עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. היי האם מעבד כפול ליבה(AMD64 2*3800) דורש דרייבר מיוחד בXP כדי שיעבוד כראוי? שאלה מקבילה למעבדי אינטל?

    • 16 תגובות
    • 978 צפיות
  2. אני סטודנט לקולנוע שמעוניין לקנות מחשב שיתמוך בAVID , השאלה אם D820 יהיה משמעותי או שאפשר להסתפק ב פנטיום 4 3.0 ?, ואיזה קירור איכותי למעבד אתם ממליצים? ולוח אם טוב? התקציב של לוח אם בסביבות 1000 ש"ח . תודה מראש

    • 9 תגובות
    • 648 צפיות
  3. האם מעבד ליבה כפולה של Intel יכול להגיע ל3.0Ghz או יותר בטווח מחירים 1500 ומטה או לא יודע... אני צריך את זה מאוד ... אם יש דבר כזה אשמח לקבל לינק . כי אני מתכנן על הE6750 שיש לו רק 2.66 והנדסאי מומחה שיודע להרכיב מחשבים אמר שיש לו את זה והוא לא ממש מרוצה ממנו... אם אין של אינטל אז תגידו לי... אם זה של AMD אז בזה תנסו לשכנע את אח שלי , הוא אומר שיש המון דברים שלא עובדים בAMD... תודה

    • 24 תגובות
    • 2.1k צפיות
  4. האם מעבד עם בקר זכרון מובנה מגביל מהירות של RAM-כלומר, אם יש לי מעבד שכתוב שהוא תומך בזכרון עד מהירות 1600Mhz, אז אם אני אשתמש בזכרון מהיר יותר, למשל 2133Mhz, הוא לא ישתמש בזה, והביצועים יהיו כמו 1600Mhz? ואם אני עושה OC למעבד, אז אני יכול להשתמש בRAM מהיר יותר, נכון? דרך אגב, אשמח אם תענו לי תשובה חד משמעית, כי לפעמים די מתחמקים לי מתשובות ברורות תודה

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. כן מה ששמעתם אני רוצה לקנות 2.4GHz FSB 400MHz ואני רוצה לוודא אם יש לו 512KB CACHE לפי איך שאני מבין זו אותה ליבה אז אי אפשר לעשות את זה כ 512KB CACHE נכון? בתודה ג'י

    • 6 תגובות
    • 860 צפיות
  6. השאלה בכותרת. האם הוא יהווה צוואר בקבוק לכרטיס מסך הנל במצבים הבאים: - בסטוק (ליבה אחת 2.7 GHz‏) - ב OC ל 3.4חד ליבה - בשני המצבים, גם OC וגם UNLOCK.

    • 22 תגובות
    • 1.8k צפיות
  7. האם מעבד מעבד: AMD Athlon II X2 250 יתאים לכרטיס מסך 5770 האם הוא יתאים ולא יצור בעיה המטרה משחקים ובעיקר סרטים

    • 0 תגובות
    • 588 צפיות
  8. בעת ניסיון ניקיון לגוף הקירור של המעבד, השתמשתי בכוח מופרז ומכיוון שאייבורי שמו לי דבק טרמי ולא משחה טרמית, המעבד עף החוצה וכ-10 פינים נתלשו או התעקמו. ניסיתי לסדר אבל כלום לא עזר. עכשיו אני מנסה לצאת מהבעיה עם כמה שפחות נזק כספי. האם מעבד שעולה כ-500 שקל של סלרון יתאים ללוח אם של פנטיום 4, העובד ב FSB של 800? אני יודע שה-FSB של מעבדי סלרון הוא 533.

    • 7 תגובות
    • 854 צפיות
  9. שלום לכולם יש לי במחשב ישן עם לוח ASRock P4VM8 כרגע המעבד שנמצא במחשב הוא סלרון 2.4GHZ . רציתי לדעת עם מעבד פנטיום 4 בתדר 3.2 יתאים ללוח הזה תודה מראש YOXO

    • 3 תגובות
    • 938 צפיות
  10. יש לי Intel Celeron 1.7 GHz והזמנתי לוח אם שתומך בP4 processors, כידוע Celeon 1.7 GHz נחשב כP4 רשום באריזה של המעבד שלי Socket478 והמעבד שהזמנתי תומך בSocket423 ורשום שהוא תומך בP4 האם המעבד שלי יתאים ללוח אם? ???

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. שלום. אני הולך לצפות בסרטי בלורי אמיתי 1080P במחשב עם כרטיס מסך HD 4870. האם מעבד שתי ליבות(E5200) יצליח להריץ את הסרטים האלו בלי שום תקיעות? אם כן, הוא יצליח בקושי? עדיף לי לקחת מרובע ליבות? תודה.

    • 20 תגובות
    • 5.3k צפיות
  12. בהשוואה הבאה לקחו מעבדי Intel i7-6700K (מעבד 4/8 ליבות) ו i5-6600K(4/4 ליבות) ובדקו האם הם רלוונטיים כיום, והאם שווה לשדרג למעבד עדכני כגון ה RYZEN 3600 או 3700 למשל. בגדול התשובה היא שה 6700K עדיין רלוונטי בחלק מהמיקרים, אבל מעבד 4 ליבות כגון ה 6600 בהרבה מאוד מיקרים כבר מהווה צוואר בקבוק מורגש.

  13. האם מעבדי AMD באים עם מאוורר בילט אין כמו אינטל? לצורך העניין מעבד 3500+ 939A64

    • 1 תגובה
    • 485 צפיות
  14. אני יודע שזו שאלה קלסית..אבל בבקשה תהיו איתי... אני רוצה לקנות AMD ATHLON XP 2500+ ולשים עליו את ה ZALMAN CNPS6000cu שיש לי (עם המשחה שבאה איתו בקופסא) 1. האם מעבדי AMD נשברים כ"כ מהר כתוצאה מהלחץ שמופעל מה HEATSINK ? 2. האם הם עדיין מייצרים כ"כ הרבה חום ואין להם THERMAL PROTECTION ? הלוח ד"א הו ABIT NF7 .. תודה !

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  15. אני מחליף מחשב וכרגע אני עם 3800 X2 ואני לא מתכוון לעשות שום אוברקלוק אז אני רוצה לדעת לאיזה כיוון ללכת. רציתי לדעת אם אני רוצה לקנות מחשב חדש ואני לא מתכוון לבצע שום אורקלוק ולא אכפת לי מהחום שהמעבד פולט , אכפת לי רק שהמעבד יהיה מהיר האם משתלם לקנות מעבדי AMD סוקט AM2 מ5200 ומעלה? או שבאותו מחיר יש מעבדים של אינטל שהם עדיפים? *אם המעבדים של AMD צורכים יותר חשמל משמעותית אז תצינו כי זה די חשוב.

    • 7 תגובות
    • 903 צפיות
  16. Started by idanaz,

    שלום לכולם בעקבות הכתבה שהתפרסמה היום בנוגע לכך שAMD מריצים מחדש את ארכיטקטורת ה K8 האם זה אומר שאני יוכל לרכוש מעבד חדש ולשדרג את ה 3200 939 שלי ? תודה מראש עידן

    • 1 תגובה
    • 499 צפיות
  17. שלום. אם אני לא טועה, טמפרטורה גבוהה עבור מעבדי אינטל נחשבת לטמפרטורה שעוברת את ה 80 מעלות. האם הנתונים הללו נכונים גם עבור מעבדי ה AMD? תודה

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by HellBoY,

    דיברתי עם מנהל של KSP והוא אמר שAMD מתחממים יותר מאינטל.... מה שלפי מה שמעתי אותכם פה זה לא ניראה לי הגיוני..למרות שהוא עובד שמה הוא לא יגיד סתם כי הוא חבר שלנו וזה אז זה נכון מה שהוא אמר??

    • 41 תגובות
    • 2.3k צפיות
  19. ראיתי את הסרטון הזה: הוא משווה בין P4 ל ATHLON ורואים שם שכל המעבדים של אינטל שורדים, וכל המעבדים של AMD נשרפים זה נכון גם למעבדים של היום? כי זה שיקול בקנייה (איזה מעבד יותר אמין במקרה של תקלה בקרור, מעבד לא אמור להישרף אם במקרה נתקע לך המאורר).

    • 34 תגובות
    • 2k צפיות
  20. היי, בשעה טובה התחלתי עם ההתעניינות לקראת רכישת מחשב חדש. בתור התחלה עיינתי במפרטים המומלצים כאן באתר למחשב למשחקים ללא מסך עד 4500 ש"ח. הנה הלינק, http://hwzone.co.il/specslist/view/77/ אני מניח שיהיו לי עוד הרבה שאלות אך דבר אחד בינתיים צד את עיני: המארז. כפי הנראה באתר של compucase הוא ללא פתח איוורור צידי, האם זה מתאים ל core2duo? הנה ההמלצה למארז: Compucase CI-6A19+ Heroichi 400TR-T ATX 2.0 - 24pin - Black+ 120mm Fan הנה האתר: http://www.compucase-hec.co.uk/mainpages/product_detail.asp?pid=7 תודה, אופיר

    • 30 תגובות
    • 1.8k צפיות
  21. ממה שקראתי פה הבנתי שאין ממש צורך במעבדי i7 עבור גיימינג..אם זה נכון אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי למה ובנוסף להמליץ לי על מעבד מתאים עבור גיימינג. תודה מראש ושבוע טוב עידו *שכחתי לציין שהמעבד חייב להיות של intel בעקבות הנחה משמעותית

    • 2 תגובות
    • 889 צפיות
  22. Started by ahbarush,

    הלוח אם שלי הוא: http://www.msi.com/product/mb/P43-C51.html#/?div=Basic האם מעבדי i5 יתמכו?

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  23. יש לי מכר שרוצה מחשב אינטל, ואני פשוט רוצה שהוא לא יסבול מרעש ומחום כשהוא יפעיל את המחשב. אני פשוט רוצה לדעת אילו מעבדים של אינטל לא מרעישים ומתחממים יותר מדי (לא Northwood) ואין טעם בלנסות לשכנע אותו לקנות Intel

    • 6 תגובות
    • 722 צפיות
  24. אוקי יש לי לוח אם : ga-965p-s3 רציתי לדעת אם Q9400/9450/9500/9550 יכולים לעבוד על הלוח אם הזה, לפי מה שבדקתי באינטרנט : http://www.gigabyte.com/support-downloads/cpu-support-popup.aspx?pid=2457 כתוב שזה " not offical support ", רציתי לדעת אם המעבד יעבוד אם כן אז מה זה אומר " not offical support ". ואיך זה ישפיע על הביצועים ? ואם לא, איזה מעבד quad תוכלו להמליץ ללוח אם שלי תודה רבה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 784 צפיות
  25. האם מעבד כמו q6700 65nm יוכל להתאים ל- biostar 945gc m7-te? כרגע אני עם הארד דיסק של 80GB SATA2 שקיבלתי עם המחשב של ג'ון ברייס, כי שני ההארד דיסקים של ה- 500GB (IDE) כל אחד הורכבו כבר במחשב חדש. אמרו לי שהלוח לא יוכל לעבוד עם quad שהם 45 ננומטר, אז לפחות 65 ננומטר ולא איזה core 2 duo מהרשימה שבאתר של biostar. מה דעתכם? תיאורטית, חשבתי לשים עליו איזה כרטיס מסך נחמד מסדרת 9 של nvidia (למרות שאני יודע ש- 9800 למיניהם לא יעבדו על הלוח הזה, אז נשאר רק 9400-9600 למיניהם) ואם ארצה אוכל בעתיד הקרוב לשים גם את שני ההארד דיסקים של ה- 500GB IDE כל אחד, ולמחשב החדש לקנות שני הארד דיסקים של 500GB SATA2כל אחד. http://www.pandas.co.il/product_info.php?products_id=25048

    • 1 תגובה
    • 668 צפיות

דיונים חדשים בפורומים