עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by MisterL,

    שלום, יש לי מחשב ישן פרסקוט 2.8, 1 מגה קאץ' לוח p4s800, 768mb ram הביאו לי מעבד 3.0E כששמתי אותו המחשב עבד לי הרבה יותר לאט ממה שהיה לי לפני [ה2.8] למה כשהחלפתי מעבדים ל3Ghz במקום 2.8Ghz ה-3 עבר יותר לאט? זה קשור ל 3.0E (ל-E ) ? תודה לעוזרים סתם שאלה שמסקרנת אותי.. נ.ב. מצטער אם זה לא קשור לפה זה היה נראה לי הכי מתאים :>

    • 5 תגובות
    • 796 צפיות
  2. אני עומד לעבור ממעבד AMD 4000+ 939 למעבד כפול ליבה AMD 4800+ 939 , הלוח אם שלי הוא MSI K8N NEO2 ובדקתי והלוח יעבוד עם עידכון ביוס שכבר עשיתי, יש לי שאלה האם עלי לבצע עוד משהו בביוס לפני שאני מחליף מעבד או שעלי פשוט להחליף וזהו? ואיזה תוכנה יכולה לתת לי את הנתונים של המעבד מבחינת קריאת מהירות וטמפ' כי ה CORE CENTER של MSI נראה לי מזייף, פעם הוא מראה לי שהמעבד הוא על 2400MHZ פעם על 4400MHZ ופעם על 410MHZ וזה קופץ ככה כל חמש שניות, אבל ב CPU-Z זה נשאר יציב על 2400MHZ, האם יש תוכנה טובה ואמינה שתתן קריאה נכונה של מהירות המעבד וטמפ'? תודה.

    • 1 תגובה
    • 675 צפיות
  3. Started by ofer_shm,

    איך המפרט הה? הזכרונות האלה טובים? המארז והספק יחזיקו לי את המערכת? אתם ממליצים לשנות משהו? בעקרון אף פעם לא עשיתי OC אבל אולי עכשיו במחשב החדש אני יעשה קצת תודה לעוזרים [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 0 תגובות
    • 485 צפיות
  4. שלום לכולם, אני אמור לקבל דרך חבר מחשב עם המפרט הבא: מעבד E2140 זכרון CORSAIR 4GB 800 לוח GIGABYTE P35-DS3 כרטיס מסך GIGABYTE 8800GT 512MB ספק HEC 350W (לא ידוע לי הדגם המדוייק) מארז COMPUCASE 6A19 צורב DVD PIONEER דיסק קשיח WD 250GB מסך TEAC 19 אינץ' (לא ידוע לי הדגם המדוייק) השאלה שלי האם המעבד שיחסית חלש יפריע לי במשחקים כמו CRYSIS?

    • 5 תגובות
    • 526 צפיות
  5. היי! רכשנו לאבא שלי מחשב הכולל AMD ATHLON 64 2800. מכיוון שהוא לא ממש אוהב לקנות תוצרת גרמנית, רציתי לשאול האם המעבד הזה מיותר בגרמניה, או שמא אלו רק המעבדים החדשים יותר בסוקט 939? תודה!

    • 16 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. אולי השאלה תראה לכם מוזר, אבל אני רוצה לברר פרטים לגבי "תוכנת" הביוס או המראה של התפריט שלו בלוחות שונים. למה אני מתכוון? בלוח שלי A7V, ובלוח A7V133 (כמעט זהים), תפריט הביוס נראה ככה שלמעלה (לרוחב) בשורה אחת, יש את כל התפריט והקטגוריות הראשיות (בדומה לתפריט שיש פה באתר, למעלה...). בלוח אחר שנתקלתי בו (אחד האחרונים של Gigabyte, לא זוכר ספציפית), המסך הראשי היה מחולק באמצע ל-2 (לאורכו), והאפשרויות היו מסודרות ב-2 טורים. הסידור הזה נראה לי כ"כ לא נוח. : אותו סידור היה בלוח אם של המחשב הקודם שלי (משהו ענתיקה של "שאטל"). חשבתי שזה פרח מהעולם. בלוח של Gigabyte, ניסיתי להתעסק קצת ולחפש את האופציות של המתחים/bus וכו'... כ"כ מסורבל שם. עד שמצאתי... בכלל כל התפריטים שם …

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by Ben N,

    אהלן. אני לא בטוח לגבי משהו אז אני רוצה לוודא כי אני במהלך קנייה של מחשב... נאמר לי שרק אם מותקן לי ווינדוס בגרסא של 64 ביט, הוא ינצל את כל ה-4 ליבות של המעבד (שזה בעצם 2 זוגות..) כמו שצריך. זה נכון? כלומר, אם אני עכשיו קונה מרובע ליבה, ומתקין עליו ווינדוס XP (שלו יש רק 32 ביט..). הוא ינצל רק 2 ליבות מהמעבד (זוג אחד)? אם כן יורגש הבדל? המחשב הוא לא למטרות משחקים בכלל. מטרת המחשב היא אך ורק לצורכי אינטרנט, אופיס וסרטי HD. האם יהיה לי עדיף לקנות C2D במחיר דומה?.. תודה

    • 4 תגובות
    • 660 צפיות
  8. Started by nsheep,

    אני צריך להרכיב מעבד Pentium 4 Presscot ללוח Abit, מישהו יכול לתת לי כמה טיפים לגבי איפה, כמה, ואיך משתמשים במשחה הטרמית ? (יש לי משחה שנקראת Arctic Silver 5, ויש לי ממש מעט ממנה כך שיש לי ניסיון אחד בלבד)

    • 4 תגובות
    • 633 צפיות
  9. יש לי במחשב חיבורים מאוחרה וחיבורים מקדימה של הרמקולים והמיקרופון ומקדימה זה לא עובד ואני רוצה שזה יעבוד מקדימה.... איך אני מעביר את זה שזה יעבוד?(לוח: asus a8n-sli) תודה!

    • 10 תגובות
    • 738 צפיות
  10. Started by zal22,

    לפני כמה ימים חבר שלי נתן לי את המאבד הישן שלו INTEL PENTIUM 4 2.8 ביחד עם הלוח אם והרכבתי אותו ביחד עם החלקים מהמחשב הישן שלי ואז נולד לי עוד מחשב בבית. הוא נתן לי אותו בלי המאוורר אבל עם צלעות הקירור יש לי את אותו המאורר בבית אז שמתי אותו עליו והוא תקין. הטמרפרטורה של המעבד הגיע ל93 מעלות. הסרתי את הצלעות ניקיתי את המשחה הטרמית אבל יש כמות נכבדה של משכה (כנראה גם אבק) שהתגבשה על המעבד ובשביל להוריד אותו אני צריך לגרד אותה משם בקטנה. השאלה שלי האם לגרד אותה משם או לא(כמו שאמרתי היא מכסה שטח נכבד על המעבד)? [ניקיתי את מה שיכולתי ושמתי משחה חדשה זה לא כל כך עזר] תודה מראש!

    • 6 תגובות
    • 874 צפיות
  11. שלום לכולם. אני מתלבט בין AMD +3800 65W ל+4600 הרגיל (בתוספת של 90 שח) (כמובן DUALCORE AM2) כמה החיסכון באנרגיה משמעותי לעומת ההבדל במחיר ? והאם משתלם לקחת את ה 4600? (ללא OC כרגע) (מארז SONATAII ANTEC450W)

    • 1 תגובה
    • 505 צפיות
  12. Started by abc2007,

    שלום לכולם אני קונה מחשב חדש בימים הקרובים.הלוח אם שאני הולך לקנות הוא GA-P55A-UD3 כתוב שם 4במפרט ש x 1.5V DDR3 DIMM sockets supporting up to 16 GB of system memory כלומר המתח לכל זיכרון הוא 1.5V לפי מה שאני מבין. עכשיו יש לי אופציה לקנות 2 זיכרונות פנימיים שונים אחד זה 2x2GB G.Skill Ripjaws Edition Dual Channel עם מתח של 1.65V(זה לכל אחד מהם?לשניהם?) ואחד זה 2x2GB G.Skill ECO Edition Dual Channe עם מתח של 1.3V. מה עדיף? כי הבנתי שה-RIPJAWS יותר טוב אבל אני מפחד שתהיה בעיה עם המתח אז אשמח לעזרה.

    • 1 תגובה
    • 668 צפיות
  13. Started by zoriza,

    יש לי זכרון מסוג ocz 1GB 667. השאלה שאלה היא האם ניתן להוסיף זכרון של חברה אחרת ומהירות אחרת ?

    • 4 תגובות
    • 520 צפיות
  14. Started by tk-hunter,

    טוב אז ככה קניתי מאמריקה AMD 64 3400+ NEWCASTEL ורציתי לדעת אם עשיתי טעות בזה שלא בחרתי בקלוהאמר? בעיקרון אמרו לי שהוא מתחמם יותר אז בגלל זה לקחתי את הניוקסל... תודה לעוזרים

    • 27 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. Started by Alonzo17,

    היי רכשתי לאחרונה את הלוח Asus A8V-MX הלוח תומך ב FBS 1600 והמעבד שאני מעוניין לקנות תומך ב FBS 2000... ( הAMD AThlon 3800 dual core) .. האם זה אומר שאני אנצל רק 80% מהמעבד?

  16. Started by thebenjamin,

    אחרי הרבה זמן שהמחשבים היו מנותקים מהחשמל הם עבדו ואחרי יום החליטו להדלק אבל לא לא הציג כלום על המסך, הלכתי למעבדה ובשני המחשבים הפתרון היה זהה, הוציאו את הזכרונות, לקחו חתיכת נייר ריססו איזה ספריי על הנייר ואיתו נגבו את החיבורים של הזכרונות, הרכיבו את הזכרונות מחדש והכל הסתדר. יש לי מחשב נוסף ישן יותר שגם הרבה זמן לא חובר לחשמל וכבר כמה פעמים ניסיתי להפעיל אותו וגם הוא נדלק ולא מראה כלום, ניסיתי לנקות את הזכרונות עם טישו בלבד אבל זה לא עבד. מה אני יכול לעשות?

    • 3 תגובות
    • 927 צפיות
  17. Started by Razor,

    רשום לי FSB 100 MHz מה זה??

    • 2 תגובות
    • 794 צפיות
  18. יש לי לוח אם ASUS P5K והציעו לי זיכרון kingston 1066 240 pin cl7 מאוד הפתיע אותי ה CL 7 האם יש כזה דבר והאם אתם יכולים להציע לי זכרון במהירות 1066, או שעדיף בכלל 800 ואיזה חברה לבחור

    • 4 תגובות
    • 580 צפיות
  19. שלום אשמח אם מישהו יוכל לתת הסבר ממצה לגבי ההבדל בין שלושת סוגי הזכרונות המצורפים של G.SKILL Brand G.SKILL Model F2-6400CL4D-2GBHK Type 240-Pin DDR2 SDRAM Tech Spec Capacity 2GB (2 x 1GB) Speed DDR2 800 (PC2 6400) Cas Latency 4 Timing 4-4-3-5 Voltage 2.0V - 2.1V Heat Spreader Yes Brand G.SKILL Model F2-6400CL4D-2GBPK Type 240-Pin DDR2 SDRAM Tech Spec Capacity 2GB (2 x 1GB) Speed DDR2 800 (PC2 6400) Cas Latency 4 Timing 4-4-4-12 Voltage 1.9V - 2.0V Heat Spreader Yes Brand G.SKILL Model F2-6400PHU2-2GBHZ Type 240-Pin DDR2 SDRAM Tech Spec Capacity 2GB (2 x 1GB) Speed DDR2 800 (PC2 6400) Cas Latency 4 Timing 4-4-4-12 Voltage 2.0V - 2.1V Heat Sp…

    • 5 תגובות
    • 711 צפיות
  20. Started by pakariel,

    מה ההבדל בין cl9 לcl11? ומה ההבדל בין זיכרון 1 של 8 ג'יגה לעומת 2 זיכרונות של 4 ג'יגה בייט ? במחשב שמשמש לעבודה רב תכליתית (לא משחקים כבדים) האם אני ירגיש בכלל בהבדל?

  21. Started by skot,

    יש לי זכרון: PC2100 DDR SDRAM - 256 MB ולוח: http://www.chaintech.com.tw/tw/eng/product_spec.asp?MPSNo=13&PISNo=2 ואני רוצה לדעת איזה סוגי זכרונות אני יכול להוסיף תודה לעוזרים.

    • 3 תגובות
    • 544 צפיות
  22. Started by hen1235,

    ראיתי שיש כל מיני סוגי זכרונות, חלק עם BH5 חלק עם TCCD, מה הדברים האלה בכלל אומרים ואיזה הכי טוב היום? מה זה 1T ו-2T? מה זה אומר ועל איזה מהם כדאי לי לשים את הזיכרון שלי?

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by reloader,

    שלום כולם. יש לי שאלה לגבי סוגי לוחות האם. בשמות שלהם כתוב נגיד 75M ויש את ה 75 הרגיל. אני יודע שM אומר שהוא קטן יותר (מיני). למה מייצרים גם דגם גדול וגם קטן ומהו השוני ביניהם ברמת התפעול ומה היתרונות של לוח קטן לעומת גדול מאותו הדגם? ויש סיומות שונות כמו DS3V לעומת DS3H. מה ההבדל ביניהם? תוכלו להביא לי את הסיומות השונות, ומה כל אחד מהם אומר. ומהם ההבדלים בין לוח עם שבב 75 ללוח עם שבבים חדשים יותר כמו 77 או ישנים כמו 65,45,35 וכו'. עוד מידע שיעשיר את הידע שלי בנוגע ללוחות אם יתקבל בברכה. בתודה ירדן.

    • 4 תגובות
    • 793 צפיות
  24. Started by Kolshamen,

    קראתי באינטרנט ש775 ו1156 הם באותו גודל ואז יהיה אפשר להישאר עם אותו הקירור ! למישהו יש אימות או ידע בנושא?

    • 3 תגובות
    • 750 צפיות
  25. שלום לכולם , אני שוקל לקנות מחשב חדש, הגיע הזמן, אני עוסק בתלת מימד וגם משחק במשחקי AAA עכשיו עלה לי רעיון ללכת על מחשב של 2 כרטיסי מסך 480 של אמד שיתנו ביצועים כמו של 1080 במחיר נמוך יותר משמעותית(הם 14 ננומטר ועם יחס ביצועים/לצריכת חשמל מעולה) ואמרתי לעצמי למה לא לקחת את זה יותר רחוק אפילו וללכת על הארטיכטקטורה הבאה של אמד הZEN, אז כך הבנתי שהמעבד הזה יעבוד עם סוקט AM4. הבעיה שאני לא יכול לחכות עד שהמעבד הזה יצא...כנראה ברבעון הראשון של 2017 אולי בתחילת 2017 ומצד שני זה לא כזה רחוק עוד חצי שנה לפחות. חשבתי עכשיו לחכות ל480 פולריס ולקנות מחשב חדש עם לוח אם עם סוקט AM4(כבר קיים אבל עדיין לא יצא מסחרית) ומעבד בולדזור זול יחסית שלא מגביל את הכרטיסי …

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים