עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. לוח אם ASUS עד 400 ש"ח מיועד למשחקים מינימום 4 יציאות SATA תומך ב 4GB של זיכרון,מעבדים מסוג DUAL CORE

    • 2 תגובות
    • 466 צפיות
  2. קניתי מעבד core 2 dou דגם 4600 זיכרון ג'יגה של kingston DDR2 לוח אם Asus P5GCMX וספק 500 ואט ומארז של atx הרגיל השחור עם יציאות usb קדמיות כל זה ב 1000 שקל זה שווה????

    • 1 תגובה
    • 429 צפיות
  3. Started by overlap,

    יש לי מעבד Q6600 האם יש הבדל משמעותי בביצועים כשהוא עובד על 40 - 50 מעלות לבין 20 מעלות? תודה.

    • 1 תגובה
    • 499 צפיות
  4. היי לכולם, מעוניין לרכוש מחשב חדש וברשותי דיסק קיים 160GB בטכנולוגיית SATA רגילה. כל הלוחות המקובלים מגיעים עם 3-4 קונקטורים של SATA II וקונקטור של IDE. מה עושים עם הדיסק הקיים ? תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 459 צפיות
  5. שלום! כרגע יש לי במחשב 512 מגה זיכרון DDR בלבד...(כן כן...בלבד..) הזיכרון שלי מורכב משני זכרונות של 256 והם מוכנסים לי בסלוטים #1 ו-3#. בעבר כאשר ניסיתי להכניס זיכרון של 256 לסלוט מספר 2 המחשב לא עלה לי והציג לי הודעת שגיאה! ברצוני לדעת אם באפשרותי לחבר זיכרון בעל קיבולת של 512 מגה DDR בסלוט 2# או 4# מבלי שתהיה התנגשות מסוימת או כל בעיה אחרת? תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 569 צפיות
  6. Started by the-f-master,

    מתי מתועדים לצאת בערך מעבדי הNEHALEM?והאם צפויות להיות עליות משמעותיות בביצועים עם מערכת הכוללת מעבד כזה לעומת מערכת עם מעבד פנרין?והאם בשלב הראשון המעבדים יהיו בארכיטקטורת 45NM או 32NM?(או פחות?)

    • 19 תגובות
    • 2k צפיות
  7. Started by RobiNooB,

    או שכדאי פה להשקיע עוד איזה מאה שקל לקירור יותר מסיבי ? ומה לגבי הרעש ? תודה .

    • 5 תגובות
    • 846 צפיות
  8. שלום אני מתכנן לקנות מחשב בשבוע שבועיים הקרובים ואני מעוניין בהמלצות ללוח אם למפרט הבא כאשר אני מעוניין שתהיה לי אפשרות לשדרוג לעוד כרטיס מסך ככה שצריך שתי סלוטים של פי סי איי אקספרס לפי דעתי גם שיהיה 2.0 X16 (יכול להיות שאני טועה ומספיק סלוט אחד 2.0 X16 והשני יכול להיות X4 כמו שיש ברוב לוחות בטווח המחירים הנ"ל? או שחייב שתיים זהים X16 2.0 למערך כרוספייר עם שתי כרטיסי 3870X2) אני אישית מעדיף לוח של חברת גיגה בייט או אסוס בהתאם למפרט הבא: מעבד: intel q9300 זכרונות: ocz reaperX 4gb 800mhz cl4 דיסק קשיח: wd או seagate 320 או 500 גיגה בחיבור:sata2 כרטיס מסך: his/sapphire hd3780X2 צורב: בחיבור sata כל השאר(מארז ספק עכבר וכד') פחות קריטי בבחירת לוח אם תקציב ללוח אם דיי מוגבל ב…

    • 0 תגובות
    • 551 צפיות
  9. Started by ip2pi,

    היי, יש לי לוח אם מסוג : asus p4s533 mx אני רוצה לשדרג לו את הזכרון עכשיו ראיתי את המפרט שלו http://www.baber.com/baber/411/asus_p4s533-mx.htm והשאלה אם זיכרון מהסוג הבא יפעל או שתיווצר לי בעיה? http://www.noacomp.co.il/Product.aspx?productid=2682 (אם יש המלצה לזכרון אחר בטווח מחיר כזה של עד 250 שח 1GB אשמח לדעת) תודה מראש....

    • 2 תגובות
    • 596 צפיות
  10. Started by jack77,

    עזבו את המחיר, איזה מהם יותר טוב למשחקים, סרטים ועבודה משרדית..

    • 3 תגובות
    • 645 צפיות
  11. למישהו היה ניסיון עם הלוח הזה? מומלץ לא מומלץ?

    • 0 תגובות
    • 606 צפיות
  12. קישור - http://ksp.co.il/hmain.php?now_snif=kspjerusalems&uin=4743 רק 390 ש"ח... http://www.ocztechnology.com/products/memory/ocz_ddr2_pc2_6400_vista_upgrade_2gb_module_4gb_kit מספיק טובים עבור אוברקלוק של Q9450 לכיון ה3.2-3.6 גיגה הרץ (באס 400-450), או שצריך להשקיע עוד בזכרון יקר? והאם יש בכלל הבדל מורגש במהירויות. תודה.

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. Started by avi2014,

    קניתי היום , 2 גיגה מסוג , OCZ DDR2 PC2-5400 Gold GX XTC Dual Channel עכשיו כרגע יש לי 2 סטיקים של pqi t כמו שרשום בצד ו2 סטיקים של הOCZ. עכשיו כאשר אני מרכיב 4 סטיקים של זיכרון המחשב מצפצף ולא עולה. כאשר אני מרכיב 2 סטיקים של הocz + סטיק בודד של הpqi המחשב עולה בלי בעיה אבל אני מפסיד סטיק של 512. מה הסיבה?

    • 0 תגובות
    • 645 צפיות
  14. Started by yosh,

    שלום, עכשיו ששניהם באותו מחיר מה עדיף Q6700 או Q9300??? (אני לא פריק של OC...) תודה

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. Started by naory159,

    אני רוצה לקנות זכרון פנימי מסוג DDR1... (כן אני יודע שזה ישן...) בנפח של 2GB (שתי סטיקים של 1GB) הציעו לי 2 חברות יחסית זולות... ואני רוצה שתתנו את חוות דעתכם על החברות האלה... המחיר בין 2 החברות בכלל לא משמעותי... ולכן אני רוצה שתתנו לי את חוות דעתכם רק לגבי האיכות של החברות האלה... החברה הראשונה היא A-DATA. והשניה היא Patriot. תודה רבה לכם...

    • 2 תגובות
    • 726 צפיות
  16. Started by reyrey_200,

    שלום, בפורום מפרטי מחשב הציעו לי להרכיב במפרט מעבד E7200 מהגרסה החדשה. אבל לדאבוני המעבד אינו נמצא בסקאי ולא בTMS.ממה שהבנתי המעבד עולה כיום 650 ש"ח. היכן ניתן למצוא אותו ? והאם הוא יותר טוב מהE6550 ? בתודה,ניב

    • 7 תגובות
    • 690 צפיות
  17. כמו בכותרת.. אני צריך לדעת איזה לוח אם יותר מתאים. והאם שווה להשקיע 750 שקל ב ABIT-IP35 ?

    • 4 תגובות
    • 770 צפיות
  18. טוב אני צריך לוח תותח לOC עד 900 שקל, המפרט לא בטוח עדיין quad כנראה ה 9450 לוח אם atx כנראה ה gigabyte ex38 ds4 (יש לכם הצעה יותר טובה)? זיכרונות - לא בטוח (לא מצאתי זיכרונות במהירות של 1066mhz בשביל לנצל את המהירות של הלוח אם) (צריך גם המלצה לזיכרונות טובים מהירים וזולים). כרטיס מסך די גדול geforce 8800gt 320mb בתכלס המחשב צריך לעלות במקסימום 5k. ואני מתכנן OC

    • 21 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. במידה ויש נא ציינו קישור מתאים תודה

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  20. בבקשה עזרו לי להחליט אולי בכלל כדאי Q6600 ? אני עובדת יותר עם תוכנות גרפיקה וצילום ופחות במשחקים . תודה על עזרתכם .

    • 6 תגובות
    • 696 צפיות
  21. אינטל 6320 למשל? http://hwzone.co.il/guides/oc_cpu/

    • 1 תגובה
    • 628 צפיות
  22. Started by ofirterev,

    אני רוצה לקנות מעבד Core 2 Duo E6750 Box Intel כמה מגה הוא? מה זה מעבד box? תודה לכל מי שעוזר

    • 1 תגובה
    • 509 צפיות
  23. Started by andd,

    ידוע מתי יהיו משחקים שינצלו את כל ה4?

    • 1 תגובה
    • 757 צפיות
  24. Started by NOVA,

    אהלן, אילו לוחות (עדיפות לASUS וGigaByte, פשוט כי הם שכיחים יותר) למעבד הנ"ל? זיכרון 2X2GB DDR 800 דרישות: לא מתוכנן OC FireWire Lan ללא גרפי מובנה. תודה רבה.

    • 1 תגובה
    • 508 צפיות
  25. Started by trlk,

    בונה מיפרט למשחקים בסיסיים-זול (מפרט בהמשך). 1. מתלבט בנושא לוח האם-בלוח P35 בו בחרתי יש רק חיבור IDE בודד ואני צריך 2 לרכיבים מהמחשב הישן. ללוח P31 יש 2 חיבורים. ההבדל בביצועים כה גדול שכדאי לי לעבור דור? עד כמה שהבנתי ההבדל העיקרי בין ICH7 ל- ICH9 הוא התמיכה של האחרון ביותר SATA ,לא רלוונטי כל כך עבורי.אני יכול ללכת על לוח ישן ולהעביר את הכסף לשדרוג רכיב אחר (זכרון,כרטיס מסך עדיף...). 2. לפי המבחן הבא יש זוג לוחות שהמרחק במחיר נמוך (כמה עשרות ש"ח) והביצועים עולים על P35 -מתכוון ל - ASUS P5K-SE או Abit IP35-E ,מה דעתכם?,הצעות נוספות? הלינק: http://www.techspot.com/article/61-intel-p35-motherboard-roundup/page25.html המפרט: מעבד Intel Core 2 Duo E4600 …

    • 3 תגובות
    • 942 צפיות

דיונים חדשים בפורומים