עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. :-[ קניתי את הלוח אם של אסוס P4P800 ולא ידעתי שבחנות יש לו גם את ה SE נדפקתי!? ואיך מה שקניתי זה לוח טוב!? :-\

    • 5 תגובות
    • 635 צפיות
  2. מה יהיה יותר טוב? וכסף לא מהווה בעייה... INTEL PENTIUM 4 LGA775 64BIT 3.2GHZ DDR2 533MHZ 1GB או AMD 64BIT 3200+ 939 DDR 400MHZ 1GB המחשב למטרה של הכל... אני לא משוגע במשחקים , אבל בהחלט משחק !!! אבל יותר עבודות רקע על המחשב, אי מיול, MP3 , מסנג'ר, דפדפנים, איי סי קיו וכו' פועל... מה יהיה לי עדיף מבחינת ביצועים של שני המקרים?? לא אכפת לי מתחמם\חשמל לא משנה לי הדברים האלה... לא מחפש OC תחלאס ביצועים?

    • 41 תגובות
    • 2.2k צפיות
  3. קניתי לוח של GIGABYTE 7n-400L ואני לא מצליח להפעיל את ה DUAL יש לי שני זכרונות 1) 256 MB 333 MHZ 2) 128 MB 266 MHZ אני חיברתי אותם לאותם צבעים ורשום לי ב BOOT שה DUAL מופעל אבל כשאני מגיע ל WIN רשום שהם פועלים על 266 MHZ תעזרו לי בבקשה תודה

    • 10 תגובות
    • 843 צפיות
  4. ההבדל בינהים ומה ממולץ לקנות תודה!!!!!!!!!!!!

    • 2 תגובות
    • 581 צפיות
  5. Started by SpiritKnight,

    יש חנות בנתניה שמצאתי(אחרי שעברתי על כל ספר הטלפונים ) שמוכרת "מעבד אינטל 1.6 סוקט 478 512 קאץ'" ז"א נורטווד, נכון? המחיר הוא 1000 ש"ח, 40 ש"ח הפרש לעומת 1.8 שווה ללכת עליו עם EPOX EP 4G4A+? תודה.

    • 15 תגובות
    • 2.2k צפיות
  6. יש לי כרגע E6600 והלוח שלי INTEL P965L אשר גם תומך במרובעי ליבה. אני מעריך שאני יכול למכור את המעבד בסביבות 800 שח כי יש עליו אחריות והכל ולקנות ב220$ את המעבד החדש. לא מתוכנן OC אבל הבנתי שאני חייב ספק של 600W לפחות בכדי להריץ את ה Q6600 ב 100%. האם כדאי למכור מעבד 1 ולקנות 1 אחר ועוד ספק שיעלה בסביבות 500שח נוספים או להשאר איתו? או, שכדאי לקנות ב 220$ ולמכור במחיר גבוה יותר בשביל הרווח? תודה.

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by kotel,

    ה-ATA ה1 שלי תפוס יש עליו ארדיסק וצורב רגיל. עכשיו אני רוצה לקנות צורב דיוידי! ואני לא יודע לאן לחבר אותו חשבתי אולי לחבר אותו ל-RAID הזה אין מושג איך ה-RAID עובד אז אני שואל אתכם אם אפשר...?

    • 6 תגובות
    • 612 צפיות
  8. Started by BONO,

    יש לי זכרון mb 256 corsair 3200 ואני רוצה להוסיף עוד זכרון אני יכול להוסיף פחות מהירים כמו 2700 של חברות אחרות? אם כן איזה חברה אתם ממליצים לי התקציב די דל משהו כמו 600 שקל מצאתי GEIL ו KINGSTONE מה עדיף יש הבדל משמעותי? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 661 צפיות
  9. לחבר שלי יש שני מחשבים בבית אחד שלו עם P4 2.0 והשני של אחותו P4 2.4 שניהם סוקט 478 והוא רוצה להחליף בין המעבדים הוא ירגיש הבדל? ועוד שאלה, הלוח אם שלו תומך בזכרון עד 266Mhz והביאו לו סטיק שפועל ב400Mhz (שניהם DDR), עד כמה שידוע לי הזכרון צריך לפעול לו ב266Mhz אבל הבעיה היא שהמחשב שלו מזהה את הסטיק אבל כתוב לו שיש לו 512 זיכרון וצריך להיות לו 768 לאחר הוספת הסטיק הנוסף, הוא בטוח שהבעיה היא שהחדש פועל ב400Mhz ואני כמעט בטוח שזאת לא הבעיה... מה עוד יכולה להיות הבעיה?

    • 2 תגובות
    • 578 צפיות
  10. בין זכרונות של CORAIR בתזמונים: 2-2-2-5 לבין: 2-3-2-5-1T נ.ב אני לא יעשה בהם OS

    • 5 תגובות
    • 692 צפיות
  11. אני ירגיש תהבדל בין זיכרון 667 CL5 לבין 667 CL3 ? הזיכרון הוא של חברת PQI TURBO

    • 4 תגובות
    • 689 צפיות
  12. איזה מעבדים אינטל תוציא בזמן הקרוב גראנטסדייל או פרסקוט או שניהם? שניהם לשוק הביתי? ואיזה AMD רק את הAMD64? אני מתעניין בזה כי אני רוצה לדעת מתי לקנות שילוש קדוש חדש (כרגע יש לי P4 2000MHZ ו256 RAM). בנוסף, גם ראיתי בנצ'ים בבאתר הבא שאני כבר לא יודע אם שווה לקנות בכלל AMD למטרת משחקים: http://www6.tomshardware.com/cpu/20030623/p4_3200-07.html http://www6.tomshardware.com/cpu/20030623/p4_3200-08.html

    • 17 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. מה יותר טוב שני כרטיסי מסך GeForce 8800 GT או אחד GeForce 8800 GTX תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 544 צפיות
  14. יש לי מעבד ברטון 2600+ של amd חח כמובן ולוח אם של epox 8rda3+ אני מריץ כל מיני בנצ'ים למערכת ומשווה אותם אחרי זה לאנשים אחרים (תמיד בלי oc) ושמתי לב שיש לי נפילה תמיד בביצועים של המעבד שלא עוקף בביצועיו את המעבדים של 2400 עדין amd, הבנתי שיש לי בעיה מכייון שלפעמים כשאני מפעיל את המחשב הוא מראה לי שהמהירות של המעבד היא 1250 בפוסט (כשהמחשב עולה) ורק אחרי שאני מפעיל ומכבה כמה פעמים זה חוזר ל-2600 (אהה וכן זה אומר oc fail למרות שלא עשיתי שום oc),לדוגמה באקווה מארק ה-cpu שלי מקבל 5,591 והשוויתי את זה לתוצאה אפילו של חבר בעל מעבד 2400 ואחד בעל 2500 ושניהם עוקפים אותי!! 2400 מקבל 5,900 2500 מקבל 6000+ לא יותר ממאה מעל ה-600, ורק אני מזדחל בסביבות 5500 מה זה יכל להיות? הכל חדש ז…

    • 19 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Logical/Chipset Memory Banks Bank 0 Setting : 128MB DDR-SDRAM 7-1-1-1R 6-1-1-1W 2.5-3-3CL 2CMD Bank 1 Setting : 128MB DDR-SDRAM 7-1-1-1R 6-1-1-1W 2.5-3-3CL 2CMD Bank 2 Setting : 128MB DDR-SDRAM 7-1-1-1R 6-1-1-1W 2.5-3-3CL 2CMD Bank 3 Setting : 128MB DDR-SDRAM 7-1-1-1R 6-1-1-1W 2.5-3-3CL 2CMD Speed : 2x 134MHz (268MHz data rate) Multiplier : 1/1x Refresh Rate : 15.36µs Power Down Mode : No Fixed Hole Present : No Memory Module(s) Memory Module 1 : Hyundai Electronics HYMD132 645A8-H C30203C1 256MB 16x(16Mx8) DDR-SDRAM PC2100U-2533-750 (CL2.5 upto 133MHz) (CL2 upto 100MHz) Memory Module 2 : SpecTek 0401A4FB 256MB 16x(16Mx8) DDR-SDRAM PC2100U-2533-750 (CL2.5 upto 133MHz…

    • 4 תגובות
    • 642 צפיות
  16. אז ככה...בעיקרון אני יעשה OC... חשבתי או על A-DATA 400MHZ או D-DATA VITESTA 500MHZ עכשיו...שמעתי שה400MHZ יכולים להגיע למשהו כמו 570-550... השאלה היא לאן ה500MHZ מגיעים??..יש מצב ל600MHZ?.? אני קונה מKSP...תודה...

    • 4 תגובות
    • 729 צפיות
  17. אני צריך לקנות 1GB של DDR2 667MHz שיעבוד בדואל (יענו 2X512) עד 500 שקל תודה!

    • 4 תגובות
    • 652 צפיות
  18. אמרתם לי לקנות את זה שזה לוח אם טוב להכל למה שיש לי בין הטובים של abit ABIT AI7/ALBATRON PX865PE PRO אני חושב זה היה זה הוא עלה לי 680 לפני שבוע קניתי החלפתי הכל עובד נקי וטוב קניתי משחות הכל שמתיקניתי אורר יותר שקט המאורר של הכרטיס מסך לא עבד מארו לי שהוא הלך שמתי קצת.. משחה או שמן לא הבנתי מזה קניתי והוא עובד עדין לא עבדתי עם המחשב הוא אצל אבא שלי . מה אתם אומרים על הלוח tiiger משהו

    • 3 תגובות
    • 568 צפיות
  19. שלום לכם יש לי כרגע מחשב עם מעבד 3800+ S939 ולוח שלא קורא מעבר זיכרון סטנדרטי (400) כרטיס מסך 7600GS קניתי 42' של טושיבה ואני רוצה להשתמש בה במחשב וכמובן לשחק משחקים חדשים ברזולוציות גבוהות כדי להנות ממנה, אני מתכנן (כנראה, אני לא בקיא במחירים) גם לקנות כבל HDMI. אני לא רוצה להשקיע עכשיו כסף מיותר על המחשב, אמרתי לעצמי אני אקנה כרטיס מסך באיזה 800 שקל ועוד איזה סטיק של ג'יגה(400) בהנחה שהוא יריץ לי משחקים כמו שצריך כי בסך הכל המעבד בסדר גמור, הבעיה היא רק הזיכרון והכרטיס מסך (לדעתי, תקנו אותי אם אני טועה) יש לי קונה למחשב שלי פלוס 15' LCD ב1100 שקל, מצד אחד אני אומר - נמכור, גם ככה אני צריך מסך חדש וכרטיס מסך. זה נושא שלא מתאים לשום פורום, זה גם כרטיס מסך גם מעבד גם זיכרו…

    • 0 תגובות
    • 540 צפיות
  20. אני פותח חנות מחשבים בחיפה האם יש מקום זול לקנית חלקים/מחשבים מוכנים/או כל דבר שקשור שזה בבקשה תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 707 צפיות
  21. הסבר מה הצ'פסטים האלו מועילים ומה שונה בין הצ'יפים??? דוג'- ה NVIDIA nForce 790i SLI לאומת ה NVIDIA nForce 780i SLI לאומת ה Intel X48 חברה תגיבו..

    • 4 תגובות
    • 636 צפיות
  22. http://www.newegg.com/app/ViewProductDesc.asp?description=20-145-440&depa=1 איך זה יכול להיות רק 96 דולר לג'יגה של Corsair ??

    • 19 תגובות
    • 1.6k צפיות
  23. לא מובן לי..

    • 6 תגובות
    • 746 צפיות
  24. את התדר של הזיכרון הבנתי אבל זה בא בנוסף ל 5-5-5-12 לי אמרו תסתכל רק על המספר הראשון הוא הכי חשוב. אמרו לי שהזיכרון הוא מטריצה של שורות ועמודות כאשר הזיכרון ממלא נתונים הוא ממלא שורות שורות. כאשר נגמר שורה הוא עובר לשורה הבאה וזה לוקח לפי המספר הראשון שהוא במקרה הזה 5 , אני מניח 5ms אבל זה רק אני. ואומר כמה שיותר נמוך יותר טוב. מישהוא יכול לאשר את זה , ואם זה נכון אז למה שאר המספרים?? אני יודע שזה לOC אבל מה זה אומר?? כי אני רוצה לדעת לפני שאני קונה.

    • 2 תגובות
    • 485 צפיות

דיונים חדשים בפורומים