מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
למרות שב CPU-Z הוא מזהה את כל הארבע מצ"ב תמונות. מה הבעיה למה ויסטה\pc-mark לא מזהה את כל הארבע? תודה [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 607 צפיות
-
-
החלפתי לוח אם וברשותי 2 דיסקים קשיחים [אחד לא מחובר והוא מעין 'גיבוי' למקרה שיקרה משהו לאחר], לאחד (למרכזי) כבר עשיתי Rapair ולשמחתי הרבה המחשב ממשיך לעבוד כרגיל, בלי כפילויות של תיקיות ובלי אף בעיה/שגיאה וזה למרות שהיה לי בעיה בתיקון כי ויתרתי על לא מעט קבצים בהעתקה בגלל שהדיסק היה שרוט מדיי והכונן לא יכל להעתיק הכל, וגם בנוסף המחשב פשוט טס לי! השאלה היא אם אני צריך לעשות את הפרוצדורה שוב לדיסק קשיח השני או שיש דרך קיצור טובה יותר בלי לאבד אף מידע? (קראתי בדביק את הדרך, אבל יש לי כבר לוח אחר מותקן כך שזה לא רלוונטי).
-
- 2 תגובות
- 502 צפיות
-
-
http://images.anandtech.com/reviews/motherboards/asrock/1600penryn/650i9x435e84002gbmd.png רצ"ב התמונה רשום פרמטרים על הזיכרון
-
- 0 תגובות
- 537 צפיות
-
-
אני מרכיב מחשב חדש וצריך מידע על הלוח כדי לדעת אילו ג'מפרים להדליק,מה לחבר והכל הבעיה שאין על הלוח שם (ישן מאוד-378) זה כל מה שכתוב עליו: pc133 gfx pro ht2543cb1 taiwan canada class-b ices-003 אז אין לי מושג איפה לחפש-יש CHIP של SIS וAUDIO של CMEDIA...
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
סתכלו קניתי מעבד Q6600 לפני חודשיים בערך שקניתי תמחשב... וכמו שכולם יודעים זה 2.4 גיגה הרץ אבל משום מה באברסט או בCPU-Z רשום לי 1.6 גיגה הרץ (באברסט רשום בסוגרים אורגינל 2.4 גיגה הרץ) למה זה ? זה משהו מאוד מוזר... אבל במחשב שלי-->מאפיניים-->רשום לי 2.4 גיגה הרץ ? מה זה ?
-
- 1 תגובה
- 574 צפיות
-
-
חיפשתי בדביק תשובות לכך ולא מצאתי. מה ההבדלים בין הצ'יפסטים השונים? (Intel, Via, SiS) מה חשיבות בחירת הצ'יפסט על פני יצרן הלוח? עד כמה חשוב יצרן הלוח אם או שבכלל לא חשוב אם יש צ'יפסט טוב? הכוונה שבוחרים לוח צריך להתייחס לצ'יפסט ואחריי זה ליצרן או שהיצרן זניח בהשוואה לצ'יפסט? (דוגמא: עדיף לוח Gigabyte עם צ'יפסט SiS או לוח עלום שם עם צ'יפסט Intel?)
-
- 5 תגובות
- 917 צפיות
-
-
האם למחשב חדש מומלץ לקנות 4GB בהנחה שמערכת ההפעלה היא XP 32bit? האם XP יודע לזהות ולהשתמש בכל ה-4GB?
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מתכנן לקנות מחשב מבוסס על מעבד Intel Core 2, כנראה ה-Q6600. עברתי על מפרטים והמלצות באתר, וראיתי שיש המלצה גורפת לגבי לוח האם Gigabyte GA-P35-DS3L. רציתי להבין למה. מה עושה אותו הכי משתלם, אם בכלל? האם יש חלופות אחרות (אולי בתקציב גבוה יותר)? מה החסרונות שלו? האם הצ'יפסט שלו הוא המומלץ? תודה מראש!
-
- 3 תגובות
- 480 צפיות
-
-
-
אז ככה יש לי מחשב נייד של גיגבייט ויש לי מעבד כזה: Intel® Core 2Duo Processor T7500,4MB L2 Cache,2.2GHz,800MHz FSB עכשיו אני יודע שזה נעבד מפלטפורמת הסנטה רוסה עכשיו מה זה בדיוק אומר במה המעבדים האלה טובים יותר והאם הם נחשבים לשיא הטכנולוגייה עכשיו שאלת ההבהרה שלי היא הבנתי שיש מעבד שנקרא Quadro משהוא כזה מה זה אומר זה בעצם אותו דבר אם לא הוא חדש יותר ישן יותר ומה זה אומר... תודה מראש רן
-
- 2 תגובות
- 597 צפיות
-
-
http://www.intel.com/products/motherboard/DX38BT/index.htm האם אפשר לקבל עליו פרטים? האם הוא P35? הוא נחשב לטוב? ומשהו שאני לא הכי מבין בו... אם הוא תומך DDR3 , אפשר לשים גם זכרונות של DDR2 או שרק 3? תודה!!
-
- 1 תגובה
- 464 צפיות
-
-
אני מתלבט בין מעבד INTEL לAMD. אניי ודע שאם אני בוחר באינטל אני הולך על לוח אם עם צ'יפסט intel P35. מה לגבי AMD? אם אני הולך על מעבד שלהם הצ'יפסט צריך להיות שונה? בקיצור מה צריך להיות תואם בין המעבד ללוח אם? תודה
-
- 6 תגובות
- 686 צפיות
-
-
קניתי היום מחשב נייד LENOVO V100 יד שניה המעבד שרשום בCPU Z שמהירות 987 המעבד T2300 שאמור4 להיות מהירות 1.6 גם הזיכרון מופיע 333MHZ במקום 667 וזה PC2 5300 ? בביוס לא מצאתי אפשרות לשינוי מכפלה או מהירות BUS
-
- 3 תגובות
- 497 צפיות
-
-
היי guys ידידה שלי, עורכת גרפית (דו-מימד) במקצועה צריכה לקנות מחשב חדש בקרוב. מדובר על פוטושופ כמובן. לא הולכת להשקיע סכומים מטורפים אבל בהחלט משהו סביר, ואני תוהה בקשר לשילוש המומלץ לאפליקציה שלה. מבחינת עיבוד אני יודע שהתוכנה תומכת ב-multithreading, והשאלה אם יש מקום להשקיע ב-Q6600 על פני ה-E4500 או אפילו ה-E2180. אני אולי לא עורך מקצועי אבל מהעבודה שלי על התוכנה הזו לא נתקלתי במשימה שלוקח כמה דקות לבצע אותה, והשאלה אם מרובע ליבות באמת שווה את התוספת הנכבדת לתקציב, או שעדיף להסתפק בכפול ליבה מהיר מספיק, ולהשקיע את הכסף במסך איכותי יותר למשל. אם אינני טועה גודל ה-CACHE של המעבד לא ממש משפיע בצורה דרסטית על הביצועים בתוכנה זו, כמו שניתן לראות פה את ה-E2200 vs E4500 …
-
- 15 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
ה 3200 כבר מיושן ואני לא מעוניין להחליף הכל מחדש ...רק מעבד איזה 4600 ....5000 ...יהיה נחמד איפה ניתן להשיג עוד ומה יהיה המחיר ? תודה .
-
- 9 תגובות
- 811 צפיות
-
-
כותרת.. ועוד דבר מה עדיף לי (אין לי דגם כרגע) לוח אם מבית VIA או לוח אם מבית ASROCK? (המחיר של שניהם כ350 ש"ח)
-
- 1 תגובה
- 570 צפיות
-
-
יצא ממקומו בלוח האם המחבר של SATA האם ניתן לתקן דבר כזה ? המחבר בצבע אדום מתוך 4 שיש לי בלוח
-
- 10 תגובות
- 849 צפיות
-
-
שלום אני מחפש מידע על מעבדים חדשים שהיו אמורים לצאת במרץ 2008 4 ליבות . האם יש למשהו מושג איפה ניתן לראות אלמנטים ומהירות שאמורים להיות להם ?
-
- 0 תגובות
- 486 צפיות
-
-
אני הולך לקנות מחשב חדש שבוע הבא ועדיין לא החלטתי איזה מעבד לקנות איתו חשבתי ללכת על e6550 אבל אני פוחד שאני יצטער שלא קניתי מרובה ליבות אני לא גיימר כבד ולא מתכוון לשחק במחשב כל היום אלה יותר לראות סרטים ב-hd השאלה שלי היא האם כדאי להשקיע עוד 500 שקל בערך בישביל ה-Q6600 או שזה מיותר?? המפרט שלי הוא: לוח אם GIGABYTE GA-P35-DS3L ¤479 כמות:1 http://skypc.co.il/product.asp?pid=39207 כונן קשיח Westren Digital WD3200AAKS 320GB ¤389 כמות:1 http://skypc.co.il/product.asp?pid=3200AAKS זיכרון SuperTalent DDR2 1024MB 800Mhz CL5 ¤126 כמות:2 http://skypc.co.il/product.asp?pid=T800UB1GV כרטיס גרפי ASUS nVIDIA GeForce 8600GT Silent 512MB PCIe ¤620 כמות:1 http://skypc.co.il/product…
-
- 5 תגובות
- 664 צפיות
-
-
אוקיי אז ככה, ברשותי מחשב בעל מעבד AMD Athlon 64 Processor 3200+ 2.00GHz ולוח אם מסוג ABIT KN8 Socket 939. זיכרון 1GB DDRII 400Mhz אני עוד לא סגור בנוגע לחברה, אני צריך לבדוק. כרטיס מסך GeForce 6600GT. ברצוני להוסיף זיכרון נוסף למחשב, על-מנת שיוכל לעבוד טוב יותר, כמה שניתן. הצרכים שלי הם כאלה; הרצת Vista, אופיס, אינטרנט, סרטים וכד' .. בנוגע למשחקים אפשר להתפשר, כרגע אני לא משחק. כרגע המחשב מריץ ויסטה, אך עדיין ניתן להרגיש בכבדות על המערכת ותקיעות קלות מדיי פעם. כמה זיכרון אתם ממליצים להוסיף ? מה המקסימום האפשרי ? על איזה זיכרון אתם ממליצים נוכח ההגבלות הקיימות (הזיכרון הישן) ? היכן ניתן לרכוש ובכמה ? תודה רבה מראש, לירן.
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כותרת.... לא חובה INTEL..
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכם, יש לי מחשב ישן עם לוח של MSI 848p neo-v שתומך בזכרון של 400MHz ואני מעוניין להוסיף לו זיכרון. השאלה שלי היא כזאת ,האם אני יכול לשים בו זיכרון של 667MHz וזה יעבוד על 400 או שזה לא יעבוד בכלל? פשוט הבדלי המחירים בין 667 ל400 לא הגיוניים. תודה.
-
- 2 תגובות
- 544 צפיות
-
-
-
היי יש לי כרגע 2 כרטיסים Corsair 1GB Kit PC2-6400 DDR2-800 CL4 Twin2X1048-6400C4 ואני רוצה לרכוש עוד שני גיגה , השאלה היא האם אפשר לקנות זכרונות מחברה אחרת ואיזה חברה מומלצת או שפשוט לקנות עוד שני כרטיסים כאלה וזהו . תודה
-
- 0 תגובות
- 476 צפיות
-
-
אני מתכנן לקנות מחשב בקרוב , עם לוח אם של Gigabyte עם הציפסט של ה-P35 רוב הסיכויים... 1) אז השאלה שלי היא, מה ההבדל בין הלוחות שכתוב DS3L , S3L , S3G , DSL ועוד הרבה כאלה יש .... 2) ואיזה אתם ממליצים לי לקחת? הנה המפרט שאני מתכנן לקנות בלי לוח אם:
-
- 4 תגובות
- 664 צפיות
-


