מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
השאלה שלי היא כזאת יש לי כרטיס רשת : Realtek RTL8168/8111 אשר מובנה על הלוח אם , האם ניתן לשים כרטיס רשת טוב כתוספת שם בנפרד כי ראיתי שיש שם שני מסילות לבנות ארוכות ? תודה לכל העונים ואני מקווה שאני בפורום הנכון , אם לא אז תפנו אותי לפורום הנכון . תודה
-
- 8 תגובות
- 754 צפיות
-
-
קראתי באתר של אינטל, על איזה טכנולוגית high defenition sound או משהו כזה, ובגלל זה רציתי לדעת, האם הלוחות אם של אינטל עדיפים מהלוחות אם למעבדי AMD מבחינת איכות יכולת עיבוד הקול בכרטיס הקול המובנה.
-
- 1 תגובה
- 539 צפיות
-
-
האם הלוח GIGABYTE GA-P35-S3 הוא טוב לאובר קלוק? ואם הוא אפקטיבי ל INTEL CORE 2 DUO S775 2.66GHz(E6750) 1333MHz/FSB 4MB - BOX לפני שאני הולך לקנות רציתי מילה אחרונה מפה. תודה נתי.
-
- 2 תגובות
- 619 צפיות
-
-
הדגם של ה667 DDR2 בקיצור יש לו כרטיס קול HD (7.1) יעני סראונד בקיצור יש מאחורה רק 3 יציאות אבל בספר ראיתי שרשום שמתחבר ללוח עוד חוט ויעני זה מביא יציאה לעוד 3 יציאות שזה בעצם יוצא 6 חורים שהם מהווים ל7.1 רמקולים בקיצור רשום שם על הכבל הזה Optinal ז"א שזה בנוסף ללוח , בקיצור לא הביאו לי תקקה הזה ויש לי רק 3 יציאות מאחורה ואני דיי צריך את זה למה יש לי Creative Inspire 5.1 והיה לי כרטיס קול Hercules DigiFire 7.1 אבל הוא מת , אז השאלה מאיפה אני משיג תחוט המוזר הזה?
-
- 1 תגובה
- 566 צפיות
-
-
יש לי בעיה בלוח,חיבורי ה USB הפסיקו לעבוד (האם משהו מכיר בעיה כזו גם כן??? ) אני משתמש ב RAID 0 עם 2 דיסקים השאלה שלי,אם אני מחליף את הלוח בחדש,האם תהייה בעיה כלשהי עם מערך ה RAID? האם נתוני ה RAID נשמרים על הבקר בלוח או על הדיסקים עצמם? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 501 צפיות
-
-
שלום, לפני כמה חודשים קניתי את ה A7V333 של אסוס, קניתי את הגרסה בלי ה Raid, עכשיו לא קיבלתי את המחבר שמוסיף יציאה אופטית וקואקסילית. ולפני כמה ימים גילתי שמישהו שקנה את הלוחעם הדגם של ה RAID כן קיבל את זה, עכשיו רציתי לדעת אם אני גם הייתי אמור לקבל את זה ?
-
- 3 תגובות
- 703 צפיות
-
-
שלום, בלוח הנ"ל יש שני סלוטים לזיכרון שעובדים ב-400MHz. רציתי לדעת אם המהירות תרד מ-400 ל-333 במקרה שאכניס שם שני כרטיסי זיכרון של 400MHz DDR? כמו במקרה של 3 כרטיסים ב-3 סלוטים בלוחות אחרים. תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 521 צפיות
-
-
אני צריך לוח אם של AM2 ודיסק קשיח IDE או SATA בנפח 80-160GB משומש השאלה כמה זה שווה ? הלוח 50 - 70 שקל והכונן הקשיח 50 - 100 ? שווה להשקיע 150+ - ? יש לי מעבד סמפרון 3000+ AM2 לעשות עוד תחנה בבית .
-
- 0 תגובות
- 597 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות לוח Asus p4p800 , עד כאן יש עוד אלף כמוני רק בפורום הזה. אבל אני משתמש הרבה בdictation לצורך כך אני עובד הרבה עם אוזניות "מדונה", אלה מתחברות מאחורה וזה לא נוח. האם הלוח הנ"ל תומך באפשרות לחבר את הקונקטור אוזניות ורמקול למארז מקדימה. אם כן מה הדרך? אייזה מארז מומלץ לקנות, כזה שיש לו מחבר לאוזניות ולרשמקול מקדימה? תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 697 צפיות
-
-
אני רוצה להוסיף ללוח עוד זיכרון RAM. איזה סוג מתאים לו: DDR1 או DDR2. וגם איזה מהירות RAM מקסימאלית הוא תומך. תודה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 579 צפיות
-
-
היי, כמה שאלות , מה ייתן לי התקנה של הדרייור ACHI ? ואיך מתקינים אותו? אני מנסה להתקין INTEL STORAGE MANAGER ללא הצלחה , איך אמורים להתקין אותו?
-
- 0 תגובות
- 561 צפיות
-
-
היי! אני מעוניין לרכוש את הלוח הזה הרבה בגלל שראיתי שהוא מכיל סה"כ 8 חיבורי SATA ויש לי הרבה STORAGE במחשב. באתר של הלוח אני רואה שיש לו 6 חיבורי SATA רגילים ועוד 2 של RAID: http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=4144#ov השאלה שלי היא האם אני יכול לעשות שימוש בחיבורי הRAID הנוספים האלה גם בצורה רגילה ללא הגדרת RAID שכרגע אין לי צורך בו. המון תודה לעוזרים.
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ערב טוב ושבת שלום. יש לי לוח gigabyte DS3 1.0. שאלתי היא האם אני יכול "לעדכן" אותו לגירסא האחרונה של הלוח?
-
- 5 תגובות
- 597 צפיות
-
-
שלום רב רציתי בבקשה חוות דעת על לוח האם Gigabyte MA-770T-UD3P AMD770 CHIPSET ומה זה ה -UD3P תודה רבה
-
- 3 תגובות
- 756 צפיות
-
-
אני קונה לוח אם חדש אבל ראיתי שרשום שהוא SiS...ולפי מה שהבנתי SiS זה לא טוב אז מישהו יכול להסביר לי מה לא טוב בזה ואיזה בעיות יכולות להיגרם(אם בכלל)... אל תגידו לי לקנות משהו אחר פשוט תענו על מה ששאלתי
-
- 10 תגובות
- 697 צפיות
-
-
מה ההבדל בין P5B DELUXE לבין EVGA nForce 680i ? אני מתכוון לעשות OC ... אין לי בעיה עם ההבדל מחירים אבל מה מצדיק הבדל של 500 שקל ביניהם? תודה .
-
- 6 תגובות
- 658 צפיות
-
-
-
-
יש לי לוח אם של GA965PS3 Gigabyte רציתי לדעת אם הוא תומך במעבד הנ"ל: intel pentium dual-core e5200 box ורציתי לדעת אם הוא תומך גם במעבדים מהסדרה הזו היותר מתקדמת: כמו למשל: intel core 2 duo e7300 box תודה לעוזרים !
-
- 2 תגובות
- 611 צפיות
-
-
הלוח אם שלי הוא: INTEL D915PCY אז ככה הכרטיס מסך שלי הוא X1950GT אמרו לי שלוח אם שלי הוא AGP אז בדקתי ולא יש לו PCI אז תגידו רגע יש מצב ל DUAL CORE ?? יש מצב שהלוח יתמוך?
-
- 5 תגובות
- 531 צפיות
-
-
בNEWEGG כתוב שasus striker תומך ב1333FSB זה אומר שהוא תומך בסדרת מעבדים החדשה ? נגיד במעבד QX6850 ?
-
- 1 תגובה
- 482 צפיות
-
-
ראיתי שיש לוחות אם שבאים אם כרטיס geforce 6100 (asrock)s אונ-בורד ורציתי לדעת עד כמה הביצועים שלו טובים? האם הוא יותר טוב מה-fx 5200 ?
-
- 5 תגובות
- 617 צפיות
-
-
האם הלוח אם הזה GA-8I965PDS3 זה זה בלי ה8 בהתחלה? GA-965P-DS3 REV3.3
-
- 3 תגובות
- 610 צפיות
-
-
למישהו יש מושג אם מוכרים את לוח האם asus rampage iii extreme החדש בארץ ואם כן אז באיזו חנות . ואם לא איך ניתן לרכוש אותו ולא מחו"ל (אולי דרך היבואן)
-
- 2 תגובות
- 673 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת מה מיוחד כל כך בלוח האם asus striker extrem קניתי את הלוח הזה יותר נכון קנו לי אותו ורציתי לדעת למה הוא הכי יקר מבין כל לוחות האם ומה מיוחד בו שמצדיק תמחיר שלו שלא יורד
-
- 5 תגובות
- 526 צפיות
-


