!

    • 19 תגובות
    • 1.6k צפיות
  5. מתי ניתן להשתמש במעבדים הזולים האלו? הם בסוקט AM2..והם כמו מי?

    • 9 תגובות
    • 690 צפיות
  6. Started by HydroIT,

    האם הזכרונות הבאים, של MUSHKIN, נחשבים כטובים? http://www.foxpc.co.il/Product.aspx?productid=278 להמהרה, שימוש יומיומי עמוס, וכד'.

    • 1 תגובה
    • 456 צפיות
  7. תודה מראש לעוזרים!

    • 6 תגובות
    • 544 צפיות
  8. Started by FatalElement,

    שלום לפני שנתיים קניתי מחשב והלך לי הזכרונות היו לי זיכרונות של crosair 2 ג'יגה2X דואל צ'נל עכשיו אני צריך שתמליצו לי על זיכרונות שיתאימו למפרט הבאה: DFI INFINITY SLI 939 MB מעבד AMD 3800X2 אני חושב לקנות זכרונות של 4 ג'יגה בדואל צ'אנל...על איזה אתם ממליצים ? ואיזה יתאימו לי ללוח אם? תלודה

    • 5 תגובות
    • 693 צפיות
  9. Started by SagroN,

    שלום לכם, קניתי לא מזמן מחשב חדש(חודש+-) עכשיו: Thermaltake 400W Intel Core2 Quad 2.4 GHZ Q6600 8MB Intel Mother-Board DP35DP Seagate 320GB SATAII 7,200 RPM 16MB HIT Kingston DDR2 4GB 800MHZ CL5 PHILIPS DVD-RW BLACK 18x Bulk GainWard 8800GTS G92 512MB 256BIT DUAL DVI Logitech MX510 Mouse Logitech Media Keyboard כפי שאתם רואים יש לי לוח אם של אינטל, DP35DP, את האמת אני רציתי לקנות של Abit או ג'יגה בייט אבל פשוט קניתי את המחשב מדוד שלי והיה לי על המחשב הנחה גדולה. בקיצור הוא אמר לי שהלוח אם של אינטל הוא מקצועי ויחזיק אותי המון שנים, עכשיו כיוון שמחירי הג'יגה היום הם מאוד ירודים, לא היה אכפת לי לקנות 4 ג'יגה(400 שקל רק) בהתחלה רציתי לקנות CL4 אך לאחר שהתעמקתי בנושא ו…

    • 5 תגובות
    • 601 צפיות
  10. תודה רבה רבה רבה למי שיעזור [br]פורסם בתאריך: 30.01.2008 בשעה 17:11:38 אשמח לקבל קישור להורדה

  11. nForce 520,560,570 AMD 690 G/V, 770. 790 איזה הכי משתלם למפרט בסביבות ה3000 ש"ח ? תודה

    • 1 תגובה
    • 724 צפיות
  12. שלום אני שוקל לקנות את הלוח הנ"ל כי קניתי 8800GT האם הם מתאימים מבחינת הציפסט ? היה לי לוח ישן יותר שהציפסט שלו לא התאים למרות שהיה לו כניסת PCI E

    • 2 תגובות
    • 512 צפיות
  13. ערב טוב! יש לי מעבד ליבה כפולה E6420 של אינטל הורדתי את התוכנה CORE TEMP התוכנה מראה לי ששני המעבדים כאשר הם במנוחה הטמפ' שלהם נעה בין 30 ל-32 מעלות האם זה תקין? אני רוצה לציין שקר בבית עכשיו בחורף האם זה גם משפיע על הטמפ'? אולי אם היה עכשיו קיץ הטמפ' היתה יותר גבוהה של המעבדים? תודה ליאור

    • 4 תגובות
    • 639 צפיות
  14. Started by amitay93,

    שווה לי להחליף667mhz kingston 2gb על 2gb ocz platinum 800mhz ומביאים לי עוד 100 ש"ח

