עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by dadab,

    היי, לפני שאני קונה מחשב שהתחלה רציתי ללכת על שילוב של i7 920 ביחד עם זכרנות DDR3 Tri channel ולוח אם X58, הבנתי שזה לא משתלם לי מבחינת מחיר תועלת. אני קונה מחשב לצורך משחקים, OC, multitasking, עבודה משרדית, ועריכת תמונה. הבעיה שהדבר היחידי שלוחום האם של אינטל מציעים לי ו-amd לא זה תמיכה בזכרונות tri channel שאני חושב שזה די חשוב לעיסוקים שלי לא? דבר שני, מבחינת התסכלות לעתיד הלוחום את של amd הם נחותים מאלה של Intel לא? כי אני לא מתכוון לקנות מחשב חדש רק בעוד כמה שנים.. אני באמת לא יודע מה לעשות בנוגע לכל זה. תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 761 צפיות
  2. Started by shovel_xxx,

    מה יותר טוב לוח אם Asus P5B Model Name P5B Processor SockeT 775 Chipset INTEL P965 FSB 1066/800/533 Memory 4DDR2 Dual Channel 400/533/667 Max Memory 4.0G IDE / SATA SATA*4 3Gb+1*100/66/33 RAID N Vga Slot PCIX Audio ADI 6-ch Lan RTL8111B PCI-E Gb LAN controller PCI/PCI-Ex1 3PCI +2PCI Express Usb Max 6 Form Factor ATX אחריות: 3 שנים או ABIT AB9 s775, Conroe, P965, DDRII 800, PCI-E CPU Support Intel Core 2 Duo Pentium® & Pentium® D processors with1066/800MHz FSB Support Intel® 2006FMB Conroe CPU Chipset Intel® P965 / ICH8 Chipset Memory 4 X 240-pin DIMM sockets support max. memory capacity 8GB Supports Dual channel DDR2 800/667/533 Un-buffered Non-ECC memory LAN …

    • 5 תגובות
    • 597 צפיות
  3. Started by idani1983,

    אני מעוניין לרכוש לוח אם לQ9300 מ NEWEGG או TIGERDIRECT, אני מחפש לוח בתקציב של עד 120$ ולוח שיוכל להביא אותי למהירות של 3 GHZ. חשוב מאוד שתהיה יציאה אופטית בלוח אם. כמו כן אשמח להמלצה על מאוורר שקט שקט. סתם שאלה, האם ה OC יגרום למחשב להיות רועש יותר בצורה ניכרת?

    • 0 תגובות
    • 606 צפיות
  4. Started by coolmeen,

    שלום אני רוצה לקנות amd 64 bit ואני צריך לוח אם זול, אני לא מתכנן oc ולא כלום , רק שיהיה ביצועים סבירים

    • 0 תגובות
    • 466 צפיות
  5. מצטער על זה שפתחתי הרבה ת'רדים :-/ אני צריך את עזרתם בבחירת לוח אם ל p4 1.6a , בהתחלה חשבתי לקחת את epox 4sda אך תקציבי גדל ואני יכול לבזבז עוד 100-150 ש"ח על לוח אם ורציתי לדעת אם ישנו לוח יותר טוב ושיהיה חזק בo/c ?

    • 60 תגובות
    • 6.9k צפיות
  6. Started by Saggitarius,

    ערב טוב לכל הגולשים! לאחר התלבטויות לא מעטות החלטתי בכל זאת ללכת לכיוון PIV וכניראה אני אקנה את אחד המעבדים הבאים: PIV 2.8C או PIV 3.0C או לחילופין PIV 3.2C. עכשיו, עומד לפני מיגוון עצום של לוחות אם ואני רוצה לקחת את הלוח שיתאים לי בצורה הטובה ביותר. אני צימצמתי את הרשימה במיקצת ואני מבקש את התיחסותכם אליה,( הרשימה תהיה בסוף הדיון). אני מחפש לוח יציב, אמין, וגם לוח שיוכל לעבור OC בעתיד (בעוד מיספר שנים , לא בזמן הקרוב) . את התקציב במדויק איני יודע עדיין אך כמובן שגג זה בערך 1200 - 1300 ש"ח. הלוח שאני מבקש את התיחסותכם אליהם הם: 1)Gigabyte GA-8KNXP Intel 875P 2) Asus P4P800 Deluxe Intel 865PE 3)Asus P4C800 Deluxe/GBL Intel 875P אנא ממכם, …

    • 11 תגובות
    • 789 צפיות
  7. Started by omri 007,

    שלום, אני מעוניין לרכוש את המעבד AMD phenom II X4 955\965. איזה לוח אם מתאים לו ? עדיין לא החלטתי אם בעתיד אני ירצה לבצע OC. לכן, תציעו לי בבקשה לוח אם אחד שמתאים ל-OC ולוח אם שני שלא מתאים ואני מבקש שהמחיר יהיה הכי נמוך ביחס למטרות שלו תודה רבה ושבוע טוב

    • 0 תגובות
    • 684 צפיות
  8. Started by namyob,

    על איזה מהלוחות הבאים אתם ממליצים לקנות: 1.asus m2n-e 2.asus m3a78-emh hdmi 3.asus m3a 4.gigabyte ga-m57sli-s4 5.gigabyte ga-ma78gm-s2h ואם לא תיהיה לי בעיה לחבר להם כרטיס מסך 8800gts של gainward בברכה, עמיר

  9. שלום מכיוון שהחלטתי השבוע לעשות פנייה של 360 מעלות בכרטיס מסך ולעבור מATI לג'יפורס4(של סומה, ד"א, יש לי דיון על האוברקלוק שאני רוצה לעשות לו בפורום של אוברקלוק), ואז הבנתי שהגי'גה בייט שתכננתי לקחת עושה בעיות עם G4 :'( :'( אז אנטי-וירוס המליץ לי על אביט(שחיפשתי ולא מצאתי) וסקורפיון המליץ לי על אסוס, מה שאני נוטה לכיוונו. הייתי שמח לקבל עזרה פה. בתודה.

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. Started by yonni,

    אני מחפש לוח לBARTON 2500, שיכלול 1394, USB2, SOUND' , וכרטיס GF 440 מובנה..(אם אפשר שיהיה לו TV OUT, מה טוב....)... עד 800 ש"ח

    • 3 תגובות
    • 525 צפיות
  11. Started by michfir,

    אהלן, אני עכשיו בונה לעצמי מפרט, ואני לא יודע איזה לוח אם לבחור... בעיקרון אני צריך כמה דברים: PCI-EX 4 סלוטים של זיכרון. כמה שיותר USBיים. חיבור רשת. הלוח אם צריך לתמוך במעבד E6600... ולצערי אני לא יודע איך לבחור לוח אם, אז אני פונה פה לעזרתכם. אם יש המלצות אני מאוד אשמח ( ואולי אזהרות מה לא לקנות ). [ עדיף שיהיה של ASUS או של GIGABTYE ] תודה רבה מראש.

    • 14 תגובות
    • 988 צפיות
  12. Started by Shavoigen,

    שלום אני החלטתי לקנות מחשב חדש. אני לא הכי מבין בלוחות 3 SLI/SLI X ורציתי לדעת איזה לוח יביא לי את התפוקה הכי טובה ל SLI של 8800GT/S אולי אפילו 9600GT לגבי המעבד אני לא החלטתי ואני שם לב שאף אחד גם כן לא בטוח מה כדאי אני בחור שלא ממש אוהב להתפשר אבל אני רואה שלא כדאי לקנות 9800GX2 כי שתי 8800 כבר נותנים ביצועים יותר טובים אני מעדיף שהלוח יתמוך בחומרה הכי חדשה תודה

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by fireboy011,

    כמו שכתוב בכותרת אני צריך המלצה ללוח אם למעבד מסוקט AM2. התקציב שלי זה עד 400ש"ח, חריגה אפשרית עד 430ש"ח אך עדיף לקחת את הלוח עם היחס הגדול ביותר של פיצ'רים/מחיר. חייב להכיל לפחות 4 חיבורי SATA וחיבור IDE אחד. הלוח חייב להיות מחנות skypc.co.il או tms.co.il תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 639 צפיות
  14. אני רוצה לוח אם למעבד A64 3000 . התקציב : 145 דולר . האפשרויות : K8T Neo-FIS2R או ( Asus KV8 Delux VIA K8T800 Motherboard (AMD 64,DDR400,Dual SATA RAID,1394, 3Com GLAN,5.1 Sound,USB 2) או ABIT KV8-MAX3 VIA K8T800 Motherboard (FSB800,OTES,Secure IDE,µGuru,SATA-R,1394,G-LAN,5.1 Sound,USB2) או Albatron K8X800 Pro-II VIA K8T800 Motherboard (AMD64,FSB800, SATA-R,1394, 7.1 Sound,3Com G-LAN,USB2) או SOYO KT600 Chipset Motherboard for AMD Socket A CPU, Model "SY-KT600 Dragon Ultra Platinum" -RETAIL בבקשה תעזרו לי לבחור , תודה .

    • 4 תגובות
    • 707 צפיות
  15. אני מתלבט בין שתי לוחות אם ‏PI-AM2RS780G AM2+, 780G, DDR2 1066, PCI-E, HD 3200, HDAudio, GBL‎ ‏MA770-UD3 AM2+, 770 Chipset, DDR2 1066, PCI-E, HDAudio, 1394a‎ אני לא מתכוון לעשות OC במחשב שמיועד לגיימינג (x4 940, hd4870, cm690, corsair 450W , 4G) והשאלה היא האם יהיה הבדל בביצועים במשחקים בין השתי הלוחות האלה?

    • 4 תגובות
    • 850 צפיות
  16. Started by Philip,

    במהלך חיפוש אחרי מערכת ה HTPC הזולה ביותר אך המתאימה ביותר לצרכיי, נתקלתי בבעיה ואבקש את עזרתכם.. בעיקרון המחשב אמור להיות קומפקטי, קטן, ומעוצב. כמובן שיש כמה דרישות: - כרטיס מסך מובנה בעל יציאת טלויזיה איכותית, עדיף כמובן Svideo ולא RCA. - יציאת/כניסת S/PDIF על מנת לנצל סרטי AC3. - מובנה על הלוח - IR, על מנת לשלוט במערכת באמצעות שלט רחוק. - כרטיס רשת מובנה בלוח. למי שסקרן, המערכת תהיה מבוססת 1800+ AMD, והיא תריץ לינוקס ג'נטו, כשעליה מותקן freevo. http://freevo.sourceforge.net/ במהלך החיפושים מצאתי כמה לוחות: MSI - K7N2GM-L: היקר מבין כולם, היתרון שלו הוא יציאת טלויזיה בצורת barcket (אני לא בטוח איך היציאת טלויזיה מתחברת בלוחות האחרים) http://www.msi.com.tw/pr…

    • 5 תגובות
    • 799 צפיות
  17. Started by stam_1,

    אני מתלבט בין שני לוחות אם. כרטיס מסך משולב לא יהיה בשימוש מכיוון שאני מוסיף ATI 4550. אלו הדרישות/מגבלות: 1. מחיר עד 400 שח 2. שתהיה יציאה אופטית (5.1 ומעלה) 3. גודל לוח אםMicro ATX בגלל מארז של ANTEC אני מתלבט בין GA73PVMS2H ל- GAEG41MFS2H

    • 2 תגובות
    • 721 צפיות
  18. Started by yzmot,

    שלום לכולם ביום שישי ביקרתי במעבדת מחשבים והחלטתי לקנות מחשב הבעיה שלי מתחילה שאני יושב בממ"ד והקירות אטומים ולא נושמים מה גם שהחום בממ"ד גבוהה מאוד לפני שש שנים בחרתי בלוח אם של חברת GIGABYTE אחרי שש שנים אני יכול לסכם שהלוח עמד בעומס החום הדרוש לוחות אחרים פשוט נפגעו והקבלים בלוחות הישנים התנפחו מהחום אשמח לדעת איך לוח לבחור למעבד I7 בחרתי נתונים מצוינים וחזקים, במקביל הבנתי שיש ציפים ושביבים אשמח לדעת מה כדאי ומה יתן לי את המהירות הכי טובה והניצול הכי טוב לזיכרון DDR4 אודה לעזרתכם

    • 0 תגובות
    • 930 צפיות
  19. Started by *AlCHEMY*,

    היי, אני מרכיב מחשב חדש שישמש אותי בעיקר כמחשב סלוני, עם אופצייה לגיימינג. יש לי התלבטויות לגבי לוח אם. אני קניתי מעבד : i5-6500 8GB זכרון DDR4-2400 Samsung 850 EVO 250 GB M.2 SSD מארז הולך להיות : Silverstone Grandia GD09B, אז הלוח יכול להיות ATX. דרישות מהלוח : רכיבים איכותיים, כרטיס רשת לא של realtek, מברות טובות - gigabyte, asrock תקציב - סביב 800 ש"ח אם אפשרות לחריגה כרגע יש 2 מועמדים : ASRock Z170 Extreme4 Gigabyte GA-Z170X-Gaming 3 אשמח לשמוע המלצות, או עוד אופציות... תודה.

    • 20 תגובות
    • 4.9k צפיות
  20. Started by Prism,

    שלום לכם, הייתי רוצה לדעת כיצד אני יכול לשלב בין מעבדי AMD לבין לוחות האם שתומכים בהם. אני רוצה לקנות את הSempron 2500+ S-754, אבל אין לי מושג אילו לוחות אם תומכים בו. תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 617 צפיות
  21. אני לא כ"כ מבין בלוחות AMD ואני לא מבין בסוקט שלהם תוכלו לעזור לי בבחירת לוח אם טוב נגיד ברמה של הP45 של אינטל (משהו בסגנון) מה הכי משתלם והכי טוב במחיר שרשמתי ??

    • 11 תגובות
    • 980 צפיות
  22. Started by -Maoz-,

    אוקי אני קונה מחשב חדש,אני רוצה לקנות לוח אם של חברת Gigabyte,הינה שתיים שאני מתלבט: GA-965P-DQ6 GA-965P-DS4 אני חושב ללכת על אחד משני אלה,אני יודע שיש הבדל של 200 שקל אבל אני לא יודע איפה ההבדלים בלוחות,אז אם מישהו יוכל לעזור לי זה יהיה טוב. תודה רבה.

    • 12 תגובות
    • 960 צפיות
  23. Started by assafiles,

    ב"ה שלום חברים יקרים בתכנון שלי לקראת סוף השנה לקנות מחשב חדש מבוסס מעבד CORE 2 DUE E6400 או מעבד E6500 אם יצא עד אז (אני אוהב מספרים עגולים פשוט ...) אני מחפש לוח טוב להלביש עליו את ה X1800GTO שלי שישב כמה שיותר גבוהה במארז מתחת למעבד שלא יחנוק לי עם החום שלו את הדיסקים קשיחים ... ואת הכרטיס אודיגו 2 ZS כמה שיותר נמוך שלא יפריע לקירור של הכרטיס מסך ... לכן אני מחפש לוח ש PCI שלו כמה שיותר רחוק מה PCIE מה שאצל האלברטון יושב הכי גבוהה ... אשמח שתצביעו ותנו את תגובתכם בנושא בכלליות,לעזור לי על ההתלבטות הקשה : קישורים ללוחות: FoxConn P9657AA-8KS2H Albatron PXP965 Abit AB9 Pro Asus P5B-E Plus Asus P5B-E ולחבר ששאל על GigaByte יש את הלוח הזה באופציה אחרונה …

    • 37 תגובות
    • 2.4k צפיות
  24. Started by yoss-E,

    EP43-DS3L s775 C2Q 1333Mhz, Intel P43, DDRII 1066, PCI-E או ‏P5Q s775 C2Q 1600Mhz, Intel P45, DDR2 1200, PCI-E, HDAudio‎ מה משתלם? האחד עולה 465 , והשני 590. ב-KSP רעננה. הראשון יספיק או שהשני זה בזבוז לקחת למעבד כזה?

    • 2 תגובות
    • 600 צפיות
  25. Started by nati.menash,

    מתלבט בין שני לוחות אם: MSI B450 A PRO Asus TUF B450 GAMING חשוב לי שהלוח יהיה ATX מלא, לא מעניין אותי RGB המעבד יהיה Ryzen 5 3600 והזכרונות Corsair 2x8 3200 16CL. איזה מהלוחות כדאי לי לקחת? מחשב בעיקר לגיימינג ושימוש יומיומי רגיל

    • 4 תגובות
    • 2.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים