עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by kobi_af,

    Asus P4P800 Se תודה רבה צריך דרייבר אודיו ללוח הזה , מצטער אם עברתי על החוקים אבל לא רשום....

    • 1 תגובה
    • 608 צפיות
  2. באתר של גיגה בייט (וגם בדיסק שמגיע עם הלוח) יש דרייבר לציפסט Sis 655 גירסה 1.13 ראיתי באתר של סיס עדכון גירסה חדשה agp115.exe http://download.sis.com/sisdlc/driver_list.jsp צריך לאשר ולבחור ציפסט יוטיליטי ו AGP התקנתי אצלי וראיתי שיפור של 55 נקודות ב 3DMark2001 SE מעבר לכך לא בדקתי עדיין עם משחקים, מקסימום יש אפשרות ל uninstall בנוסף ראיתי שהדרייבר מתאים כנראה לכל הציפסטים של SIS

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. אוקיי , בשיטוטי באתר של nVidia , הבחנתי בפתאומיות בדרייבר Audio Codec nForce Driver כשלאחר מכן שנכנסתי לאותו מקום , לא ראיתי אותו(כנראה שזה היה מוחבא או משהו כזה , אבל לאחר מכן לא הצלחתי להוריד את הדרייבר(הורדתי בפעם הראשונה שראיתי אותו)) מסתבר שהדרייבר בהחלט משפר את איכות הסאונד בצורה ניכרת , ומוסיף NVMIXER שהיה עד כה רק לSOUNDSTORM , גם לקודקים הרגילים של REALTEK שמובנים על לוחות עם צ'יפסט הnForce של NVIDIA(לא חשוב איזה NFORCE , זה תומך בכולם חוץ מבלוחות של CHAINTECH לפי מה שהבנתי מהאתר) למי שלא מצליח לראות מאיפה להוריד , הוספתי כאן הורדה גם למי שרוצה , הדרייבר מיועד להתקנה ידנית , לאחר שתתקינו ידנית ותעשו ריסטרט יתווסף לכם הNVMIXER למטה בצד שמאל\ימין בוינדוס ותוכלו לשל…

    • 18 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by arbily,

    יש לי את הלוח אם - GA-EP45-DS5 ואני צריך דרייבר ל Windows7

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by Black Knight,

    אין לי מושג איזה דרייבר אני צריך להתקין. מישהו יכול לעזור?

    • 2 תגובות
    • 610 צפיות
  6. Started by lspmaster,

    היי יש לי לוח אם P5VD2-VM SE ואיבדתי את דיסק הדרייברים שלו יש אפשרות להוריד את הדיסק כמו שהוא היה שוב? לא כל דריבבר בנפרד? יש באתר ההורדות של הלוח אם משהו שנקרא chipset driver package מישהו מוכן להסביר לי מה זה? תודה

    • 4 תגובות
    • 785 צפיות
  7. Started by xtract1,

    המפרט שלי מופיע בצד. כשהתקנתי ת'WIN בפעם הראשונה התקנתי ת'דרייבר ללוח M ושם היה דרייבר למעבד... ממתי צריכים דרייבר למעבד? והאם יצא משהו חדש? כדאי לעדכן דבר כזה?

    • 4 תגובות
    • 808 צפיות
  8. תמיד מדברים על התקנת הדרייברים החדשים ביותר ללוח אם, אך מה להתקין בדיוק? מהאתר של יצרנית הלוח אם או של הצ'יפ סט? והאם הדרייבר הזה כולל תמיכה בכרטיס רשת מובנה, כרטיס קול מובנה ודרייבר לבקר sata לעבודה ב-ahci? אשמח להכוונה , תודה..

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. אני לא מוצא גם באתר גיגהבייט את הדרייבר של הסתה רייד הדגם של הלוח אם הוא Gigabyte GA-Z68X-UD4-B3 SATAN AHCI RAID DRIVER

    • 1 תגובה
    • 793 צפיות
  10. Started by nesber,

    קניתי AMD64 בזיגזאג והם תמיד מדגישים לא להתקין את הדרייברים של IDE שבאים עם הדרייברים של NFORCE. מישהו יודע למה? האם אתם מתקינים?

    • 0 תגובות
    • 699 צפיות
  11. סיימתי להתקין את המחשב, עם לוח אם MSI NEO 2 Platinum ועדכנתי את הדרייברים ל - nForce 3 דרך ה - Utility של MSI. הבעייה היא שכאשר אני הולך לאתר של NVIDIA - אני רואה שיש להם דרייברים אחרים + Utility יותר חדשים. מה עושים? האם לוח אם זה כמו כרטיס מסך שניתן להוריד דרייברים לצ'יפסט תמיד מאתר יצרן הצ'יפ או כדאי להתקין רק מה שמומלץ ע"י יצרן לוח האם? תודה

    • 5 תגובות
    • 574 צפיות
  12. Started by tinkerball,

    האם כדאי לי להתקין את הדרייברים שבאו עם הלוח או להוריד מהאינטרנט כי חיפשתי ולא מצאתי וגם אני מפחד להסתבך כי אין לי מושג מה נחוץ ומה סתם מיותר. בבקשה תעזרו לי. תודה.

