עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by manbot,

    הזיכרון הכי טוב שאפשר להשיג בכסף הזה, עד 550 מקסימום. תודה!

    • 1 תגובה
    • 689 צפיות
  2. שלום חברים, יש לי מעבד +AMD Athlon 64 3000 על גבי לוח Gigabyte GA-K8NSC-939 ועליו 2 סטיקים של TwinMOS 256MB DDR 400MHZ 2.5-3-3-8 (סה"כ 512MB). אני רוצה להוסיף עוד 512MB זכרון במחיר הזול ביותר האפשרי ומקסימום ביצועים (דרישה מפתיעה...). שתי שאלות: 1. מה יקרה אם אוסיף סטיק זכרון של 512MB בעל נתונים דומים אבל מיצרן שונה? 2. המלצות לגבי הזכרון הכדאי ביותר? תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 671 צפיות
  3. Started by danik,

    שלום אני צריך לקנות זיכרון DDR של איזה חברה עדיף? אני יודע שKingston היא חברה מאוד טובה מאמינה... אבל לאחר עיון קצר בפורם הבנתי שהרבה ממליצים על SAMSUNG אז איזה חברה היא חברה טובה? יש גם את OCZ ועוד כמה חברות... מה עדיף? למשתמש הביתי....

    • 6 תגובות
    • 732 צפיות
  4. שלום חברים, צריך את העזרה שלכם. יש לי את לוח האם הזה : http://www.msi.com/index.php?func=proddesc&maincat_no=1&prod_no=228 ויש לי 3 שאלות (מצטער אם הן טפשיות) : 1. האם אני יכול לקנות סטיק אחד של 2GB זכרון ולהשתמש בו או שאני חייב לקנות 2 סטיקים של 1GB ? 2. כמה זיכרון מקסימום אני יכול לשים בו ? 3. האם זכרון DDR2 מהירות 800MHZ יעבוד בו ? תודה

    • 1 תגובה
    • 743 צפיות
  5. Started by bora8,

    שלום לכם. שי לי מעבד I7 8700K לוח אם ASUS Z370-F אני צריך זיכרון שמתאים למעבד וללוח שיש לי. איזה זיכרון אתם ממליצים בשבילי? קירור למעבד Noctua NH-U9B SE2 תודה לעונים

    • 16 תגובות
    • 2.5k צפיות
  6. Started by yogev s,

    יש המון חברות שונות ובכל מקום מישהו ממליץ על אחד אחר, אני רוצה שאתם תמליצו לי. אני לא מתכוון לעשות בזיכרון oc אלא שימוש רגיל וחשוב לי שהזיכרון יהיה במהירות של 400mhz, אז איזו חברה היא הטובה ביותר לייצור זיכרונות?

    • 6 תגובות
    • 707 צפיות
  7. אני קונה מאבד AMD 64 3000+ עם לוח שאינו תומך בDUEL DDR אז אני לא ממש יודע איזה זיכרון לקנות למישהו יש רעיון?? ???

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. Started by Kitzony,

    איזה זיכרון הוא הכי טוב בשביל AMD Athlon 64 3800 Dual Core BW-E6 Socket 939 BOX DFI LanParty NF4 SLI-DR nForce 4 Ultra 939 Motherboard צריך שיהיה 2G בסביבות ה1500ש"ח

    • 2 תגובות
    • 760 צפיות
  9. 512MB TwinMos DDR PC3200/400 (TMD7608F8E50D) - original ADATA 512MB PC DDR400 MICRON 512MB DDR400 מתחנן OC לעתיד ...... צריך משהו טוב עד סכום של 550 שקל.! מתחנן לקנות את כל המחשב מנעה או זיגזג

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by nesber,

    אני קונה AMD64 עם 512 זיכרון במהירות של 400MHZ. השאלה היא איזה חברה נחשבת להכי איכותית. אציין כי אני לא מתכוון לעשות אוברקלוק לשום חלק במחשב, בתוך כך גם הזיכרון. אשמח לקבל חוץ מהחברה עוד פרטים חשובים.

    • 2 תגובות
    • 567 צפיות
  11. Started by xEnplex,

    מה עדיף בשביל משחקים? GIGABYTE M55Plus-S3G AM2 עם DDR II 667 512MB V-DATA שתי יחידות או ASROCK ALiveSATA2-GLAN AM2 עם DDR II 667 512MB TwinMOS שתי יחידות בלי OC זה הכול מ-KSP אגב ואם תוכלו, תמצאו לי בנצ' מארק לזכרונות הנ"ל חיפשתי כבר הרבה זמן אבל לא מצאתי

    • 12 תגובות
    • 588 צפיות
  12. Started by dashayan,

    שלום רב לכולם איזה חברה נחשבת לטובה יותר מבחינת איכות ואמינות Corsair או Kingston ? מתלבט מאוד תודה לעונים

    • 12 תגובות
    • 876 צפיות
  13. Started by oitb,

    היצעו לי אתTwinmos 512MB DDR433 PC3500 DDR Speed Premium BH-5X2 אבל זה יכול לעבוד כ דואל? אני יכול להשקיע עד 1600

    • 3 תגובות
    • 540 צפיות
  14. 1066MHZ CL5 הוא יותר גדול אבל הcl שלו יותר מי 800MHZ CL4 וזה יותר קטן ה cl שלו פחות בקיצור מי משתהים יותר טוב? ויותר מהיר?

    • 7 תגובות
    • 729 צפיות
  15. Started by david86,

    אני רוצה לקנות זיכרון ddr ורציתי את עצה שלכים איזה לקנות מי החברות שאני ישים איזה יותר טוב הוא יותר יצים יותר מהיר הוא כול דבר ישמח לשמוע ncp 1024MB 400MHZ CL2.5 Mushkin 1024MB 400MHZ CL2.5 Super Talent 1024MB 400MHZ CL2.5 G.SKILL 1024MB 400MHZ CL2.5

    • 9 תגובות
    • 863 צפיות
  16. איזה זיכרון יותר טוב הזיגרון הזה... -http://www.skypc.co.il/pl_product~F2-8500CL5D-2GBPK~15~0.htm או הזיכרון הזה.... -http://www.skypc.co.il/pl_product~T800UX2GC4~15~0.htm בבקשה תענו מהר

    • 0 תגובות
    • 463 צפיות
  17. Started by moog,

    G.Skill DDR2 2048MB 800Mhz CL5 2GBNQ http://www.skypc.co.il/scripts/prodView.asp?idproduct=2267 1420 או PQI TURBO 800 MHZ ב 1350 עד כמה אפשר להגיע עם כל אחד? תודה

    • 10 תגובות
    • 777 צפיות
  18. Started by the_lighting,

    G.SKILL 2048MB (1024MBX2) DDR2 800 CL4-4-4-12 - F2-6400PHU2-2GBHZ G.SKILL 2048MB (1024MBX2) DDR2 800 CL4-4-4-12 - F2-6400CL4D-2GBPK G.SKILL 2048MB (1024MBX2) DDR2 800 CL4-4-3-5 - F2-6400CL4D-2GBHK מה יותר טוב לOC

    • 6 תגובות
    • 598 צפיות
  19. OCZ 2048MB (1024MBX2) DDR2 1066 CL5-5-5-15 - REAPER HPC EDITION - OCZ2RPR10662GK או G.SKILL 2048MB (1024MBX2) DDR2 800 CL4-4-4-12 - F2-6400PHU2-2GBHZ

    • 1 תגובה
    • 490 צפיות
  20. Started by dragon772,

    twinmos או Kingston מה יותר עדיף לאוברקלוק אני מדבר על הגירסא הרגילה לא משהו מיוחד סטיק של 512

    • 7 תגובות
    • 518 צפיות
  21. איזה זיכרון יותר טוב שניהם של 512 מגה: DDR-RAM 512MB 3200 Samsung Original Memory [ ¤ 519.85 או זה של ocz: OCZ 512MB DDR-RAM 3200 Premier Series Memory [ ¤ 566.06 ] ההפרש במחירים לא גדול אבל איזה מהם יותר טוב?? תודה לעוזרים!!!

    • 4 תגובות
    • 657 צפיות
  22. Started by dddd211,

    CORSAIR DDR-RAM 512MB 3200 CAS2.5 Value Memory OCZ 512MB DDR-RAM 3200 Premier Series Memory מה יותר טוב?? הוא שייש זיכרון אחר?יותר טוב ? ממחשב שאני קונה A64 3000+ אלברטון PRO 1 ............................. R9800PRO :'(

    • 1 תגובה
    • 484 צפיות
  23. Started by yanive,

    אני בקרוב מאוד קונה מחשב חדש. תקציב 250-280-קונה מTMS-עושה oc למעבד של החנות... ורציתי לדעת איזה זיכרון יותר טוב: Corsair 2GB Kit (1GBX2) XMS2 DDR2-800 CL5-5-5-15 (260) OCZ 2GB DDR2-800 Platinum Rev 2 DualKit (2x1GB) CL4-4-4-15 (266) G.Skill 2GB DDR2-800 DualKit (2x1GB) CL5-5-5-15 2GBNQ (260) G.Skill 2GB DDR2-800 DualKit (2x1GB) CL5-5-5-15 2GBPQ (265) Corsair 2GB Kit (1GBX2) XMS2 DDR2-800 CL4-4-4-12 (274)

    • 5 תגובות
    • 764 צפיות
  24. Started by who_Cares,

    WINBOND, TWINMOS, GEIL, CORSAIR לOC די גבוה (210+) איזה זיכרון הכי טוב ומשתלם?

    • 3 תגובות
    • 602 צפיות
  25. Started by roes,

    איזה זיכרון יותר טוב? וכמה כל אחד עולה? http://hwzone.co.il/archive/1139359854/92100/ או http://hwzone.co.il/archive/1138103220/58386/ ?? הכוונה לזכרונות במהירות: 1 GB

    • 6 תגובות
    • 630 צפיות

דיונים חדשים בפורומים