עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. היי יש לי את הלוח הבא http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Overview.aspx?ProductID=2554 מהם התנאים ליצירת מערך פיזיקס? יש לי 2 חריצי PCI-E אחד בX16 והשני בX4 האם אפשר להשתמש בX4 לתוספת כרטיס שישמש לפיזיקס? (הלוח תומך במיני CF של X16\X4)

    • 5 תגובות
    • 715 צפיות
  2. אני יכול לקנות Q6600 ב200$ כולל משלוח ומיסים עד הדלת ואני מנסה לברר פרטים לגבי האחריות. באיסטרוניקס כנראה עסוקים ולא עונים לטלפון.

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  3. אני קונה לוח אם ASUS A7N8X DELUXE ודיסק קשיח WD 80 GB 7200 RPM 8 MB CAHE MEMORY וכבל עגול לדיסק קשיח ATA 133 האם אפשר לחבר את כל זה? כי אני הבנתי שללוח אם אין תמיכה ב- ATA 133 וגם הדיסק קשיח שלי עובד ב- ATA 100 מה אתם חושבים?

    • 8 תגובות
    • 954 צפיות
  4. אני מתלבט בין מספר לוחות אם - והלוח שהכי מעניין אותי זה Fatal1ty H97 Killer השאלה אם העובדה שלוח זה תומך רק ב DDR 3 מהווה חיסרון לעומת לוחות חדשים שתומכים ב DDR 4 דעתכם בנושא ?

    • 9 תגובות
    • 1.8k צפיות
  5. בהתחשב בירידית המחירים ובכך שאפשר להשיג 4 ג'יגה באיזה 500-800 שקל, האם שווה לקחת שני KITS כאלו ולשים 8 ג'יגה? (כמובן שמדובר במחשב שיריץ מערכת 64 ביט כמו VISTA 64)

    • 24 תגובות
    • 1.9k צפיות
  6. שלום. השאלה שלי היא כזאת....יש לוח אם של ASROCK שמתאים גם לDDR1 וגם לDDR2 ולAGP ולPCI-E...בקיצור תומך בכמעט כול הטכנולוגיות.... השאלה שלי היא אם אני מחליף את הלוח ואת המעבד.....למשל אני מחליף למעבד E6300 וכיוצא בזה....האם יש צורך בהגדרה מסויימת של המעבד בביוס או שזה בצורה "שלם וקח"...כלומר אני שם את המעבד על הלוח מחבר את הכול מדליק וזהו? הכול עובד? הדגם של הלוח..:775Dual-VSTA יש קישור לאתר היצרן: http://www.asrock.com/product/775Dual-VSTA.htm

    • 20 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. היי לכולם האם ניתן לדעת איזה CHIPSET מותקן בלוח אם כלשהו ? (VIA, INTEL .....) האם יש אפליקציה כלשהי המזהה איזה CHIPSET מותקן ? תודה.

    • 1 תגובה
    • 560 צפיות
  8. Started by Idanbs,

    לחבר שלי יש שתיי מקומות לזכרונות.. כל אחד מהם מלא ב512 הוא רוצה להוסיף עוד 512 אבל אין לו איפה להכניס.. האם יש אפשרות לקנות תוספת מסויימת כדי להוסיף עוד זכרון? תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 563 צפיות
  9. נגיד ואני רוצה שהאנטי-וירוס תמיד יפעל על ליבה ראשונה ומשחק מסויים על ליבה שנייה על מנת שלכל אחת מהתוכנות יהיה מרחב עבודה משלה. האם הדבר קיים או אפשרי תיאורטית? תודה

    • 3 תגובות
    • 606 צפיות
  10. נכנסתי לאתר של gigabyte ושמתי לב שבמפרט של לוחות האם בצ'יפסט x58 רשום לגבי הזכרונות "memory - Dual/3 channel memory architecture" לפי מה שאני יודע מעבדי הx58 מחייבים זכרון משולש אבל עכשיו אני רואה שהמפרט בלוח אם סותר את זה. השאלה בנושא למעלה תודה רבה.

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. האם אם אני אקנה איזה OCZ של 3500/3700 ואני לא מתכוון לעשות OC האם אני אוכל לשים אותם..? לא תיהיה בעיה? והאם זה ישפר את הביצועים ? או שלהישאר עם 3200? תודה!

    • 3 תגובות
    • 513 צפיות
  12. Started by blabla2002,

    האם משהוא קנה בארץ ובמיוחד אם בזיגזג 939 box ומצא קופלון לhl 2 שמה?

    • 4 תגובות
    • 1.6k צפיות
  13. האם זה נכון ?

    • 2 תגובות
    • 580 צפיות
  14. Started by liiight,

    אני יודע שבזמנו דווח בחדשה על הלוח biostar NF4ST-A9. אני מהמסכנים עם כרטיס מסך חזק בAGP שלא יכולים להרשות לעצמם לקנות כ.מסך חזק חדש בPCI-EX... נ.ב אם כבר דיברו על הנושא הזה כאן אני מתנצל מראש.

    • 10 תגובות
    • 922 צפיות
  15. יש באתר פרסומת ללוח MSI K9AGM2-FIH, האם ניתן להשיגו בארץ ומה מחירו ? תודה

    • 4 תגובות
    • 712 צפיות
  16. ובאיזה חנות אפשר למצוא כזה לוח אם יש בכלל....

    • 7 תגובות
    • 664 צפיות
  17. Started by benma,

    מחשבים שהכל מובנה על לוח האם. לוח אם מסוג MINI ITX ומעבדים מסוג CELERON, AMD,VIA, PENTIUM-M ? אם כן, אפשר לקבל לינקים לחנויות? תודה.

  18. כי לא מצאתי כזה... כל מה שראיתי היה ערכות של 2X2GB... אני מחפש זיכרונות שכל סטיק לבדו יכיל 4GB. יש כאלה ?

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. GA-945P-S3 האם יש בו כרטיס מסך מובנה..? וכרטיס קול..?

    • 1 תגובה
    • 500 צפיות
  20. יש לי לוח אם - Gigabyte GA-7S748.

    • 3 תגובות
    • 568 צפיות
  21. האם ידוע לכם על בעיה מסוימת?

    • 0 תגובות
    • 493 צפיות
  22. אהלן יש לי עכשיו 512 RAM של שני סטיקים של 256 אני הולך להוסיף עוד סטיק של 256.... האם תהיה בעיה? אין לי דואל צ'אנל וכאלה

    • 6 תגובות
    • 707 צפיות
  23. באחד הפורומים כתוב שיש בעיות עם GIGABYTE GA-8SQ800ULTA עם כונן קשיח AD 80MB 8MB CACH מה האמת

    • 2 תגובות
    • 574 צפיות
  24. האם יש בעיה להעביר לוח אם וזיכרון RAM בבדיקה ביטחונית בשדה התעופה ? האם יכול להגרם נזק כל שהו בגלל הקרינה של המשפקף הבטחוני שלהם ?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים