עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by gilka,

    הי אם משדרגים רק מעבד I7 920 +לוח אם X58 תומך DDR3 אפשר להשתמש ב DDR2 הישנים?

    • 1 תגובה
    • 712 צפיות
  2. שלום, עיינתי בפורום ויש משהו שאני לא מבין. בשאלות הנפוצות שלכם רשום שאין שום יתרון ל DDR3 על פני השני, אך בויקיפדיה רשום כי הוא מהיר פי 2. יכול להיות שפשוט לא הבנתי את הכוונה שלהם. http://en.wikipedia.org/wiki/DDR3_SDRAM DDR3 SDRAM is an improvement over its predecessor, DDR2 SDRAM, and the two are not compatible. The primary benefit of DDR3 is the ability to transfer at twice the data rate of DDR2 (I/O at 8× the data rate of the memory cells it contains), thus enabling higher bus rates and higher peak rates than earlier memory technologies. In addition, the DDR3 standard allows for chip capacities of 512 megabits to 8 gigabits, effectively enabling a maximum memory modu…

    • 8 תגובות
    • 1.6k צפיות
  3. Started by hq4ever,

    השאלה בכותרת. הסיבה לשאלה: אני קונה מחשב שלא דורש ביצועים, כלומר יהיה בו 2GB. כמו כן הוא ללא אופק שידרוש ולכן הלוח בו עם תושבת זיכרון DDR2. אולם לעת עתה (מספר חודשים) אני הוא זה שישתמש במחשב ולכן אני צריך שם 4GB. לאחר מספר חודשים המחשב הנוכחי מתוכנן לעבור דירה לראשון להיות המחשב של ההורים ולעצמי אני רוכש מחשב פיתוח / משחקים חזק. לכן חשבתי לקנות את המחשב הזה עם שני סטים של 2 GB בתושבת DDR3 ולאחר מספר חודשים לשים את הזיכרון הזה במחשב החדש. השאלה היא האם ניתן לשים DDR3 בלוח שתוכנן לעבוד עם DDR2 ? תודה, מקסים.

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  4. תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 987 צפיות
  5. Started by NJorl,

    .

    • 6 תגובות
    • 555 צפיות
  6. Started by HeroesCut,

    שלום, רציתי לדעת אם הלוח אם DP55WB תומך בCrossfire, ואם לא אז זה אומר שכרטיס כמו 5870X2 לא יעבוד לי ?

    • 7 תגובות
    • 729 צפיות
  7. ללוח הזה יש שני סלוטים של PCI-E רציתי לדעת אם יש דרייברים פרוצים שיאפשרו SLI והאם אני צריך SLI BRIDGE כדי לאפשר SLI אני חיפשתי קצת בפורומים אחרים אמרו שיש דבר כזה למרות שאף אחד עוד לא בדק בעצמו .... עריכה: מצאתי את הדרייברים הנחוצים , וזה ממש הופך אותו ללוח של SLI , אפשר לחשוב שהחריץ השני עם X4 מגביל אבל בהשוואה עם מערכת דומה ולוח SLI "תקני" אין הרבה הבדל , כמובן שצריך SLI BRIDGE כמו בכל SLI כדי לקבל את המקסימום וזה אפשר להשיג בקלות מ EBAY ...

    • 0 תגובות
    • 539 צפיות
  8. Started by גילST,

    הכוונה היא להשתמש בשני סטיקים של זיכרון שהם של אותו יצרן (CORSAIR), אותה מהירות 400Mhz ואותם תיזמונים... אך הנפח שונה. סטיק אחד הוא של 512Mb והשני רק 256Mb האם ה dual channel DDR יעבוד בצורה הזאת או שחייבים ששני הסטיקים יהיו גם באותו הנפח ?

    • 11 תגובות
    • 886 צפיות
  9. מראש אני אגיד שקראתי את ההודעות פה בדביק והכל, הבנתי פחות או יותר שDUAL CHANNEL נותן ביצועים טובים יותר, השאלה שלי היא כזאת. אם אני לוקח 2 כרטיסים של 256 מגה, ומחבר אותם בDUAL CHANNEL. אז כמה זכרון יש לי על המחשב? בפועל? 512 או 256? כלומר, האם חיבור בDC מתנהג כמו בחיבור של 2 כוננים זהים בRAID ? (שם עם מחברים 2 כוננים של 40GB מקבלים נפח שימושי של 40GB).

  10. יש לי 4 חריצים. לוח האם תומך עד 8GB. אני רוצה לרכוש סט 2X2GB וסט 1X2GB (שש סה"כ). האם הזיכרון יעבוד ב-dual channel? (יש לציין שבלוח האם החריצים מחולקים לשני זוגות כך שבכל זוג יש שני צבעים, כלומר יש לי אדום צהוב + אדום צהוב, וכרגע יש לי 2X1GB כאשר כל כרטיס נכנס בחריץ צהוב). תודה

    • 9 תגובות
    • 764 צפיות
  11. Started by gambit_elaad,

    האם שווה להשקיע בלוח אם עם DUAL DDR באטלון?+נימוק? והאם זה עוזר בכלל ??? נ.ב איך זה משפיע על מעבדים של אינטל?

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  12. הכותרת אומרת הכל... יש לי כרגע 256MB ואם dual ddr עובד כשיש נפחים שונים אז אולי אני אקנה 512MB בעוד זמן קצר אז מי שיודע בבקשה שיענה

    • 0 תגובות
    • 505 צפיות
  13. ^ אני לא מדבר על 10 או 5 אחוזי מאמץ כבר, אלה שהמעבד לא יהיה בשיא ואפילו לא ב50-40 אחוזים. אני רוצה להריץ בין היתר H264 1080P 1080P MPEG2 גם כן. אז העניין הזה חשוב לי. אני גם קונה HD3450, אבל אני רוצה שזה יהיה רק דחיפה להורדת מאמץ ולא שהכרטיס יקח על הגב שלו את כל העבודה. אשמח לעזרה. אני לא מתכנן ואני לא אעשה OC, ראוי לציין.

    • 39 תגובות
    • 2k צפיות
  14. חשוב לי לדעת, תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 971 צפיות
  15. לאיזה O.C ניתן להגיעה עם קירור סטוק ל-E5200 על לוח P31 ?

    • 3 תגובות
    • 733 צפיות
  16. אני מקווה שזה הפורום המתאים לשאלתי אם לא אז גרפיקה הוא יהיה בהחלט הפורום המתאים. האם E6300 מהווה צוואר בקבקוק ל GeForce 8800GTS 320MB?

    • 11 תגובות
    • 930 צפיות
  17. Started by royk50,

    הE4300 צריך להתחיל להמכר בימים הקרובים האם צפויה ירידה במחיר E6X00 והE6300 בפרט ? השאלה היא כמובן על הטווח המיידי / קצר

    • 54 תגובות
    • 4.9k צפיות
  18. Started by daniel_18,

    שלום, אני מתעניין בשדרוג המעבד לE6750 על DQ965GF של אינטל (בעתיד אני מתכוון גם להחליף את הלוח). רציתי לדעת אם המעבד תומך לגמרי בלוח אם כי באתר של אינטל הוא לא מופיע ברשימת המעבדים התומכים, אבל בכמה אתרים אחרים רשום שהוא כן תומך. איך אפשר לבדוק את בוודאות? האם השוני בין הE6750 לE6700 באמת משמעותי ומורגש? אני יודע שה6750 יותר חדש ומשופר לכן חשבתי לקנות אותו מחו"ל במקום ה6700 (משום מה הוא יותר זול מה6700) אני גם מתעניין בשדרוג הלוח אם, נראה לי שאני צריך MATX כי ה965GF הוא כזה. אני מחפש לוח לא יקר שניתן לעשות בו OC ושיספק את הסחורה. תודה לעזרים! נ.ב האם כדאי קודם להחליף את הלוח אם ואז להזמין מעבד יותר מתקדם? (אני קונה בארה"ב)

    • 2 תגובות
    • 925 צפיות
  19. יש לי E7200 עם 4G OCZ ו4870\512 האם המעבד יכול להוות בעיה במשחקים כבדים ואם כן אז מה עלול להגרם?

    • 1 תגובה
    • 672 צפיות
  20. כותרת. לא מתוכנן OC

    • 2 תגובות
    • 591 צפיות
  21. השאלה בכותרת. אנא התייחסו לשתי האופציות, גם בסטוק וגם לאחר OC, כי ההבדל במחיר ביניהם יד ראשונה הוא כ- 300 ש"ח.. לילה טוב.

    • 34 תגובות
    • 2.4k צפיות
  22. האם E8400 יהיה לצוואר בקבוק לCrossFire- של שתי HD4870 512MB OC Edition? כי יכול להיות שאני אעשה שדרוג קטן..

    • 23 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by Immaculate,

    מישהו אמר לי שכן. נשמע לי קצת מופרך. יש לי E8400 ובזמנו עברתי על כל המפרטים של המעבד הזה, של E8500 ושל עוד כמה מעבדים. לא מצאתי הבדל משמעותי בין שני המעבדים הנ"ל (למעשה אני הצלחתי למצוא רק הבדל אחד, מהירות שעון של 3.16 לעומת 3, וזה לא משמעותי כלל וכלל). מה דעותיכם?

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. Started by totah,

    כי שמעתי שעומדת לצאת סדרה חדשה של כפולים ומרובעי ליבה. שאינה 775. תודה.

    • 7 תגובות
    • 827 צפיות
  25. Started by D@nny,

    שלום הייתי בודק את טמפ' המעבד עם התוכנה המצורפת שקיבלתי עם הלוח אם. על פי easy tune הטמפ' עומדת סביב ה40 מעלות. התקנתי את התוכנות OCCT , pc wizard 2008 , CPUID ובשלושת התוכנות הנ"ל הטמפ עומדת בין 55-60..

    • 1 תגובה
    • 687 צפיות

דיונים חדשים בפורומים