עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. חינגה של שעתיים בשידור חי של AMD יחד עם רבים מהשותפות שלה לעולם ה AMD64, בטוח שיהיה מעניין ומשכיל - מומלץ. קישור: http://www.amd.com/us-en/0,,3715_12897,00.html?redir=SWDC03 צילומי מסך מהארוע, פחות או יותרכל הדוברים: הקטור רואיז - דברי פתיחה, חזון וכולי הקטור רואיז - מנכל, נשיא, יו"ר נציג בכיר של HP נציג בכיר של IBM מחזיק להב (BLADE) בודד ביד (סוג של תצורה לשרתים) נציג בכיר של SUN, היתבדח שניסה לחטוף מהידיים של נציג IBM את ה BLADE אבל לא הצליח - הבסיס לבדיחה הוא שגם SUN מפתחת BLADE עם אופטרון http://uploaded.fresh.co.il/2005/04/22/92648890.jpg נציג של מיקרוסופט - די יוצמח, אבל בעוד יומיים האורע הגדול של מיקרוסופט WINHEC לקוח של AMD שסיפר עד …

    • 23 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. שלום לכולם עד היום היה לי מחשב p4 (שמופיע עדיין בחתימה למטה ,שתתעדכן בקרוב) היום רכשתי בסוף לוח של asus a8n-sli לא היה dfi במלאי ב י.א.ד (נסעתי עד לשם..:\ ולא יכולתי לחכות בלי מחשב יותר ) זכרונות 2X512 של a-data 400mhz ומאוורר של זלמן 7700cu (לא כל כך קשור אבל גם את זה רכשתי היום) מעבד 3200+ ווינצסטר כ.מסך זמני של גיגה בייט 6600 רגיל הדברים שנשארו לי לקנות הם מארז צ'יינברו... וספק tagan 420 אני רוצה להגיד שזאת הפעם השניה בחיי שיש לי amd הפעם הראשונה הייתה לפניי כ 7 שנים ולא הייתי כל כך מרוצה היום אני יכול להגיד בלב שלם שאני ממש מרוצה מהקניה ואין כמעט מה להשוות ממש טוב לחזור ל amd הפעם..:] מרוצה ממש

    • 10 תגובות
    • 884 צפיות
  3. אורח The_Exorcist
    Started by אורח The_Exorcist,

    התיקון העיקרי (והיחיד שמופיע באתר) הוא שיפור עם הכרטיס V9520 של אסוס, לי אין את הכרטיס הזה (אפילו לא קרוב אליו) והתקנתי את הביוס בכל מקרה. יש שיפור כללי בביצועים, במיוחד של הזכרון. המערכת עכשיו יותר יציבה כאשר אני מגדיר את הזיכרון לעבוד על 400MHZ (לפני כן הייתה למחשב נטיה לקרוס מידי פעם, אז עשיתי OC לFSB...) חוץ מזה, לא שמתי לב לשום דבר מיוחד. http://www.giga-byte.com/Motherboard/Support/BIOS/BIOS_GA-8SQ800.htm

    • 4 תגובות
    • 791 צפיות
  4. עוד אנחנו מחכים ל-K10 ב-65 ננו, וכבר AMD עושה שרירים לאינטל! 45 ננו נכנס לייצור. http://babelfish.altavista.com/babelfish/trurl_pagecontent?lp=zh_en&url=http%3A%2F%2Fwww.hardspell.com%2Fdoc%2Fhardware%2F37138.html [attachment deleted by admin]

    • 9 תגובות
    • 995 צפיות
  5. שלום, בשתי מילים Q6600 או E8400 למשחקים. מה עדיף? למעבד זה אני מצרף כרטיס מסך 9500GT ו 2GB זכרון.

    • 56 תגובות
    • 5.3k צפיות
  6. למי שלא קרא את הכתבה - היא נמצאת בלינק הבא: http://www.hwzone.co.il/reviews.php?file=mem3200 קודם כל קראתי את הכתבה והיא כתבה איכותית - כל הכבוד לכותבים. השאלה שלי היא כזאת - בתוצאות ההשוואות בין הזכרונות רואים הבדלים מזעריים (ברוב המקרים פחות מאחוז אחד) בניקוד של הזכרונות השונים. האם זה אומר שלא כל כך משנה איזה זיכרון קונים, אלא עיקר החשיבות היא נפח הזיכרון? (לא נשמע לי מאד הגיוני אבל זאת מסקנה מתבקשת) - ואם לא, אז עד כמה משפיעה איכותו של הזיכרון על ביצועי המחשב בזמן הרצת משחקים כבדים? האם שווה להשקיע הרבה כסף בזיכרון מהיר ואיכותי יותר בנפח 512 MB, או להשקיע את אותה כמות של כסף בזיכון ממוצע אבל יותר נפח? שוב, השאלה מתייחסת לביצועי המחשב בזמן הרצת משחקים כבדים. בנוסף היית…

    • 9 תגובות
    • 669 צפיות
  7. שלום, אני בתהליך משמעותי לקנות מחשב חדש והשאלה המרכזית שלי היא האם לחכות חודש וחצי ככה ולקנות את המעבדים החדשים של אינטל או שאפשר לקנות את ה Q6600 כבר עכשיו? אם אפשר אז תענו לי מה המשמעות מבחינת ביצועים למעבדים החדשים והאם המחירים ירדו כאשר יצאו המעבדים החדשים לשוק.. תודה.

