עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by DownLoad_Master,

    זה משנה אם אני אקח CL5 או CL4? יהיה הבדל? אני מתכנן OC אם זה משנה.

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. Started by Ck3,

    שלום, רכשתי זכרון 512mb ddr 400mhz 2.5CL, וקיבלתי זכרון שכאשר אני בודק אותו בeverest אני מקבל שהוא עובד על CL 3 @200mhz (ועל CL נמוך יותר בתדרים נמוכים יותר, אבל הזכרון שלי עובד על 200mhz כרגע למיטב הבנתי) זה כבר אחרי שהחזרתי לחנות סטיק שמכרו לי שלא היה מה שהזמנתי (קניתי דרך האינטרנט אז כל ההחלפה היתה בדואר רשום, לא יכלתי לראות מה נותנים לי. אגב, מותר לרשום פה את שם החנות כדי שאחרים לא יקנו שם ויתאכזבו?) הייתי רוצה לקבל אישור מכם שמה שקניתי לא נחשב ל 512mb ddr 400mhz cl 2.5 , ואז או לבטל את העסקה, או להחליט שזה לא כזה משנה לי ולוותר על המאמץ. אני לא בבית כרגע אז אני לא יכול לספק נתונים מאוורסט, אבל אם חסר משהו אז אוכל להוסיף מאוחר יותר. אז השאלה שלי היא האם אני ארגיש בהבד…

    • 6 תגובות
    • 690 צפיות
  3. ברשותי לוח אם של gigabyte (כן כבר מובן שמדובר במאורר הקטן והמציק) הדגם הוא--->מפרט בקיצור המאורר הקטן הזה שכתוב עליו agp x8 מרעיש בטירוף וכבר אי אפשר לסבול את זה אז האם מותר לי לנתק אותו מהלוח? או שאסור כי אז הצי'פ יתחמם יותר מדיי או משהו אחר? תודה..וכן ניסיתי לפרק אותו והלרכיב אותו מחדש או לנקות אבק והכול אבל עדיין הוא מרעיש....

    • 12 תגובות
    • 923 צפיות
  4. Started by Gamer4Life,

    האם מותר לשים 4 סתיקים על AMD AM2? יש לי אכשיו 512 X2 DUEL CHANNEL אני רוצה לקנות עוד זוג לא יהיו בעיות?

    • 4 תגובות
    • 717 צפיות
  5. נכון לחודשים האחרונים היו מחירי הזכרונות במגמת עלייה, לדוגמא: Geil Value 3200 /400Mhz 512 RAM Golden עלה פעם 528 והיום 670 (פחות או יותר....) השאלה שלי היא אם איי פעם יחזרו המחירים להיות כמו מקודם???? תודה

    • 7 תגובות
    • 587 צפיות
  6. שלןם לכולם, אני מעונין לקנות זכרון נייד בחיבור usb דבר ראשון אני לא מבין מה ההבדל בין דיסק אונקי לזכרון נייד רגיל (יש הבדלים עצומים במחיר)? דבר שני האם כדאי לקנות עכשיו (אני מעונין ב 256 מ"ג) או שצפוייה ירידת מחירים ? דבר שלישי האם חברה לא מוכרת כמו ur מספיק טובה בתוספת אחריות לשנה של היבואן ? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 574 צפיות
  7. Started by honda71,

    רוצה לקנות את המעבד Q9450 האם הדבר כדאי ? מחירו כעת 1550 ש"ח . האם המחיר שלו יירד בקרוב?

  8. ברשותי 2 מחשבי IBM Lenovo 9637. אחד מהם עבד מצויין עם כרטיס מסך Pci-e Gforce 9500 1G. בשבוע שעבר התקלקל הכרטיס ובאיבורי שלחו אותו לתיקון/החלפה במסגרת האחריות והחליפו אותו לכרטיס חדש Gforce 9600GT 512M. אולם, בשני המחשבים הכרטיס כלל לא מזוהה. בדקתי באינטרטנט וגיליתי שהמחשב עובד על 800MHZ תדר זיכרון. ה-9500 עובד על 800 או 500 ו-128BIT ה-9600GT עובד על 900MHZ ו-256BIT מהי הסיבה שזה לא עובד ואיזה כרטיס אני צריך לדרוש כהחלפה/שידרוג ? לאיזה נתון צריך לשים לב ?

    • 4 תגובות
    • 775 צפיות
  9. השאלה בכותרת... תודה!

    • 9 תגובות
    • 916 צפיות
  10. Started by natan805,

    ואם כן מדוע לא משתמשים בו הרבה יחסית והאם הביצועים שלו גם יותר טובים?

  11. כמו שמתואר. אני רוצה לנגן על מחשב נייד סרטים, האם דבר זה אפשרי במחשב של 200 mhz? תגובתכם תתקבל בברכה.

    • 13 תגובות
    • 807 צפיות
  12. היי האם מישהו מהפורום הצליח להפעיל את הליבה הנוספת ב720BE או את הליבות הנוספות ב7750x2?

    • 0 תגובות
    • 605 צפיות
  13. מישהו הצליח להביא אוברקלוק משמעותי עם שתי זכרונות של 512 מהסוג שהצגתי?

  14. אני מדבר בעיקר על תוכנות BENCHMARK שמיועדות למעבד אחד, ועל הרצה שלהם בו זמנית ב DUAL CORE על כל אחת מהליבות, תוך כדי בדיקת ההבדלים בין מעבדי AMD ל INTEL וגם לחד-ליבתיים?

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. הי, אני מעוניין לקנות לוח אם Intel DH57DD שאין לו יציאת S/PDIF coaxial שאני צריך, אבל ראיתי שיש תמיכה בלוח, רק צריך חיבור ל-Bracket עם יציאת coax. ראיתי שיש להשיג דרך ebay, אבל אני מחפש בארץ (לא רוצה לחכות למשלוח..), מישהו מכיר בארץ איפה אפשר למצוא S/PDIF Bracket? תודה

    • 3 תגובות
    • 933 צפיות
  16. היי, התחדשתי בלוח אם Biostar TA790GX 128M ;D אבל לצערי הוא בא ללא s/pdif bracket. ובניתי על חיבור coax למגבר. מישהו יודע איפה אפשר להשיג כזה bracket? תודה

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. אני שוקל לקנות נייד עם מעבד AMD Turion 64 לצורכי גרפיקה והיתי מעונין לדעת האם מישהו פה עובד עם נייד כזה בכלל ואם כן מה דעתו עליו ובכללי מה הדעה על מעבדים אלו

    • 12 תגובות
    • 766 צפיות
  18. היי הבנתי שהולכים לצאת מעבדי אינטל חדשים כמובן גם AMD יתנו בראש מתי לדעתכם יהיה השקה רשמית ומכירה בחניות +-? תודה מראאש לעוזרים. אשמח גם להמלצה ללחות חדשים

    • 0 תגובות
    • 789 צפיות
  19. ואם כן מתי הם מגיעים וכמה הם יעלו..!? :s05: תודה...

    • 2 תגובות
    • 643 צפיות
  20. האם מישהו יודע על איזה לוחות אם אפשר לחבר יותר ממעבד אחד? ואיך אפשר להשיג אותם?

    • 2 תגובות
    • 554 צפיות
  21. זהו דף המוצר ב EBAY: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=330199425443&ssPageName=STRK:MEWA:IT&ih=014 הבן אדם טוען שזה Athlon64. גם כאשר אני מחפש מידע על קוד המעבד ב GOOGLE אני מקבל תוצאות הקשורות ל A64. אבל זהו אינו A64. מה הקטע?

    • 7 תגובות
    • 958 צפיות
  22. בין K8NS-939 לבין הלוח K8NS ULTRA 939 באחרון יש שני כרטיסי רשת האם זה והמחיר הוא ההבדל היחיד? תודה נעם

    • 5 תגובות
    • 781 צפיות
  23. אני רוצה לקנות את לוח האם הזה בעיקר בגלל העלות שלו. יש לי מערכת סטריאו, ולא איזה 7.1, ככה שהמחסור ביציאות האודיו שלו לא מפריע לי. גם העובדה שאין לו יציאת DVI לא מפריעה לי. העובדה שיש ללוח הזה פורט RS-232 זה פשוט גאוני חח יחסוך ממני ממיר ב-10 שקל מ-DX (בצחוק). בסה"כ לעומת הנ"ל לא רואה הבדלים בינו לבין האח היקר יותר HD3. מה שכן, ראיתי ביוטוב איזה UNBOXING, ושני חבר'ה כתבו שב-OC היה להם BSOD. בסקירה היחידה שמופיעה בגוגל ברור שדווקא לא היה להם BSOD, ואמרו שהשיגו OC יציב. אני מתכוון להריץ עליו 4670K. אשמח להמלצות וחוות דעת בקשר ללוח הזה.

    • 4 תגובות
    • 964 צפיות
  24. Started by POD,

    שלום לכולם, 1)המליצו לי על הזיכרון הזה והבנתי שהוא באיכות דומה לזה של Kingstone, האם זה נכון? 2)שאלה יותר כללית, האם הפרמטר CL שעל הזיכרון הוא הקובע ביותר? תודה מראש.

    • 9 תגובות
    • 883 צפיות
  25. לאחרונה Asus שחררה עידכון ביוס שמוסיף ללוחות אלו תמיכה במעבדי 45nm שעתידים להשתחרר וב-FSB 1333MHz. האם למישהו יצא לבדוק שזה אכן עובד בפועל (בצורה מלאה, תקינה וללא מגבלות)? תודה

    • 2 תגובות
    • 763 צפיות

דיונים חדשים בפורומים