עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. הלוח, שנחשב לחלק מסדרת ה-ROG של החברה המיועדת לגיימרים ולחובבי מחשבים למינהם, מציג יחס גבוה של ביצועים למחיר לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%90%d7%a1%d7%95%d7%a1-%d7%9e%d7%9b%d7%a8%d7%99%d7%96%d7%94-%d7%a2%d7%9c-%d7%9c%d7%95%d7%97-%d7%94%d7%90%d7%9d-b85m-gamer-%d7%9c%d7%92%d7%99%d7%99%d7%9e%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%aa%d7%a7%d7%a6/

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. Started by Pika007,

    אחרי סדרת ה P5Q לאינטל שעשתה הרבה רעש בכל מקום, אסוס החליטו להפציץ גם בלוחות חדשים ל AMD http://event.asus.com/mb/140w/ תומכים בכל הפנומים, בעלי מערכות קירור שונות ומשונות, וטונות של פיצ'רים. כלול גם לוח ROG בשם Crosshair II Formula, בדומה למקסימוסים/ראמפאג' לאינטל. הרבה מהלוחות מבוססים על צ'יפסטים של NV, השאר על של AMD עצמם. שווה להעיף מבט לינקים מופיעים לכל לוח ששוחרר המפרט שלו.

    • 4 תגובות
    • 839 צפיות
  3. הכירו את הנבחרת: יצרנית החומרה הטאיוואנית מכריזה על לוחות האם החדשים מסדרת Z390 של אינטל אשר נוצרו במטרה להתאים לדרישות התובעניות של משתמשים שאפתנים לכתבה

  4. רוצים לבנות מערכת קומפקטית וצנועה לשימוש ביתי? כדאי שתקחו בחשבון את ה-J3455M-E לכתבה

    • 5 תגובות
    • 682 צפיות
  5. אסוס נותנת הצגה ויזואלית בתערוכת האלקטרוניקה הגדולה בעולם עם נורות צבעוניות בלוחות האם שלה, וכמה מסכים שולחניים מעניינים השנה בתערוכת CES החליטה ענקית החומרה לעשות מיצג צבעוני במיוחד, בשל טרנד ה-RGB ששוטף את עולם החומרה עם מקלדות ומארזים שנראים כמו מועדוני לילה. בין מוצרי הגיימינג היחודיים שלה, היא הציגה כמה לוחות אם חדשים בעלי נורות צבעוניות הניתנות לשליטה מלאה תוכנתית. Maximus VIII Formula האח הקטן של ספינת הדגל הוצג. ה-Maximus VIII Formula של אסוס מכניס קצת צבע לשוק הגבוה של לוחות האם. מלבד הרכיבים המתקדמים כמו גופי הקירור, מערכות החשמל ויציאות האחסון, נמצא פה גם מערכת נורות LED נחמדה שתתן קצת צבע למחשב בשימוש תוכנה יעודית. B150I Pro Gaming/Wi…

    • 0 תגובות
    • 823 צפיות
  6. דגם ה-ZenBook Pro החדש של היצרנית הטאיוואנית עומד להיות מסקרן במיוחד לכתבה

  7. לאחר הכרזה של אינטל על כך שתפסיק בפיתוח קו מוצרי ה-NUC הוותיק שלה - מגיעה הצלה בדמות הסכם אשר יעביר את ההובלה לחברת המחשבים והחומרה הבולטת מטאיוואןלכתבה

  8. Started by roma4k,

    שלום לכולם! יש לי שאלה לגבי שדרוג המחשב. אני עומד לשדרג את המחשב עוד מעט, אך אני לא יודע במה לבחור, אינטל או AMD וזאת מפני הסיבה הבאה: אני לומד בביה"ס בכיתה י"א מגמת אלקטרוניקה. במסגרת השיעורים במגמה אני לומד על מבנה המעבד של אינטל (8086) וכמו כן את שפת התכנות ASSEMBLER ( או ASSEMBLY), אנו לומדים פקודות שונות של השפה, שמפעילות בין השאר את הזיכרונות במחשב, אוגרים במעבד וכו, . השאלה שלי היא האם את כל אותם הפקודות ניתן לעשות גם על מחשב AMD, האם זה זהה לחלוטין לאינטל? תודה מראש. ----------------------------------------------------------------------- לאחר שהבנתי מכם שאני בנקודת מוצא שווה לשני המעבדים, נישאר לי רק להחליט איזה לקחת. אני יודע שבטח עניתם מיליון פעמים על שאלות מהס…

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by משה פייגלין,

    מישהו שמע על היצרן הזה וחוות דעת עליו .. הבנתי שהציפסט הכי מתקדם ללוח של אסרוק הוא של אינטל 915. וזה חברת בת של ASUS .. זה מהטיפה שידוע לי עליו ...

    • 25 תגובות
    • 1.6k צפיות
  10. שלום לכולם!! מצורפת תמונה של הלוח M שרכשתי ורציתי שמישהו יסביר לי איך מתבצעים כל החיבורים בלוח M. כולל כל היציאות ממנו לרכיבים וכל הכניסות אליו תודה....... [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 555 צפיות
  11. ספיד פאן לא מזהה לי את המחשב מה אני יכול לעשות

    • 1 תגובה
    • 597 צפיות
  12. Started by xyo,

    http://www.bit-tech.net/hardware/2007/04/18/idf_spring_2007_benchmarking_penryn/1.html http://66.249.91.104/translate_c?hl=en&langpair=de%7Cen&u=http://www.pcgameshardware.de/%3Fmenu%3Dbrowser%26article_id%3D575981%26image_id%3D601566

    • 6 תגובות
    • 838 צפיות
  13. היצרנית האמריקאית מתחילה לייצר באזז תקשורתי סביב הגירסה החדשה של נייד ה-XPS 13 המפורסם שלה כבר עכשיו לכתבה

  14. Started by The Ball,

    אמממ אני רציתי לעשות אפדייט לדרייבר של הלוח אם כי אף פעם לא עשיתי מאז שקניתי אני מצאתי דרייבר באתר של NVIDIA http://www.nvidia.com/object/nforce_udp_winxp_3.13 אבל אני לא יודע אם להוריד אותו ובאתר של ASUS לא מצאתי כלום אז מה לעשות? להמשיך לחפש באתר של ASUS כי עדיף דרייבר שלהם או שהדרייבר של NVIDIA יותר טוב? ד"א הלוח אם שלי זה rev 2.0

    • 2 תגובות
    • 664 צפיות
  15. היי לעיונכם -

  16. ואם יש לי 2 זכרונות של 512 שהCL שלהם הוא 2 ואני רוצה להשים עוד 2 של 512 אבל נCL שלהם הוא 2.5 על מה המחשב שלי יעבוד על איזה תיזמון

    • 1 תגובה
    • 619 צפיות
  17. Started by zag_zag,

    בעקבות ההצהרה של אינטל, asus ביטלו את האפשרות להפעיל את ה-PAT technology? ואם לא, באיזה עדכון ביוס אני יכול למצוא את זה (יש לי גרסת ביוס 1005) ? תודה

    • 0 תגובות
    • 608 צפיות
  18. אפשר לינק על באנצ' של מעבדי 64BIT של AMD תודה מראש /הכותרת נערכה, אתה לא כל כך חדש פה ואני מניח שאתה כבר יודע את החוקים/

    • 1 תגובה
    • 536 צפיות
  19. Started by X-It,

    אני רוצה לקנות או E6420 או E6520 או E6620 או E6720 או E6820 מחנות בארץ... אתם יכולים להביא לי חנויוות באינטרנט שמוכרות את המוצרים הללו...(ישראליות) ואם יש לכם למשל שני חנויות אם אותו מעבד אז את הזול מביניהם(מבין החנויות) תודה רבה!

    • 6 תגובות
    • 830 צפיות
  20. תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 471 צפיות
  21. לא כ"כ הבנתי את הקטע של דואל ביוס וצריבת ביוס. אודה מאוד למי שיסביר לי בקצרה על האופציות הללו. תודה מראש...

    • 16 תגובות
    • 1.9k צפיות
  22. sis 645DX Chipset Based 645E Max Series MSI Mainboard

    • 6 תגובות
    • 779 צפיות
  23. אם יש מספר סוגים אני מעדיף לקבל תמונה שלהם תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 505 צפיות

דיונים חדשים בפורומים