  8. יש לי לוח asus p4p800-e delux ובתוך הביוס, שאני בתפריט הארדיסק יש אפשרות לבחור לכונן 32Bit Data Transfer, מופעל או מכובה, אפשר לומר לי בבקשה מה זה אומר? ניסיתי לבדוק באתר או בחוברת של הלוח אבל לא היה שם שום דבר על זה...

    • 2 תגובות
    • 493 צפיות
  9. האם AM2 היא רק שיפור מינורי ל-939? קראתי כמה וכמה ביקורות על הזיכרון DDR2 שהתווסף לו והפרש הביצועים זניח.. אך שמתי לב שאלו רק הזיכרונות הראשונים שיצאו עם תיזמונים גבוהים.. מעניין מה יהיה עם הנמוכים.. בקיצור.. אני חושב על השידרוג הבא שלי, ולא, אל תגידו לי לקנות קונרו. אז האם שווה להישאר עם ה-939? או לקפוץ ל-AM2? הבאסה היא שראיתי את מפת הדרכים של AMD וזה ממש מבאס שאחרי AM2 יהיה AM3 ותקן PCI-Express 2.. אוף זה לא נגמר.. אבל מילא.. בקיצור אני רוצה בעיקרון כפול ליבה של AMD ואני לא יודע אם לקחת מבוסס 939 או AM2.. ואני מוכן לחכות כמה חודשים לירידת מחירים.. אז.. אם אפשר- תמליצו לי מה לעשות... תודה.

    • 2 תגובות
    • 511 צפיות
  10. Started by D@Nte,

    לפני כמה זמן נשרף לי הלוח אם הישן שלי (FATAL1TY AA8XE) ואמרו לי שאני צריך להחליף את הלוח אם, לכן הם "המליצו" לי את ה AW9D באלף שלק ! התעצבנתי מהם ולכן החלטתי לפנות למישהו שאני יותר בוטח בו. אותו אדם הציע לי 2 לוחות אם: 1) GIGABITE GA-965P-S3 REVISION 3.3 (אם צריך פרטים כל שהם תיפנו אלי) שעולה 659 ש"ח או 2) ASUS P5B - GREEN (אם צריך פרטים כל שהם תיפנו אלי) שעולה 785 ש"ח עכשיו, אני רוצה לדעת מה יותר עדיף לי אם אני מתכוון לשדרג את המחשב שלי (די משמעותית) כמו כ. מסך, זיכרון ראם וכ'ו.... והכל כמובן לדברים די חדשים (לדוגמא כ. מסך שתומך DX10 וכ'ו) . או בקיצור משהו שאני יכול לשרוד איתו בשנתיים הבאות בלי לחשוב האם אמשחק הזה או הזה ירוץ בגלל הלוח אם או המגבלות שלו. תודה רבה מראש לכ…

    • 30 תגובות
    • 1.8k צפיות
  11. השאלה שלי אם בתקציב של 5500 ש"ח יכנס מעבד טוב מסוג קונרו החדשים (לפי הערכות כמובן) אני לא מבקש פה מפרט ולא כלום , רק אותה שאלה בכותרת , לכן לא שמתי את ההודעה בפורום מפרטי מחשב. אז אוקיי מה אומרים , יכנס לפי דעתכם?

    • 9 תגובות
    • 599 צפיות
  12. Started by SpiritKnight,

    ראיתי שרשמתם בכתבה שאפשר לשנות את הג'אמפרים ולהפעיל את שינוי המכפלה בVAX, אפשר לעשות את אותו הדבר גם ב7VRXP? אם כן, מישהו יוכל להראות לי באיזה תמונה איפה נמצא הג'אמפר הזה? תודה.

    • 12 תגובות
    • 1.6k צפיות
  13. Started by natla,

    אני מתלבט בין שני הלוחות הללו. מי לדעתכם יותר טוב ? האמת, שאין לי צורך בכל ה- Features שדגם ה-P מציע אבל שמעתי שהוא מאוד מוצלח ושהוא זכה בלא מעט awards לעומת אחיו הקטן ה- GA-7VAX שאין ברשת אף פידבקים עליו. האם שווה להוסיף עוד כסף ולקנות את הדגם ה- P היקר יותר? בברכת שבוע טוב לכל יושבי הפורום.

    • 2 תגובות
    • 595 צפיות
  14. Started by cKb,

    מאז שהורדתי את עדכון הביוס האחרון - F7, המחשב משמיע 3 צפצופים קצרים, ממש לפני העלאת מערכת ההפעלה. מה זה אומר? cKb

    • 3 תגובות
    • 933 צפיות
  15. Started by segevgabay,

    מהו הג'מפר ומהו תפקידו? והיכן הוא נמצא בלוח אם?

    • 5 תגובות
    • 5.5k צפיות
  16. חברת Compulab הישראלית משיקה דגם PC חדש בשם Airtop, שמציע ביצועים חסרי תקדים עבור מארז ללא מאווררים בדממה מוחלטת החברה הישראלית מחיפה, Compulab, מציגה פיתוח מרשים וכחול לבן לאחר כשלוש שנים של עבודה: מחשב מבוסס PC המקרר את עצמו באופן פסיבי לחלוטין, על ידי שיטה של זרימת אוויר טבעית אותה פתחה החברה, ובדומה למחשבים מסוגו הוא אף מסכם הכל ב-200W: ה-Airtop. מחשב ה-Airtop מגיע בשלוש תצורות: אחת למגזר העסקי (Workstations), אחת עבור שרתים, והאחרונה אף עבור שוק הגיימינג (שאפשר להתייחס אליו גם כאל השוק הביתי). Compulab מצהירה על יכולות קירור טובות יותר משאר הקירורים בגודל זה. כיצד היא עושה זאת? זו פרסמה סרטון המדגים את יכולת זרימת האוויר הטבעית, לה היא קוראת NAF (ר"ת Natura…

    • 0 תגובות
    • 894 צפיות
  17. http://www.hexus.net/content/reviews/review.php?dXJsX3Jldmlld19JRD0xMDM2

    • 5 תגובות
    • 746 צפיות
  18. Started by yonatan.mendelson,

    לגוגל יש טאבלט יוקרתי חדש משלה, שמריץ מערכת Chrome OS בהתבסס על שבבי אינטל - וידרוש מכם תשלום בנפרד עבור כיסוי-מקלדת ועבור עט מגע תואם לכתבה

  19. יש לי לוח GIGABYTES 945GZ GA-8I945GZME-RH בספר כתוב 2DDR II DIMM memory slots (Supports up to 2GB memory) does it mean that it supports 2 GB for each memory slot or for the two of them together ? Can I put 2 GB memory in each slot and get 4GB in my system. ? Another question my board supports 533 can I put 667 OR 800 ?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by shshmul,

    אני שואל באופן כללי ,בלי שום קשר למפרט המחשב האם גודל 2x1024 יתן לי ביצועים מהירים ויציבים יותר מאשר 2x512 ? או שזה סתם בזבוז כסף? תודה

    • 11 תגובות
    • 791 צפיות
  21. הי חברה.. הבנתי(רק עכשיו) שישנם כרטיסים גרפי (דוגמת 8800gtx)שהם ממש גדולים ולא נכנסים בכל מארז\לוח אם.... בגלל שאני מתכנן להרכיב מחשב חדש בקרוב מאוד...יש המלצה על לוח אם שלא תהיה לו בעיית קיבולת של כרטיסים חדשים וגדולים? (מחיר לא בעיה...אשמח לקבל אופציות)... תודה רבה אבי

    • 4 תגובות
    • 613 צפיות
  22. Started by abarbotel,

    אפשר לדעת איך בדיוק משפיעה גודל המעבד על הצרכן? למשל מה זה משנה לי אם זה 45 או 65 למשל מעבד 45 c2d E7XXX יש לו באס של 1066 וקאש של 3 מגה לעומת מעבד 65 E6XXX שגם יש לו באס 1066 אבל קאש של 4 מגה אז מה זה אמור לשנות אם זה 45 או 65? גם צריכת החשמל בהם זה 65W

    • 6 תגובות
    • 856 צפיות
  23. Started by cha_had,

    ערב טוב, קיבלתי היום בדואר כרטיס זכרון שקניתי באיביי מסוג ddr3 1333 8gb, ושמתי לב שהוא קטן בהרבה מכרטיס ddr1 שיש ברשותי ותהיתי אם זה תקין משום ש-ddr3מכיל יותר פינים מ-ddr1. אבקש את עזרתכם כיוון שאין לי זמן לפתוח את המחשב ולבדוק. רק לידיעתכם, הלוח אם תומך ב-ddr3. תודה על העזרה, חיים

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  24. יש לי שאלה שלא ממש מצאתי תתשובה אליה נגיד יש לי בלוח 4 סלוטים ואני שם 2 סטיקים של 512 ועוד 2 סטיקים של 256 כולם הם PC3200 400MHZ עכשיו השתי סטיקים של ה512 זה אותה חברה סתם נגיד סמסונג והשתי סטיקם של 256 אותה חברה נגיד A-DATA עכשיו דול הם יעבדו? המחשב יעבוד ככה כאילו יעלה והכול יפעל רגיל? או רק לאחר שאני יתאים את התזמונים של כול 4 הסטיקים לאותם תיזמונים הוא יעלה ?

    • 1 תגובה
    • 841 צפיות
  25. Started by roeiw,

    למישהו יש מושג אם נמכר כזה דבר? (ולא כמה סינקים של זיכרונות ביחד)

    • 3 תגובות
    • 527 צפיות

דיונים חדשים בפורומים