עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by shlompis,

    שלום לכולם, באתרים שונים למכירת מחשבים אותם המעבדים מגיעים בתצורה שונה של מכירה : Box - OEM - Tray. מה ההבדלים ? מתי בוחרים סוג מסויים ולא אחר ? תודה

    • 1 תגובה
    • 674 צפיות
  2. Started by Orillion,

    שלום אני קונה בקרוב מחשב עם 4GB של זיכרון פנימי (אני גיימר כבד, וגם רוצה מחשב שאני לא אצטרך לשדרג\להחליף בזמן הקרוב). קראתי לאחרונה שווינדוס XP בגירסת ה-32 ביט שלה לוקחת 2GB לעצמה ומשאירה 2GB לאפליקציות. אפשר עם שינוי מסויים של הקובץ boot.ini לגרום לה להגדיר 3GB לאפליקציות ו-1GB לעצמה - אבל שוב, מניסיוני ווינדוס לא צריכה כל כך הרבה RAM כדי לפעול כראוי, ולכן זה סוג של ביזבוז. לעומת זאת הבנתי שלגירסת ה-64BIT של ווינדוס XP אין את ההגבלה הזאת. אז השאלות שלי למומחים פה הן: 1. האם כל מה שציינתי נכון 2. אם כן, האם כדאי לי להריץ את גירסת ה-64BIT על המחשב החדש? 3. קראתי קצת והבנתי שלגירסת ה-64BIT יש כל מיני בעיות תאימות, וצריך "להתעסק" איתה די הרבה. האם למישהו פה יש ניס…

    • 18 תגובות
    • 1.7k צפיות
  3. ההבדלים היחידים שראיתי ביניהם הם 6 מול 4 תושבי SATA לאחד יש s/pdif out ולשני אין שני אלה כמובן לטובת ה ds3 אלה ההבדלים היחידים? על מה ולמה הבדל של 100 שקל? עריכה: וה ds3r לא עדיף על ה ds3 בהרבה? (הבדל של שקלים בודדים) יש לו עוד שני SATA, גשר דרומי מתקדם יותר..

    • 4 תגובות
    • 597 צפיות
  4. Started by ברק2000,

    היי יש לי לוח אם- Asus P5GD2-X ואני מעוניין לקנות זיכרון פנימי טוב במחיר של עד 300 שקל. אודה לכם אם תוכלו לתת לי המלצות על דגמים מסוימים ועל כמות הזיכרון שיש בדגם שתמליצו עליו. תודה על העזרה

    • 7 תגובות
    • 723 צפיות
  5. Started by wwll soldier,

    רציתי לדעת אם הלוח הנ"ל תומך במעבד quad 6600 חיפשתי בכמה מקומות ויצאתי עם עוד שאלות.. איזה צ'יפסט ואיזה סוקט צריך בשביל מעבד קוואד?

    • 2 תגובות
    • 507 צפיות
  6. Started by waisor,

    שלום ויום טוב.. ברשותי כרגע לוח אם של חברת אסוס סוג A8N-SLI עם שני סטיקים של 512MB כל אחד של חברת OCZ DDR מדגם gold adition. והשאלה שלי היא כזו, אתמול קניתי ב"נועה" .1GB OCZ DDR Platinum 2048MB (1GBx2) DUAL CHANNEL 400MHZ CL2 האם אני יכול לחבר אותם ושיהיה לי בעצם 3GB זיכרון ושיעבוד לי בתאימות?? הודה לכם על תשובתכם המהירה. אור.

    • 3 תגובות
    • 704 צפיות
  7. Started by דני זוקו,

    מחפש לוח אם מומלץ ואיכותי עד 600 ש"ח

    • 1 תגובה
    • 569 צפיות
  8. יש לי שרת dell sc1425 ואני די מנצל את כל הזכרון שלו 2G נותרו לי עוד 2 סלותים פנויים איזה זכרונות אני צריך לקנות בשביל השרת ? זה כמו זכרונות של PC ? ומה צריכה להיות העלות שלהם ?

  9. Started by ofirterev,

    שלום לכולם רציתי לדעת איזה לוח יותר טוב ומה ההבדלים ביניהם לוח אםוGAP31DS3LוGigabyte והשני של אסוס p5k p35 איזה מהם כדי לקנות

    • 2 תגובות
    • 624 צפיות
  10. שלום לכולם.! כותרת.! במאמץ הוא מגיע ל 51 טמפ' תודה..!

    • 0 תגובות
    • 597 צפיות
  11. שלום לכולם אני בונה מחשב חדש, סוף סוף. התקציב הכללי הוא 5K. סביר להניח שמה שהוא לא יהיה ישאר למשך הרבה שנים אז חשוב שיהיה מתאים קדימה. השימושים הם - צפייה ב HD באיכות 720\1080 (כרגע בMKV מהרשת אבל ברגע שירדו המחירים גם מכונן בלו ריי) - עריכת וידאו (Avid, Premiere) וקצת אפטר אפקטס. - פוטושופ ופלאש ברזולוציות גבוהות. - ללא משחקים רציניים בנוגע למעבד המליצו לי על Q9300, וזה נשמע סביר. אתם חושבים שהוא יספיק ויתאים לשימושים הנ"ל? בלוחות אם אני לא מבין כל כך, אז אשמח לכמה המלצות ואם אפשר עם הסברים, יתרונות\חסרונות של הלוח וכו'. לא קריטי שיהיה FireWire עם הלוח, סה"כ זה כרטיס של 40 שקל. בנוגע לזיכרונות אני מתכנן לקחת 2X2GB. רציתי לוודא שיהיה להם שימוש, או שאין מה לעשות עם יותר מ…

    • 5 תגובות
    • 672 צפיות
  12. תראו אני בטוח שקניתי זכרונות של 2X1024 של OCZ 1066MHZ מה יש לי בכל זאת? 1. 2. 3. 4. 5. מה הבדל בין 1 ל-5? משהו יכול להגיד לי את המפרט שיש לי ממה שהוא מבין מהתמונות אני לא כל כך מבין תודה!

    • 9 תגובות
    • 875 צפיות
  13. Started by blanco,

    שלום לכולם רציתי לדעת אזה לוח עדיף מבין השלושה גם ביצועים וגם לוח מפנק. 1. INTEL DRAGON TAIL P35DPM L1G+FW 1333Mhz RAID 2. INTEL BUFFALO CREEK G33BUC VGA+L1G+FW 1333Mhz 3. INTEL FROSTBURG G33FBL VGA+L1G+FW 1333Mhz תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 449 צפיות
  14. היי חברה יש באפשרותי לקנות את הלוח הזה Abit IN9 32X-MAX NV 680I SLI ממש בזול עכשיו רציתי לדעת אם כדאי... אודה לכם מאוד. http://www.uabit.com/index.php?option=com_content&task=view&id=32&Itemid=48&page=1&model=333 הוא מגיע עם אנטנה WIFI וכרטיס

    • 10 תגובות
    • 664 צפיות
  15. היי לכולם לחבר שלי יש מחשב עם מעבד AMD ATHLON 64 X2 4400 בסוקט 939.לאחר בירורים שהוא עשה הוא החליט ללכת על המעבד של אינטל Q9300 .הוא ביקש ממני לברר לו בכמה אחוזים המעבד הנ"ל יותר חזק ממה שיש לו כעת. נכנסתי לאתר של טומס הארדבר כדי לעשות את ההשוואה בין השניים אבל משום מה לא ראיתי את ה-Q9300 ברשימה. מישהו יכול להפנות אותי לאתר שיש לו את ההשוואה בין שני המעבדים הנ"ל? בתודה מראש שי. נ.ב-אם בכל זאת עדיין ה-Q9300 לא הגיע לאתרי מבחן בחו"ל,רציתי לדעת איזה מעבד הכי "קרוב" אליו על מנת שאוכל לעשות את ההשוואה בינו לבין ה-AMD 4400. העניין הוא שחבר שלי משתמש בתוכנות כבדות שנשענות ישירות על המעבד,ולכן הוא רוצה מעבד אחר שייתן לפחותחמישים אחוז יותר ביצועים מהמעבד הנוכחי שיש לו.כמה שיותר י…

    • 10 תגובות
    • 969 צפיות
  16. Started by babu,

    עוד מעט ירדו המחירים וה9450 יהיה זמין מאוד בקיצור מי מהם יהיה יותר טוב למשחקים כבדים בעיקר וגם למי מהם פוטנציאל OC גבוה יותר ? שאלה קטנה גם מה ההבדל באמת בין Q66 ל Q67 ? אם אפשר גם לפרט קצת תודה

    • 6 תגובות
    • 851 צפיות
  17. Started by koby100,

    לפני כחודש הושק המעבד AMD Athlon 4850e. נכון לרגע זה הוא עדיין לא נמכר, ואפילו לא מופיע באתר של AMD. האם ידוע מתי הוא צפוי להגיע לחנויות? ??? חיפשתי בגוגל אבל לא מצאתי שום מידע רלוונטי. תודה, קובי

    • 1 תגובה
    • 841 צפיות
  18. Started by rafi_d,

    הלוח מאפשר בביוס - לאפשר הדלקת המחשב ע"י לחיצה כפולה על כל כפתור בעכבר. זה גם עובד נהדר, לאחר כיפוי המחשב בצורה מסודרת (מWINDOWS) . א-ב-ל כאשר אני ממש מחבר את המחשב לחשמל - ואז מנסה DOUBLE CLICK - העניין לא עובד. מישהו יכול לנסות ולראות אם זו בעיה שלי או בעית כללית בלוח ? תודה

    • 2 תגובות
    • 549 צפיות
  19. Started by GOVNER_T.S.Y,

    מישהו מכיר חנות שמייבאת את המעבד הנ"ל ?

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. -------------------------------------------------------------------------------- אני קונה מחשב בעוד שבועיים מקווה שעד אז מחירי המעבדים יירדו המפרט שלי : לוח P35 של גיגה בייט הר דיסק 500 גיגה זיכרון 4 גיגה כרטיס מסך 8600 256 מגה זיכרון DDR 3 איזה מערכת הפעלה אתם ממליצים ? אין לי מושג מה זה 64 ביט לעומת 32 איך אוכל לדעת איזה היא הגירסה האחרונה של XP

    • 0 תגובות
    • 478 צפיות
  21. Started by yair67,

    שלום רב, אני רוצה לרכוש לוח אם חדש למעבדי AMD שיתמוך לי במערך SLI של 9600GT כרגע אני על 4800X2 אבל אני רוצה שהוא יתאים למעבדי הphenom העתידיים. תקציב סביבות 600-800 שקל.

    • 0 תגובות
    • 459 צפיות
  22. הזכרונות שלי pc2-6400 של OCZ נמצאים ב873mhz במתח 2.10 האם הם גורמים למערכת להיתקע? כי הם עוברים את מבחני הזכרונות

    • 0 תגובות
    • 580 צפיות
  23. תראו, אני גיימר, ואני חורש משחקים אבל אני מיחליף מחשב כל -4 שנים. אז אני חושב להביא 98GTX + E84\Q93 . מה יותן ביצועים עדיפים? E84 ---- 4 Q93 ------ 3.5

    • 2 תגובות
    • 634 צפיות
  24. שלום. יש לי 512M ואני מעונין להוסיף עוד סטיק אחד כזה, זה המפרט שלי: AMD Athlon 64, 2GHz 3200+ (מה אומר ה3200+?) Abit Kv-8 pro 204MHZ וזה כל המידע שיש לי על הזיכרון: האם אני ארגיש הבדל בביצועים בהוספת סטיק זיכרון? בעיקר בשימוש שוטף (כיום כאשר הFF ואייטונס פועלים ביחד המחשב בקושי זז) האם יהיה הבדל בין הוספת סטיק אחד לבין קנית שניים והחלפת הקיים? (כי הוא נראה לי די מעפן) אם אני מוסיף אחד של 1G בנוסף ל512, יכולה להווצר בעיה? במידה וכן, על אילו זכרונות תוכלו להמליץ לי? (דגם אחד של 512 ואחד של 1G) תודה רבה, דורון

    • 0 תגובות
    • 504 צפיות
  25. Started by ofirterev,

    שלום לכולם יש לי שאלה יש לי מעבד e6750 של אינטל 2 ליבות 2 גיגה זיכרון מהירת 800 לוח של אסוס p5k p35 וספק כוח של enemarx 500 w ואני רוצה לקנות את הכרטיס מסך של 9800 gtx 512 האם המחשב שלי מספיק טוב האם יכול להיות לי צוואר בקבוק ןמה זה צוואר בקבוק בכלל אשמח לקבל תשובות

דיונים חדשים בפורומים