מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
שלום ברשותי המפרט המצורף, ומעבד אינטל I5. האם המעבד מתאים ללוח הזה או שיש צורך להחליף לוח (או משהו אחר?)
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם! מישהו יכול בבקשה להזביר לי איך המספרים עם צירוף ר"ת של מחשב אישי בלועזית מתקשרות למהירויות של זכרונות (כמו PC2100)? ועוד שאלה בנושא יש לי מעבד AMD Athlon XP 1700+ ולוח אם Giga-Byte GA-7VTXE+ (שתומך בזכרונות במהירות 266מגה-הרץ) כששידרגתי למפרט הנ"ל, קניתי גם כן 256מגה של זכרון שמתאים לו (256MB DDRSDRAM 266MHz) אח"כ הוספתי עוד 256מגה של זכרון עם אותו מהירות! עכשיו ב- CPU-z הזכרון שקניתי עם השידרוג כתוב כ- PC2300 והזכרון שהוספתי אח"כ כתוב כ- PC2100 האם יכול להיות דבר כזה? שני הזכרונות הם 256MB DDRSDRAM 266MHz רק חברות שונות (וכמובן מספרי ה- PC) איך זה משפיע על המחשב זה בסדר שהם שונים או לא? אם אפשר תפרטו לי ככל היכול באפשרותכם ובזמנכם! תודה רבה מראש לכל העוזרים!
-
- 4 תגובות
- 705 צפיות
-
-
מזה ? CAS 2 RAS !? כל הדברים האלו, מה הם אומרים ? מישהו יכול אחת ולתמיד להסביר את הנושא הזה עד הסוף ? בבקשה תענו תשובות רציניות, לא נראה לי... ולפי דעתי, אלא תשובות של אנשים שיודעים. תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 601 צפיות
-
-
שלום מישהו יכול להגיד לי בבקשה כמה עולה הלוח הזה http://www.yjfy.com/O/OCTEK/mainboard/Rhino_P4M266A-M4P.htm
-
- 2 תגובות
- 560 צפיות
-
-
היי, אני לא מבין כלום בלוחות אם ואשמח אם תוכלו להסביר לי כמה דברים. הלוח הנ"ל (Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 Z68 Chipset) מתאים למערך CF.. האם הוא גם מתאים ל SLI? האם הוא מתאים גם לכרטיס בודד במידה ובעתיד יהיה איזה כרטיס נחמד של Nvidia שאני ארצה לשדרג אליו? איך אני יודע במה הכרטיס תומך ובמה לא? על מה אני עוד צריך להסתכל כשאני בוחר כ.מסך? (אם אתם מפנים אותי לפרטי היצרן- אשמח אם תוכלו להסביר לי איפה בדיוק להסתכל כדי למצוא את מה שאני מחפש לדעת.. כי כבר הסתכלתי והרבה היה בשבילי סינית). הבנתי שרוב הלוחות שתומכים בCF, גם תומכים בSLI, זה נכון? צריך לוח ספציפי בשביל מערך כרטיסים ? על כל לוח שמתאים למערך כרטיסים, אפשר גם להרכיב כרטיס בודד? תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 761 צפיות
-
-
שלום, בעקבות רצון להחלפת כרטיס מסך ל- GTX 770 אני מעוניין לברר עלויות של שדרוג מעבד ולוח אם, כך שלא יווצר צוואר בקבוק. אני ככל הנראה לא מתכוון לבצע OC, אבל זה לא סגור. המערכת הנוכחית שלי מבוססת על AMD Phenom II X4 965.
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ללוח הזה יש צ'יפסט ICH9R ולפי מה שאני יודע פיצ'ר אחד של הצ'יפסט זה: INTEL MATRIX RAID - 1, 0, 5, 10 אבל משום מה בפרטים הטכניים של הלוח אם אין שום איזכור לMATRIX . רק ל RAID של /JMicron האם יכול להיות שאין Kו או שפשוט לא טרחו לכתוב את זה. מלבד זה יש לכם דיעות לגבי הלוח הזה? הוא יעמוד ב OC צנוע של 3.2 ל Q6600?
-
- 12 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות מחשב דק מאוד מחבר קרוב רחוק הוא דגם IBM SUB notebook המפרט שלו הוא pentium 3 1.1 מג"צ זיכרון 256 הרדיסק 20 גיגה כולל DVD + צורב רגיל FLOOPY DISK אני רוצה בערך לברר את המחיר ועם המחיר משתלם ידוע לי שלא רשמתי את הדגם ... מכיוון שאין לי את הידע...
-
- 0 תגובות
- 461 צפיות
-
-
נוכחות GIGABYTE בקרב יצרניות החומרה הייתה מאוד מכובדת השנה - ביקרנו את ענקית החומרה כדי לראות שלל מוצרים חדשים וגם כאלה שכבר הספקנו להכיר מקרובלכתבה
-
- 1 תגובה
- 781 צפיות
- 1 follower
-
-
שתי מעבדים חדשים מסידרת ה E6X50 הגיעו אלי והגיע הזמן לבדוק אותם הסידרה החדשה מצויידת בסטפינג E0 של הקונרו אמורה לצאת במחצית השנה הקרובה. הסידרה בשלב הראשון אמורה לכלול כשלושה מעבדים: E6650 שעובד במהירות של 2.33ghz עם 4 מגה קאש, מהירות באס 1333mhz E6750 שעובד במהירות של 2.66ghz עם 4 מגה קאש, מהירות באס 1333mhz E6850 שעובד במהירות של 3.00ghz עם 4 מגה קאש, מהירות באס 1333mhz המעבדים הם אותם קונרואים מוכרים והם לא בעלי ליבה חדשה, אבל יש להם כמה שינויים שאמורים לשפר את הביצועים בסטוק וגם באוברקלוק, ראשית הבאס של מעבדי ה E6X50 עלה ל 333mhz מצד אחד באמת מדובר בשיפור ניכר במצב סטוק, אבל אם עליית הבאס מכפלה המעבד ירדה כדי להתאים את מהירות המעבד, ועכשיו ה e6650 עובד עם מכפלה 7 , e6…
-
- 1 תגובה
- 590 צפיות
-
-
אז ככה , הלוח אם שלי הוא גגב'ביט SQ800 אולטרה עכשיו גירסאת הביוס שלי הייתה F7 ועדכנתי בטעות לה F13 שזה ללוח אם אחר לגמרי עכשיו המחשב נדלק הכל עובד אבל זהוא מסך שחור אין כלום רק נדלק מאוררים וזהוא לא מראה כלום אנשים העם הלך לי הלוח אם ? הוא עובד... אני שומע הכל עובד כרגיל ... רק הביוס לא מתאים ואין לי דרך להחליף כי אני לא רואה מסך עכשיו אני מדבר ממחשב נייד .... בבקשה אנשים מה לעשות אחרת הרבה הרבה זמן אני יהיה בלי מחשב . :-[ :'(
-
- 25 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
של asus או של gigabyte. יש לי נטייה ללכת על asus p5k עם צ'יפסט p35. מה דעתכם?
-
- 1 תגובה
- 566 צפיות
-
-
בעיקר הביצועים במשחקים! האם זכרונות 667 מסוגלים להגיע לתדר הזה?
-
- 27 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
בכמה DDR3 1333 יותר מהיר בתאכלס בביצועים מDDR2 מהירות 667 ?
-
- 8 תגובות
- 728 צפיות
-
-
תראו את התמונה מ CPUZ האם הכל תקין כי אני רואה שהוא עובד על 2 GHZ ולא 2.81
-
- 3 תגובות
- 656 צפיות
-
-
בכמה mhz בזכרונות, מעבדי הAM2 תומכים?? ראיתי שכתוב בחלק מהמקרים 800 ולפעמים 667. ובכל המפרטים שמציעים פה בפורום מציעים עם ה AM2 זכרונות 667MHZ
-
- 6 תגובות
- 654 צפיות
-
-
במשחקים....... נגיד יש אותו מפרט לאינטל ו ל amd (מפרט די טוב למשחקים) וניקח סוקט 700 ו... לכל אחד מהם כיוון שלאינטל הכי חדש סוקט 775 ול amd 939 אז בכמה אחוזים amd יעקוף את אינטל בהרצת משחקים?
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי לכולם לחבר שלי יש מחשב עם מעבד AMD ATHLON 64 X2 4400 בסוקט 939.לאחר בירורים שהוא עשה הוא החליט ללכת על המעבד של אינטל Q9300 .הוא ביקש ממני לברר לו בכמה אחוזים המעבד הנ"ל יותר חזק ממה שיש לו כעת. נכנסתי לאתר של טומס הארדבר כדי לעשות את ההשוואה בין השניים אבל משום מה לא ראיתי את ה-Q9300 ברשימה. מישהו יכול להפנות אותי לאתר שיש לו את ההשוואה בין שני המעבדים הנ"ל? בתודה מראש שי. נ.ב-אם בכל זאת עדיין ה-Q9300 לא הגיע לאתרי מבחן בחו"ל,רציתי לדעת איזה מעבד הכי "קרוב" אליו על מנת שאוכל לעשות את ההשוואה בינו לבין ה-AMD 4400. העניין הוא שחבר שלי משתמש בתוכנות כבדות שנשענות ישירות על המעבד,ולכן הוא רוצה מעבד אחר שייתן לפחותחמישים אחוז יותר ביצועים מהמעבד הנוכחי שיש לו.כמה שיותר י…
-
- 10 תגובות
- 969 צפיות
-
-
הייתי רוצה לדעת בכמה ניתן למכור את המפרט הזה AMD 64 3200 NewCastle S754 ZALMAN CNPS7000B-CU MSI K8N Neo platinum CRUCIAL Ballistics PC4000 (2x512) Leadtek 6800GT 256MB AGP רק החלקים הללו בלי ארד-דיסק\ספק וכו' תודה
-
- 13 תגובות
- 869 צפיות
-
-
בבקשה תגיבו רציני ובלי לצחוק, יש לי את החלקים הבאים: כמה לדעתכם לבקש על כל אחד? מעבד סלרון (אין לי מושג כמה מגה הרץ אבל כמו פנטיום 2) סוקט 370 כרטיס לסלוט 1 שאפשר לשים עליו מעבד של סוקט 370 לוח של פנטיום 2 עם כל הכבלים הישנים, של המסך שמתחבר ללוח, המדפסת, הכרטיס קול הישן... מארז של פנטיום 2
-
- 1 תגובה
- 484 צפיות
-
-
ובכמה ירד הe6400? :xyxthumbs:
-
- 5 תגובות
- 675 צפיות
-
-
?? הסקתי שהוא יותר טוב כי הוא עולה יותר... אז מה היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם ומה יותר משתלם? זה חשוב מאוד תודה...
-
- 7 תגובות
- 525 צפיות
-
-
שלום לפני שאני קונה ssd חדש רציתי לדעת כמה ssd וכמה דיסקים אפשר לחבר ללוח הזה. ? אנגלית שפה קשה. תודה
-
- 2 תגובות
- 934 צפיות
-
-
ש הבדל גדול בין הE5300 לE2160? ואם יש הבדל גדול, יש הבדל גדול בין הE5800 לבין E5300? אני אוכל לעשות לו OC טוב עם הלוח אם Asus P5G41C-M LX? אה... ונגיד אני אקבל את המעבד, אני פשוט שם אוות במקום המעבד הקודם? לא צריך לעשות שום דבר מיוחד?
-
- 21 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
המפרט הקיים מפורט בצד אני רואה לאחרונה הרבה מעבדי E8500 E8400 משומשים למכירה האם החלפת המעבד תשפיע בצורה רצינית בכל הקשור למשחקים? איזה מעבד הכי כדאי לקנות ? E8500 E8400 Q9550 Q9650
-
- 4 תגובות
- 829 צפיות
-


