עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by iyehuda,

    ללא בעיה ?

    • 2 תגובות
    • 803 צפיות
  2. הי יש לי מחשב עם שני כרטיסי זיכרון של KINGSTON כל אחד 512MB 800MHZ הם עובדים ב HT היום הביאו לי עוד שני זכרונות (לא של KINGSTONE) כל אחד מהם 1GB במהירות 800MHZ רציתי לדעת אם המחשב עדיין יעבוד לי ב HT עם הזכרונות??או שעצם זה שהוספתי זכרונות מחברה שונה ונפח שונה מאט לי את קצב העבודה? תודה...

    • 2 תגובות
    • 607 צפיות
  3. זה מזיק למחשב ? לסוללה ? ובאופן כללי, האם כדאי / לא כדאי ?

    • 4 תגובות
    • 934 צפיות
  4. Started by Tzion,

    נגיד AMD1800 והוא ישרף לי (בתקופת האחריות) בעתיד ויפסיקו ליצור אותו, במה יחליפו לי אותו? במעבד יותר חדש?

    • 7 תגובות
    • 959 צפיות
  5. שלום, קניתי KINGSTONE 512MB ובהגדרות כתוב שיש לי רק 448.... אז זה אומר שאחת מהיחידות של הזכרון נדפקו לא? תודה מראש, ניר

    • 4 תגובות
    • 538 צפיות
  6. היי, החנות שקניתי ממנה את המעבד שלי שמה בר קוד עד המשטח הכסוף של המעבד, איפה שצריך לשים את המשחה, עד כמה זה פוגע בקירור שלו?יש למישהו מושג ?

    • 48 תגובות
    • 4.2k צפיות
  7. הוא במחצית הראשונה של 2005- כדאי לקנות היום את הA64, מן הסתם רב התוכנות שאמורות להשתפר בעקבות ההרחבה ל64 כבר עובדות על הגירסאות של 64 ביט. (פוטושופ, פרמייר, יוליד, מאיה וכו...) מה שאומר שבעוד חצי שנה מחשב עם A64 יוכל להיות חזק יותר ממה שהוא היום.... ההנחה שלי נראת לכם נכונה?

    • 1 תגובה
    • 574 צפיות
  8. באתר של Voodo Extreme ייש ידיעה בה שואלים את המפתח הראשי של Epic Games (מיוצרי המנוע החדש של Unreal) איזה מעבד עדיף למשחקים של היום והתקופה הקרובה? להלן התשובה: VE - Assuming you were making a new rig to run today and tomorrow's games, which CPU would you recommend at the $266 price point? A Quad-core Q6000 2.4GHz or Dual-Core E6850 3.0GHz? Tim - If you're buying a CPU primarily for gaming, the sweet spot of the market seems to be dual-core. There, you can get a higher clock rate than is available (at least economically) in quad-core. All UE3 games, for example, scale really well to two cores, and you get significantly more performance than single-core much of the time…

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by danieltal,

    ומה יהיה חדש ?

  10. שלום! עלה לי ולחבר רעיון ליקנות מעבד בחו"ל כיוון שזה הפרשים מאוד גדולים בכסף. עכשיו החבר שלי אמר שאין אחריות ויכול להיותש יהרס ואני אמרתי לו שמעבדים זה חלק נדיר שיתקלקל במחשב !!! רציתי לדעת אם זה נכון ואם יש הרבה מיקרים של תקלות עם מעבדים וכנראה מדובר על מעבד ATHLON X2 או OPTERON X2 תודה רבה... אגב יש מצב שיעשו לי בעיה כשאני יבוא איתו לארץ ?

    • 6 תגובות
    • 619 צפיות
  11. Started by yair_gobani,

    טוב יש לי סלרון 1000(טואלטין) המהרתי אותו ל1100 והפעלתי את סנדרה לפי סנדרה המעבד שלי עוקף את הפנטיום 3 1000 ואת האטלון 1000 האם זה נכון?

    • 1 תגובה
    • 2k צפיות
  12. Started by _xyz,

    1)האם יצרני הלוחות הכי אמינים (לשימוש רגיל, לא OC כבד) הם אינטל, אסוס וג'יגהבייט? האם יש דירוג של האמינות שלהם, או שהיא נחשבת דומה? 2)האם יש משמעות מיוחד לתוספות כמו ה solid capacitors או ultra durable של ג'יגהבייט? 3)כמה שנים לוח תקין אמור לעבוד בלי בעיות ותקלות?

    • 3 תגובות
    • 717 צפיות
  13. הלוח אם שאני קונה: http://digma.co.il/shop/product_info.php?products_id=1323&osCsid=4dfabff624216ef9d93752d4ec397435 המעבדעם האופציה לקירור) http://digma.co.il/shop/product_info.php?products_id=1405{11}42&osCsid=4dfabff624216ef9d93752d4ec397435 יש בלוח אם כרטיס רשת בכלל? אם לא שווה לי להוסיף או לקנות אחר?

    • 2 תגובות
    • 538 צפיות
  14. אני יודע שיש איזה שמוע שאינטל עומדת להפסיק את היצור של הזכירון RDRAM משהו בבקשה יכול להגיד לי למה? ד"א: אני יודע שזה גם מאיזה ציפ' חדש שהחברה הוציאה.... וש-איזה חברה אחרת הולכת להוציא RDRAM חדש זה נכון? תודה אחים

    • 7 תגובות
    • 715 צפיות
  15. יש לי במחשב 256 ראם ואני רוצה להרחיב אותו ל500 ומשהו, בקצור לקנות עוד 256 זכרון עכשיו אני מעוניין לדעת אם יש כל מיני סוגים של זכרונות ואם יש אחד שאולי יהיה עדיף מאחרים ומה המחיר שלו כמובן התקציב שלי הוא עד 1000...אז אני לא חושב שתיהיה בעיית כסף לזכרון של 256 ראם מקווה שזה הפורום הנכון תודה מראש למי שמוכן לעזור לי

    • 9 תגובות
    • 645 צפיות
  16. מה עדיף ? TWINMOS 1GB DDR PC3200 CL2.5 x2 TWINMOS 512MB DDR PC3200 CL2.5 x4 מישהו פעם אמר לי משהו על T2 או משהו כזה ורציתי לדעת מה ההבדלים בביצועים , ועד כמה הם גדולים תודה

    • 7 תגובות
    • 725 צפיות
  17. איזה הכי עדיף לקנות (שלא יקר בצורה מחרידה, כמובן). בתודה, גבריאל.

    • 3 תגובות
    • 508 צפיות
  18. כי יש איזו שהיא בעיה עם זה? האם זה אמיתי

    • 18 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. רק תגידו כן או לא בבקשה !

    • 8 תגובות
    • 862 צפיות
  20. תגיבו בבקשה תודה מראש יניב

    • 1 תגובה
    • 567 צפיות
  21. אני רוצה לדעת האם זה נכון? למה? איפה זה רשום? תביאו הוכחה

    • 14 תגובות
    • 718 צפיות
  22. משנה משהו בוינדוס, ז"א וינדוס יזהה עכשיו מעבד אחד יתחיל להתקין כל מני דברים.... אחרי זה שאני אחזיר למצב כפול הוא יצתרך לעשות עוד כל מניי הגדרות ושינויים? כי יש כמה משחקים שלא מתפקדים טוב א) COD2 <- יצא patch ב) Peter Jackson King Kong - המהירות עולה וירודת במחזריות בלי הפסקה ג) POP T2T - אחרי התקנת דרייברים חדשים מנווידיה שפותרים כמה בעיות יש בעיה שהמצלמה קופצנית במשחק כל אלו בעיות ידועות של כפולי ליבה, כנראה שיש עוד

    • 4 תגובות
    • 506 צפיות
  23. או לפחות להגיד לי מה הערך באינטל של המעבדים הבאים: athlon xp 2500 athlon xp 3200 וכל מה שביניהם. תודה מראש לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 646 צפיות
  24. אנא דרגו את 4 או 5 לוחות האם הטובים ביותר, לדעתכם, הקיימים היום בשוק לאותו מעבד (INTEL / AMD), מהטוב ביותר לפחות טוב. אנא ציינו שם מותג, דגם וצ'יפסט (סדר גודל של מחיר אם ידוע לכם), בנוסף ציינו האם מתאים ל OC. תודה.

    • 1 תגובה
    • 691 צפיות
  25. שלום לכם, אנא המליצו לי על לוח אם זול ופשוט לפרויקט HTPC. לדעבוני, אין לי יותר מידי כסף, אז הלוח צריך להיות עם הכל עליו. אפשר גם יד שניה אם למישהוא יש. תודה...

    • 3 תגובות
    • 579 צפיות

דיונים חדשים בפורומים