    • 4 תגובות
    • 535 צפיות
  13. Started by LooseCannon,

    אהלן, קניתי לפני כמה זמן את הלוח אם ואני עדיין בלי סאונד בגלל שהדרייברים (high definition audio) של הכרטיס קול המובנה צריכים XP Service Pack 1 לפחות, שאין לי אפשרות להתקין. יש למישהו פיתרון לדרייבר חלופי להציע לי? תודה

    • 3 תגובות
    • 801 צפיות
  14. Started by tomerco,

    מישהו יודע היכן אני יכול להוריד דרייברים לכרטיס רשת של הלוח k8ns - 939 הדרייברים הדרושים הם למערכת הפעלה windows x64bit אז אני לא מוצא אותם אני מוצא רק של הצ'יפסט ושל האודיו תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 570 צפיות
  15. Started by mihFir,

    אהלן, סליחה מראש על הבורות. יש לי לוח אם Asus striker extreme ,מאיפה יותר עדיף להוריד את הדרייברים? להוריד מהאתר של ASUS או ללכת לאתר של NVIDIA ולהוריד את הדרייברים לצ'יפסט? תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 552 צפיות
  16. Started by moskitos,

    מה עם דרייברים לכרטיס רשת כי יש לי בעיות עם הדיסק של הדרייבר הוא אומר שצריך להתקין משהו עם USB 2.0 אבל כשאני מנסה להתקין אז זה אומר שהשפה של הווידוס שלי שונה ואז זה יוצא החוצה.

    • 3 תגובות
    • 887 צפיות
  17. Started by TzV-EyE-GeR,

    שלום, היכן אני יכול למצוא את הדרייברים העדכניים ביותר ללוח DFI INFINITY NF ULTRAII-M2 (nForce4 Ultra) - ATX ? ניסית באתר של NVIDIA, אך לא היה לי מושג באיזה לבחור. אודה לעזרתכם...

    • 0 תגובות
    • 457 צפיות
  18. היי חבר'ה, לא יודע למה זה כל כך קשה אבל אני לא מצליח למצוא מאיפה להוריד דרייברים ל: לוח אם intel blkdh67clb3 cold lake מעבד intel core i5-2500 tray אני רוצה לפרמט את המחשב ושהדרייברים יהיו בהיכון על אחסון נייד, כי פעם שעברה בלי דרייברים לא היה לי אינטרנט. תודה!

    • 2 תגובות
    • 1.7k צפיות
  19. Started by Big_White,

    איפה ניתצן להשיג? דרייברים ותוכנות שמגיעות איתו בדיסק המקורי הלוח ASUS P4B533-M חיפשתי ולא מצאתי כלום תודה מראש...

    • 3 תגובות
    • 624 צפיות
  20. Started by jean-paul,

    רכשתי לוח אם של asus p4s533 הלוח מגיעה עם חבילת דרייברים שכוללים גם ל usb 2 התקנתי מערכת xp pro וsp1 .כאשר אני רוצה להתקין מהדרייברים של לוח האם הוא רושם לי שאינו מתאים להגדרות השפה.במנהלי ההתקנים ה usb 2 נמצא בסימן שאלה. מה לעשות בבקשה? ???

    • 4 תגובות
    • 813 צפיות
  21. Started by Vortex,

    יש לי לוח ECS P4VXASD2 הדרייברים של VIA שבאו על הדיסק לא מתאימים לווינדוס XP. מאיפה אני מוריד דרייברים טובים? תודה

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. Started by 3gh,

    יש לי לוח אם NFORCE 3 של EPOX כרגע יש לי את הדרייברים הרשמים של נבידיה5.10 רציתי המלצות על דרייברים יותר חדשים(בטא) תודמ מראש.

    • 0 תגובות
    • 524 צפיות
  23. כדי לנצל את כל הפיצ'רים של הלוח אם, האם יש צורך להתקין את הדרייברים שלו אחרי ההתקנה של הווינדוס? נכנסתי לאתר של גיגהבייט וראיתי עידכונים לדרייברים של הצ'יפסט,USB,פיירוול ושאר ירקות ותהיתי לעצמי אם זה ייתן שיפור בביצועים? ואם כן איך בדיוק מעדכנים את הדרייבר? ד"א הלוח הוא K8NS ULTRA S 939

    • 3 תגובות
    • 830 צפיות
  24. Started by gshhar,

    שלום לכולם. יש לי לוח אם אביט IC7 ויש לי כמה שאלות: 1 הדרייבר ללוח נקרא Intel INF Update v5.00.1015 ? 2 איזה עוד דרייבר אני צריך להוריד חוץ מהאודיו? 3 האם הדרייבר של USB 2.0 Driver ושל SiliconImage 3112A SATA Driver באים עם הדרייבר של הלוח או שאת זה גם צריך להוריד? דרך אגב,הכל מהאתר של אביט http://www.abit-usa.com/products/mb/drivers.php?categories=1&model=5

    • 0 תגובות
    • 638 צפיות
  25. ביקשו מימני לפרמט את המחשב שכולל את הלוח שמוזכר בכותרת, התקנתי WIN 7 נקי, עכשיו אני מחפש את הדרייברים ואני לא מוצא את הלוח הזה (מבחינת אתר היצרן), אני צריך את הדרייבר של כרטיס הקול, איפה אני יכול למצוא אותו? תודה לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים