עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by blabla2002,

    היי קניתי זכרונות של סמסונג והחלפתי מtccc ל uccc האם אם טובים מקוד של הזכרונות הם k4h510838c

    • 0 תגובות
    • 554 צפיות
  2. האם שני סטיקים של 4GB כל אחד יכולים להתווסף לזכרונות קיימים בתצורת 2X2GB בלי ליצור איזשהם בעיות אי תאימות/מסכים כחולים, אם התדר, התזמונים והיצרניות שונים בין הזכרונות הקיימים לזכרונות שמתווספים? מדובר על הלוח הזה http://www.msi.com/product/mb/X58-Pro-E.html#?div=Detail שיש לו 6 סלוטים והמטרה היא להגיע ל12GB זיכרון.

    • 7 תגובות
    • 837 צפיות
  3. כי ראיתי ש SAMSUNG 512 MEG PC2700 עולה רק 450 שקל לעומת שאר החנויות שאותו זכרון עולה כמעט כפול רציתי לדעת אם אלו זכרונות מקוריים של סמסונג? ולשמוע חוות דעת ממי שכבר קנה אותם עוד שאלה יש לי כבר 256 זכרון השאלה היא האם כדי לקנות עוד 512 מגה או להסתפק בהופסה של עוד 256 מגה? המחשב מיוחד למשחקים תוכנות אינטרנט ולפעמים לקידוד סרטים האם יהייה הבדל משמעותי? כי זה כמעט כפול בכסף

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. יש לי את הלוח: D945PLRN אני רוצה לשים את הזיכרונות האלה: http://www.noacomp.co.il/Product.aspx?productid=3534 OCZ DDR2 System Elite XTC 2048MB (1GBx2) DUAL CHANNEL 800MHZ CL5 2.1V אלה הם הדברים שהזיכרון צריך ליהיות כדי שהלוח יתמוך בו: The board has two DIMM sockets and support the following memory features: 1.8 V (only) DDR2 SDRAM DIMMs with gold-plated contacts Unbuffered, single-sided or double-sided DIMMs with the following restriction: Double-sided DIMMS with x16 organization are not supported. 2 GB maximum total system memory. Minimum total system memory: 128 MB Non-ECC DIMMs Serial Presence Detect DDR2 533 or DDR2 400 MHz SDRAM DIMMs הבנתי שהזכרונות יכולים ל…

    • 0 תגובות
    • 656 צפיות
  5. יש לי בלוח אם של GIGABYTE 2 סלוטים של זיכרון ושניהם תפושים עם 256 MB כל אחד. השאלה היא האם אני יכול להוציא סטיק אחד ובמקומו לשים אחד של 1GB , זה יעבוד או לא?? תודה מראש.

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by yotamoo,

    לא - הכוונה לא לסוגים שונים לגמרי של זיכרון פשוט יש לי כרגע 256MB במהירות 333MHz, ורציתי לקנות עוד 512 במהירות 400MHz (סתם כי זה מה שיש כרגע בחנויות, לא משהו מיוחד)... האם הם יעבדו טוב ביחד? עוד דבר - הזכרון הנוכחי שלי הוא של קורסאיר, האם כדאי שגם החדש יהיה מאותה חברה או שלעניין אין משמעות? זהו אין עוד שאלות מקווה שתעזרו כי אני רוצה לקנות היום

    • 2 תגובות
    • 468 צפיות
  7. SUPER TALENT זה יצרן רציני כמו OCZ או GEIL?

    • 3 תגובות
    • 706 צפיות
  8. חבר שלי ממתין לתשובה בחנות מחשבים- הוא לפני רכישה ! אני אחדד את השאלה האם זכרונות של 3 ערוצים יעבדו לא פחות טוב(או אולי אפילו יותר טוב) מזכרונות של 2 ערוצים על לוח אם של שני ערוצים ?

    • 5 תגובות
    • 871 צפיות
  9. יש לי מחשב יחסית ישן פנטיום 2.4, 133/333 MHZ, ואני רוצה לשדרג את הזכרון מחצי ג'יגה ל-2 ג'יגה. הבעיה היא, שרוב הזכרונות המוצעים כיום, הם עובדים בתדר שעון של 400 והשאלה היא : האם הזכרונות של 400 יכולים לתפקד באופן מושלם במחשב שמוגבל ל-333 MHZ RAM ? תודה.

    • 6 תגובות
    • 760 צפיות
  10. השאלה בכותרת. תודה מראש.

    • 11 תגובות
    • 926 צפיות
  11. A7V266-E האם זכרונות של DDR333 יכול להתאים ללוח של 266A ???

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by udi,

    שלום רציתי לשאול האם משהוא יודע אם יש לחברת Kingston זכרונות טובים שעובדים על DUAL DDR ואם כן מה הדגם ? אני מדבר על [ 1GB { 512X2 תודה על העזרה .

  13. Started by OR007,

    אני יכול לקחת 64MB ממחשב פנטיום 2 אבל נראה לי שהזיכרון שלהם פועל ב-100, אין לי מושג כי לא בדקתי לפע דעתכם זה יתאים ? עכשיו המהירות של הזכרונות שלי זה 133

    • 4 תגובות
    • 820 צפיות
  14. היי לכולם. שאלה קצת מטומטמת, אבל כשקונים זכרונות ו-לא- בKIT, אלא פשוט סטיק אחד בודד של יצרן ידוע(גם טווינמוס וADATA נכללים כ'ידוע' מבחינתי), האם הם אמורים להגיע בתוך קופסה או משהו? הלכתי היום לחנות שלא אזכיר את שמה(למרות שהיא גדולה וידועה לכולם), וביקשתי לקנות זכרון DDR400 של חברת טווינמוס. כשביקשתי לראות את הזכרון הוציאו לי מהמחסן סטיק ללא קופסה\שקית\שום דבר. כששאלתי אם ככה זה מגיע אמרו לי - 'אם אתה רוצה אני אתן לך שקית'. כמובן שברחתי משם כל עוד נפשי בי. כשקניתי KIT תמיד קיבלתי קופסה. מה קורה כשקונים סטיק בודד? ככה מקבלים מוצר או שגם אמורה להיות קופסה, ורק החנות הזאת עובדת בשיטה מגעילה שכזו

    • 22 תגובות
    • 1.7k צפיות
  15. לוח אם ג'גה בייט מדגם p965-s3 למעבדי intel ו מעבד של intel E6400 כבפול ליבה יעבוד טוב עם זכרונות twinmos twister 2gb במהירות 800MHz?

    • 6 תגובות
    • 595 צפיות
  16. אני רוכש מערכת מבוססת Q6600, ומעוניין ב 4 ג'יגה זכרון : NCP DDR2 800MHZ 4096MB Dual Channel CL5 האם הנ"ל סביר ?

    • 2 תגובות
    • 551 צפיות
  17. שלום. הזמנתי לא מזמן מחשב. הזמנתי סטיק אחד של 512 ddr זיכרון ראם כדי שבעוד חודש, חודשיים אוכל לקנות עוד סטיק. המחשב עדיין לא הגיע ומבחינתי אני יכול להוסיף כבר עכשיו עוד 512 מ"ב זיכרון ראם. אני מעדיף לא להוסיף בגלל תקציב, אבל אם זה באמת באמת ישפיע על הביצועים של המשחקים היום, אז תגידו לי כדי שאקנה. אני לא יודע אם זה קשור, אבל הזמנתי כרטיס מסך 6800GT. יכול להיות שכדי לנצל את הכרטיס מסך יותר טוב, עדיף לי עוד סטיק של 512? תודה רבה.

    • 7 תגובות
    • 903 צפיות
  18. יש לי סטיק אחד של 512 DDR400 וחשבתי לשדרג את הלוח לאחד עם דואל צנל האם אני חייב את אותו סטיק או גם חברה אחרת יעבוד טוב

    • 1 תגובה
    • 628 צפיות
  19. Started by Lyor,

    ראיתי לאחרונה את הכתבה הנ"ל. ורציתי לשאול אם אם החיבור של המאוורר של הCPU כבר לא משמעותי יותר (לא חייבים לחבר אליו מאוורר כלשהו) מכיוון שהקירור פאסיבי ואין לו מאוורר מן הסתם. בלוחות הקודמים שבדקתי עליהם קירורים פאסיבים למעבד (LGA1156 היה האחרון שזה קרה לי בו) המחשב לא הגיע לפוסט מכיוון שהוא חשב שאין למעבד קירור כלל, אני מניח שזה נועד לשמש כמקדם ביטחון. אז רציתי לדעת אם זה בכלל אפשרי לחבר קירורים כאלה רק מהזמן האחרון, ואם כן אז ממתי, או שזה היה אפשרי תמיד ורק לוחות ספציפים מנעו את זה.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. במידה וזה פשוט, איך עושים את זה? מאיפה יוצא הכבל מהלוח אם?

    • 3 תגובות
    • 883 צפיות
  21. Started by Moshe.M,

    השאלה היא אם עושים אוברקלוק זה נכון שהכרטיס או המעבד אורך החיים שלהם יתקצר?

    • 11 תגובות
    • 777 צפיות
  22. פשוט לא הצלחתי למצוא ברשימה ההיא משהו שרציתי... אז אני רוצה לרכוש זכרונות אחרים אני מדבר על הרשימה הזו... (בצד שמאל כתוב QLV ) http://www.asus.com/products.aspx?modelmenu=2&model=2070&l1=3&l2=11&l3=640&l4=0 איך הזכרונות האלה: OCZ DDR2 PLATINUM 4096MB (2GBx2) DUAL CHANNEL 1066MHZ CL5 עם הלוח הזה: Asus Rampage Formula והמעבד הזה: Q9300 והכרטיס מסך הזה: HD4850 מפרט מאוזן? ניתן לבצע לו OC בלי שרכיב אחד ייצור צוואר בקבוק לרכיב אחר?...

    • 1 תגובה
    • 506 צפיות
  23. משום מה נראה לי שכל זיכרון עולה עכשיו 230 שקל יותר מהקודם .....זה רק אני חושב ככה או שבאמת הייתה עליה של מחירים?

    • 0 תגובות
    • 510 צפיות
  24. תודה לעונים

    • 0 תגובות
    • 457 צפיות

דיונים חדשים בפורומים