    • 9 תגובות
    • 700 צפיות
  15. Started by eldar666,

    תקשיבו כמו בתגובה הקודמת אתם צוחקים אבל אמרו לי שאפשר לעשות את זה. במערכת רשום לי core 2 duo ואמרו לי שאפשר לרשום כל מעבד שאני רוצה עכשיו הבנתם??? אולי תוכנה לא יודע, אתם מבינים. שישאר ה core 2 duo רק שהיתחלף השם כי התערבתי עם מישהו שיש לי core 2 quad תנסו הכל plizzz אפילו exercise מהפורום אומר שאפשר לעשות את זה למעבדי amd אז תמצאו משהו בבקשה. תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 431 צפיות
  16. רציתי לשאול שני דברים.. 1) האם זה ליבה כפולה? 2) האם הוא טוב לדעתם? תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 458 צפיות
  17. Started by eldar666,

    יש לי מעבד core 2 duo ואמרו לי שאפשר שהיה רשום core 2 quad או כל מה שאני רוצה בבקשה תעזרו לי!!!!

    • 7 תגובות
    • 612 צפיות
  18. Started by eldar666,

    יש לי מעבד core 2 duo זה מה שרשום במערכת ואני רוצה שהיה רשום core 2 quad יש איזה שיטה לשנות את זה זה מאוד חשוב ואמרו לי שיש דרך תודה לכל העוזרים.

    • 4 תגובות
    • 554 צפיות
  19. Started by Ashand,

    מה פשר המעבד הזה ולמה הוא זול? (1000 שקל) איך הוא מתפקד? האם שווה להשקיע בו (למערכת HTPC) במקום ה-E4500 ? הלוח שלי הוא אסוס P5E SLI האם הוא יתמוך במעבד הזה? 45NM ...

    • 2 תגובות
    • 810 צפיות
  20. Started by shmulik1999,

    אני לא בטוח שזה הפורום המתאים אבל אם לא, תפנו אותי למתאים. בכל אופן, יש לי מחשב שנאלץ לעבור פירמוט והתקנת "חלונות" מחדש. הבעיה היא שהכונן C: מחובר בכבל ATA שהבנתי שזה גם SATA או משהו כזה. יש כונן קשיח נוסף שמחובר בIDE. הבעיה היא שכדאי להתקין את ה"חלונות" על הC: צריך להתקין את הDRIVER SATA אבל הכונן פלופי שלי לא עובד. יש לי כנראה את הDRIVER גם על CD אבל הוא מתעקש שזה יהיה מה A: (כשלוחצים F6 בזמן שהCD של ה"חלונות" בפנים). מה עושים? תודה

    • 1 תגובה
    • 531 צפיות
  21. Started by alia,

    כללית,הלוח תומך עד 8 גיגה זכרון האם יש מגבלה לשים 800mhz/2x2048? באתר היצרן לא מצויין לכמה,אם בכלל,מוגבל כל סטיק בוקר טוב ותודה

    • 1 תגובה
    • 548 צפיות
  22. שלום לכולם אתמול קניתי כרטיס 8800GT חדש הרכבתי ואין תגובה מהמסך פתחתי את החוברת של הלוח אם -ולאכזבתי ראיתי שהוא לא תומך (ולדברי נציג החברה) גם לא יתמוך בעתיד בכל סדרת 8800GT מה שמשאיר אותי או עם כרטיס 6200 מעאפן או לוח חדש אני חייב משהו זול נגמר לי הכסף על הכרטיס מסך בנוסף אני צריך שיתמוך במעבד קונרו 6300 ובזיכרון DDR ולא DDR2 (כי זה מה שיש לי) לעצתם ולעזרתכם אני זקוק. ראיתי בפורום הזה http://www.hardforum.com/showthread.php?t=1130608&page=9 דרך לצרוב ביוס חדש לכרטיס מסך ואז הוא יעבוד. (זה סיכון אבל זה אמור לעבוד) דעתכם בנושא ?

    • 26 תגובות
    • 2k צפיות
  23. אני מתלבט מאוד!

    • 9 תגובות
    • 658 צפיות
  24. התעקמו לי הפינים החדים האלה שמחברים ללוח וישרתי אותם יכל להיות שהמעבד עכשיו יעבוד לי לא כמו שצריך?

    • 1 תגובה
    • 685 צפיות
  25. יש איזה אתר שמשווה אני לא זוכר אותו מימ שיוכל להביא לי אני יודה לו

    • 1 תגובה
    • 595 צפיות

דיונים חדשים בפורומים