עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. תקציב: 700 ש"ח. מטרות: מחשב להכל וגם למשחקים שירוצו על MED ככה. אז ככה,יש לי: מארז, כרטיס מסך HD3850, זכרונות 2GB , ספק כוח FSP 400W. עכשיו אני מעוניין לשדרג ולקנות לוח אם ומעבד חדשים, והחלטתי על מעבד E6300 ב430 ש"ח ועל לוח אם אני לא סגור אבל יש לי 3 אפשרויות שיתיאמו למחיר שלי: Asus P5KPL-AM http://skypc.co.il/pl_product~31146~10~0.htm או ASUS PRKPL-CM http://skypc.co.il/pl_product~31144~10~0.htm או GIGABYTE GA-G31M-ES2L http://skypc.co.il/pl_product~39264~10~0.htm אז השאלה שלי היא איזה לוח הכי כדאי לקנות מבינייהם? יש לציין כי ייתכן שאני יבצע OC למרות שאני לא מתכוון לקנות קירור.

    • 6 תגובות
    • 778 צפיות
  2. איזה לוח אם הכי מומלץ למעבד AMD Athlon 64 AM2 איך לוח הזה GA-MA790X-DS4

    • 2 תגובות
    • 532 צפיות
  3. יש לי עכשיו את הGIGABYTE KN8SULTRA ואני לא כ"כ מרוצה ממנו עשיתי פה חיפוש בפורום וקראתי הרבה REVIEWS על לוחות השאלה מה אתם ממליצים מניסיון ? אני שמתי את העין על MSI K8N NEO 4 PLATINUM יש משהו יותר ממולץ ממנו? הלוח צריך ללכת עם 939 3000 תודה

    • 1 תגובה
    • 523 צפיות
  4. איזה לוח אם הכי משתלם למעבדי core i7 . זאת אומרת לא הלוח אם הכי זול שיש אלא הלוח אם הכי טוב שאפשר להוציא במחיר טוב . תודה !

    • 12 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. שמעתי המלצות על ABIT KV8 sata,GBL אבל לא מצאתי מפרט שלו ככה שאני לא יודע אם יש לו כרטיס קול מובנה... אני מחפש משהו בערך באותו סכום, שיהיה כמה שיותר מתאים ל 64 BIT אבל שיכלול כרטיס קול... בבקשה תעזרו לי בזה

    • 6 תגובות
    • 567 צפיות
  6. Started by Shpitz316,

    אהלן, אני מתלבט לגבי לוח אם ואני לא יודע ממש מה לבחור. אני רוצה מעבד Core i7-930 (או 920), זיכרון של DDR3 במהירות 1,600, וכרטיס מסך Geforce GTX 470. אני לא מתכנן לעשות OC, והמחשב אמור להריץ משחקים כבדים. אני ראיתי שהלוח אם הכי מומלץ כרגע הוא: ga-x58a-ud3r אבל הוא יקר מדי (1,080 שקל). האם יש לוח אם זול יותר שמתאים לצרכים שלי? (רצוי שהוא יתמוך בUSB 3.0 ובSSD) תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by eXaLT,

    שלום לכולם! אני רוצה לקנות מחשב עם מעבד amd 2800+ וכרטיס מסך ATI Radeon 9600pro! איזה לוח אם הכי מתאים? תודה מראש, eXaLT

    • 10 תגובות
    • 885 צפיות
  8. אני קצת לא מעודכן בשינויי החומרה האחרונים הבנתי שזה SOCKET 775, אבל אני לא בטוח שכל הלוחות בתושבת זו מתאימים לו, כי רק בחלק מצוין שזה Conroe Supported... איזה לוח אם (עם כרטיס קול מובנה), הכי משתלם למעבד זה? תודה..

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. שלום, אני מתכנן לקנות מעבד QUAD 9550 INTEL, וכרטיס מסך HD 4890 1GB. אני רוצה להתאים להם לוח אם טוב וזכרון. לגבי הלוח אם - האם יש לוח אם מומלץ שיתאים ל2 רכיבים אלה, או שכל לוח אם שמתאים ל775 יעבוד? לגבי הזכרון - האם נכון להגיד שכל עוד אין לי מעבד I7 ההבדל בין DDR2 לDDR3 הינו קטן? במחיר של 4 GB DDR 3 אני יכול לקנות הרבה 6 או אפילו 8 GB DDR2.

    • 5 תגובות
    • 630 צפיות
  10. Started by David_Beckham,

    פתחתי נושא בקשר ל3 חלקים שאני רוצה לקנות אז אחראי הפורום המליץ לי על: AMD X2 38002 2GB 667MHZ DDR2 ולוח אם NFORCE 550 עכשיו אני לא מכיר את הלוח אם הזה הוא טוב בכלל .. ? אן לא אז מה אתם ממלצים אני צריך שסך הכל 3 החלקים יעלו 2500 שקל .. ! לוח אם זיכרון ומעבד .. !

    • 1 תגובה
    • 565 צפיות
  11. Started by TaMiRn2,

    כתוב עליו N1996 והצ'יפ סט זה ויאVT82C693A

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  12. תודה

    • 12 תגובות
    • 808 צפיות
  13. Started by רומן גרוס,

    ASUS G31 AM-PS או MSI G31TM-P35 ? באייבורי המליצו לי על ה MSI

    • 1 תגובה
    • 687 צפיות
  14. איזה לוח אם טוב יותר ? GIGABYTE GA-EX58-UD4 או DFI LANPARTY DK X58-T3eH6 ל-OC

    • 4 תגובות
    • 854 צפיות
  15. קניתי את הASUS P5GC-MX1333 ודקה לאחר שהעליתי את המחשב הוא שבק חיים. בחנות אמרו לי שהביאו לי מחשב זהה חלופי ולאחר מכן גיליתי שקיבלתי בעצם P5VD2-VM SE ההייתי צריך חבר שיחפש באינטרנט דריבר לזה ועכשיו עשיתי מבדק קטן באינטרנט וממה שאני רואה זה שמבחינת הזיכרון מה שהתכוונתי לקנות עדיף יותר. עד כמה יש הבדל? מה יכולת להיות שעבדו עליי כשאני חזור לחנות כדי לקחת דריבר לצעוק על המוכר ולדרוש פיצוי? לעזרתכם אודה מאוד

    • 6 תגובות
    • 1.6k צפיות
  16. שלום אני רוצה לשאול איזה לוח עדיף מבחינת פ'יצרים עמידות בOC וביצועים כללים וכל דבר אחר אם משהו יכול לתת לי סקירות או כל דבר אחר לגבי הלוחות הנ"ל אני אודה לו מאוד

    • 2 תגובות
    • 718 צפיות
  17. http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=5014 או http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=4852[br]פורסם בתאריך: 29.06.2009 בשעה 17:52:53 :s05:[br]פורסם בתאריך: 29.06.2009 בשעה 18:31:24 :s05:[br]פורסם בתאריך: 29.06.2009 בשעה 18:31:39

    • 1 תגובה
    • 749 צפיות
  18. Started by NAND,

    שלום, אני מתכנן לשדרג את המערכת הקיימת שלי למטרות גיימינג וסטרימינג בלבד. את השדרוג התחלתי עם המעבד ובחרתי ב-i7 4790, אני חושב שהוא ייתן לי תפוקה טובה יותר כשזה נוגע למולטיטאסקינג. לגבי לוח האם, יש מבחר כל כך גדול שאני לא יודע במה לבחור. בהתחלה רציתי ללכת על H97, שהבנתי שהוא טוב יותר בגלל שיש לו יותר ממירי מתח, ומאחר שהיא ערכת שבבים יחסית יוקרתית אפשר להניח שהלוח יהיה עשוי מאיכות חומרים גבוהה יותר בהשוואה ללוחות B85 לדוגמה. אני קונה את המחשב מ-RSM, והנציג שדיברתי איתו טוען שאין להם כרגע במלאי לוחות H97 או Z97. מצד שני, הוא אומר שאני לא צריך בכלל H97, ושההבדל היחידי בין H97 ל-B85 זה סלוטים (ואני חושב שזה לא נכון ושיש עוד הבדלים). בכל מקרה, בהנחה שאני רק מש…

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  19. GIGABYTE GA-P35-DS3L VS Abit IP35-E Chipset P35 Socket 775 אני מתלבט בין 2 סוגי הלוחות אם האלה, האביט יותר זול בכ-50 ש"ח אבל הכסף כמעט ולא משחק פה תפקיד.. אני חייב לדעת איזה מהם עדיף לי לקחת בשביל המעבד מרובע ליבות של אינטל ה-Q6600 כרטיס מסך 8800GT ו-2 ג'יגה זיכרון בתדר 800. מה אתם אומרים?, חשוב לי גם מאוד הכרטיס קול שיש על הלוחות אם האלה.. אם החלטתם לבחור בלוח אם כזה או אחר, תפרטו לי גם למה.. תודה רבה לכל העוזרים!

    • 5 תגובות
    • 825 צפיות
  20. Started by RTTW,

    היי לשאלה שלי חח... איזה לוח אם טוב יותר? ASUS P5B הרגיל או GIGABYTE DS3 .. ומה ההבדל בין הגירסאות מה השיפורים וכו... בין 1.1 ל-2 ול-3.3

    • 1 תגובה
    • 490 צפיות
  21. Started by adiyanai,

    MSI K9NGM2 Chipset 6100 או K9N NEo NFORCE 550 תודה.

    • 13 תגובות
    • 739 צפיות
  22. Started by lior408,

    שלום לכולם. לא מבין גדול בלוחות אם.. אני בונה מפרט לשימושים ביתיים בסיסיים (אינטרנט/מוזיקה/סרטים), ככל הנראה דרך חנות פלונטר. מתלבט בין שני לוחות אם בתקציב דומה (המעבד יהיה 4160 i3 או 4330) - Gigabyte - GA-H81N במחיר 380 שח או ASRock - B85M-ITX במחיר 400 שח אלו לוחות אם למארז mini itx. אשמח לעצתכם מה עדיף. תודה. ליאור.

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. תכלס אני אבוד ניסיתי להשוות בין שני הדגמים הללו : P8Z68 Deluxe s1155 Core i3/i5/i7, Intel Z68, DDR3 1600, 3xPCI-E‎ http://www.asus.com/Motherboards/Intel_Socket_1155/P8Z68_DELUXE/#specifications או P68X-UD5-B3 s1155 Core i3/i5/i7, Intel Z68, DDR3 2133, 3xPCI-E‎ http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=3848#sp מה לבחור ?? אני מרכיב מחשב והרכיבים הם כאלו : [/core i7 2600 3.4Ghz, s1155, 8MB, GPU Core, Tray 2x2GB G.Skill Ripjaws X Edition Dual Channel CL7-8-7-24 GTX570 1280MB GDDR5 DX11 2xDVI Mini HDMI PCI-E ‎ Caviar Black 1TB 7200RPM, 64MB, SATA III WD1002FAEX‎ SH-S223B DVD±RW x22 Black SATA‎ Thermaltake SpinQ VT CPU Cylinder Heatsink Cooler CL-P0554‎ V9 (Bla…

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. שלום לכולם אני מתכונן לקות בקרוב מחשב ועוד לא גיבשתי את דעתי בנוגע ללוח מתאים למטרות OC?? עכשיו המעבד כנראה E4300 או E6300 לא הגעתי למסקנה מה יותר טוב לOC כרגע אני צריך לוח טוב שיעמוד בOC מה אתם ממליצים?

    • 0 תגובות
    • 510 צפיות
  25. כותרת... ישלי את הG31 שהוא מעפן מבחינת אוברקלוק.. אז אני רוצה כנראה להחליף לוח אם..עם איזה לוח אם אני יוכל לעשות אוברקלוק משהו טוב... ואני לא נותן תקציב כי אני לא יודע מה התקציבים של הלוחות אם

    • 9 תגובות
    • 629 צפיות

דיונים חדשים בפורומים