עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by CobraBoy,

    אני צריך דרייביר ללוח אם שלי בשם : ABIT KN9 ULTRA Socket AM2 NVIDIA nForce 570 Ultra MCP ATX AMD MotherboaRD אני מחפש בשביל זה כבר איזה כמה ימים ואני לא יכול למצוא ועוד שאלה אחת איך אני יכול לבדוק את הגירסה הנוכחית של ה NFORCE תודה מראש לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 483 צפיות
  2. Started by Miros,

    איך הלוח הזה? 945P-S3 s775 Conroe, DDRII 667, PCI-E הוא עובד טוב? מנצל את כל מהירות של המעבד E6300? כרטיס קול טוב? תומך SATA2?

    • 2 תגובות
    • 472 צפיות
  3. Started by ksn1981,

    שלום לכולם, האם יש למישהו פה מידע על תוכניות אינטל לגבי (זמני השקה\נתונים\מחירים) של מעבדיהם החדשים ?? תודה מראש !

    • 17 תגובות
    • 1.9k צפיות
  4. Started by ksn1981,

    שלום לכולם.. עבר כבר הרבה זמן מאז שהחלטתי לקנות מחשב חדש.. והבנתי את כל מה שרציתי להבין דרך הפורומים המקסימים פה.. הבעייה היא שבתקציב ששמתי ועד שמחיר ה- Q9550 ירד אני מוצא את עצמי מול ה- NEHALEM על כל חידושיו בטווח זמן ותקציב שאני יכול להרשות לעצמי!! ופתאום יש לי עוד כמה שאלות.. תקנו אותי אם אני טועה: מעבדי ה- CORE I7 יעבדו רק עם צ'יפסט X58 (לפחות בהתחלה).. ורק עם DDR3.. ורק ב- TRIPLE CHANNEL ! בנוסף.. מה זה ה- TRIPLE ?? 1. זה לא ה- DDR3 המוצע היום אבל החומרה תדע להתייחס אליו בצורה שונה / יעילה יותר ?? ואם לא, 2. אז החברות יציעו ערכות זיכרון חדשות שזה TRIPLE CHANNEL DDR3?? 3. מה זה ערכות של 3 סטיקים ?? 4. עד שמחירי ה- DDR3 התחילו לרדת עכשיו צריך לצפות שוב למח…

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by MarkK2003,

    אז ככה, הביקורת שכתבתם טובה מאד, רק דבר אחד עצבן אותי לאללה: אתם כתבתם שזכרונות של 400MHZ נחשב "LOW END". אתם תגידו לי מה הקורא אמור להבין מזה?? שזה בקושי מעלה משחקי גיימבוי?? בימינו 1GB זיכרון כבר לא נחשב OVERKILL, ואף דרוש למשחקים של היום והעתיד הקרוב מאד, ואם מישהו רוצה לקנות 1GB של 400MHZ איכותיים, זה יעלה לו 1400 ש"ח בממוצע. רבותיי, 1GB של 500MHZ זיכרון אף אחד לא יכול לקנות גם אם יש לו 10K שקלים(אלא אם המפרט לא כולל מסך)!! וזה בדוק. אם הבנאדם קונה מעבד וכרטיס מסך טובים, 400MHZ יספק אותו מעל הראש, וזו עובדה! בכסף שבו אחד קונה 500MHZ זיכרון עדיף לקנות משהו שבאמת יעשה הבדל בפריימים, כמו כרטיס מסך טוב, או מעבד, אבל בזיכרון נפח משפיע יותר ממהירות. בכתבכם את הנ"ל, אתם עלול…

    • 9 תגובות
    • 791 צפיות
  6. Started by kotel,

    COM Port Select an address and corresponding interrupt for the first serial port. Setting options: [3F8/IRQ4], [2E8/IRQ3], [3E8/IRQ4], [2F8/IRQ3], [Disabled], [Auto]. משהוא יכול להסביר את זה? -אני בכלל לא הבאנתי את כל הקטע של ה IRQ הזה. אני רואה את כל כך הרבה ולא מבין מה זה אומר מה אני אמור לעשות עם זה משהו יכול בבקשה פעם אחת ולתמיד להביר בהרחבה מה זה הדבר הזה...? נ.ב מה זה ה-POWER ON Function? לא הבאנתי כל כך מה זה... POWER ON Function This controls how the PS/2 mouse or keyboard can power on the system. Setting options: [Password], [Hot KEY], [Mouse Left], [Mouse Right], [Any KEY], [bUTTON ONLY], [Keyboard 98].

    • 4 תגובות
    • 551 צפיות
  7. שלום ראיתי שיש ל-Corsair דבר שנקרא: Corsair 2GB Kit PC2-6400 DDR2-800 CL4 TWIN2X2048-6400C4DHX האם הכוונה ל-2 סטיקים של 2 ג'גיה כל אחד? האם אתם ממליצים על הדגם הזה?

    • 0 תגובות
    • 488 צפיות
  8. Started by Remax1,

    האם החנות הזאת טובה ואמינה לקניית רכיבי חומרה? תודה רבה לעוזרים.

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. Started by vald95,

    תקשיבו תנו לי לוח שיתאים למפרט dual core e5200 2gb 800mhz geil 320gb seagate 9600gt 512mb ועוד שאלה... האם ספק 300w ezcool??? יחזיק מערכת כזאת.. ולא צריך לוח לoc רק שיחזיק מערכת כזאת... עריכה: זה לחבר שלי ואל תצחקו על הvista. אתם יכולים לצחוק עליו כשאני אלך.

    • 4 תגובות
    • 658 צפיות
  10. Started by FPSbanana,

    יש לי מחשב עם לוח אם של Gigabyte וFSB עד 800 אז זה אומר שאני יכול להכניס את המעבד C2D E4400? הלוח הוא זה פה ומה זה I-DNA?? יש לי את זה בלוח

    • 1 תגובה
    • 798 צפיות
  11. אז אם אני קונה http://www.pandas.co.il/product_info.php?c...roducts_id=7299 פעמיים זה יעבוד בdual channel ? כי לא רשום .. אבל נראה לי לא רשום כי זה סטיק אחד.. אם אני אקנה 2 אז זה יעבוד לי בDC נכון? והאם זה נכון שS-939 עובדים בDual channel?

  12. Started by FPSbanana,

    הוא מעבד שעושים יש לו מכפלות גבוהות נכון? זה טוב לOC נגיד שאני עושה OC ל3GHZ לאיזה ביצועים אני יגיע בהשוואה לE6400??

    • 8 תגובות
    • 645 צפיות
  13. Started by FPSbanana,

    יש את הלוח-אם של GB GA-965P-DQ6 הוא תומך במעבדים העתידים של INTEL פנרין או משהו כזה?? שווה לקנות אותו?? אני רוצה לקנות אותו לא בשביל OC

    • 4 תגובות
    • 664 צפיות
  14. Started by none,

    VOODOO לא עובד עם פנטיום 4 בגלל מה בגלל המתח? ואם בגלל המתח אי אפשר להעלות אותו?

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by Kukishin,

    הערב אמרו לי בKSP שהוא לא יוציא את המיטב מהמערכת שלי: 8800GTS, 6600E, 2GB 800MHZ, ולכן צריך משהו יותר טוב. מה אתם אומרים?

    • 17 תגובות
    • 1.6k צפיות
  16. Started by FPSbanana,

    מתי יצואו לוחות אם עם התושבת החדש?? כמה הם יעלו בערך?? יש שיפור משמעותי בביצועים מPCI-E הראשון?

    • 3 תגובות
    • 630 צפיות
  17. Started by thebenjamin,

    קראתי פה משהו על השילוב עם הלוח אם ומשהו על ליבה חסומה וACC מה זה?

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. Started by 6kwar,

    רציתי לדעת בשביל מה יש את הUSB מאחורי המסכים??? תודה

  19. Started by esaly,

    היי חברה! רציתי לשאול איך יודעים להבדיל בין הREVISIONS השונים של הלוח? איך אני יודע שאני קונה בוודאות את ה3.3 ולא גירסאות קודמות? האם ההבדלים משמעותיים בין הגירסאות? תודה למגיבים...

    • 6 תגובות
    • 604 צפיות
  20. מאד התרשמתי שכדאי לי להשתמש בזכרונות של gskill דווקא . הן משום שהם מומהרים והצלעות קירור שיש בהם , ובכלל שהם מאד חזקים ויציבים . שאלתי היא : האם הם יותר טובים באמת מקינגסטון למשל ? או למה יש להם כזה שם טוב ? ודבר שני במה זכרונות 1600 טובים מה1300 .. תודה למי שיעשה לי קצת סדר בנושא .

    • 5 תגובות
    • 696 צפיות
  21. Started by Fighter,

    שלום יש לי את הלוח אם asus p4s333-m w/ lan, sound onboard בכל מקרה יש לי את הגירסה 1007 של הביוס של הלוח אם אבל בהורדות של אסוס לדגם הזה של הלוח אם יש גירסת בטא אחרונה 1008 עכשיו השאלה היא אם כדיי לשדרג לגירסה 1008 של הביוס? אפילו שזה בטא?

    • 2 תגובות
    • 724 צפיות
  22. Started by kotel,

    משהו יכול להגיד לי מה כל דבר אומר פה??? ?

    • 3 תגובות
    • 486 צפיות
  23. Started by AMD-GUY,

    אני חייב לציין שהביקורת מעולה ומקצועית ביותר אבל דבר אחד שהייתי רוצה לראות בה וחבל שאין, זה בדיקת ביצועים במשחק Splinter Cell Chaos Theory... המשחק משתמש ב- SM3 (וגם אני לא מבין למה כולם וגם אתם אומרים שרק FAR CRY תומך בזה, גם רידיק תומך וגם SCCT) ומנצל את יכולות ה- HDR בצורה מעולה. כמו כן גם יש שימוש ב- Soft Shadows שלפי הבנתי דורש SM3... האם תעדכנו את הביקורת?

  24. מישהו יודע אם פתרו את הבעיה אם המתח לזכרונות שיש ב IC7MAX3 שבה המתח לא יכול עלות מעל 2.9 תודה לכל העוזרים...

    • 7 תגובות
    • 876 צפיות
  25. מה הם המחברים שסימנתי?

    • 19 תגובות
    • 2.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים