מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
שלום אני מחזיק בלוח 775 DUAL של אסטרוק עם מעבד 6300 הלוח הישן שלי הוא ABIT ציפסט 865 אני רוצה להחליף בין הלוחות והמעבד בלי לפרמט את ההרד דיסק שלי אני קראתי פה בפורום שאפשר לנסות יחסית בקלות ע"י הסרת דריוורים כיבוי והפעלה עם הלוח החדש. יש מישהו שיכול להראות לי איזה דריוורים אני צריך להסיר ? אני נשאר עם כל החלקים שלי (כרטיס מסך AGP וכל שאר הדברים). תודה מראש. [attachment deleted by admin]
-
- 15 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
יש לי מעבד AMD AXP 2500 לפני 8 חודשים קניתי וולקנו 12 ומרחתי על המעבד את המחשה התרמית הג'נרית שהגיעה עם גוף הקירור. היום קניתי משחה ARCTIC SILVER כדי לשים מחדש, אבל אני רוצה לדעת קודם איך להסיר את המשחה הקודמת? יש לי בבית מין "ג'" כזה, שרשום על הרכיבים שלו מאחור: Ingredients: alcohol 70%, water, glycerin, thickners & fragrabce אני יכול להשתמש בו?
-
- 9 תגובות
- 799 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לעדכן את הביוס כי אולי יפתחו לי עוד אופציות לאובר קלוק עכשיו הורדתי את התוכנה שבאתר ומשום מה היא עושה לי שגיאה מה אני עושה תודה
-
- 9 תגובות
- 736 צפיות
-
-
איך אני מעדכן את הביוס אחרי שגמרתי להוריד את העידכון שלו?? בבקשה הסבר מפורט למי שיכול
-
- 2 תגובות
- 504 צפיות
-
-
אני צריך לעדכן את הביוס שלי אבל אני לא יודע מאיפה להוריד את העדכון אם מישהו יכול לתת לי לינק בבקשה... אני מוסיף תמונה של המפרט שלי דרך "AIDA" שתדעו איזה ביוס יש לי.
-
- 4 תגובות
- 606 צפיות
-
-
יש לי את הלוח אם של GIGABYTE: GA-8S648FX-L ואני רוצה לעדכן את הביוס שלי, איך אני עושה את זה? אני צריך לעדכן אותו כי אתמול שידרגתי את הכרטיס מסך שלי (6800) מGF4MX, והוא לא פועל לי טוב (FPS נמוך מאוד), אני כבר עידכנתי דרייברים וזה לא עזר, אז אמרו לי לעדכן את הביוס שלי.
-
- 3 תגובות
- 592 צפיות
-
-
הורדתי את העדכון ואני מקבל קובץ BIN מה אני עושה איתו מה אני צריך להוריד מכאן http://www.ecsusa.com/downloads/l4vxa2.html יש שם מלא עידכונים
-
- 16 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם . יש לי לוח אם :asus a8n sli deluxe ורציתי לדעת איך מעדכנים ביוס והאם כדאי לעשות זאת.(אם יש למישהו ניסיון עם הלוח הזה הייתי שמח לשמוע חוות דעת)
-
- 2 תגובות
- 741 צפיות
-
-
יש לי לוח אם של GIGA-BYTE דגם 7VAXP והורדתי את העדכון ביוס האחרון שלו איך אני מתקין אותו?
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הורדתי מהאתר של MSI את הגירסא המועדכן לביאוס בלוח M הספציפי שלי מישהוא יכול לעזור לי ? איך אני מעדכן את הביאוס? לוח M MSI P35 NEO
-
- 1 תגובה
- 529 צפיות
-
-
-
-
איך אני מפעיל Physical Address Extension במחשב שלי המערכת הפעלה תומכת וגם המעבד יש לי 512 מגה דואל דידיאר איך אני מפעיל ת Physical Address Extension ? תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 555 צפיות
-
-
לאחר שביררתי בכל אתר אפשרי אני ינסה שוב פעם להשיג את הפתרון לפי המפרט שלי ועל הציפסט שקיים על הלוח שלי NF 3 ULTRA צריך להיות לי פיירוול מובנה אבל משום מה אני לא מצליח למצוא את האפליקציה שמובילה להגדרות ( ראה תמונה ) באתר של NVIDIA מצאתי כמה מדריכים ואף בדף ההורדה של הדריבר ניתן לראות בבירור כי אמורה להיות תוכנה שמפעילה את ההתקן ( ראה תמונה נוספת ) דבר נוסף אני חייב לציין שכשאני מתקין את הדרייבר אני מקבל כל מיני הודעות שגיאה אבל על אף אחת מהם אני לא מוצא פרטים לגבי הפיירוול ** למנהליי הפורום אני רושם את ההודעה כאן בהבנה כי ניסיתי לכתוב את זה בפורום תוכנה ולא נעניתי כלל [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 731 צפיות
-
-
פשוט לא יוצא. יש תריק? יש לי בלוח 2 ווים והמוט ברזל לא זז. נ.ב שמתי תמונה של לוח אחר כי יש שם קרור דומה מכיוון שלא היתה לי מצלמה לצלם אז מצאתי תמונה באינטרנט. [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 598 צפיות
-
-
הוצאתי מהמחשב הישן את המעבד פנטיום 2 שהיה מחובר בשיטת Slot1 (איך שקוראים לזה). כמו שאתם מבינים (אם אתם לא - יש תמונות) המעבד נמצא בתוך מעטפת של צלעות קירור - יש לכם מושג אני אוציא אותו משם? תודה מראש . [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 8 תגובות
- 600 צפיות
-
-
-
לוח ABIT P35 וקירור Thermalright MST-9775
-
- 1 תגובה
- 606 צפיות
-
-
אני לא מוצא בביוס את האפשרות הזאת ... הביסו שלי הוא award bios משהו כזה קוראים לו ... לוח gigabyte k8 nf4 משהו יודע אולי ?
-
- 6 תגובות
- 743 צפיות
-
-
שלום לכולם... אמרו לי שמשנים משהו בבאס? אני לא כ"כ מבין בזה.. מישהו יכול להגיד לי איך אני משנה את תדר המעבד?
-
- 4 תגובות
- 797 צפיות
-
-
יש לי שני סטיקים של kingstone 256mb PC3200 התקנתי היום וולקנו 12 ולא יודע למה, כשאני הפעלתי את המחשב הלוח אם זיהה את המעבד כמעבד מסוג אחר. אז בגלל זה נכנסתי לביוס ועשיתי "העלאת הגדרות אופטימליות" או משהו כזה. בקיצור, עשיתי "שיחזור הגדרות". אבל עכשיו, הלוח אם חזר לקרוא את שני הזיכרונות כ-333DDR ולא כ-400DDR. הייתה לי בדיוק את אותה הבעיה לפני 3 חודשים. אתם עזרתם לי לפתור אותה (שיניתי משהו בביוס). אני ניסיתי לעשות חיפוש להודעה ההיא אבל לא מצאתי. אני נכנסתי לביוס ואז ל-SOFWMENUE ועדיין לא מצאתי שם משהו שקשור לזיכרון, חוץ מה: CPU/DRAM RATIO, אבל שם יש את היחש בין המעבד לזיכרון ולא קביעת ה-MHZ של הזיכרון. אם אפשר בבקשה תגידו לי שוב איך אני משנה את הזיכרונות מ-333 ל400? יש לי לו…
-
- 0 תגובות
- 497 צפיות
-
-
היחס שלי זה 5:6 הזכרונות 800MHZ אז מישהו יכול להסביר לי במה יחס של 1:1 יותר טוב מכל השאר ואיך אני משנה ולמה אני משנה את זה לא מצאתי FSB:DRAM בביוס ומה הסיכון לעלות את זה? *עריכה: רק שמתי לב שפרסמתי את זה פה אם זה קשור לאוברקלוקינג אז סליחה ולהעביר
-
- 4 תגובות
- 537 צפיות
-
-
הכותרת אומרת הכול... ממש לא מוצא את זה....איך קוראים לזה שם?
-
- 9 תגובות
- 640 צפיות
-
-
איך אני משנה מחלקים,יחס בביוס החדש ביותר של DFI INFINITY 975X??
-
- 0 תגובות
- 460 צפיות
-
-


