עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. למחשב לצורכי אינטרנט, אופיס וסרטים, על מה עדיף להתבסס?

    • 5 תגובות
    • 739 צפיות
  2. Started by blue wings,

    שלום אני מעוניין בחוות דעת על לוח אם ומעבד. כל שאר הדברים אני יודע מה אני רוצה מדובר במעבד Intel® Core2 Duo Desktop Processor E4600 ובלוח אם GA-945GCM-S2L המחשב הוא לצרכים בסיסיים השאלה שלי איך המעבד והלוח אם האם הם טובים. יצורף למחשב זכרון 2 ג'יגה. תודה

    • 5 תגובות
    • 628 צפיות
  3. Started by shevah,

    שלום, יש לי לוח P5Q DELUXE של אסוס כמובן וצורב פיוניר 215D שמחובר דרך SATA, ומשום מה הביוס רושם לי שלא מחובר שם כלום. יש לי ויסטה ULTIMATE 64BIT. למישהו יש רעיון למה זה כך?

  4. זה עדיין יעבוד אבל ירד למהירות 533MHz נכון? תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 671 צפיות
  5. Started by djelectric,

    אני לא יודע אם אתם מכירים אבל PASSMARK פרסמו לא מזמן בנצ'מארק ענקי של מעבדים כאלה ואחרים.... לפי משהם אומרים הם ניסו מעל ל10,000 מערכות שונות ומעל ל300 מעבדים שונים... וזה ממשיך להתעדכן הם בדקו גם יכולות אוברקלוק (בדקו איזה מעבדים נותנים עליה של הכי ביצועים באוברקלוק) http://www.cpubenchmark.net/ לפי הבנצ'מארק שלהם יש נתונים מעניינים כמו: E7200 מביא תוצאות יותר גבוהות מ E6750 (למרות שהוא עולה הרבה פחות) Q9550 כמעת חזק כמו ה QX9650 (ממש כמעת) AMD QUAD 8-Way Opteron 8354 הוא המעבד הכי חזק שהם בדקו (יותר חזק מ 2 מעבדים של QX9770 ) מהי דעכם? האם זה אמין?!

    • 0 תגובות
    • 805 צפיות
  6. Started by matanelm,

    שלום אני קונה מחשב חדש בקרוב, ורציתי לדעת איזה מעבד יותר טוב. אני מקודד סרטים, רוצה שהמשחקים יפעלו מהר. איזה יתרונות יש לכל אחד מהם? תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 591 צפיות
  7. Started by klips,

    אני מחפש כרטיס זכרון טוב 4G אני רוכש אותו מחול מבקש אם תוכלו להמליץ לי על משהו טוב ושלא בעלויות גבוהות מדי תודה!!

    • 9 תגובות
    • 767 צפיות
  8. Started by MiOB,

    כן, אל נא תהיו מופתעים. ;D המחשב הישן (בן 9.) מורץ כרגע על PIII 667MHz ו-512MB, וישנה בעיה תמידית; המחשב נתקע / מאתחל את עצמו מחדש פעמים רבות וברציפות, בכל שלב כלשהו. כלומר, התקיעה / האתחול יכולים להתבצע בטעינת מערכת ההפעלה (Windows XP), בעת גלישה באינטרנט, ב-POST, הבנתם את העניין. העניין, שמתסכל אותי כל-כך, היא העובדה שהמחשב יכול לעיתים לרוץ ימים שלמים ללא רבב. בעבר, כשקיבלתי הרבה שגיאות / תקיעות / אתחולים, עשיתי פרמוט והתקנה חדשה של מערכת ההפעלה, מה שפתר את העניין לזמן מה, עד שאלה חזרו שוב. מכאן, אני חושש שאולי: 1. הזכרונות תקולים. ניסיתי לבצע בדיקה עם התכנות הידועות והמוכרות, ולא התגלתה בעיה כלשהי. בדרך-כלל, כשהמחשב לא מאתחל את עצמו, ובמקום מופיע BSOD, רוב השגיאות…

    • 19 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. לוח P5Q של ASUS יש לי 4 סטיקים OCZ PLT של גיגה לא משנה איזה אני מכניס לסלוטים 1 ו 2 עובד סבבה (אבל אין דואל צ'אנל) רק שם משהו ב 3 או 4 בלי קשר אם יש או אין ב 1 או 2 ואין תצוגה יכול להיות שזה קשור לספק כוח ?? שלא נותן חשמל לסלוטים 3 ו 4 בלוח

    • 1 תגובה
    • 493 צפיות
  10. שלום. ברשותי יש לוח אם של ASUS מדגם P5N-D . קניתי אותו לפני שנתיים וחצי. עד עכשיו היה לי מעבד פנטיום 4 חד ליבה מסכן עד שהוא עלה בסערה השמיימה ;D (הוא נישרף אז זרקתי אותו) השאלה שלי היא שהיום אני רואה אותו לוח כמו שלי במחירון של SKY-PC או KSP ושם כתוב שהוא תומך במעבדי CORE 2 DUAL האם הלוח שלי תומך במעבדים הללו? אם חסרים פרטים אז תגידו לי אני אוסיף. תודה מראש

    • 11 תגובות
    • 872 צפיות
  11. Started by BEST_VOL,

    השאלה בכותרת. תודה.

    • 3 תגובות
    • 590 צפיות
  12. כמובן שהשאלה היא לגבי זכרונות בעלי אותו איכות. ההתלבטות הגיעה שהתסכלתי על הזכרונות הבאים (שניהם עולים 500 ש"ח) : G.Skill DDR2 4096MB 800MHZ Dual Channel 4GBPI CL4-4-4-12 G.Skill DDR2 4096MB 1000MHZ Dual Channel 4GBPI CL5-5-5-15 CL4 עם 800MHZ מול CL5 עם 1000MHZ. האם ב OC יהיה יתרון לאחד על גבי השני ?

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. אם אני יגידר שליבה אחת של המעבד תמיד תעבוד על כל התהליכים הרגילים שרצים ברקע באופן קבוע (כל התהליכים של ה-Windows, AV וכאלה). והליבה השנייה תעבוד רק עם מה שקורה על המסך (דפדפנים, משחקים, תוכנות וכל אלה). זה יהיה יעיל ? כי זה לא נשמע לי כ"כ יעיל, אבל סתם התענינתי |: ואני מודע לאפשרות ה"Affifinty" שקיים ב-Task Manager ב-Windows אבל היא לא מספקת יש תוכנה חיצונית כלשהי שתעשה את זה?

    • 0 תגובות
    • 756 צפיות
  14. סתם בשביל וידוי הריגה, האם יש יתרון מובהק לאחד מהלוחות האלו, או שיש בכלל לוח עדיף באותו מחיר שלהם (יש לוח דומה אבל עם 2 חיבורי IDE ישנים במקום 1 כמו שיש בכל הלוחות הללו) ? Gigabyte EP45-DS3 http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Overview.aspx?ProductID=2843 ASUS P5Q PRO http://www.asus.com/products.aspx?l1=3&l2=11&l3=709&l4=0&model=2269&modelmenu=1 האם אחד הלוחות אמין יותר מהשני ? מה ההבדלים המהותיים ביניהם (הבנתי למשל תפריטי ה overclock של ה ASUS הרבה יותר מסובך ?)

    • 3 תגובות
    • 817 צפיות
  15. כמו שרובכם כאן בפורום ממליצים על כפולי ליבה כי היום נכון הם יותר טובים למשחקים זה בסדר אבל אתם אומרים שבעתיד המרובעי ליבה כבר לא יחשבו כי יהיו דברים יותר טובים.. אז זה כמו המצב של היום שמשחקים יתמכו במרובעי ליבה ולא ב- 8 ליבות (נניח) קחו את זה לתשומת ליבכם ותגיבו אני רוצה לדעת אם אני מדבר איכשהו הגיוני. תודה פשוט זה עלה לי ככה פיתאום והייתי חייב לשתף אתכם.

    • 2 תגובות
    • 632 צפיות
  16. Started by suspect,

    Q6600 עם אוברקלוק ל 3 גיג'ההרץ הוא יעמוד שווה עם E8400 ? אני מתכוון במשחקים ובשימוש שוטף יומיומי

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. שלום קניתי מחשב ועכשיו הוא אצלי ומשום מה Foxpc התבלבלו לי בזיכרונות,רציתי לקנות G.skill 4GB CL5 והם הביאו לי G.skill 4GB CL 4-4-4-12. בקיצור רציתי לדעת מה יותר טוב והאם הרווחתי פה או הפסדתי... כפי שידוע לי שלי עולה יותר הרבה ב-50 ש"ח ושלי נירא לי עם צלעות קירור לא? אני זוכר שהסימן של ה-4 אומר שזה צלעות קירור. אז איזה זיכרון יותר טוב והם הרווחתי או הפסדתי פה, מקסימום אני אלך אליהם. ורציתי לשאול עוד שאלה לגבי הלוח אם Ipe5-E , כשאני מדליק את המחשב ונפתח לי המסך של שולחן העבודה ישר נפתח לי חלון לבד עם החום של ה-Cpu ועוד 2 דברים וגם מהירות המאוררים וכל זה, התקנתי מהדיסק של הלוח אם ואז זה ניהיה לי . בקיצור איזה תוכנה יותר מדוייקת של הלוח אם או Everest ? תודה רבה לכל העוזרים

    • 6 תגובות
    • 702 צפיות
  18. Started by סאונד בראש,

    מי היבואן ? יש בארץ ? מחיר ? מישהו יודע ?

  19. http://www.digitimes.com/mobos/a20080724PD205.html הפלטפורמה ומעבדים יושקו בספטמבר ויתחילו להימכר בתחילת אוקטובר.

    • 24 תגובות
    • 2.2k צפיות
  20. תקשיבו אני כבר יום שלם מחפש ללוח אם הזה דרייברים אני חושב שאני משתגע אפילו באתר של epox אין להם http://www.epox.com/usa/product.asp?id=EP-9NPAplusULTRA שמעתי בכלל שהם פשטו את הרגל או משהו בקיצור כל מי שיכול לעזור לי אז בבקשה בבקשה! אולי למישהו יש את הלוח אם הזה ויש לו את הדיסק התקנה אז זה יהיה מצויין בקיצור כל עזרה ! תודה

    • 0 תגובות
    • 762 צפיות
  21. Started by danielhasan,

    Intel Core 2 Quad Q9450 2.66Ghz 12MB Penryn OEM מה מתכוונים ל OEM ? והאם זה יותר כדאי מ Intel Core 2 Quad Q9300 2.50Ghz 6MB Penryn BOX ? תודה

    • 6 תגובות
    • 872 צפיות
  22. Started by suspect,

    שלום, סליחה אם זה לא הפורום הנכון פשוט יש לי כמה דברים שקשורים לכמה נושאים אתמול חיברתי בעצמי את הקירור TR EXTREME 120 וספק כוח CORSAIR 550VX שהפעלתי את המחשב בפעם הראשונה הוא עלה ואז נתקע אחרי כמה דקות שהווינדוס עלה ועכשיו שאני מפעיל אותו הוא מגיע לטעינה של הווידנוס נותן מסך כחול לשניה ומאתחל את עצמו יש למישהו מושג מה הבעיה?

    • 2 תגובות
    • 542 צפיות
  23. Started by Nati_The_King,

    מה ההבדל אני מחפש מה יותר טוב לאוברקלוק

  24. הוספתי למחשב שלי עוד 1 ג'יגה זיכרון ועכשיו יש לי 3 ג'יגה ראם עם איזה תוכנות או משחקים אפשר לנצל את כל ה3 ג'יגה זיכרון??? :s05: שגעו חופשי

    • 0 תגובות
    • 504 צפיות
  25. אז ככה יש לי תופעה מוזרה, או שזה לא מוזר, ופשוט ציפיתי למשהו אחר. יש לי מעבד בעל 4 ליבות Q6600 עם OC ל3 גיגהרץ שאר המפרט תוכלו לראות בצד או למטה בחתימה. בכל מקרה יש לי סוג של שתי בעיות. הראשונה. למשל, אני מחלץ 4 קבצי Rar הפתיחה שלהם יחסית איטית, (אני מודע שלפעמים יש כיווצים חזקים יותר)איטית אני מתכוון דומה אולי קצת יותר מהירה מהמחשב AMD הישן שלי 3200 הקטע הוא גם בtask Manager המעבד כמעט ולא עובר את ה 25% והשאלה שלי למה?, למה הוא לא יכול לפחות להשתמש באיזה 80% או לפחות 70% מהמהירות שלי ולחץ לי לי את הקבצים האלו מהר יותר? ובקשר למולטיסקינג לפעמים אני פותח מלא חלונות פירפוקס התקנת משחק כבד ברקע פוטשופ וכל מיני דברים כאלו. ואני כן מרגיש סוג של האטה בתגובות, אף פעם לא ממש קי…

    • 22 תגובות
    • 1.8k צפיות

דיונים חדשים בפורומים